דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים  (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קניות ברשת
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנוט בוק קלאב ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
204
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
177
3
24
נמצאו 204 חוות דעת גולשים על נוט בוק קלאב
תמונת משתמש
שם:
Baby Club
תאריך:
17/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ומיד ניגש אלי אבי, יועץ מכירה שהדריך אותי והסביר בצורה מאד מקצועית על המוצר ועל החברה בכלל.
התרשמתי לטובה ונהינתי מאד
ואני ממליץ בחום על החנות
דניאל
מוצר:
מסך מחשב Dell U2312HM U2312HM
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
01/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום, לאחר כחודש מרגע רכישה קרתה תקלה במחשב, כאשר יצרתי קשר עם "דל ישראל" שעל פי התנאי העסקה היו מקור האחריות שלי נמסר לי שהמחשב כלל לא רשום באחריותם. התקשרתי לברר מול החנות עובדה, תחילה הנציג היה בהלם ולאחר מכן הפנה אותי לתקשר עם הספק של המחשב. כשניסיתי להסביר שאני רכשתי את המחשב דרכם ואינני מבינה מדוע עלי לעבור טרטור שכזה על מנת לקבל את מה שהובטח לי, קיבלתי תשובות חצופות ומתחמקות, העובדה שאני לקוחה שלהם לא הפריע להם לצעוק עלי ולהיתמם בטענה שאינם מבינים כלל מדוע אני באה אליהם בטענות. השיחה נותקה ביוזמת הנציג שהציג עצמו כמנהל החנות פעמיים ולאחר שהתקשרתי שוב ושוב וביקשתי את הטלפון של הספק המשיך לצעוק עלי ולומר לי לא לפנות אליהם יותר ושמרגע שקיבלתי את המחשב שרכשתי אין לי כל קשר אליהם.
חשוב לי לציין שאני לקוחה ותיקה של חנות זאת ושזהו המחשב הנייד השלישי שאנחנו רוכשים שם. בהליך הרכישה בדר"כ הם נחמדים מאוד אולם כאשר מבקשים שירות בין אם מדובר בהספקה של המוצר או כל שירות אחר הם מתנערים מכל אחריות. יצא לי לחוות חוויה לא נעימה דומה בחנות זאת כאשר סוללה של מחשב נייד שרכשתי דרכם התקלקלה בטרם עברה שנת האחריות שמגיעה, הטרטור שעברתי בזמנו על מנת שיחליפו לי סוללה כי שמובטח באחריות ארך כ-3 חודשים בהם נאלצתי לעבוד עם סוללה לא תקינה.
מצטערת שאחרי הסיפור עם הסוללה המשכתי להיות לקוחה של החנות, מציעה לכל מי שחושב לקנות שם לשקול זאת שנית מאחר והם טובים רק בלמכור ולא לוקחים אחריות או מאמינים במתן שירות לאחר מכן.
מוצר:
מחשב נייד latitude e7440
תמונת משתמש
שם:
Dedee
תאריך:
31/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב ואחר כמה ימים הוא היה מוכן.
יום אחד לאחר כ3 חודשים שמהחשב היה אצלי, הדלקתי אותו והוא לא עלה (נתקע בBIOS)
התקשרתי אליהם, הם אמרו להביא את המחשב. הבאתי את המחשב, תיקנו וששאלתי מה הייתה הבעיה, אמרו לי שהתשנו ההגדרות בBIOS. אמרתי להם שאין סיבה שאשנה אך עזבתי את הנושא ולקחתי את המחשב.
חודש וחצי לאחר מכן, אותה תקלה בדיוק. התעמתתי עם מנהל הסניף שאני לא גר קרוב וזה פעם שנייה שהבעיה קוראת ולא התעסקתי עם הBIOS אלא תקלה אקראית, הוא ביקש שאביא את המחשב ואפילו זלזל בכך שאמר ש"יכול להיות שהBIOS עשה את זה בעצמו ותביא את המחשב, נשאיר אותו פתוח כמה ימים נראה אם זה קורה שוב אצלנו".
שלחתי את המחשב אליהם ובבדיקה קצרה הבינו שבעיה בHARDISK (מוזר שהסימפטום זהה ב2 התקלות) וכל המידע הלך. הם הציעו לי 3 אפשרויות:
1. לקחת את המחשב רק עם הHD המכני ושיגיע הם יעשו GHOST. בעיה בגלל שזה מחשב עבודה, ולא תהיה האפשרות של העתקה בגלל גודל הSSD – 64.
2. לשדרג לHD גדול יותר וטוב יותר (TOSHIBA ולא מה שהביאו לי)
3. להשאיר את המחשב שם עד שבוע.
בחרתי באפשרות השלישית וחיכיתי. אחרי שבועיים וחצי התקשרתי אליהם ושאלתי מה קורה עם המחשב. הם טענו שהתבלבלו וזה לא שבוע אלא חודש.
באותו רגע החלטתי לפנות לZAP ולחוות חוות דעת על החברה. באותו הזמן ששלחתי לZAP את חוות הדעת, התקשרו אלי ואמרו לי שמצפרים אותי ל128 והמחשב יהיה מוכן היום. שעתיים לאחר מכן, קיבלו את חוות הדעת, התקשרו לבשר לי שאם אני לא אוריד אותה, הם יחזרו לתוכנית המקורית ולהמשיך לחכות עד שהרכיב יגיע. לא הצלחתי להוריד אותה, והם הציעו לשלוח לZAP שטעיתי בשם החנות.
יש עוד הרבה מאוד תלונות אבל אין מספיק מקום לפרט אותם כמו לדוגמא:
1. "אנחנו נחזור אליך" ובפועל (יותר מ3 פעמים) אתה חוזר אליהם ומספר להם את הבעיה שוב ושוב
2. כמעט חודש (מתוך 5 חודשים מעמד הקנייה) שהמחשב שלי אצלם
3. קבלת חוות דעת שלילית
קחו בחשבון שלפי תקנות הגנת הצרכן, משך זמן התיקון לא יעלה על 14 ימים.
מוצר:
מחשב נייד 7720
