
קנינו את הטלפון כמתנת יום הולדת לאמא, היא מאוד מרוצה ממנו ומסתדרת איתו. תודה רבה.

קנינו את הטלפון כמתנת יום הולדת לאמא, היא מאוד מרוצה ממנו ומסתדרת איתו. תודה רבה.

קניתי שני סאפים, השירות מעולה והמחיר היה הכי זול מכל החנויות שבדקתי. אין על מה להתלונן.

חנות מדהימה עם שירות מצוין ממליץ בחום להגיע לחנות ולבנות משירות ומחירים נוחים מאוד תהנו😬

מרוצה מאוד המחיר היה הכי זול שמצאתי והשירות היה מעל למצופה! המוכר היה אדיב סבלני וענה על כל הבקשות שלי תודה רבה !

רכשתי מכשיר סמסונג סדרה S. המכשיר היה על הפנים הגעתי אחרי חודשיים לחנות ובקשתי להחליפו. בבדיקה התגלה שגב המכשיר סדוק. ואף על זאת,אחרי המתנה לא קצרה, החליפו לי את המכשיר. לא מובן מאליו..

חנות מומלצת. מחירים זולים מאד. אספתי את המוצר מהחנות. היה מוכן תוך יום אחד. היה קצת תור בחנות, אבל לא נורא

המחיר היה יחסית זול ממקומות אחרים. יצרו איתי קשר כדי להשלים את הקניה והציעו לי אחריות של היבואן מול אחריות חלופית. בסה"כ השירות היה מצוין והמכשיר הגיע ממש מהר. ממליצה!

שירות מעולה. יחס חם ואדיב. המוכר היה סבלני וענה כל שאלה שהצגתי בפניו, ממליץ עליהם בחום.

רכשתי אפל ווטש אולטרה, הליך ההזמנה והמשלוח היה בסדר אבל כעבור שבועיים נכנסתי לים (מים רדודים) עם השעון וכשיצאתי הוא נכבה. כשהתקשרתי לחנות נפנפו אותי, אמרו לי "זה נזקי מים, קח למעבדה פרטית, אף אחד לא יגע לך בשעון, האחריות לא מכסה" (בחיי). ומזכיר שמדובר בשעון פרמיום של אפל שנותן טמפרטורת מים, ומיועד לצלילה עד 50 מטר חדש לגמרי.... בקיצור, ניערו אותי בקטע מאכזב ובלי לקיחת אחריות; למותר לציין שבסוף פניתי עצמאית ליבואן הרשמי שהחליף לי לשעון חדש בלי שום וויכוח..

שירות מצוין ואמין, וידאו טלפונית את המוצר וסייעו לקבל החלטה. מרגע האישור הגיע מהר מאוד.

קניתי שיומי 13 פרו פלוס שירות מעולה ואדיב משלוח מהיר! ממליץ בחום! הטלפון מצויין. חנות עם איכפתיות ותודעת שירות נהדרת

אני מאוד מרוצה מהשירות שניתן לי בזמן הקנייה. הפלאפון שהזמנתי הגיע ללא עיכוב מוקדם מהצפוי.

חוויה טובה. הזמנתי, הגיע מהר מאוד ובשעות שביקשתי. התקשרו אליי גם אחרי ההזמנה באתר כי בחרתי מוצר שהיו חסרים בו כמה פיצ'רים שרציתי, והחלפתי לגרסא שהתאימה לי, שאני מעריך מאוד כי הייתי מתאכזב בלעדיהם

לאחר חיפוש באינטרנט הגענו לחנות וקיבלנו שרות אדיב ומקצועי גם המחיר היה מעולה ממליץ בחום

שרות מעולה ומחיר הוגן. הנציג היה אדיב מאד הסביר התקין וסייע לקבל החלטה מושכלת בהתאם לתקציב ולצורך.

השירות היה מעולה, הגיעו בזמן, היו נחמדים ומתחשבים גם עשו לי אחלה הצעת מחיר על הרחבת אחריות

שירות מצויין, המוצר הגיע במצב מעולה, אין מילים לא טובות להגיד, ממליץ לקנות בחנות נקודה שיהיה בהצלחה.

משלוח מהיר שהגיע תוך יומיים, אחלה שירות ומחירים הכי זולים שמצאתי 🙂 לא פעם ראשונה שרוכשים דרכם ותמיד חוזרים שוב. תודה!

הכל התנהל במקצועיות וזריזות - ללא עיכובים מיותרים, הסבירו הכל, נתנו הצעה טובה, וברגע שאושר - תוך יום הפלאפון היה אצלי בבית.

הגעתי לחנות ביהוד כדי לקנות pixel 7 256 הביאו לי את הטלפון והודיעו שאחריות לטלפון ניתן לממש רק על-ידי מעבדה בבאר שבע, הציעו לשדרג אחריות בעלות של 200 ש"ח (אז החנות עצמה תטפל בכל תקלה ) כמובן שאחרי הרכישה התברר שזה שקר מוחלת פשוט דחפו לי אחריות ל שנתיים ב200 ש"ח כמובן לא מדובר בשברים או וירוסים . הרגשתי די פרייר האמת לא רציתי להשאיר תגובה פשוט פנו אלי מחנות ובקשו לכתוב חווית רכישה .

צוות נעים ומועיל, היו זמינים לכל שאלה, תמורה טובה מאוד ביחס לכסף ששילמתי. ממליץ בחום.

הרכישה הייתה פשוטה וקלה, הצוות היעיל והמיומן עשה שיחת המשך בטלפון בה הסביר בדיוק מה כדאי או לא כדאי להוסיף, והמשלוח היה סופר מהיר

שירות מושלם. היתה תקלה וטיפלו בהכל בצורה מעל ומעבר. כל הכבוד לכם. פעם שנייה שאני קונה אצלכם ובזכות ניב והצוות ממשיכים לחזור אליכם.

רכשנו מכשיר שיאומי POCO X6. הגענו לחנות בגלל המחיר הנמוך וקיבלנו שירות אדיב וסבלני, עם הסבר מפורט על יכולות המכשיר ואופציות השדרוג. חווית הרכישה חיובית מאוד, אנחנו ממליצים.

שירות מדהים. הזמנתי טלפון וקבלתי יום אחרי. הנציג היה מסביר פנים, אדיב ושירותי. מומלץ בחום.