
בתהליך קצר ביותר לאחר חיפוש בזאפ, רכשתי מדיו פלוס מדפסת לייזר צבעונית של סמסונג CLP-620ND. המקצועיות וההסברים על התקנת המדפסת והפעלתה מעוררים רצון להמשיך ולרכוש מוצרים מחנות זו. אין לי ספק שאילו התקיימו בחירות היום, הייתי בוחר "דיו פלוס", כל הכבוד,

בתהליך קצר ביותר לאחר חיפוש בזאפ, רכשתי מדיו פלוס מדפסת לייזר צבעונית של סמסונג CLP-620ND. המקצועיות וההסברים על התקנת המדפסת והפעלתה מעוררים רצון להמשיך ולרכוש מוצרים מחנות זו. אין לי ספק שאילו התקיימו בחירות היום, הייתי בוחר "דיו פלוס", כל הכבוד,

התקשרתי לחברת דיו פלוס ותוך מספר דקות נתנו לי מענה מהיר ומדויק. הזמנתי מדפסת לאחר התייעצות עם איש המכירות שהיה נחמד ואדיב ונתן שירות מצוין. השיחה התקיימה בשעה 5 אחר הצהריים והמדפסת הגיעה למשרדנו בבוקר למחרת. המתקין ערן התקין את המדפסת במהירות ובצורה מקצועית ללא עיכובים. לסיכום, השירות 10, פשוט מעולה.

השארתי הודעה באתר וחזרו אלי. אמרתי שאני צריך את המדפסת בדחיפות ונאמר לי שהיא תגיע באותו היום. ואכן כך היה. ההזמנה בוצעה ב 2 בצהריים. המדפסת היתה אצלי ב 6 בערב בבית עם שליח. אני מרוצה.

התקשרתי בשעות הבוקר דרך צ'ט לחברה כדי להזמין מדפסת HP. מיד חזרו אליי טלפונית, ולאחר קבלת הנתונים וסגירת העסקה נשאלתי אם אפשר להביא לי היום אחה"צ את המדפסת.לא האמנתי למשמע אוזניי, אבל - המדפסת אכן הייתה בשעה 16:15 אצלי על השולחן, מותקנת ועובדת! בקיצור, העסק "מתקתק" מצוין.

שרות מהדרגה הראשונה .ראשית בשיחה יוסי הסביר ועזר בכל שאלה שהתעוררה ועל כן תודה רבה לו. ההזמנה שלי בוצעה בשעה 14:00 אתמול ובשעה 18:30 הגיע ערן הטכנאי עם המוצר ובמשך כשעה הגדיר והסביר וענה על כל השאלות .הלוואי וירבו כמותם מבחינת השירות (על סמך ניסיון יש לי גם מדפסת OKI 3530 ).תודה לכם .

התקשרתי לאדיר בבוקר בשעה 11, ב13:00 היה השליח אצלי. ההזמנה היתה נוחה והשליח האדיב התקין את המדפסת במהירות ולא התעצל להרחיב לי בנוגע לפונקציונאליות של המכשיר.

נכנסתי לאתר בצהרים,השארתי הודעה במענה קולי, תוך 10 דקות חזר אלי נציג מאוד נחמד ואדיב (אדיר).נתן לי פרטים בצורה ברורה ומפורטת על כמה מדפסות. עשינו עיסקה ולאחר כשעתיים הגיע טכנאי(ערן) עם המדפסת, התקין את המדפסת כולל דרייברים + חיבורים היה אדיב מאוד. שרות מעולה. כל הכבוד. ככה נותנים שירות.

שרות מעולה עד הבית לוחות זמנים מדוייקים וקצרים קניתי ביומים 3 מוצרים כל אחד בנפרד והגיעו כל פעם בזמן. נדיר שווה כל מחיר.

הזמנתי בבוקר , ולאחר שעות ספורות הגיעה טכנאי(ערן) עם המדפסת , התקין כולל דרייברים + חיבורים היה אדיב מאוד. שרות מעולה. כל הכבוד.

