
התקשרתי כדי לקבל קצת פרטים לגבי המשלוח וזמינות המוצר, ובסוף כבר ביצעתי הזמנה טלפונית. המשלוח הגיע תוך פחות מיומיים, באופן מפתיע, והכל הסתדר מעולה.

התקשרתי כדי לקבל קצת פרטים לגבי המשלוח וזמינות המוצר, ובסוף כבר ביצעתי הזמנה טלפונית. המשלוח הגיע תוך פחות מיומיים, באופן מפתיע, והכל הסתדר מעולה.

שירות מצוין!!! אני החלפתי טלויזיה תוך מספר ימים, ללא כל בעיה, בכל הטלפון וללא תנועות מיותרות, שוב תודה רבה!!!

חברה רציניים. במהלך הרכישה הציעו לי לרכוש את הדגם הזה שהינו יותר חדיש ומשוכלל מזה שבחרתי תמורת תוספת סכום זעומה. התוצאה שדרוג משמעותי בסאונד ובתמונה. שירות אדיב ומקצועי עם משלוח מהיר שהגיע לפני הזמן בתקופת החגים ועם שליח אדיב. ממליץ בחום ואמשיך רכישות עתידיות מהם.

מרוצה מהשירות קניתי כיריים גז של סאוטר עזרו לי עד הרכב להוביל את ההזמנה והכל היה מהיר תודה רבה!

קניתי מכונת כביסה משולבת מייבש LG דגם F-16107WDE, תהליך הרכישה וההתקנה עברו בסדר אבל המכונה פשוט לא מייבשת. טכנאי של LG הגיע לבדוק את המכשיר, ניסה מספר פעמים ובכל פעם הכביסה יצאה רטובה. רק מגבת בודדת יצאה יבשה! לסיכום הטכנאי אמר שהמכשיר תקין וזה מה שהוא יודע לעשות. לכבס כן, לייבש לא כל כך. ניסיתי מספר רב של פעמים לפתור את הבעיה מול סיטי דיל. הם שלחו טכנאי שבדק ומצא שהמכשיר תקין ושלחו לי מכתב על כך. אני יודע שאין תקלות במכשיר הוא רק לא עושה את מה שאמור לעשות ואחרי כל כביסה צריך ללכת ולתלות אותה. השירות שלהם מתחת לכל ביקורת. בטלפון לא ניתן כלל להשיג אותם (מקום 29 בתור לאחר 20 דקות המתנה) ואטימות מוחלטת מבחינת הבנה בסיסית שאם קנית מכשיר משולב הוא אמור לבצע את שלל הפעולות כפי שמפורט בתיאורו.

גבו כסף עבור tv . ריתי בפחות 10% במחיר ביקשתי לבטל .שירות לקוחות רע ,אין מענה . ניסיתי כל דרך אפשרית ווצספ ,מייל ,ובאתר . לא עונים . אל תקנו שם !!

אחלה שירות ומגיע מהר אדיבים מאוד כדאי לקנות מהם ממליץ בחום לכל מי שרוצה בהצלחה

ענו בסבלנות לכל השאלות שלי ועזרו בכל מה שצריך, מרוצה מאוד עד כה. תודה רבה.

שרות טוב מכל הבחינות אישתי מאוד מרוצה וגם החברות שלה וגם המשפחות שלהם וגם עוד ועוד ותודה

קניתי תנור בילד אין של AEG מעולה מאוד מרוצה. ביקשתי אם יכולים לשלוח לי לפני פסח ואכן תוך 3 ימי עסקים התנור הגיע. תודה רבה על שירות אדיב ומקצועי.

שירות מהיר ומצויין, מחיר הכי טוב בשוק הכל הגיע בזמן ללא עיקובים ממליץ בחום כדי לבדוק מולם

קניתי טלוויזיה. קיבלתי שירות מקצועי ומעולה. עונים מהר, מסבירים על דגמים משלוח מהיר. מרוצה וממליצה מאוד

בקצרה מחיר הכי זול בשוק ואספקה הכי מהירה שהייתה לי אי פעם תוך 48 כבר התנור אצלי בבית הכל תקין ממליץ בחום רב

מאד ממליצה לקנות מסיטי דיל!..הנציג היה ממש נחמד ועזר לי לבחור את הגנרטור הכי מתאים לי..וגם בירר עם מומחה בעניין כדי לבדוק שזה באמת הכי טוב בשבילי. הגנרטור הגיע אלינו ממש מהר כמו שהוא הבטיח..אחלה מקום לקנות!

