
שרות מהיר, אדיב ומצויין המוצרים סופקו בזמן לשביעות רצוני, במיוחד עלי לציין את עדי על האכפתיות, האדיבות והשרות הטוב. מי ייתן וירבו רבים כמותו.

שרות מהיר, אדיב ומצויין המוצרים סופקו בזמן לשביעות רצוני, במיוחד עלי לציין את עדי על האכפתיות, האדיבות והשרות הטוב. מי ייתן וירבו רבים כמותו.

המשלוח הגיע יום למחורת (למרות שאמרו לי 3 ימי עסקים), אין על השירות שם, פשוט כיף לקנות במקום כזה, והסיסמה שלהם "לחנות יש אבא ואמא" תתאר את הרגשתי במדויק!!!

שרות מקצועי ואמין איש המכירות גילה מקצועי וענה לכל השאלות שלי בסבלנות כל מילה נוספת מיותרת

שרות מצוין אמשיך לעבוד עם החנות משלוח בזמן היה חוסר סרטים היתקשרו להודיעה בסוף קיבלתי הכל

הייתה לי התלבתות בנוגע למצלמה הבאה שלי. רציתי משהו שיהיה איתי לאורך שנים וכמובן דרישות ספציפיות מהמצלמה עצמה. קיבלתי שרות יוצא מן הכלל מ"עדי" בכל הנוגע לבחירת המצלמה הנכונה ביותר עבורי. בנוסף בבחירת העדשה וכל הציוד הנלווה. רמת הידע של המוכרים בחנות כלכך טובה מה שמראה שהם הגיעו בעצמם מעולם הצילום! ממליץ בחום לקנות אצלם כל דבר הנוגע לצילום! בנוגע חמכירים, המכירים אצלהם הם הזולים בארץ ובדקתי אצל חנויות רבות נוספות.

הצוות בחנות הנו מאד מקצועי ומהימן. עונה לכל השאלות בסבלנות ובפרוט. בהחלט אחזור לחנות לרכישה חוזרת.

המוצר לא היה במלאי. הבטיחו אספקה בתוך 14 ימי עסקים. התקשרתי אחרי 14 ימי עסקים - עדיין לא הגיע. הציעו תחליף. המוצר המקורי הגיע אחרי כמה ימים נוספים.

מרגע ביצוע ההזמנה באתר זאפ תוך זמן קצר יצרו איתי קשר לאימות פרטים ותאום המשלוח בדואר. המוצר הגיע בדואר ארוז בצורה מייטבית ותוך זמן הקצר מהמתחייב בהזמנה.המוצר הגיע סאריזה המקורית במצב חדש לגמרי כמובטח בפירסום.

קנייה בטוחה שירות אמין ומענה מקצועי הרכישה בטוחה והגיעה במועד ללא עיכובים בכל תכנון לרכישה ניתן להצייעץ עם הצוות המקצועי בחנות

מחיר ושירות מעולים, משלוח חינם ומהיר, [שליח עד הבית חינם, למוצר זול יחסית, וזאת לאחר שמחיר המוצר עצמו היה הזול ביותר בזאפ!!!!]

העדשה הגיעה עם סימני שימוש מובהקים על הזכוכית למרות שנמכרה כחדשה היה דרוש ניקוי יסודי לעדשה אלו לא היו סימני אצבעות קלים. העדשה הגיעה ללא קופסא מקורית ונשלחה בשקית פצפצים! למרות הכל בשירות היה מענה מהיר ובשיחת טלפון הובהר לי שככה מגיעה העדשה הזו. אמנם עדשה בסיסית אבל לסיכום: חווית קניה מאכזבת מאוד עם שירות לקוחות טוב.

השירות מרגע שההזמנה הגיע לחנות, מיד נוצר קשר, ביררו איתי את מהות הקניה , שיפרו אותה ואף הוזילו, יחס חם ונעים בחנות בזמן האיסוף. בקיצור חווית קניה נעימה מקצועית ומהירה לשביעות רצוני. כן ירבו ותחזקנה הידיים

ההזמנה באתר קלה ומהירה. המוצר הגיע ארוז כהלכה. המוצר הגיע תוך פרק זמן קצר, בדואר ישראל.

אתר ידידותי, קל לניווט, המחיר מצויין. בהגעה לחנות- המוכר היה מקצועי ולא ניסה ״לדחוף״ לי מוצרים.

