
השירות היה נעים ומקצועי. היחס הכללי היה אישי ואכפתי. המוצר עצמו נבחר בקפידה, ושביעות הרצון ממנו רבה עד כה. ללא ספק אחזור לשם בעתיד.

השירות היה נעים ומקצועי. היחס הכללי היה אישי ואכפתי. המוצר עצמו נבחר בקפידה, ושביעות הרצון ממנו רבה עד כה. ללא ספק אחזור לשם בעתיד.

הגעתי ליו.אס.אקספורט לביצוע הזמנה למשרד. נתקלתי בשירות מצויין, מקצועי, ענייני. היה חשוב להם לוודא שכל הפרטים ברורים: צבע, סוג רגליים, גמור וכדומה. ההזמנה היתה דחופה, ובכל זאת קיבלתי את המשלוח בזמן(למרות שהיה צורך בייצור מיוחד - בגלל הצבע). חויית קניה לא ברורה מאליה. אין ספק שבפעם הבאה שבמשרדינו נזדקק לריהוט - נפנה שוב ליו.אס.אקספורט.

הגענו לחנות בת"א, אבי קיבל אותנו מאוד יפה וקיבלנו ממנו הסבר מפורט שעזר לנו לבחור את המוצר המתאים לנו. המוצר התקבל ואכן עונה לציפיותנו

פשוט שירות מעולה ביקשתי לקבל את הכסא לנסיון לכמה ימים ובקשתי התקבלה במהלך תקופת הנסיון גרמנו נזק לכסא (דיו של עט במספר מקומות) ותוך כדי נסיון הניקוי גרמתי לכסא נזק בלתי הפיך והייתי בטוח שאתבקש לשלם להם פיצוי על כך מאוד הופתעתי לשמוע מהם שמבחנתם דברים כאלו קורים ואין צורך בפיצוי כלשהוא גם אם אחליט שאני לא מעוניין ברכישת הכסא אותי זה קנה ואני מרגיש צורך להודות להם על כך ולכן אני כותב את תגובתי זו בנוסף, מאוד התרשמתי מאנשי המשרד שהמליצו לי לא לקנות כסא יקר שמאוד רצינו לרכוש כי לדעתם זה לא מתאים לילד בשולחן כתיבה - זה פשוט קנה את אמוני מאוד ממליץ לבקר במשרדם ולראות את התצוגה ממקור ראשון

חיפשתי באינטרנט ריהוט משרדי והגעתי לאתר של יו.א.אקספורט שסיפקו לי שירות מעבר למצופה וסבלנות אין קץ. הריהוט והכסאות שהגיעו היו בדיוק כמו שהזמנתי והגמישות בנושא ההובלה הייתה נפלאה.

חיפשתי כסא מחשב למשרד כהרגלי ערכתי השוואת מחירים בזאפ לפי מוצר מסוים שחיפשתי ( לאחר קבלת המלצות) מצאתי את המוצר במחיר הכי טוב ב us export . מכיוון אני חש נוח יותר לאסוף את המוצר ולראות פיזית מול מי אני עובד בחרתי באפשרות איסוף עצמי. גיליתי חברה מאוד נחמדים אדיבים ושירותיים. כמובן שהמוצר טוב ואני מרוצה מאוד. דני מנכ"ל אימג'בנק

השירות היה מצויין. השולחן הגיע שעתיים לאחר ההזמנה עם המוביל. מי שטיפל בנו היה ברוך, בנאדם נעים שעשה מאמצים שהמוביל יגיע עוד באותו היום. מאוד נהנים לעבוד על השולחן - יפה, קל להרכבה (הרכבתי עם בעלי לבד בתוך פחות משעה), מרווח ונראה יוקרתי. לפני כן ראיתי שולחנות דומים במחירים ממש גבוהים. שילמנו מחיר ממש טוב ויש תמורה ואף יותר.

קיבלתי יופי של מוצר וגם קיבלתי יופי של שירות. מכיוון שהיתקשתי בהרכבת הכסא צלצלתי לשירות הלקוחות של החנות. לא הייתי בבית אז נציג השירות אמר לי שיצרו איתי קשר בשעה בה אמרתי לו שאהיה בבית (דבר חריג כי רוב חברות השירות מבקשות מהלקוח לחזור שוב כשיהיה בבית) חזר אלי בחור בשם ברוך שעזר לי מאוד והיה אדיב שירותי ומקצועי. רוב תודות לכם והמשיכו כך.

