
אחרי שחיפשתי המון איפה אפשר לקנות מכשיר איכותי בחנות אמינה. , הגעתי לכאן, חי קיבל את פני ונתן לי שרות איכותי מקצועי ואדיב. ממליץ לכל המתלבטים להגיע לכאן!

אחרי שחיפשתי המון איפה אפשר לקנות מכשיר איכותי בחנות אמינה. , הגעתי לכאן, חי קיבל את פני ונתן לי שרות איכותי מקצועי ואדיב. ממליץ לכל המתלבטים להגיע לכאן!

משלוח הגיע בשליח הביתה תוך 24 שעות , שירות אמין ואדיב, וגם הדביקו מדבקת מסך למכשיר , אחלה שירות, מחיר הכי זול שמצאתי מבין כל האתרים

ברשותי htc one m8 , ביום חמישי האחרון בטלפון הפסיק לעבוד (מסך שחור), ניגשתי למעבדות lcdeal (קרובים למקום עבודתי בגיסין פתח תקווה), התכוננתי נפשית לתשלום של מאות שקלים .. להפתעתי, שאולי שטיפל במכשיר שלי , פתר את הבעייה במספר שניות (למרות שיכל להגיד לי לחזור בעוד מספר שעות) וסרב לקבל תשלום על השירות !!! שאולי יצאת צדיק - בשירות, במקצועיות ובוודאי שבמחיר. תודה - זיו

מדובר על החנות המקצועית והשירותית ביותר שמצאתי ,קודם כל ביררו עימי מהם הצרכים שלי מהטלפון בצורה סבלנית ומקצועית ,לאחר מכן הציעו לי מספר מכשירים אשר מתאימים לצרכי, כל זה בצורה שירותית אשר מספקת לי את כל המידע שאני צריך באופן מלא .פשוט חוויה .

איש שירות בשם חי נתן לנו שירות חם ואישי מרגע שנכנסנו לחנות. קיבלנו פריסת תשלומים נוחה עם ריבית לא גבוהה בצורה מפתיעה.

אחרי שהזמנתי את המכשיר באתר נציג החברה חזר אלי אחרי מספר דקות. השירות היה מקצועי וענייני. קיבלתי את המכשיר יום אחרי עם שליח ללא סיבוכים מיותרים. בהחלט חנות מומלצת לענייני סלולר.

אכן, חווית קניה אמיתית!!! שירות מקצועי, אמין, אדיב ומהיר. ממליץ בחום לכל מי שרגיל לקבל שירות מקצועי ואמין במחיר תחרותי. אכן, חווית קניה אמיתית!!! שירות מקצועי, אמין, אדיב ומהיר. ממליץ בחום לכל מי שרגיל לקבל שירות מקצועי ואמין במחיר תחרותי.

חנות מעולה! חווית קניה שירות מעולה! מחירים מצויינים! כבר המכשיר השלישי שאני קונה פה ומרוצה מאוד! חי מוכר אדיב ומקצועי! נכנסת בכל פעם לחנות וניגשת אוטומטית למשרדו ורגועה ובטוחה מאוד שזו הולכת להיות קנייה טובה בזכותו.

הזמנתי משקפי תלת מימד, הגיע אישור הזמנה במקום ומשלוח עם שליח חינם תוך יומיים, הכל חלק , תקין ובלי בעיות.

הגעתי עם טלפון בו התצוגה לא עבדה, קיבלתי יחס אישי מעובד בשם שאולי, מחיר הוגן ובאמת יחס טוב! מאוד מאוד מומלץ!

זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה שם. אחרי חיפוש בזאפ ושיחות עם החנויות בראש הרשימה ("אתה יודע שזה המחיר למכשיר מחודש", "אנחנו לא מתעסקים עם העברת אנשי קשר") חזרתי לחנות שהיתה לי שם חוויית קניה נעימה. בחור בשם חנן הסביר לנו על המכשירים וענה על כל שאלה גם כששאלתי אותו תוך כדי שהוא טיפל בבעיות מהכרטיס של הפלאפון הקודם והעברת הזיכרונות, הכל בנחת ובסבלנות. היתה הרגשה שלא נלך עד שאבין הכל ואהיה מרוצה.

הגעתי לחנות לאחר חיפושים רבים וקושי בהחלטה בין שני מכשירים. בתצוגה בחנות ראיתי את שניהם ואיתי שקידם את פני הסביר לי את ההבדלים, כולל יתרונות וחסרונות. לבסוף החלטתי על הטלפון NEXUS5. ניתנה לי אפשרות להחליט בניחותא ללא לחץ. לאחר הקניה עבד איתי על הטלפון עוד כמעט חצי שעה, בהעתקת ספר הטלפונים, התאמת הסים וכיו"ב. נהניתי מיחס אדיב מאוד ותחושת מקצועיות. אולי לא החנות הזולה ביותר (אם כי בכלל לא רחוקה מהזולות) אך חווית קניה טובה ביותר. והנה אני מפרגן בחזרה. בכיף.

