
קיבלתי מיגאל ייעוץ לפני וליווי אחרי קניה שהיה מהיר ומדויק. ענה בפירוט על שאלות, פתר תהיות ובכלל הראה ידע נרחב ומעודכן.

קיבלתי מיגאל ייעוץ לפני וליווי אחרי קניה שהיה מהיר ומדויק. ענה בפירוט על שאלות, פתר תהיות ובכלל הראה ידע נרחב ומעודכן.

רכשתי טלויזיה חדשה. הייתה התחשבות במצב וסיפקו לי את הטלויזיה בזמן מהיר ביותר. מעריכה מאוד את השירות והמאמצים. ממליצה מאוד!

היה מאוד קל באתר מביחנת המידע לגולש, מידע מדויק, שירות מעולה וענו לכל שאלה שלי, ומרוצה ממוכנת הכביסה!

תגובה מהירה ולמרות שזה היה תוך כדאי הסבב הראשון עם אירן, המשלוח היה זריז וכלל ליווי טלפוני לוודא שהמשלוח הגיע כפי שצריך - מחיר טוב ומוצר מעולה.

החלטתי על דגם הטלוויזיה שאני רוצה וחיפשתי בזאפ, המחיר בחנות היה הנמוך ביותר או כמעט הנמוך ביותר, אני לא זוכר, אבל בחרתי בחנות הזו כי הדירוג שלה טוב ולא טעיתי. האתר היה נוח, הטלוויזיה היתה במלאי והגיעה מהר, יום אחרי כן הגיע גם מתקין תותח שגם התקין לי (בתוספת תשלום), מתקן מיוחד שמאפשר להזיז קדימה ואחורה והסתבר לי בדיעבד שבלעדיו הארון של הטלוויזיה היה מסתיר לצופים מהצד. ממליץ מאוד מניסיון טוב.

הזמנתי דרך האתר מכונת כביסה AEG. המחיר היה טוב מאוד, ובאחריות היבואן הרשמי. תוך זמן קצר, כבר באותו היום, קיבלתי הודעה שהמשלוח יגיע לביתי כעבור ארבעה ימים. המוצר הגיע בזמן, ובמצב תקין. המכונה עובדת אצלי כמה חודשים באופן תקין.

הזמנתי מדיח כלים חצי אינטגרלי דגם Bosch SMI4HAS19E. צלצלתי להתייעץ עם בעל החנות שענה בסבלנות, המוצר סופק בדיוק כפי שהובטח ואני מרוצה.

קניתי כבר כמה מוצרי חשמל בחנות הזאת והייתי מרוצה מאוד. אז רכישת טלוויזיה החלטתי לקנות גם כאן. מומלץ בחום.

קניתי מדיח כלים בוש בחנות והייתי מאוד מרוצה מהשירות. קיבלתי ייעוץ מקצועי שעזר לי לבחור את הדגם המתאים, והאספקה הייתה מהירה בדיוק כפי שהובטח. ממליץ בהחלט.

אחלה שירות, אחלה חנות, וגם המחיר. חוויה של רכישה פשוטה בלי פרוצדורות מיוחדות. יוצא דופן!

לאחרונה רכשתי באתר מדיח כלים רחב מדגם Bosch SMI4HCS19E בוש חשוב לי לציין כי השירות היה אדיב וללא רבב, המחיר היה הנמוך ביותר שניתן היה למצוא, המסירה מהירה מאוד. המדיח עושה את עבודתו נאמנה. מוצר ברמה גבוהה מאוד.

חנות מעולה. שירות מצוין. המוצר סופק למרות!! המלחמה. המוביל היה אחלה ואפילו התקשרו אלי לשאול לשביעות רצוני. אם אצטרך לקנות משהו נוסף, בטוח אקנה אצלם! מומלץ ביותר!

מוצר תקין ואיכותי עובד ברוך השם בלי תקלות כבר כמעט שנה. מכיל הרבה ועושה עבודה טובה, השירות היה חלק וזריז בלי יותר מידי עיכובים. סה"כ מרוצה!

מעולה! המחיר הכי זול שמצאתי, הגיע ארוז מצוין ואני מאוד שמח מהמוצר וגם מהאפליקציה שמתחברת למדיח

פעם שלישית שאני קונה בחנות. מחירים זולים, אספקה יעילה ונותנים שרות מעבר למכירה. מומלצים בחום

אתר מספק מידע מלא ומחיר טוב. לבירור קיבלתי שרות טלפוני זמין ומקצועי. אחרי ביצוע הזמנה קיבלתי מתאים אספקה, המוצר סופק בתווח זמנים סביר, אפילו מהיר.

מחיר מצויין, אספקת המוצר בזמן ושרות טוב מאוד. חיבור המוצר נעשה מהר פשוט ויעיל. אקנה מהחברה שוב

בחודש יולי רכשתי דרך האתר הזה תנור אפייה. לא ציפיתי לשירות כזה מעולה!!! קיבלתי את התנור בזמן, שירות לקוחות היו מאוד מקצועים. המחיר באתר הז הכי נמוח שהיה בכל מקום אחר.מדובר על תנור אפייה של BOSH. מאוד ממליצה להזמין מהאתר הזה!!!

