
מוצר מעולה, שרות מצוין- מאוד מומלץ 3 ימים לאחר ההזמנה התקשרתי לחנות כדי לברר מתי המוצר מגיע וקיבלתי שירות אדיב כי המוצר כבר ממתין לי בחנות באזור מגוריי. היו לי מספר דילמות בהתחלה ושלחתי מייל עם תלונה חריפה לחנות, ותוך מספר דקות התקשר אלי בעל החנות - יחיאל משרקי ונתן לי מענה. אח"כ היו לי גם כמה ספקות לגבי המוצר ולמרות שהתקשרתי עוד מספר פעמים, קיבלתי שירות אדיב ומצוין ומענה לכל חששותיי, מבלי שקיבלתי תחושה של נודניק. בסופו של דבר היתה לי חוויית קניה מאוד חיובית - מאוד ממליץ