תמונת משתמש
שם:
oscar
תאריך:
04/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי חנות עם תצוגה של מחשבי Dell.
זו החנות היחידה שמצאתי עם תצוגה מרשימה של כל הדגמים של Dell/
איש המכירות עבר איתי אחד לאחד עד שהגענו למחשב שהכי מתאים לי.
קניתי Vostro 3460 ויש לי אותו כבר 10 חודשים.
לקח קצת זמן מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר, כי ביקשתי להרחיב זכרון ועוד שינויים במיפרט הבסיסי, וכל זה בתקופה של חגים (יום כפור; סוכות).
האמת שבהמשך אחרי עבודה במשך זמן מה לא התלהבתי מהמחשב, זה כבר ה Dell השלישי שלי אחרי שני אינספירון שרציתי להשתדרג אבל ציפיתי ליותר.
אחרי כמה חודשים כבר החליפו לי סוללה שהתקלקלה וכיום המחשב עובד די באיטיות.
אבל אין לי שום טענות לחנות עצמה. אקט ההסברים והמכירה היה ברור וסביר.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3460
תמונת משתמש
שם:
NV
תאריך:
27/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות זו מחשב וכן וינדוס יחד עם המחשב בעת הקנייה. ניתנה לי מדבקה מקורית של וינדוס שמסופק על ידי דל. לפני כחודש הוינדוס קרס והייתי חייבת להתקין אותו מחדש. לאחר ההתקנה גיליתי שיש בעייה קשה בהתקנת הדרייברים. כשפניתי לשירותי התמיכה של חברת דל, נאמר לי שהתוכנה שרכשתי לא רשומה באופן פורמלי, והספק לא עדכן את מכירתה על מספר תג השירות שלי, ולכן לאם אוכל לקבל תמיכה מהם, אלא רק מהספק, תשובה זו נתנה לי על ידי 2 נציגי שירות שונים. בפניה לנוטבוק קלאב, טענו נציגי החברה שדל משקרים ושאיש אינו אמור לתת לי תמיכה הנוגעת לדרייברים. היות ודל מספקים את המחשב ללא דיסק דרייברים כבעבר כשתרצו לפרמט ולהתקין את הדרייברים תתקלו באתר בעייתי ביותר, שממנו אתם צריכים לאתר את הדרייברים של המחשב שלכם מרשימת של עשרות דרייברים, כאשר גם הספק וגם דל עצמה לא מסוגלים לספק מידע לגבי החומרה הספציפית שבמחשב שרכשתם. לאחר ניסיונות רבים, תוכנות הזיהוי והעזרה שלהם לא עובדות, או מקדמות במשהו את התהליך.
קחו בחשבון שאם אינכם מומחי מחשבים, תאלצו לשלם לטכנאי כל פעם שתרצו לפרמט את המחשב. במשך 15 שנה אני מפרמטת את המחשבים שלי באופן קבוע אחת לשנה, ומעולם לא נתקלתי בבעיות. יכול להיות שנוטבוק קלאב פועלים במסגרת ההסכם, אבל לא במסגרת הגינות בסיסית ושירות לרוכש הסביר שמעוניין לתחזק את המחשב שלו בעצמו, מבלי לשלם למעבדה שלהם כל פעם שיש צורך לפרמט.
לאחר עשר שנים בהם קניתי רק מחשבי דל הגעתי אחרי הסאגה העצובה הזו למסקנה שזו הפעם האחרונה – ובעיקר בגלל השירות המזלזל והלא סביר שקבלתי גם מנוטבוק קלאב וגם מדל.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3550
תמונת משתמש
שם:
ליאה
תאריך:
28/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהמליץ לי ברק, נציג המכירות שלהם, על דגם מסוים (אולטראבוק) אשר יתאים לצרכיי (לא יתחמם, סוללה לא תתרוקן, מחשב נייד ומחשב חדש כמובן) התחלתי את הליך ההזמנה.
התנהלתי מול ברק שפתאום הפך ליניב למרות שעדיין נעשה שימוש במייל של ברק.
תחילה ניסה לשלוח לי מפרט לאישור שאינו המפרט המדויק, לאחר שהעמדתי על הטעות נשלח שוב מפרט.
בשלב הזה הייתי צריכה לעצור הכל ולומר אני עם החנות הזו לא מתעסקת אך המשכתי כי לא הסבתי את תשומת הלב המתאימה לצערי.
המחשב הגיע מהר אך גם הזמן בו התחלתי לגלות את הכשלים והליקויים היה מהיר. פניתי אליהם לאחר ימים ספורים, לא ענו לי, התעלמו מהמיילים (טענת לא קבלנו את המייל מבוטלת שכן התנהלתי באמצעות המייל הזה עם ברק וגם התקשרתי אליהם), התעלמו מהודעות והעזו עוד לשלוח אותי אל דל בטענה כי זה יקצר את זמן הטיפול בי ובטיפשותי הסכמתי. משכו אותי כמה ימים טובים כנראה בניסיון להעביר את פרק הזמן בו אני יכולה לבטל את העסקה אך לא צלח להם אם אכן הייתה זו הכוונה.
בדל החליטו שמחשב שקניתי לפני שבוע צריך להכנס למעבדה לבדיקות שלהם אחרי שהובטח לי שיאושר הטופס אותו ביקשו בנוטבוקלאב. כניסה למעבדה זה אומר שאני מאזור הצפון צריכה להגיע להרצליה ושם המחשב יהיה שבועיים עד חודש כאשר לא אקבל מחשב תחליפי או את כספי שכן המחשב חדש. איך אומרים: בעיה שלך...
כיום המחשב מחובר בכבל וכל אפקט הנייד בו נעלם, המסך מרצד לי בבהירות, הסוללה נגמרת תוך שעה והמחשב רותח אחרי זמן עבודה קצר.
מובן כי נפלתי קורבן פה להטעיה שכן אם הייתה זו טעות תמימה, היו מיד שולחים מחשב חדש ותקין או משיבים את כספי 3340 ש"ח!
דרשתי ביטול עסקה והודעתי על ביטול והכל במסגרת החוק, הם בחרו להתעלם ולסרב.
שלחתי מכתב בו אני אומרת חד וחלק שאם לא יבטלו אגיש תביעה, גם ממנו התעלמו.