ההזמנה היתה קלה ונוחה. היתה איזו בעיה באספקת הדגם המקורי שהזמנתי וקיבלתי כתחליף דגם יקר יותר ללא תוספת. אני מרוצה מאד מהמוצר ומהחנות.

שוחחתי עם החנות המליצו לי על מזגן תדיראן 1.25 כס,המחיר היה טוב, המזגן עובד טוב, מומלץ

יגאל היה אדיב מאוד, נעים ומקצועי. קיבלנו את המקרר מוקדם יותר מהצפוי והמקרר מהמם ועובד טוב.

הזמנו טלויזיה להורים. השרות היה מהיר ואדיב , התקשורת עם החנות הייתה קלה והמוצר מצויין ,

חוויה גרועה ביותר. הזמנתי 2 טלוויזיות סמסונג 4K. בהתקנה טלוויזיה אחת התבררה כשבורה, משהו שאי אפשר היה לראות כשהביאו אותה. גם החנות וגם היבואן הרשמי מתנערים מהחלפה, למרות שהתלונה הוגשה כשבוע אחרי האספקה ועדיין נמצאת בקופסה המקורית עם ציפוי הגנה. מה שנשאר זה או לזרוק את הטלוויזיה או לתקן אותה בסכום גדול של כסף. לא שלחו חשבונית. רק אחרי שקיבלתי ופניתי במיוחד, שלחו ורק חשבונית עבור טלוויזיה אחת מתוך שתיים שרכשתי. מאכזב מאוד! לא ציפיתי לשירות כזה לא מהחנות המומלצת על ידי ZAP, ולא על ידי סמסונג.

ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט שלהם בתאריך 17/02/2026. ביום 18/02/2026 חזרו אליי, אישרו את ההזמנה והכול היה תקין. עם זאת, לאחר 15 ימים טרם קיבלתי את המשלוח. לטענתם, העיכוב נובע מהמצב הביטחוני, ואף נמסר לי כי “אין מה להתבאס כי הם תחת אש בשבילי”. חשוב לציין כי ההזמנה בוצעה 11 ימים לפני תחילת המלחמה. נכון לעכשיו הובטח לי כי אקבל את המוצר במהלך השבוע הקרוב.

הזמנתי טלוויזיית oled של LG, טלוויזיה יקרה כמעט 5000 ש״ח, המשלוח איחר בשבוע, הבריזו לי בזמן שאני מחכה בבית, כבר ביקשתי לבטל ושוכנעתי שאקבל פיצוי מ-kbmall אבל מיותר לציין שלא ראיתי שום פיצוי גם אחרי שיחות חוזרות לשאול עליו.... הבחור היה נחמד בטלפון, בפועל החוויה הכי גרועה שהייתה לי בקניה. סיפור מלא: הזמנתי באתר ולאחר 4 ימים התקשרתי וביקשתי לוודא שזה יקרה ב3 ימים שנותרו לפני הסופ״ש (באתר כתוב משלוח עד 7 ימי עסקים), אחרי הסופ״ש היה לי ניתוח וזה אומר שהמשלוח היה נדחה הרבה מעבר ל7 ימים היה לי קשה לקבל את המשלוח בעצמי תוך כדי החלמה. הבחור היה נחמד בטלפון ואמר שכמובן שאין בעיה וידאג לוודא שכך יהיה. לבסוף מתקשרים אלי בחמישי לתאם לימים של אחרי הניתוח שהיה בראשון (מעל 8 ימי עסקים כמובן), אחרי שיחות וניסיונות להקדים, לא באמת עזרו בכלום, בסוף תואם לשלישי. בראשון לאחר שאמרתי שזה יום הניתוח ניסו לאתר אותי בשביל משלוח שאני לא יכול לקבל גם ככה... מגיע שלישי, הבאתי משפחה וחברים הביתה לעזור לי, אין טלפון אין כלום, מתקשר בעצמי לברר ומסתבר שהמשלוח לא מתואם להיום וגם לא יוכלו להוציא אותו באותו יום כבר. שוב ריבים וכבר רציתי לבטל, שוכנעתי שאקבל פיצוי מkbmall על כל זה אז זרמתי וקבענו שוב לחמישי. סוף סוף המשלוח הגיע אחרי מסכת עינויים ופעמיים שהבאתי משפחה/חברים הביתה לעזור תוך כדי יום עבודה. מ-kbmall לא שמעתי, עשיתי לפחות 5 שיחות לאחר מכן לברר על פיצוי שכמובן מעולם לא הגיע למרות שכל פעם הובטח לי ״אני דואג לך״, מה שלא קרה. החוויה הכי גרועה שהייתה לי בחיים בקניה מהסוג הזה ועוד עבור מוצר כזה יקר. בחיים לא מזמין יותר מ-kbmall ולא ממליץ, נחמדים בטלפון, בפועל שירות מזעזע ולא עומדים בהבטחות בכלל! עדיין מחכה ל״פיצוי״.