שירות מעולה עם יעוץ להתאמה של הדגם. משלוח מאוד מהיר, הגיע מוקדם מהמצופה מילים נוספות כדי לסגור את החוות דעת ולהגיע למגבלת מילים

חנות מצויינת, עזרו מאוד בבחירת מקרר ותנור, זמינים שירותיים, אמינים מאוד, המוצרים הגיעו מהר מאוד אפילו שהיה לחוץ לפני פסח, בדיוק כפי שאמרו. ממליצה מאוד

שירות מעולה! גם טרם ביצוע ההזמנה ולא פחות חשוב - אחריה. משלוח מהיר מאוד ומחיר מצויין.

אחת החוויות הזמנה ההכי גרועות שהיו לי אי פעם. הזמנתי טלוויזיה 50 אינץ׳ ובחרתי בהם כי הם היחידים שכתבו שהמשלוח יגיע תוך שלושה ימי עסקים והייתי חייב את הטלוויזיה בשביל אירוע שהיה לי ביום חמישי. משם הכל השתבש. שילמתי באשראי בטלפון והיה לי חשוב לוודא עם הנציג שההזנה היא ישירות למסוף ושהמספר לא יישמר בשום מקום. קיבלתי מהם טלפון יום לאחר מכן שניסו מספר פעמים להזין את האשראי והוא לא עובד (מה שאומר שהוא כן נרשם בצד). הצעתי לבצע העברה והנציגה אמרה לי טלפון ש״אם זה בנק הפועלים זה ייכנס מייד והטלוויזיה תגיע עד יום חמישי״. ביצעתי את ההעברה ושלחתי להם צילום מסך. הטלוויזיה לא הגיעה בחמישי, אלא רק בשישי, הייתי צריך למצוא סידור לאירוע, כאשר בגדול הפסיקו לענות לי בוואטסאפ. כשהטלוויזיה כן הגיעה, היא הגיע עם שליח שהקדים בשעה מהשעה שקבענו, לא הצליח להשיג אותי במשך 10 דקות, ובעקבות זאת דיבר בצורה מחפירה, הרים את הקול, ובסוף שלח את הטלוויזיה במעלית בלי לעלות בעצמו. לא אזמין מהם שוב.

שירות מעולה. ממליץ! המוצר עושה את העבודה טוב אני ממש מרוצה. מספיק טיול קמפינג ..

חברה נהדרים, תשובות מהירות שירות אישי ואספקה מהירה. קשר ישיר וללא בעיות, ענו על שאלות בטלפון ולא לחצו לקנות, בקיצור חווית שירות נעימה- ממליץ

זאת אחת החוויות היותר טובות שלי ברכישות ברשת... התלבטתי כמה שבועות בקשר לרכישת טלויזיה חכמה... בחרתי דגם של סמסונג והייתי המומה... ההבדלים בין החנויות ברשת היו מפליגים - אלף שקל בין הזול ביותר ליקר ביותר ואפילו יותר. דברתי אם שרות לקוחות באתר סיטי דיל... הוא הסביר לי את הסיבה לפערים ובעיקר מה עלול לקרות אם קונים את הזול ביותר - מדובר בדגם זהה לחלוטין. כיון שהמחיר היה טוב אם כל לא הזול ביותר, החלטתי לרכוש באתר זה למרות החשש ולא התאכזבתי. הזמנתי ביום שלישי בבוקר... באותו יום אחר הצהריים קיבלתי טלפון מהשליח לתיאום המשלוח שיגיע למחרת... ואכן, המשלח הגיע למחרת, יום רביעי, בזמן. אין דברים כאלה. ממליצה בחום.

קניתי מקרר, הזמנה טופלה במהירות והמקרר סופק תוך יומיים. שירות לקוחות מצוין והמחיר זול. ממליץ.

חיפשתי הרבה זמן לקנות דייסון ולא הייתי בלחץ עד שמצאתי את סיטי דיל מחיר מעולה שירות פגז ומוצר טיל

לא להתקרב! איש המכירות שכנע אותנו לקנות מוצר יותר יקר כי הוא באספקה מיידית (כלומר תוך 4 ימי עסקים) וכבר שלושה שבועות אחרי והמוצר עוד לא הגיע! לתפוס אותם בטלפון אי אפשר. הם לא עונים וכשמקישים מספר כדי שנציג שלהם יחזור אלינו - אף אחד לא חוזר. אכלנו אותה בגדול. מזהירה כאן כדי שאחרים לא יפלו עם החנות הזו

חווית קניה חיוביות. ביצעתי הזמנה בשישי וביקשתי משלוח מהיר. המשלוח התקבל כבר ביום ראשון. תודה רבה תחנות