כיום, 28.5.13, המצב הוא שאני מתעדת להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות שכן הם מתעלמים מדרישת הביטול ומתנערים מכל דבר. לי, אין 3340 שח זרוקים במגירה שאכפת לי לוותר עליהם, אם גם לכם חשוב הכסף, תחשבו פעמיים.
לצערי רק אחרי שכל זה קרה, נכנסתי לכאן וקראתי את חוות הדעת השליליות שקיימות, אם הייתי עושה זאת קודם לא הייתי רוכשת מהם מחשב.
המלצתי ודעתי האישית היא שלא כדאי לקנות שם אלא אם יש לכם כסף לבזבז (ואם יש לכם, תתרמו למען מטרה טובה יותר מאשר לחברה)
בקיצור, ממליצה לכם להמשיך ולקרוא את כל חוות הדעת ולהתעמק בשליליות, חיוביות קל לפברק, הליך ההרשמה לזאפ הוא מהיר ומלא חורים לצערי אשר מנצלים אותם בעלי חנויות. מעבר לכך יש כאן תגובות בהם האנשים מספרים שאיימו עליהם כדי שיסירו את החוות דעת שכתבו עליהם והתנו המשך טיפול בהסרת חוות הדעת, מסקנה, לחקור טוב טוב מה קורה פה.

