
חבל יזמתי SanDisk Cruzer Blade 16GB נייד אחרי 15 ימים עוד לא קיבלתי לא רציני

הכל עבד כמו שעון שוויצרי - הזמנתי, שילמתי, קיבלתי. המוצר תואם את התיאור באתר. ככה זה צריך להיות.

שירות מהיר ומחיר טוב. כבר כמה פעמים שאני קונה דרך האתר. הגיע בדואר רשום מהר

כבר כמה פעמים שהזמנתי מהם צרכי דיו וגם דברים אחרים-איכות טובה מאד! שליחות הגיעה ממש זריז וגם כשהייתה טעות בחשבונית זריז תיקנו ושלחו לי (בניגוד לעסקים אחרים שטעו בחשבונית ואז הייתי צריכה לרדוף אחריהם). יש באתר המון דברים לא רק צרכי משרד, תענוג! מחירים סבירים בהחלט. ממליצה בחום!

ניסיתי להחזיר 3 מחסניות דיו סגורות שהיו עדיין בתקופת האחריות (לדבריהם). שלחתי בדואר רשום כפי שנאמר לי אך הזיכוי לא נכנס, למרות שהמחסניות אצליהם והם יכולים למכור אותם בשנית. לאחר שיחת וואטסאפ קצרה הפסיקו לענות לי. התעלמות מוחלטת! לפי דברי החנות - אין אפשרות לשיחה טלפונית (כך הם מחליטים מתי לענות ולמי להתעלם!). מוזמנים לקרוא כמה אנשים כאן לא מצליחים לתפוס אותם. שירות גרוע! לא להתקרב!!!

מהירות הקנייה, אישור הזמנה וההודעה לבוא לאסוף - יותר מהיר מזה, אי אפשר לבקש. תודה רבה

הזמנתי מחסנית דיו. המחיר מצויין וזה הגיע תוך יום! ממליץ בחום, צריך לעודד סוחרים שעובדים ברמות האלה.

ההזמנה באון ליין הייתה זמינה ונוחה. השירות והאספקה בהחלט עמדו בלו״ז שהובטח. אמשיך להזמין בהתאם לצורך.

מחירים טובים ושירות ממש מהיר- ההזמנה הגיעה יום אחרי שהזמנתי. גם בעבר כשהזמנתי מהם זה הגיע מהר. שירות מצוין.

חנות מעולה, שלחו לי בדואר, לפי בקשתי, נעלם המשלוח, שלחו לי שליח מאבן יהודה לכפר יונה. ציינו שהשליח ללא עלות. מצחיקים ואם גרתי באילת ?

מומלץ מאוד, ביצעתי הזמנה ב7-8 בערב, כבר ביום למחרת בשעות הצהריים המוקדמות הגיעה ההזמנה שלי, עם שליח חייכן נחמד מאוד, אציין כי המשלוח היה אמור להתבצע לנקודת איסוף אך שודרגתי. מומלץ בחום👍🏼

משלוח חינמי על אף שרכשתי רק מוצר אחד ובזול אספקה מהירה-המוצר סופק בתוך חמישה ימים עם סופ״ש באמצע! ממולץ בחום!

שרות מצוין ומחיר אטרקטיבי במיוחד הזמנתי באתר שלושה ראשי דיו של HP קיבלתי תוך שלושה ימים משלוח חינם עד לנקודת איסוף ליד הבית חווית קניה מושלמת

הזמנתי מהם דיו למדפסת מספר פעמים והמשלוח הגיע במהירות (בהזמנה האחרונה תוך פחות מ 24 שעות...) בחרתי בהם בגלל המחיר, נשארתי בגלל השירות

שירות מצויין! הזמנתי ארגזי פלסטיק פעמיים והגיעו יום אחרי בדיוק בזמן הארגזים הגיעו ללא סדקים בניגוד למשלוחים ממקומות אחרים שהזמנתי ממליץ בחום

תודה רבה,הזמנתי פעמיים. פעם ראשונה הטונר לברדר 2700 היה תקול הוחלף.ללא שאלות מיותרות. בפעם השניה הזמנתי להורים שלי טונר לסמסונג 2670 שלשום בלילה למחרת בצהריים השליח היה אצלם ובגלל שהם מבוגרים החליף להם באדיבות לטונר החדש. שירות מהיר,יעיל במחיר שפוי... אמליץ בחום רב.

פעם שנייה שאני רוכשת באתר, המחירים מצוינים, השירות אדיב והמוצרים הגיעו אליי ממש מהר. תודה רבה

ההזמנה היתה קלילה , הסחורה הגיעה תוך כמה ימים , פחות משבוע , אמשיך לרכוש אצלכם

מעולם לא הגיע המשלוח. השליח התעקש שנלך אליו במקום לעלות למשרד שלנו - ומעולם לא העביר לנו את הדיו.
כתובת הלקוח הינה ברחוב עמוס מאוד ללא חניה - השליחים ניסו למסור את החבילה במשך 3 ימים רצופים אך לא הייתה לשליח אפשרות למצוא חניה וללקוח לא הייתה אפשרות לרדת אל השליח . לאחר בירור מול הלקוח - כל כספו זוכה והוחזר לאשראי .

אתר מומלץ ביותר הן בגלל המחיר נמוך וגם בגלל השרות במהיר. מבחר גדול של דיו

הזמנתי טונר למדפסת ו3 כבלי טעינה לאייפון. הגיעו הכבלים הלא נכונים (USB-A במקום USBC). שלחתי הודעה לחנות ומיד קיבלתי תשובה עם התנצלות, שלחו לי מיד את הכבלים שהזמנתי, וביקשו שאשמור את הכבלים שהגיעו בטעות כפיצוי. טעויות קורות, אבל מחמם את הלב שעסק לוקח אחריות ומפצה לקוחות מבלי שנתבקש. ללא ספק נחזור שוב.

טונר מצויין!! . אחלה שרות. הגיע במשלוח תוך פחות מיומיים. והמחיר הכי טוב שמצאנו !

היי,זו פעם שניה שאני רוכש טונר למדפסת ממחסני הדיו, המחיר זול מאוד טונר איכותי ועובד מצויין, הזמנתי משלוח בערב ולמחרת בבוקר קיבלתי SMS שהמשלוח בדרך בצהריים השליח התקשר ותיאם איתי, שירות מרשים מאוד.

ביצעתי הזמנה של כבל טעינה Type-C במהלך יום חמישי, וכבר ביום שני הגיע שליח עם המוצר. לא נתקלתי בבעיות, וסך הכל חווית קנייה מוצלחת.