הגעתי לחנות עקב המחיר - שנתן תמורה מצויינת לסחורה, וגיליתי שירות מקצועי מאוד ואדיב מאוד, תצוגה נוחה וממצה שנתנה לי את האפשרות לבחור את המוצר הכי טוב בשבילי. מומלץ בחום לכל מי שרוצה ציוד איכותי במחיר מצויין!!!

נכנסתי לאולם התצוגה שם הוצגו בפני מגוון אפשרויות. צוות המקום היה אדיב, נענה לשאלותיי במקצועיות ואיפשר לי לבדוק את פריטי הריהוט השונים בעצמי. בחרתי את הכיסא שרציתי ותוך חמש דקות הוא היה עטוף ומוכן ללקיחה ובידי קבלה עם המחיר הטוב ביותר שמצאתי עבור כיסאות מסוג זה. ראוי לציין שהגעתי בסוף היום האחרון בשבוע וידעתי מה אני רוצה, לכן החוויה הייתה מינימלית ותכליתית בהתאם.

חפשתי כסא עמיד למשקל גבוה, ושלחתי מיילים למספר רב של חנויות בנושא. החנות היחידה שענתה עניינית הייתה זו. לא קניתי את המוצר, כי כאשר החלטתי לקנות הוא אזל, אולם מיד הציעו לי דגם אחר העונה על דרישותיי עם הנחה משמעותית, באתי, קניתי, באותו יום הכסא היה בבית מורכב. שכחתי שם את החשבונית והאחראיות, הוציאו לי חדש בלי שום בעיות.

רכשתי שולחן מחשב פינתי. שוחחתי עם נציג בשם ברוך שהיה אדיב, מקצועי וסבלני. המוצר הגיע במועד שסוכם ולשביעות רצוני. יישר כח על שירות ואדיבות מעולים.

קניתי 3 כסאות משרדיים. הגעתי למקום בהמלצת חבר ונתקלתי בחווית קניה פשוט מעולה. שירות מקצועי ואדיב. עמידה בזמן. מחיר אטקטיבי במיוחד. מומלץ ביותר

בהיותנו לקוחות חוזרים ביו.אס.אקספורט, ידענו כבר לאן אנחנו מגיעים. אנחנו מעדיפים לבחור את הכיסאות שלנו לא דרך האתר, ולכן הגענו לחנות. היחס בחנות אדיב מאוד, המבחר מרשים והמחירים נוחים. מאוד נהנינו, ולא בפעם הראשונה.

הגענו לחנות פיזית להתרשם ממה שמצא חן בעיינינו באתר לפני זה עם תקציב מאוד מסויין, היחס היה מצויין, מה שראינו באתר היה מהתצוגה וכבר נגמר, אז רצינו שולחן כתיבה כזה חדש ורצינו כיסא מנהלים שגם יהיה נוח לעבודה ארוכה עם מחשב - ולמרות שהתקציב שלנו היה מאוד מסויים - הלכו לקרתינו והצליחו לעזור לנו לבחור כך שהתכנסנו בדיוק לתקציב ועדיין קיבלנו בדיוק מה שרצינו (וגם היחס היה מעולה).בחרנו באופציה של שירות עצמי והרכבה עצמית. אנחנו באנו לאסוף הכל עם האוטו הפרטי - הורידו לנו הכל מהחנות ואפילו עזרו להעלות את הכל לגגון. את הכיסא היה יחסית קל להרכיב - היה הסבר בפנים איך עושים את זה יחד עם כל הכלים שצריך, אז תוך שעה היה לנו כיסא.את השולחן היה יותר קשה להרכיה - כי בפנים היה רק ציור מאוד לא מפורט של איך מרכיבים(לא היו מסומנים את כל החורים אפילו על הציור), ועל הריהוט עצמו היו כל ההכנות לחורים אבל לפעמים היינו צריכים "לעזור" לחורים "להיפתח".בנוסף מזל שהיו לנו כל הכלים בבית. הריהוט עצמו מאוד איכותי וגם שירות מצויין, אבל אם אתם הולכים על האופצייה של להרכיב לבד - כאן תצטרכו קצת לסבול (אנחנו כמובן הצלחנו להרכיב, פשוט לקח כמה שעות ארוכות)

מעולה יחס אישי ובאמת שרות מצויין....................:) הבנתי גם שאחי קנה שם והוא היה ממש מרוצה הוא גם קנה ציוד מישרדי ממש מחירים טובים ושירות מעולה .