חבל שכך בוחרת חברה בארץ ישראל להתנהג ואני בטוחה שאם ימשיכו כך, יזכו לביקור של רפי גינת...
מוצר:
מחשב נייד vostro
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
02/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לסייע לקרובת משפחה לרכוש מחשב נייד.

באתר החברה בחרתי במחשב נייד ובתחנת עגינה שהופיעה תחת מוצרים נלווים.
למחרת ביצוע ההזמנה התקשר אלי נציג מכירות שאמר שתחנת העגינה אינה תואמת את המחשב, ושבכלל למחשב זה אין סלוט לתחנת עגינה - כלומר, אינו יכול כלל לקבל תחנת עגינה.
כאשר הסברתי (לבסוף גם לבעל החנות - אדם בשם מארק שניידר) שהמידע באתר מטעה, הוא התיחס אלי בביטול ולא מוכן היה לקבל את טענותי, מאידך "פיצה" אותי בעכבר ותיק. (שהתגלו כזולים ולא איכותיים בעליל)
הלוואי שבכך תמו צרותי.

הוצע לי בטלפון מחשב אחר (יקר ביותר מאלף ש"ח מהזמנתי המקורית) במסגרת מבצע שכלל בתוספת של 297 ש"ח (נוספים), מערכת הפעלה, הרחבת זיכרון והרחבת אחריות לשלוש שנים. למיטב זיכרוני דובר על מערכת הפעלה ווינ7, אלא שהמחשב הגיע עם ווינ8.

כאשר התקשרתי שוב אמרו לי שלא שמעתי נכון את דברי הנציג לגבי מערכת ההפעלה. אני מצידי אמרתי שיתכן שטעיתי אך מאחר ולא נשלח אלי אישור הזמנה/חשבונית (למרות שהתשלום כבר בוצע) לא יכולתי לנטר את הטעות ולפיכך שישאו לפחות בעלויות המשלוח (כלומר אני מסכים לשלם את ההפרש בין מערכות ההפעלה) כמובן שגם כאן דברי נפל על אוזנים ערלות.

חלפו עוד ארבעה ימים עד שקיבלתי את המחשב. מסתבר ששכב במעבדה שלהם ולא ידעו על קיומו.

במספר פניות במייל לבעל החנות לא נעניתי כלל, ומצאתי עצמי אבוד לנוכח הזילזול וחוסר הפניות ותודעת השירות ללקוחות החנות.

