
אבי המוכר קניה טלפונית המחשב נשלח יום המשיך לעזור טלפונית אין מילים ממש נחמדים ומקצועיים אבי תודה.אריה...

אבי המוכר קניה טלפונית המחשב נשלח יום המשיך לעזור טלפונית אין מילים ממש נחמדים ומקצועיים אבי תודה.אריה...

אמינות ואדיבות הם המפתח. מקצוענות בשרות ומקצועיים בתחום. נכונים לעזור בסבלנות וידע מקצועי. המשלוח למגורי בצפון בצפון היה סופר מהיר.

רכשתי לפטופ מהחנות והשירות היה באמת יוצא מן הכלל. אבי קיבל את הפניה שלי וטיפל בי בפניה שלי בצורה נהדרת. באמת שהשירות היה מצויין, תחילה הבין את הצרכים שלי ואחכ המליץ על המוצרים המתאימים וגם שרציתי לקנות מרכיב מסוים הציע פתרון חינמי לעניין, כך שהוא מדובר באמת בשירות יוצא דופן שנתקלתי בו. קיבלתי את המחשב עד הבית פחות מ24 שעות אחרי הרכישה, שהוא מוכן לעבודה. שמחה להמליץ!

לא זוכר חוויית שירות מדהימה כזו בארץ! הזמנתי לפטופ, ונציג של החברה התקשר להתנצל ולהגיד שנגמר במלאי ובמקום זה הציע אלטרנטיבות אחרות. בחרתי באותו לפטופ מהסדרה החדשה - שיקר יותר מהקודם. המוכר האדיב התעקש שנשלם את המחיר המקורי הזול יותר של המחשב מהסדרה הקודמת (191 ש"ח הבדל). המחשב הגיע תוך יום לחיפה (הוזמן ברביעי בצהריים, הגיע בחמישי בבוקר)! יודע מאיפה אזמין גם בפעמים הבאות. ממליץ בחום.

שירות מהחנות מעולה , יחס חם המחשב הגיע מהר מכפי שניתן לצפות טינקפד ליגה א'

לפני כשנתיים קניתי מהם את המחשב שלי - הייתי לחוצה בזמנים אז הלכתי לחנות שהמליצו לי עליה. הייתי אצלהם כמה שעות - חפרתי ממש - ולא משנה מה: הם הסבירו לי הכל, עזרו לי ולא איבדו סבלנות לרגע. לאחרונה נשבר לי המסך של הלפטופ - בדקתי מחירים בכמה חנויות ובסוף חזרתי אליהם: הם היו הכי זולים בפער (!!!) עם השירות הכי טוב. פשוט תענוג לקנות מהחנות הזו. ממליצה בחום!

השירות הכי טוב שנתקלתי בו בישראל. המחירים - הכי זולים שיש בשוק, אבל בנוסף רציתי להשים דגש חשוב על השירות האדיב, מסביר פנים, סבלני וסופר יעיל! במידה ולקוח מחפש מוצר כלשהו, הוא יכול להיות בטוח שכאן הוא ימצא את האפשרות הטובה ביותר שהוא יכול למצוא, ולצאת מהחנות עם חיוך ענקי. הלוואי וכל נותני השירות ילמדו מהמקום הזה. ממליץ בחום.

הגעתי פיזית לחנות בעקבות מבצע של ארגון המורים. אורי ואבי אנשי שירות נהדרים. מלאי סבלנות, מסבירים כל דבר. לפני הגעתי דיברתי איתם מספר פעמים. תמיד תשובה מהירה ומקצועית. בעקבות בקשתי לשידרוג, הציעו לי אפשרויות בהתאם לתקציב ולמפרט שביקשתי.