חיפשתי ריהוט איכותי למשרדי. הגעתי לחנות וקיבלתי יחס מעולה, סבלנות, מקצועיות ושקיפות מלאה הן בעניין הריהוט והן בעניין המחיר (מה שלא קורה בכל מקום). רכשתי ריהוט מלא הכולל מערכת מנהלים, ארון מנהלים, כסא מנהלים וכסאות אורח, אשר הגיעו למשרדי תוך זמן קצר והורכבו, והכל במחיר משתלם במיוחד. אני מאוד מרוצה מן הרכישה, הריהוט איכותי ביותר ומשתלם ביותר. ולא פחות חשוב, ביצעתי את הרכישה בלב שלם בזכות השירות המעולה שקיבלתי. תודה! עו"ד איילת ג.

חיפשנו רהוט משרדי עבור החברה. מצאנו באתר האינטרנט את חברת יו.אס. אקספורט , אחרי בדיקות וסקר שוק מצאנו את המחירים הנוחים והזולים למטרתינו. שמחים על הבחירה והשירות היה מעולה עד מדוייק. כשניצטרך ציוד נוסף לא נהסס לפנות בשנית.

,בדקתי אפשרויות לקניית ריהוט משרדי והגעתי לאתר של יו אס אקספורט גרופ . אחרי בדיקה מצאתי שהמחירים טובים ועל הספק יש חוות דעת טובות והחלטתי לרכוש. אני שבע רצון מרמת המוצרים והמחירים והשירות המהיר והיחס החם והאדיב שקבלתי . בברכה אבי.

ביקרתי בחנות עם בני לאחר בדיקה באתר אינרנט של החנות, אתר מעולה וקל לניווט, רכשתי שולחן משרדי וכסא, לאחר שהמוכר הציג מספר סוגים לשביעות רצוני ונתן לנו מחיר טוב, לקחנו את המוצרים בהובלה עצמית, להפתעתי בפתיחת האריזה נתגלה פגם לשולחן, בשיחה עם אבי מנהל החנות הודיעו שאין בעיה ושלחו מוביל מתקין עם שולחן חדש ללא שום עלות מצידי הלוואי וכולם יתנהגו כך יישר כח!!!

רכשתי שולחן משרדי. המחיר היה מצוין, המוכרים אדיבים והמשלוח הגיע יום לאחר מכן, בזמן וללא בעיות. חנות מצוינת ובהחלט אקנה שוב!

הגעתי לחנות לאחר שהתקשרתי שעתיים לפני כן , השירות היה מהיר ואדיב מאוד ,בנוסף לזאת גם התחשבו בי והורידו לי יחסית הרבה מהמחיר הנקוב במחירון , אמשיך לקנות אצלם , כן ירבו חנויות שכאלה .

הקנייה ביו אס אקספורט הינה חוויה פשוטה ונעימה. האתר של החברה ידידותי למשתמש ומכיל את כל המידע שמחפשים לפני הרכישה. הרכישה עצמה הינה פשוטה מאוד, המענה מהיר ואדיב, ואספקת הסחורה נעשית לרוב אפילו לפני הזמן! גם אחרי הקנייה יש עם מי לדבר. מומלץ מאוד!

דרך זאפ הגעתי לשוחח עם החברה בטלפון.לאחר מכן הגעתי לחנות, היחס היה מצויין , המחירים הם באמת ללא תחרות , ואני ביצעתי סקר שוק רציני.הכי חשוב אפילו סייעו לי ברכישת חלק מכסא ישן יותר, כדי שלא האלץ לזרוק אותו.לצוות מודעות צרכנית גבוהה, והסחורה שלהם טובה ובהחלט שווה לכל נפש. רק שלא יתקלקלו!!

באמצעות חוו"ד זו על החנות אני רוצה לשבח את צוות החנות יוסי ורוני על שירות מדהים מקצועיות וסבר פנים. זו הפעם השניה שאני רוכש ריהוט בחנות זו אני מאוד מרוצה מהשירות וטיב הרהיטים המשתלמים לכל כיס. קניתי שולחן עבודה וכסא מנהלים , ההרכבה היתה פשוטה כפי שהובטח, ואני נהנה מאוד מהרהיטים. אלי