לבסוף, כאשר הואיל בטובו בעל החנות לחזור אלי, כתב שהעניין טופל מול הלקוחה (קרובת המשפחה שלי) לשביעות רצונה. מיותר לציין שאיננה שבעת רצון כלל.

זו בעיני רמת הזילזול הגבוהה ביותר אליה ניתן להגיע, בוודאי מאדם החורט על דגלו את נושא שירות הלקוחות.


בהחלט לא אחזור לקנות שם שוב.
תגובת החנות:
ראשית החנות לא תתייחס לאורי כאל לקוח החנות כי הוא אינו עונה על קריטריון הלקוח. הוא לא רוכש המוצר ולא מזמין המוצר.
הוא לא חווה כל עוגמת נפשת לא באופן ישיר ולא באופן עקיף אלא "מייצג" ולכאורה "מדבר בשם" הלקוחה לאה שעמה התבצעה העסקה. נתייחס לאורי בתגובה זו כאל "גולש" באתר Notebookclub.

באתרנו כמו בכל אתר בעולם קיימים Up-sales, שיטת שווק ידוע ומקובלת שמתמקדת בפרסום מוצרים בשורה נפרדת לעמוד המוצר בו הגולש מתעניין.
תחנת העגינה אינה אופציית בחירה בתוך עמוד מוצר שאינו מתחבר אליה אלא עמודה נפרדת שאם לוחצים עליה רואים בבירור לאילו דגמים מתאימה ולאילו לא. את העובדה הזאת הגולש אורי בחר שלא לציין למרות שהיה מודע לה ולטעות שלו בעת שקיבל הסבר מסוכני החנות.

על אף שלא קיימת כל טעות וכל "הטעייה" אלא בקידום מוצרים בשיטה לגיטימית ואתית, בחר מארק, הנציג ששוחח עם אורי, לפצות את הלקוחה לאה בתיק ועכבר. אולם גם זה לא הספיק לו.

אורי המשיך להתעקש על תחנת עגינה, אז מטעם הדברים שהסוכן יציע לו דגם עם חיבור מובנה לתחנת עגינה. לסדרת הדגמים הללו קוראים Latitude/Precision שמטבעם יקרים יותר.

רק מלקרוא את התגובה על מערכת ההפעלה ניתן להבין שאורי לא כל כך מודע למה היא מערכת הפעלה ואיך כל העסק הזה עובד. המחשב שהזמינה לאה מוצע עם מערכת הפעלה עם חלונות-8 והמחשב החלופי שהוצע לא מגיע עם שום מערכת הפעלה, אז הוצעה התקנה של חלונות-7 כי אין חלונות- 8 לדגם הזה כאופציה וכמובן שאורי לאורך כל הדרך מסיק שכל המחשבים נמכרים במפרט של המחשב הראשון, אז לא, זה לא עובד ככה, דגמים שונים ומפרטים שונים.

שורה תחתונה, הטוען את הטענות לעיל הוא בכלל לא בעל המוצר, הוא לא ביצע רכישה ושימש כ"בעל הדעה" אפילו לא בעל המאה. הוא מדבר בשם הלקוחות כאילו לא היו מרוצים אבל אין להם תלונות.
לאה, הלקוחה שאליה מיועד המוצר, אישה נעימה ולקוחה מרוצה ומסופקת ועמה שוחחנו לאורך כל הדרך בכדי להימנע משיחות עם אורי שנתן תחושה שלא באמת טיב המוצר והשירות מעניינים אותו אלא עקרונותיו לגבי שוק הניידים ובקיעותו במפרטים ושדרוגים, השמצות חוזרות של תפעול האתר שלנו ושיטת המכירות שלנו. נוצרה תחושה שהקנייה לא באמת מעניינת את אורי ולכן המשך ההתנהלות מולו אינו מקצועי ותכליתי.
אנו מודים כי המוצר הגיע ללקוחה ביום עסקים איחור. במקום תוך 3 ימי עסקים הוא הגיע תוך 4 ימי עסקים ועל כך אנו מצטערים. וגם כאן קשה להסכים עם בחירתו של אורי במהירות המשלוח" "באיחור רב" שנראה קצת מוקצן בכוונת תחילה.