התקשרתי לחנות דיברתי עם יוסף התלבטתי בין שני דגמי מדפסות שיתאמו את היקף השימוש שלי, קיבלתי הסבר ממצא על הדגמים, בצעתי הזמנה של מדפסת סמסונג למחרת בשעה ובזמן שקבענו הגיע מתקין מטעם החנות שחיבר את המדפסת בצורה מקצועית ובסבלנות רבה לשני מחשבים ברשת שברשותי תוך שהוא מתגבר על בעיה קיימת מזה זמן ברשת שלי, בנוסף, קיבלתי הסבר על תפעול האופציות השונות במדפסת לשביעות רצוני המלאה ממש יישר כוח על השירות.

שירות מצויין הרבה מעבר למצופה.מהיר שירותי ויעיל. עליי לציין חויית קניה חיובית וכל קניה עתידית נבצע דרך דיו פלוס. בהצלחה בית מרקחת רמת אילן גבעת שמואל חיליק

קניתי את המדפסת בראשון לחודש. לאחר ההזמנה ברשת יוסף התקשר אליי וקיבלתי ממנו מבצע נהדר על המדפסת המדוברת. המשלוח היה מהיר ונוח ולמרות ששכחו את כבל ה USB, יוסף שלח שליח נוסף למחורת והכבל היפה הגיע. שירות הלקוחות מבחינתי היה מעולה והתרשמותי הכללית חיובית ביותר. אני אקנה שוב בחנות ותודה ליוסף על השירות.

החלטתי לקנות מחנות זאת, רק לאור ההמלצות על מקצועיותו של יוסף והגינות החנות, ואכן הוא לא הכזיב. טרום ההזמנה קיבלתי סקירה מקצועית והמלצה למדפסת בהתאם לצרכיי. ההזמנה בוצעה בצורה מהירה והמדפסת הגיעה מהר. קיבלתי שרות נהדר והתיחסות לבקשותיי. ממליץ בחום על החנות.

הקניה אצל "דיו פלוס" היתה אמינה, נוחה, ויעילה מאוד - בזכות צוות העובדים והניהול המסור שם - מדרגת השליח ועד המנהל. "דיו פלוס" באו לקראתי לפנים משורת הדין בכל תחום אפשרי - מחיר, משלוח, ועוד. למרות שהיתה בעיה קלה עם המשלוח, שהיתה תלויה בחברת השליחויות ולא ב"דיו פלוס" - בחנות השתדלו לבוא לקראתי כאמור באופן ראוי לציון, ואף שלחו שליח משלהם ברגע האחרון רק כדי שאקבל את המדפסת בזמן המיועד - שכן ידעו כי הדבר דחוף בעיני. אני מצטרף בחדווה לחוות דעת הקודמות, המשקפות את "דיו פלוס" באשר היא - אמינה, יעילה, אנושית, ושמה את הלקוח בראש - ויהי מה. בשמחה אחזור לקנות ב"דיו פלוס" בעתיד! תחילתה של ידידות מופלאה... ושוב - תודה רבה לצוות האיכותי! אורי י.

קבלתי הסבר ויעוץ ראוי, טוב וסובלני על כל האפשרויות. התקשורת הייתה מצויינת, והתחושה היא שנעשה מאמץ גדול לדאוג לרווחה ושביעות הרצון שלי. גם במחיר יצאו לקראתי, גילו גמישות ורצון טוב. מאוד ממליץ על החנות!

רכשתי מדפסת מחברת דיו פלוס כבר מהרגע הראשון השירות הטלפוני היה אדיב, מקצועי, ופנה לצרכיי המדויקים. ביצעתי את ההזמנה, והבטיחו לי שאקבל את המדפסת עוד באותו היום, וכך היה, תוך שעתיים מרגע ההזמנה הגיע הטכנאי שביצא את ההתקנה של המדפסת, והסביר לי במפורש ובסבלנות איך לעבוד איתה. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי ואשמח לרכוש את המוצר הבא שלי בחברת דיו פלוס.

ביצעתי הזמנה בחברת דיו פלוס, השירות היה מהיר וכלל יחס אדיב וסובלני, וכל זאת במחיר הוגן, אשמח לבצע הזמנה נוספת בחברה זו בהתאם לצורך.

