
רכשתי אתמול מכונת כביסה. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי והמכונה היגיעה אלי כבר בערב הביתה בהובלה. יישר כוח ותודה רבה לתומר

רכשתי אתמול מכונת כביסה. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי והמכונה היגיעה אלי כבר בערב הביתה בהובלה. יישר כוח ותודה רבה לתומר

חנות מסודרת שירות מעולה ואמינות מעל הכול , יחס מדהים ומענה לשאלות גם לאחר הקנייה

הגענו במקרה (רק עברנו )ומעכשיו נגיע קבוע. כבר בכניסה קיבלנו חיוך והסבר מעמיק מועיל ומדויק לצרכנו.חנות משפחתית וכך גם ההרגשה. חיפסנו מקרר וקנינו גם כריים. המחיר הוגן הספקה סופר מהירה(למרות החג).בנוסף קיבלנו מתנה שווה.(וקפה) ממליץ בחום.

הגעתי לקניית מקרר בעקבות מעבר דירה. מפה לשם עקב השירות הנהדר המקצועי והמחירים הכי נמוכים בשוק התחדשתי גם בכיריים מדיח ותנור. תומר ואלעד אנשים מקסימים. מחירים הכי נמוכים בארץ. מומלץ מאוד.

חשוב לי לציין את היחס המעולה של תומר, אנושי, חם ויעיל! שירות לקוחות יוצא מן הכלל! אין לי ספק שאמשיך לקנות בחנות זו. ממליץ בחום! שמוליק קיטייציק

אבי רכש מכונת כביסה ובמקרה אצל חשמל לכולם הייתה הכי זולה. שבוע לאחר מכן, זוגתי ואני, לקראת מעבר לדירה חדשה, קנינו ציוד חשמל מלא, 7 מוצרים. בפער, מחיר החבילה הטוב ביותר שמצאנו! השירות לא פחות ממדהים, ריכזו עבורנו את משלוח כל מוצרי החשמל ביום אחד. קיבלנו שירות מתומר המקסים, שטיפל בנו נהדר. הרוויחו לקוח מבסוט ונאמן 😁

חנות מדהימה! מנוהלת במקצועיות שירות וסבלנות על ידי תומר היה מענה לכל שאלה ובקשה. הזמני אספקה מהירים מאוד. מחירים מצויינים. מומלץ מאוד

החנות "חשמל לכולם" בצומת בילו מומלצת ביותר. רכשתי מספר מכשירים לבית. קיבלתי הסברים מפורטים על מכשירים המתאימים לצרכיי, והכל בסבלנות ובמאור פנים. אף רמת המחירים אטרקטיבית ודומה למחירים באתרי האינטרנט. אין לי ספק שגם בעתיד אבצע רכישותיי בחנות זו. תודה מיוחדת לתומר שהוא מקצוען אמיתי בתחום.

אמינות שירות וזמינות! חנות מדהימה עם מחירים נוחים לכל כיס ושירות מדהים ואישי! תומר המדהים ויתר העובדים גורמים לתחושה מדהימה. קניתי מקרר לפני חצי שנה וכמובן שארכוש בעתיד עוד מוצרי חשמל ממנו! ממליצה בחום לכולם!

רכשנו אצל תומר חשמל לכולם מכשירי חשמל לכל הבית בעקבות מעבר דירה. תומר הבעלים של החנות ישב איתנו בסבלנות והתאים לנו את המוצרים לתקציב ולצרכים שלנו חיפש את מה שמשתלם לנו מבחינת מחיר בלי להתפשר על האיכות והלך מעל ומעבר כאשר רצינו מוצר שכמעט אזל מהמלאי. תומר גם דאג למשלוח מהיר ומרוכז של המוצרים לבית ושמר על קשר רציף ווידא שהכל עבר חלק. השירות שלו היה ממש וואו ולא נתקלתי בכזו מקצועיות ושירותיות הרבה זמן. ממליץ בחום לכל מי שרוכש מוצרי חשמל במקום לגשת לרשת או באיזה אתר ללכת לתומר ולקבל שירות אישי ומקצועי ומחירים זולים.