מוכרים מדהימים, קשובים, עוזרים ובעלי ידע רב! מחירים מצחיקים ומפתיעים, הגעתי לחנות ויצאתי עם שתי חצובות חדשות ומעולות! אין ספק שאני אקנה רק שם בהמשך

שירות טוב ויעיל: עדכנו מראש לגבי עיכוב צפוי, העבירו פרטי מעקב של המשלוח והתייחסו להערה בזמן ההזמנה (בקשה לפריט בצבע מסויים).

שירות מצויין, מקצועי ומהיר, המוצר הגיע תוך יומיים. פעם שנייה שאני קונה שם ולא התאכזבתי

חנות מעולה, צוות מקצועי, סבלני עם אכפתיות שלא רואים הרבה, שירות מעל המצופה. פשוט נהדר. הופתעתי לטובה.

קניתי שתי חבילות של 3 פילמים כל אחת - לא רציתי לבצע משלוח בדואר עקב הרגישות של הפילם והחשש שהחבילות יקבלו מכה. התקשיתי למצוא זמן להגיע לחנות והצוות שם הציע שאחת העובדות תיקח את החבילה הביתה ואני אאסוף מביתה (מכיוון שאנחנו גרים באותה העיר). שירות אכפתי ואדיב.

הקניה דרך האתר פשוטה ונוחה. כשיש בעיות הן נפתרות באדיבות ויחס אמין ללקוח. מבחינתי אחזור ואקנה באתר זה.

שירות טלפוני מהיר ומנומס, אומרים על המקום אם המוצר במלאי, משלוח מהיר קניתי בעבר ו90% מהציוד שלי מ-StudioLand, ממליץ בחום.

שירות מעולה, מקצועי ונעים. הגעתי כשאני יודע בדיוק איזה מצלמה אני רוצה, אבל מתלבט איזה עדשה תתאים לצרכים שלי. הצוות ידע בדיוק לייעץ ומהירות ואדיבות השירות היתה מעולה ואפילו נתנו 10 תשלומים. בטוח שאחזור שוב!

ההזמנה הייתה קלה מהירה ויעילה, יצרתי קשר עם החנות ועזרו בצורה מעולה רציתי לשלוח את אשתי לאסוף את המוצר והייתי צריך לשכנע אותם שזאת אישתי חוץ מזה סבבה

אחרי שהמתנתי 3 שבועות שהמוצר יגיע לארץ, הם מכרו את ההזמנה שלי למישהו אחר מבלי לעדכן אותי , בטענה שלא תפסו אותי במייל, לא שלחו הודעה, לא אימייל, וזה עוד אחרי שבשיחה הקודמת שהייתה לנו, ביקשתי מהם לא למכור ושאני מגיע לאסוף!
הזמנת הלקוח התקבלה ב- 30/01/17 22:59 וטופלה בבוקר שלמחרת. בוצע ניסיון להשגת הלקוח טלפונית אולם ללא הצלחה ולכן נשלח ללקוח מייל + סמס המעדכן אותו כי כפי שצוין בפרטי המוצר באתר, המוצר מוזמן עבורו ויגיע לחנות עד 14 ימי עסקים ושלא נעשה תשלום עבור המוצר. המוצר אכן הגיע לחנותנו ביום העסקים ה- 14 ובוצעו מספר ניסיונות להשגת הלקוח ללא הצלחה, שכללו שליחת מייל אולם ללא תגובה. כאשר הצלחנו ליצור קשר עם הלקוח, במהלך תקופת ההמתנה לאיסוף, הלקוח מסר שיבוא לאסוף ביום שישי ושוב עברו מספר ימים ללא תשלום ואיסוף מצד הלקוח. לקוח הגיע לאחר כמעט כחודש מהרגע שהמוצר הגיע לחנות. מאחר והלקוח לא הגיב לנו ולא פנה אלינו ההזמנה נכנסה למצב הקפאה והמוצר נמכר. צר לנו על ההרגשה של הלקוח, יחד עם זאת, לא ניתן להתייחס להזמנת לקוח כשרירה וקיימת כשהלקוח, מבצע ההזמנה, מתעלם ממנה בעצמו כחודש. סטודיולנד עושה ותעשה כל שביכולתה לספק ללקוחותיה חווית קניה מקצועית מהירה ואמינה. כפי שעשינו לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

זה לא פעם ראשונה ש אני קונה בסטודיולאנד. לא נתקלתי בבעיות כלשהן. שרות טוב, מקצועי ומהיר. על חנות הזה אני ממליץ בחום.