Notebookclub קנתה לעצמה שם של חנות אדיבה עם סוכני מכירות שלעולם לא יפגעו בלקוח באופן זדוני ומכוון, עלולים לטעות, להודות בטעות ולתקן אותה, אך הכל תמיד יתנהל ברוח נעימה, חברית ומקצועית.
חוות דעת זו מכילה בתוכה תכנים נגועים ו"ניפוח" מכוון בכדי להוסיף צבע שלילי לחוות הדעת תוך ניצול מכוון של הניטרליות של זאפ בנדון בכדי "להחזיר" על החלטת החנות להמשיך את ההתנהלות מול מבצעת ההזמנה והמשלמת ולא מול אורי.

מוצר:
מחשב נייד Inspiron 5521
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
08/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה נוחה. המחיר התאים לתקציב ומעבר להכל כ24 שעות לאחר שנסגרתי על המחשב, הוא כבר היה אצלי
ממש שירות אמרקאי
אמין.ענייני.מהיר
מוצר:
לפטופ 3360
תמונת משתמש
שם:
יאנה
תאריך:
06/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה ממש חמוד ועוזר וידע הכל על הכל במחשבים ובסוף עשה לי הרגשה טובה לגבי הקניה שלי. אני ימליץ לחברים ולמשפחה ויקנה שם בעתיד בטוח
מוצר:
מחשב נייד 5520
תמונת משתמש
שם:
Dror Yashar
תאריך:
03/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה של אנשים ישרים אמינים ואכפתיים ממש נהנה לקנות את המוצרים שלהם
כמוכן מענה מהיר מאוד ויעיל והיחס חשוב מאוד זה לא המוצר הראשון שאני קונה מהם וממש לא האחרון
-
מוצר:
7720 17.3r se
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
03/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב לשתי בנותיי. כל אחת עם צרכים שונים. המחשבים הותאמו במדויחק לדרישות וכעת הן מרוצות ואני מרוצה מטיב השירות של נציגי החנות ובמיוחד אבי שהיה פשוט איש מכירות ואיש טכני למופית.
מוצר:
dell laptops 5423 5430
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
02/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופנתי לחנות על ידי קולגה שרכש שם בעבר.
אמני מוכרח לציין שלא התאכזבתי לרגע ונהנתי מאוד לקבל מהם שירות.
יופי של סוכני מכירות וזמן אספקה מהיר מהצפוי ( ובארץ זה לא עניין של מה בכך )
מוצר:
notebook 2521
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
02/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב! הגעתי לקנות ספק כוח שהתקלקל למחשב, והעזרה הייתה מהירה, מהנה ומקצועית. חוויה אחרת מכל חנויות המחשבים האחרות שהייתי בהן.
מוצר:
ספק כוח Dell 90Whr Adapter
תמונת משתמש
שם:
amir
תאריך:
31/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נהנתי מהקנייה. מאוד אהבתי את שירות הלקוחות ואת העובדה שאם הם לא זמינים אז אפשר לצ'וטט איתם באתר. המשלוח היה מהיר והמוצר עושה את העבודה.
מוצר:
laptop 3460
תמונת משתמש
שם:
רחלי
תאריך:
29/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אהבתי לקבל שירות מאדם- נציג בחנות
לאחר הקנייה החלטתי לשבח את החנות ואדם בפרט, על הליך הקניה ושביעות רצוני ושותפי לעבודה מהמוצר.
אמליץ בחום לחבריי ואחזור לרכישות נוספות.
מוצר:
מחשבים ניידים vostro 2520 i3
תמונת משתמש
שם:
leon grin
תאריך:
28/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בנוטבוק את המחשב לפני שלוש שנים ולאחרונה ספק הכוח בחר לההרס כשבוע אחרי תום האחריות. הקנס לא היה כבד והמוצר היה זמין במלאי, כמו כל המוצרים שהם מציעים.
מוצר:
ספק כח ספק 65
תמונת משתמש
שם:
הילה גבאי
תאריך:
24/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות בהשוואת מחירים. המחיר היה אחלה, ההמלצות טובות וכשיצרתי קשר לא התאכזבתי. אנשים נחמדים ושירותיים והכי חשוב המחשב המיוחל והאדום היה במלאי
מוצר:
נייד 3360 אדום
תמונת משתמש
שם:
koren
תאריך:
24/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
אני רוצה להגיד תודה לאבי שעובד בחנות והיה איתי בטלפון יותר משעה עד שהחלטתי מה לקנות. הוא היה מאוד נחמד והשירות גם מאוד מהיר.