המכונה כביסה שלי נהרסה- בית עם 3 ילדים בשיא הקיץ. הצוות היה נחמד ועשה מאמצים רבים לעזור לי לבחור מכונה לפי צרכי המשפחה וגם להוביל אותה תוך יום אחד כולל התקנה!!! מדהימים, שירות מעולה ואנשים טובים ממש. אני ממליצה מכל הלב

מדהימים, שירות מהיר ואדיב. יצרו קשר לאחר הרכישה וחידדו כמה דברים שיהין ברורים זה לא מובן מאליו מחירים הוגנים. ממליצה בהחלט

שירות מעולה, מהיר ומקצועי תומר המליץ לי על מקרר שארפ כיון שחיפשתי מקרר בגודל מאוד ספציפי במשך המון זמן. אחלה מקרר ואחלה המלצה!!! תודה

חנות מספר אחת! שירות מעולה, מקצועי ואדיב, חנות יפה ומסודרת עם הדרכה אישית וצמודה שהפכה את כל החוויה לנעימה במיוחד. תודה רבה לצוות על היחס החם והאכפתיות – בהחלט אחזור שוב ואמליץ בחום! 💡👏

שירות מעולה ומקצועי אמינות ברמה גבוה קיבלתי הדרכה מפורטת וליווי בכל שלבי ההתקנה ומחירים הכי זולים שמצאתי

מקום משפחתי ומקסים! בעלי המקום סבלניים, ובעלי חיוך רחב. עוזרים ומכווינים למוצרים הנכונים ולא רק בשביל למכור. זולים ואיכותיים, וסיפקו גם את הסחורה במהירות, ממליץ בחום.

שירות אישי מצוין ותומך מתומר לאורך כל תהליך הרכישה וקבלת המקרר. זה היה מהיר ויעיל.

תומר אלוף! איש מקסים ושירותי ברמה שכבר לא רואים בארץ. זמין, נגיש ואדיב מאד. ממליצה בחום🙂

הגעתי לרכוש מכונת כביסה עם הרבה דרישות. בכל החנויות חשמל שהגעתי אליהם לא הצליחו להתעמק איתי בפרטים שחיפשתי במכונה. בחשמל לכולם הגעתי ונתנו לי יחס אישי וסבלני עד שמצאתי את המוצר שהתאים לי בדיוק. אני רוצה להמליץ מכל הלב על השירות הלא מובן מאליו וגם על במוצר המוצלח.

רכשנו מקפיא פוגיקום במתחם בצומת בילו (חשמל לכולם) תומר היקר, מאחלים לך חנות מוצלחת, מלאה בלקוחות מרוצים וטוב טעם! שכל מוצר יאיר את הדרך ויעשה חשמל חיובי בחיים של כולם! בהצלחה רבה! חווית הקנייה הייתה נעימה ומאחל לך טוב כטוב ליבך

שירות אישי ומקצועי ברמה הכי גבוהה בכל בעיה נותן פיתרון הכי מהר שאפשר מחיר ושירות הכי טוב מומלץ ביותר

רכשתי תנור מהחנות חשמל לכולם,אני רוצה לציין שקיבלתי שירות יוצא מין הכלל. במיוחד מתומר כובשי מנהל החנות. חווית שירות והכל במאור פנים. מיקצועיות ושירותיות יוצאי דופן שלא רואים כל יום. אני ואישתי ממש התלהבנו. תודה תומר על השירות גם לאחר הרכישה.

תומר הוא איש מיוחד, לא הכרתי הרבה כאלו. תמיד עם חיוך על הפנים וידע עצום על המוצרים שבחנות ובכלל( ותאמינו לי שהייתי בכמה רשתות מובילות והנציגים לא ידעו על מכשירים את המינימום). קניתי בחנות מספר מוצרי חשמל , מכירים נוחים, שירות מכבד ועוטף ומאז ממליצה רק עליו, חשמל לכולם, באמת לכולם!!!

הזמנתי מיחם לפני שלושה שבועות, אמרו שיגיע לפני החג, לא הגיע ולא עונים בטלפון. ממש ממליצה לא לקנות אצלם, אי אפשר לסמוך ואין עם מי לדבר.

מענה בווטסאפ היה מהיר, שירות בחנות אדיב. מחירים ממש טובים! פנינו לאחר הקניה שוב וקיבלנו מענה