מדובר בחברה מצוינת ומקצועית. כבר למחרת יןם ההזמנה יצרו איתי קשר, מה שהיה ממש חשוב לי מאחר והייתי זקוק למוצר בדחיפות. כמו- כן, המשלוח הגיע בזמן הקצר ביותר. אין ספק שאם אתם מחפשים הן מוצר מצוין, הן שירות מעולה והן יחס אדיב להפליא- אתם מוזמנים לקנות בדיו- פלוס.

הזמנתי מדפסת מסוג סמסונג דגם 4828 מחב' "דיו פלוס" למשרד עורכי הדין שלי. טרם ההזמנה ליוה אותי מר יוסי בסבלנות מרובה,במשך מספר פעמים לא מבוטל,כשעדיין התלבטתי בין 2 סוגי מדפסות עד לבחירה הסופית. יודגש גם כי ידענותו הרבה לגבי הפרמטרים של כל מדפסת הייתה מעוררת השתאות,בשונה מחנויות אחרות אשר היו צריכים לקרוא את המיפרט של כל מכשיר,טרם שיכלו להשיב לי על שאלותי,הרגשתי כי יוסי "חי" את התחום,ואינו מדקלם מחוברת המוצר כפי אחרים. ביום שנקבע להתקנה הגיע בחור ששמו אדיר , אשר היה סבלני מאוד,והתקין את כל הפונקציות מלבד הסורק,אשר כדי להתקינו היה צורך לגשת למשרד ולהביא תוכנה ולעשות כן באמצעותה.אדיר נענה מיד לבקשתי לעשות כן באותו רגע,היינו לנסוע ממשרדי ביפו לרמת גן שם יושבים "דיו פלוס",ולשוב מיד וללא דיחוי על מנת לסיים את ההתקנה בו ביום. בשונה מחוויות אחרות שחוויתי חווית הקניה בדיו פלוס מצויינת,ואני חשה כי זו חנות המשדרת אמינות על כל צעד ושעל,ובמהלך כלל תהליך הרכישה,כמעט ולא היה לי צורך ליצור עימם קשר,שכן הם תמיד הקדימו אותי,אם כדי לתאם אספקה,ואם כדי לשאול האם אני שבעת רצון מהמדפסת.מה עוד אפשר לבקש? לסיכום ולא פחות חשוב המדפסת לא פחות ממצויינת,חכמה מאוד והכי נוחה לעבודה שניתן ואף שקטה מאוד. עו"ד אסנת יוחנן

שירות מקצועי ואדיב קיבלתי הסבר ברור ורציני חזרו אלי לוודא את שביעות רצוני מהמוצר, אקנה בדיו פלוס את המדפסת והטונר הבא שלי.

מצאתי צוות מוכרים אדיבים ואמינים. ניכר בהם הרצון, הנכונות והכנות לתת את השרות האישי והכן ללקוח. התקנתי את המכשיר בביתי ונכון לכתיבת שורות אלו, הכל תקין.

המשלוח היה זריז ביותר. מיד עם ביצוע ההזמנה. התקשורת עם איש המכירות היתה עניינית וטובה. הוצע לי גם טונר חלופי במחיר אטרקטיבי.

כשמם כן הם, דיו פלוס והפלוס הגדול הוא השרות המצויין. פערי המחירים של המוצרים בשוק הם זניחים ביחס לחשיבות השירות וזה העיקר. מרגע הפניה דרך תהליך הרכישה וקבלת העצות הנכונות המתאימות לצרכי הלקוח ולא לצרכי "הכיס" של הספק ועד לקבלת הטלפון על מנת לוודא שהכל לשביעות רצוני וזאת לאחר קבלת המוצר - פשוט אין מילים, שירות לפי הספר פלוס והפלוס הוא גדול. יחס אישי, ממליץ בחום רב - אני מתכוון להמליץ בכל פה לכל דורש. כותב ההמלצה עובד באחד מן הבנקים הגדולים בארץ ומשמש כמנהל שירות בתחום המיחשוב.