אדוארד קורן
מוצר:
business laptop 2520
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
24/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה נראית כמו מחסן גדול כזה עם הכל במלאי. תחושת איקאה של תגיע ותקח. אני רגיל לקניות באינטרנט אבל במקרה הייתי בפתח תקווה אז ראיתי את החנות. הציגו לי את המחשבים והסבירו לי עליהם ובסוף קניתי והלכתי הביתה עם מחשב חבל על הזמן!
מוצר:
desktop 1600
תמונת משתמש
שם:
sivan ahdut
תאריך:
21/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה קצת נבהלתי מהעובדה שאני קונה בשלט רחוק. אבל המיקום שלי לא השאיר לי ברירה. למזלי מצאתי את קניות ברשת בגוגל והבנתי מתגובות שאם מחפשים דל אז שם הכי שווה לקנות. התקשרתי, הזמנתי ותוך יום קיבלתי את ה- 5430 החמוד שלי.
מוצר:
dell laptop e5430
תמונת משתמש
שם:
אבי בוידק
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד אהבתי את ההתהלות מול יואב- נציג בחנות.

מהירות המשוח לא הייתה הגיונית במהירות שלה, הופתעתי גם לגלות שקיבלתי את המחשב עם מערכת הפעלה שכוללת גרסת אופיס ואנטי וירוס בחי נם. זה חסך הרבה עבודות התקנה לבן שלי

אחזור בוודאות לרכישות נוספות ואספר לחבריי על המקום הזה
מוצר:
notebook 3520
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ושדרגתי את הזיכרון במחשב שלי.
באותה הזדמנות הטכנאי גילה במחשב מלא וירוסים ובתוספת תשלום סמלית פרמט לי את מערכת ההפעלה.
חל שיפור משמעותי בביצועים.
תודה לטכנאי רומן ולחנות שעזרה לי מיידית ושחררה אותי עם מחשב עובד ומהיר
מוצר:
זכרון 4gb
תמונת משתמש
שם:
איגור מינסק
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ושלוש חברים באוניברסיטה עשינו קנייה משותפת.
המחירים היו טובים, שירות טוב ומחשבים טובים.
אני יקנה שם גם בעתיד וישלח חברים כי זות חנות רצינית.


מוצר:
Laptop 5050
תמונת משתמש
שם:
Gabi
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניות ברשת הם למעשה החנות היחידה שהחזיקה את המסך הזה.
המחיר היה קצת גבוה יחסית אבל עכשיו שאני רואה את התמורה ולוקח בחשבון את הזמינות, בניגוד למקומות אחרים, אני מרגיש שעשיתי החלטה מצויינת.
מודה לחנות ולסוכנים הנפלאים שלה
מוצר:
Lcd 2312
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
02/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות התעניינתי במוצר ספציפי, סוכן המכירות היה מאוד שירותי ועזר לי בבחירה הסופית שלי.
באותה הזדמנות שידרגתי את זיכרון המחשב הנייד של אחיינת שלי במעבדת התיקונים של החנות יש לציין במחיר מאוד אטרקטיבי.
כל הסיפור הסתכם בשעת המתנה בלבד.
מוצר:
מחשב נייד 3360
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply