
אנא אל תקנו בחנות זאת. השירות גרוע מאד. לדבריה הטלפון התקלקל אחרי חודשים של שימוש וכמובן התיקון אינו כלול באחריות. חשוב לציין כי ניסיתי ליצור איתם קשר מספר פעמים והם לא ענו. שביקשתי שיחזרו אליי לא היה כלל תגובה. בקיצור להתרחק משם

אנא אל תקנו בחנות זאת. השירות גרוע מאד. לדבריה הטלפון התקלקל אחרי חודשים של שימוש וכמובן התיקון אינו כלול באחריות. חשוב לציין כי ניסיתי ליצור איתם קשר מספר פעמים והם לא ענו. שביקשתי שיחזרו אליי לא היה כלל תגובה. בקיצור להתרחק משם

שירות הלקוחות מצויין. המוכרת אליס אדיבה ונחמדה עזרה לי, הקנייה הייתה מהירה האיכות הייתה מעולה ואני בטוח אחזור לקנות שם :)

שירות מצויין מוכרים מאוד נחמדים ועוזרים בנוסף מחירים שווים מאוד..קיצר ממש שווה לבוא לקנות אני בטוח אחזור לקנות עוד משחקים!

חווית הקניה מעולה המוכרים מעולים נותנים שרות פשוט מעולה והמחירים טובים המשחקים מעולים. זכיתי לשירות לקוחות מצוין, והטבות מיוחדות. נהניתי מאוד מהשירות. המוצרים שקניתי היו באיכות טובה והמחיר היה ההגיוני. אשמח לקנות שם שוב.

השירות בחנות מצוין. אליס ובוריס עזרו לי מאוד בקניית משחק חדש וכן ייעוץ מצוין בנושא הטלפון הסלולרי. בהחלט אחזור לקנות שם שוב. גם מחירים זולים וגם שירות מצוין!

אני כבר הזמנתי דרכם כמה פעמים .שירות ומענה מצויין .היום הלכתי לקנות משחק חדש .באתר של זאפ היה מחיר נמוך יותר מהאתר של החנות (זאפ עדיין לא עשו עדכון ) ולמרות זאת הם נתנו לי את המשחק במחיר של זאפ שהוא בהרבה נמוך יותר . בקיצור ממליץ מאוד שירות מצוין ויש להם את כל מה שצריך .

חווית הקניה מעולה המוכרים מעולים נותנים שרות פשוט מעולה והמכירים טובים המשחקים מעולים ואני המשיך עוד לקנות בעתיד שם כבר כתבתי לכם על זה שאתם מאוד טובים והוגנים במחירים ואני המשיך לקנות עוד שם

שרות מצוין מחירים הכי זולים בארץץץץץץץץץץ פראייר מי שלא קונה אצלם באטמן אביר ארקאם במחיר הזול שראיתי וקניתי

שירות מעולה נהניתי מכל רגע אחלה אנשים וכמובן המחירים שם ממש זולים .. אני עוד אחזור לחנות הזאת עוד מלא נהנתי לרכוש בחנות זו!!

החבר'ה בחנות מאד אדיבים, ממש מרגישים שם כמו בבית. שירות מהיר ואיכותי ואדיב. קרדיט רב לחנות שמשתפת פעולה עם קהילת הגיימינג לטובת הורדת מחירי משחקים בארץ!!!

המקום נח להגעה המבחר של המשחקים גדול וגם זול. השירות היה מצוין ובמיוחד של אליס היה מעולה! אני בהחלט אחזור לקנות שמה עוד :)

הזמנתי מכשיר סלולרי A820. מארק הודיע לי כי המכשיר לא נמצא במלאי וכדי לקבלו עלי להמתין מספר שבועות. ובינתיים ניסו לשווק לי מוצרים אחרים (מופחתי ביצועים בחיר גבוה יותר) לאחר מכן , לאחר שהבנו שאין סיכוי שאקבל את המכשיר אותו הזמנתי, ניסיתי לבטל את ההזמנה, (דיברתי עם נהוראי שניתק לי את השיחה בפנים וחיים שניסה לשדל אותי להמתין עם הביטול). עד שמתן הסכים לבטל את מדוע אתם שמים באתר מכשירים שאינם במלאי??? לדעתי זו ממש חוצפה, שאני נדרש לכתוב את פרטי האשראי ברשת ולבסוף מתברר כי בכלל אין מכשיר.