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מאל.סי.דיל . אני נהנה משירות ומרמת אמינות מהגבוהים שניתן לקבל. ממליץ בחום למי שמחפש מקצוענים אמיתיים ואמינות !

הגעתי לחנות באופן אישי, הצוות היו נחמדים ומקצועיים. הסבירו לי את ההבדלים בין המכשירים לגביהם התלבטתי, הציגו את כל הניואנסים, בכל הנוגע לקניית מכשיר מיבואן רשמי לעומת הקנייה מייבוא מקביל

רכישה קלה ונוחה דרך אתר החברה, הם חזרו עלי מהר מאוד לאימות פרטים, הסחורה הגיע בזמן אפילו בתקופת חגים. המוצר הוא בדיוק מה שהזמנתי, מחיר טוב, סוף טוב. סבבה, תודה!

לאחר התלבטויות רבות בין מס דגמים החלטתי לרכוש את מכשיר LG G3 ברצוני להודות לחי על השרות המקסים, הסבלנות והרצון לעזור. התלבטתי וחזרתי מס פעמים לחנות והיית אדיב ונעים מאוד. תודה!

ההזמנה נוחה ופשוטה, נציג חזר אליי במהירות והמוצר הגיע כבר למחרת היום, באריזה המקורית. המכשיר הגיע תקין ועם כל האביזרים הנלווים.

הזמנתי דרך האתר ים חמשי והיה חג ביום ששי בבוקר התקשרו אליי לשלים ברטים אשראי ביום שלשי אחרי צהריים הגיע טלפון סלולרי MINI 3 GT-8200 SAMSUNG יש שני דגמים והגיע הדגם הרצוי נהניתי מהכניה הגעה לפני הזמן

קניתי אייפון 5S, לאחר מספר חודשים המכשיר התקלקל, לא הייתי מצליח להדליק אותו, שלחתי אותו למעבדת תיקונים פרטית שנמצאת בעיר בה אני גר (רציתי שהמכשיר יתוקן כמה שיותר מהר לכן לקחתי אותו לתיקון במעבדת תיקונים ולא שלחתי לחנות ממנה קניתי במסגרת האחריות מהסיבה שהחנות לא נמצאת באזור בו אני גר ועד שהמכשיר יגיע אליהם בדואר, עד שיבדקו אותו ועד שישלחו בחזרה עלול לקחת זמן), במעבדה אמרו לי שהסוללה של המכשיר התנפחה וגרמה ללוח אם שלי להיהרס ולכן לא יכולתי להפעיל את המכשיר, שאלתי מה גרם לסוללה להתנפח והם אמרו שזה מקרה די נפוץ בסוללות של האייפונים שיובאו מארה"ב (או סין, לא זוכר) ושהסוללה של המכשיר מתנפחת בגלל החום והאקלים בארץ, הבחור אמר שזו בעיה שלא נגרמה באשמתי,פשוט בלאי בסוללה ולכן האחריות שלי על המכשיר בהחלט תופסת, נאלצתי בסופו של דבר כן לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה של החנות ממנה קניתי (LCDeal) ולנצל את האחריות שקיבלתי עם המכשיר, כשבדקו אותה במעבדה של החנות אמרו שהסוללה התנפחה בגלל קורוזיה שנגרמה כי הרטבתי את המכשיר ושזו אשמתי שהמכשיר נהרס ולכן האחריות לא מכסה את זה, יש לחזור ולהדגיש שבמעבדה הפרטית ששלחתי אליה את המכשיר לפני המעבדה של LCDeal לא אמרו דבר על קורוזיה וכמובן שאני בעצמי יודע שלא הרטבתי את המכשיר אפילו לא בכמה טיפות בודדות ולכן הסיפור שמעבדת LCDeal (שסיפר לי האחראי בשם שאולי אם אני זוכר נכון את שמו) מומצא על מנת שלא יצתטרכו להחליף לי למכשיר חדש במסגרת האחריות ולכן אני יודע בוודאות שהבעיה היא לא קורוזיה אם אספר להם שהמכשיר נמבדק במקום נוסף לפני הם בכל מקרה יבטלו את האחריות כי המכשיר נבדק אצל גורם אחר שהוא לא הם. המלצתי היא לא לקנות מחנות LCDeal שום דבר, הם לא לוקחים אחריות על תקלות במכשירים שלהם וממציאים סיפורים על בעיות שיקריות כביכול שלא מכוסים באחריותובכך פוטרים את עצמם מלהחליף למכשיר חדש ותקין.
חוות דעת רצופת אי דיוקים בלשון המעטה וניסיון להטעות את קהל הקוראים. נתחיל ונדגיש כי המוצר נרכש בתאריך 3.1.13 לפני כמעט שנתיים כך שבעת כתיבת חוות הדעת המוצר אינו באחריות כבר כ-11 חודשים !!! לכל לקוח בר דעת כפי שהיה למעשה ברור גם ליוסי לדבריו ידוע כי את האחריות מממשים אצל היבואן/חנות בה נרכש המוצר ולא אצל כל גורם/צד שלישי כך שמעצם פנייתו לגורם אחר ולא אלינו היה ברור ליוסי כי נגרם למוצר נזק שאינו כלול באחריות ולכן זה בחר ממילא כבר לפנות למעבדה פרטית אחרת. צוות המעבדה שלנו כולל טכנאים מהמיומנים והוותיקים בענף והאבחנה נעשית באופן מקצועי וברור אל מול עיניי הלקוח. מאחר ויוסי הגיע אלינו עם מכשיר שממילא אינו במסגרת האחריות כבר זמן רב ושכבר "טופל" ע"י גורם שאינו מוסמך מבחינתנו מסרנו לו את האבחנה שהייתה ברורה ובה נימצא כי עקב רטיבות משמעותית שחדרה למוצר נגרם לו נזק בלתי הפיך.