שלום רב קניתי לנובו 14 אינץ I7 המחשב מעולה אבל מעבר לזה היה שירות טוב, מחירים טובים, ואדיבות ואנושיות אורי המוכר הסביר שוב ושוב, היה זמין בחנות, גם לאחר הקנייה הוסיף לתמוך בתפעול המחשב. תודה רבה אורי וכל צוות החנות! נוסיף לקנות אצלכם! עמיחי

המוצר לא קיים במלאי. רק כשפניתי, נזכרו לנסות למכור לי משהו אחר. שיטת מצליח- מציגים מוצרים כדי שהלקוחות יגיעו, בסוף מוכרים להם מה שנוח.
חצי חינם מחשבים משרתת עשרות אלפי לקוחות מאז שנת 2005 באלפי מוצרים שונים כאשר המטרה המרכזית של החברה הוא שירות לקוחות הטוב שביותר שניתן למצוא. לפיכך חשוב לנו לשוב ולהסביר, ולהבהיר מספר נקודות לקהל הלקוחות היקרים . חצי חינם מקפידה להחזיק מלאי אדיר של מעל 3500 מוצרים במלאי ! יחד עם זאת לא אחת לצערנו או לשמחתנו מגיעים הזמנות רבות למוצר שהינו פופולארי, ובמצב עניינים זה אנו עובדים בשיטת הזמנה ראשונה שנכנסה היא שתקבל עדיפות למלאי הקיים. במצב שבו נכנסות הזמנות מעבר למלאי הקיים המערכת המשוכללת שאיתה אנו עובדים מזהה שמוצר אזל מהמלאי כרטיס האשראי של הלקוח האחרון לא מחויב, והתרעה מגיעה מיד לאנשי השירות, במצב זה מתקשרים ללקוח מתנצלים ומסבירים כי המוצר אזל, ומסבירים כי כרטיס האשראי לא חויב, יחד עם זאת מציעים ללקוח במידה והוא רוצה את אותו מחשב בצבע שונה או מחשב זהה לבחירתו אך רק ורק במידה והוא רוצה בכך, ומקפידים הקפדה יתרה לא להעלות את המחיר מבקשת ההזמנה המקורית, בהדגשה שכרטיסו לא חויב ואין הוא מחויב בדבר. הכל לבחירתו . צר לנו שהלקוח הרגיש מה שהרגיש ועם זה לא ניתן להתווכח . יחד עם זאת נדגיש כי אנו אלה שמתקשרים מיד ומתריעים ללקוח על המחסור ולא כפי שרשם הלקוח שהוא התקשר ...ועוד נדגיש וכי לא נגרם ללקוח כל נזק . נמשיך לתת את השירות המעולה לעשרות אלפי לקוחותינו כפי שניתן להתרשם מחוות הדעת שמגיעות אלינו במהלך השנים כפי שניתן להתרשם מחוות הדעת במהלך השנים הרבות .

חווית קנייה מושלמת!! טיפול יעיל מקצועי ומהיר בהזמנה תוך התחשבות בצרכיי כלקוח ומענה מהיר (מדי).

החנות הטובה ביותר במדינת ישראל שירות 10/10 אדיבים ונחמדים מאוד ואווירה נעימה מאוד ישבתי איתם חצי שעה עד שיהיה מרוצה הציעו לי כל מני מחשבים נייד רק שיהיה מרוצה בחורים עם ידע מאוד רחב של מחשבים וטכנולוגיה ממליץ מאוד שירות הכי טוב שיכלתי לקבל

התקשרתי לחנות, ביררתי מלאי ותוך חצי שעה המחשב אצלי - ביום שישי! תודהב רבה על ההתגייסות והשירות האדיב

שירות מהיר מקצועי מחיר פגז והכי חשוב במלאי . מענה טלפוני מהיר ואפילו הוציאו לי לרכב

אחלה חנות!!!! אחלה שירות!! אמין ומקצועי. גם את המחשב הבא שלי ארצה לקנות שם בע"ה!

