
מוכרים מקצועיים נותנים שירות כנה ומתחשב כמה שאפשר! שמרו לי את המוצר שביקשתי וחיכו לי בחנות עם חיוך☺️ קניה הכי מהירה שעשיתי עם כל מה שהיה לי חשוב לקנות במחיר ממש טוב ומתחשב! זמינים בטלפון ובווצאפ מענה ממש מהיר ונוח👍🏼

מוכרים מקצועיים נותנים שירות כנה ומתחשב כמה שאפשר! שמרו לי את המוצר שביקשתי וחיכו לי בחנות עם חיוך☺️ קניה הכי מהירה שעשיתי עם כל מה שהיה לי חשוב לקנות במחיר ממש טוב ומתחשב! זמינים בטלפון ובווצאפ מענה ממש מהיר ונוח👍🏼

קניתי סחנות באילת אוזניות סמסונג. שירות מצוין במענה טלפוני לפני הקנייה ובחנות עצמה. מחיר ללא תחרות. מומלץ

ממליצה ברמות! עשיתי סקר והמחירים הכי זולים בארץ! שירות נהדר ואכפתי!! המוכר עזר לי להעביר נתונים והסביר לי היטב על המכשיר החדש שרכשתי בסבלנות. אחזור שוב!!

קניתי אצלם פלאפון מצוין במחיר מאוד הוגן והיחס היה מאוד לבבי וסבלני ממליץ בחום ואהבה.

חנות מצויינת עם מחירים טובים ומעלה הכל שירות מדהים ממליץ לכולם להגיע ולהנוץ מחוויית קנייה יוצאת דופן

חוויה גרועה , רשום שהמשלוח יגיע תוך 7 ימי עסקים. עשיתי הזמנה ב11.7 היום כבר ה24.7 ואין זכר למשלוח שלי. פניתי אליהם שבוע שעבר עמרו שבתחילת שבוע הזה יגיע. פניתי גם היום אמרו שיגיע בסוף שבוע. פשוט זוועה!!! לא להזמין

ג'אוי מובייל, שירות אדיב, נוח, מוצרים איכותיים. ממליץ בחום ללקוחות מכל מקום בארץ, קנייה מהנה 🤙🏻

חנות מדהימה, שירות מעולה. ממליצה!! תודה לעדי שנתן שירות מצויין מהשנייה שנכנסתי לחנות ועד לרגע שיצאתי. תודה רבה:)

שירות נחמד ואדיב שעות פתיחה מרובות תודה רבה על הכל יחס חם עזרו על הכל

קניתי הרבה טלפונים בחיי אבל שילוב של מחיר טוב עם שירות אדיב ומצטיין ויחס יוצא מן הכלל לא ראיתי שירות ברמה כזו אף פעם אני ממליץ לכולם שלפני שקונים באילת תבדקו אצל האנשים האלו אליאב עזר לי מאוד וגם עדי תבדקו לפני שאת עושים קנייה אתם לא תתאכזבו

נהננו מחווית קניה. יחס אישי. התיחסות ללקוח. מחירים הכי זולים בעיר. תודה רבה בטוח שאחזור שוב מהצפון

שירות מעולה ואחלה חברה מומלץ בחום תודה רבה אחזור שוב ושוב תודה רבה על הכל שירות מדהים

הגעתי לחנות, המוכר היה אח יקר ואדיב, והמחיר היה הכי זול כמובן. ממליץ בחום על המקום.

אציין שאיני גר באילת. ראשית, צוות ג'וי מובייל נתנו לי שירות מקצועי שגרם לי לקבל החלטה הנכונה לצרכים שלי. הסבירו לי בסבלנות את הפרטים מעבר לנתונים טכניים המוצגים בנט וחשבו באמת לטובת לקוח. שנית, נראה שהמחירים אצלם הכי זולים באילת! גם לאחר בדיקה שערכתי במס' מוקדים. עדי וגל הבעלים של ג'וי מובייל- מקום חדש לפי מיטב הבנתי עם ניסיון וותיק מהעבר. שלישית, היחס היה חברי ונעים. חוויתי תחושת שירות חמימה ואכפתית לצד זו המקצועית שרואה את טובת הלקוח. ממליץ ביותר לתושבי פנים וחוץ אילת.