זכיתי לשירות לקוחות מצוין, והטבות מיוחדות. נהניתי מאוד מהשירות. אשמח לקנות שם שוב. המוצר באיכות טובה והמחיר הגיוני. הכי זול שיש!

ברגע שהגעתי לחנות פנה אלי המוכר (תום) באופן מידי, שאל כיצד יוכל לשרת אותי, ולאחר שהסברתי לו את מבוקשי, הציג בפני את כל האפשרויות ולאחר מכן גם ענה על שאלותיי באופן מעמיק ומפורט.

אליאור המוכר בחנות כבר נותן לנו שרות פעם שלישית והוא פשוט מקצוען אמיתי! עם אהבה מטורפת לגיימינג ומכיר את עולם המשחקים לפרטים הכי קטנים. וגם נתן לנו אחלה עצה! :)

קניתי סמארטפון lg , בהתחלה הייתה בעיית תוכנה ונסעתי בעצמי למעבדה ואז הפתיחה הפסיקה לעבוד ואחרי אינספור מריבות נסעתי בעצמי פעמיים למעבדה ואחרי נדנודים רבים הם טענו שהמסך נשבר ולכן התקלה, לדעתי השבר אירע אצלם אך אין לי דרך להוכיח ונאלצתי לשלם כסף רב, השבר היה בגודל מילימטר ובצד. מייד אח"כ הייתה עוד בעיית תוכנה ואח"כ הסוללה התחילה להתרוקן במהירות הבזק והם שוב ביקשו שאביא אליהם את המכשיר למעבדה "והפעם הם ידאגו שהתיקון יקח רק 3 ימים". סיוט, קניתי לפני 3 חודשים ומאז כל הזמן תקלות. השירות רע, מזלזל, ברוב חוצפתו חיים אמר לי "סמארטפון זה לא בשבילך" על המחיר הזול שילמתי בהרבה בזבוז זמן ועצבים ועוד לא סיימתי.

הגעתי לחנות כדי לרכוש gta v למחשב החנות הציעה את המחיר הכי טוב השירות היה מעולה קיבלת את המשחק חנות מעולה שווה לקנות שם!!

שירות מצוין אדיב מחירים זולים מאוד החנות הכי טובה שביקרתי עד היום בכל מה שקשור לנושא קונסולות ובכלל. תודה רבה לכם!

זו הפעם השלישית שאני רוכש בחנות משחקים וציוד היקפי לxbox וגם הפעם כמו גם בפעמים הקודמות אני פוגש חווית קניה טובה, אדיבות מקצועיות ולא פחות חשוב מחיר טוב, אל החנות הגעתי לאחר שהתאכזבתי מחנויות אחרות שמפרסמות מחיר באתר וכשאתה מגיע לחנות הם מפתיעים אותך במחירון אחר. פה אין הפתעות מה שפורסם באתר הוא בדיוק מה שתידרשו לשלם.

שרות מצויין , תמיד יש את כל המשחקים השווים , גם שעות הפעילות שלהם נוחות ואפשר להגיע בשעות מאוחרות יותר.

המשחק עובד מצויין ללא תקלות! אין טענות רק שהמשחק הגיע קצת שבור בכיסוי פלסטיק של המשחק אבל לא נורא, לא נסתכל על דברים הכי קטנים :) גם בדברים הכי חדשים יש פגם לא ככה? יחס חם ונעים ואני בהחלט ימשיך להזמין משם.

השירות בחנות היה מאד אדיב ומקצועי. המוכרים יודעים מה הם עושים, הם מבינים במוצרים שהם מוכרים, השירות היה מאד אישי ומקצועי. לסיכום המקום בעל מכירים מצוינים ממליץ לבוא בחום