קניתי בחנות 3 מחשבים שונים בשנים האחרונות, בכל פעם קיבלתי שירות מעולה, מקצועי ואדיב, אין להשוות לחנויות אחרות שפניתי אליהן. מומלץ בחום.

חווית קניה טובה מאד, שירות מעולה, מכל ומעבר, נחמדים, סבלנים, זולים, הגונים מאד ונעימים. מומלץ בחום!

חיפשתי חנות מקצועית לקניית מחשב מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש וקיבלתי יעוץ ברמה הכי גבוהה שיש. עד כדי ירידה לפרטים הדקדקניים בבחירת ורכישת המחשב. ההזמנה בוצעה בקלות ובמקצועיות. בעלי האתר ובעלי החנות באו לקראתי בצורת התשלום, והשירות היה מקצועי ויחס מיוחד יוצא מגדר הרגיל. העיקר שאני יצא מרוצה. עד כדי כך שהקניה הפכה לחוויה מיוחדת, שכמדומני שאתגעגע אליה ובקרוב אמצא עוד משהו לקנות...

מחיר מנצח ושירות מעולה! קיבלתי את הלפטופ בזמן. הגיע עם פגם במסך. התקשרתי, הציעו לשלוח לפטופ חלופי או להגיע אליהם להחליף. הגעתי אליהם (קרוב לעבודה), קיבלו אותי בנועם, החליפו את הלפטופ, בדקו את המוצר לוודא שהוא לא סובל מאותה בעיה ואפילו נתנו שי קטן! כיף לקבל שירות כזה.

הזמנתי מחשב דרך האתר התקשרו אליי לוודא פרטים תוך שעתיים המחשב היה אצלי אחזור אליכם בטוח

הזמנתי דרך האתר אינטרנט שלהם. לאחר ההזמנה התקשרו מהחנות לוודא פירטי הזמנה וכתובת למשלוח. קיבלתי את המסך מחשב במשלוח בערב של אותו יום. שירות מעולה סך הכל.

קניתי מחשב לפני חודש והייתה לי שאלה לגבי משהו במחשב. התקשרתי אל החנות וענה לי אבי שעזר לי בצורה מקצועית וסבלנית במיוחד. כל הכבוד לכם חברים הלוואי כולם היו כמוכם אני בטוח אחזור אליכם! ממליצה בחום!!

אתר נוח! כשהיו לי שאלות צלצלתי וקיבלתי הסברים מפורטים! גם חצי שנה אחר כך כשהייתי צריך להפעיל אחריות הם עזרו!

החברה אמינה ואיכותית, שירות מהיר אמין ומאוד זמין אני מרוצה מאוד !! ממליץ בחום על החברה !!

אין אנשים כאלה!!! כבר לפני חצי שנה כשצלצלתי להתייעץ על דגמים, אבי דיבר איתה איזה רבע שעה וענה לכל שאלה, שלח לי לווטסאפ מפרטי מחשבים והיה כזה אדיב שזה היה מרחיב לב. אחרי חצי שנה שוב צלצלתי והתייעצתי ולקח לי יומיים להחליט איזה דגם אני רוצה ושוב, הוא ענה על כל שאלה והיה ככ סבלני!!! אני גרה באשקלון ובגלל השירות פשוט החלטתי לרכוש ממנו דרך טלפון והם יושבים ברמת גן, בזמן הרכישה גם שאלתי מלא שאלות והסבלנות שלהם פשוט לא תיאמן. את המחשב קיבלתי עד הבית עם השליחה שלהם ואחרי שהמחשב נמסר לי הם התקשרו לוודא שהכל בסדר! גם המחיר שלהם היה הכי זול מכל מקום שבדקתי והמלאי שלהם גדול יותר, היו להם דגמים שלא הצליחו להשיג לי בחנויות אחרות. אורי ואבי אתם נדירים תודה על הכל! אז לא 5 כוכבים, 100 כוכבים, ממליצה בחום רותח. הילה