בתאריך 13/10 הגעתי לחנות לרכישת טלפון LG G3 וכבר מהרגע הראשון היה ניתן להבין שבחרתי במקום הנכון ביותר. קיבל אותי המוכר איתי ואני חייב לציין שקיבלתי את השירות הכי טוב שאפשר לקבל! המוכרים בעלי ידע מקצועי רב ובאמת ניתן לראות שחשוב להם לעשות הכל על מנת שהלקוח יקבל את השירות הטוב ביותר ושיהיה הכי מרוצה. אני ללא ספק יחזור לשם בעתיד. ממליץ בחום!

לא קניתי בעבר בחנות זו אך התרשמתי לטובה מביקורות שקראתי באינטרנט ובאתר זאפ. הגעת לחנות לפני כחודשיים וקבלתי חיזוקים כאשר ראיתי חנות מסודרת נקיה ושרות אדיב ומקצועי.ועל כן בצעתי את הרכישה. לפני כיומים המכשיר הפסיק לעבוד והלכתי כדי לקבלת שרות מעבדה החברה ניסו לתקן את המכשיר (בעיה תוכנתית) אך התהליך לא צלח ועל כן קבלתי מכשיר חדש ללא ויכוחים והערמת קשיים מיותרים ועל כך אני מודה להם מאוד. כולי תקוה שלא אצטרך לעמוד במעמד זה בעתיד. תודה לאיתי ודימה.

הזמנתי דרך האתר שני מכשירי סמסונג גלקסי S3. יצר איתי קשר המוכר וניסה לשכנע אותי לקנות דגם "משודרג" של אותו מכשיר שאין עליו ביקורות. אמר שיחזור אלי ביום העסקים הבא לשאול להחלטתי. התייעצתי ובשל כך שידוע שאי אפשר לסמוך על אף מוכר שמנסה לשכנע אותך לקנות משהו אחר ממה שאתה מזמין- החלטתי להמשיך עם אותו דגם שרציתי מלכתחילה. התקשרתי, ענה מוכר אחר שאמר שיעביר את בקשתי. ביום העסקים הבא התקשר אלי המוכר הראשון ושוב שאל אם אני מעוניין במכשיר המשודרג, אמרתי לו שכבר הודעתי ביום העסקים הקודם (ציפיתי שהטלפונים יהיו כבר ארוזים ובדרך לדואר). הוא ענה לי: "מצטער אין לי במלאי, אתן לך את המשודרג באותו מחיר". אני לא אחזור ולא אקנה לעולם מחנות שבו המוכר פשוט מנסה לעבוד עלי- אין לו במלאי אז מנסה לדחוף לי משהו אחר ומסתיר ממני את המידע ומבזבז לי את הזמן (גם יום אחד זה בזבוז)- האם זהו שירות תקין?!
צר לנו כי צחי בחר לתת ולהציג פרשנות משלו בסגנון "מנסה לדחוף לי..." לניסיון של אנשי המכירות האדיבים וההגונים שלנו אשר ניסו לייעץ באופן ראוי ומקצועי ובוודאי ללא כל ניסיון "לדחוף". המוצרים המוצגים באתרנו אינם נמצאים בהכרח בכל רגע נתון במחסננו ולכן ההתחייבות שלנו הינה לאספקה תוך 7 ימי עסקים ומאחר וצחי ביקש לקבל את המוצרים מוקדם ככל האפשר הוסבר לו כי ניתן לספק לו במיידית מהמלאי בתוספת מחיר נמוכה דגם אחר של גלקסי 3 משופר וחדיש משמעותית מהדגם שביקש לרכוש. חוות הדעת הרבות הכתובות ומעידות על חוויות הקניה ואיכויות השרות והאמינות באתרנו מעידות יותר מכל כי לדבריו של צחי אין כל בסיס וכל ניסיון להציגנו בדרך של חנות ש"דוחפת" אינו ראוי.

רכשתי את המכשיר לפני כשבועיים ובינתיים הכל נהדר. החנות נקייה ומסודרת, עושה רושם של חברה רצינית בניגוד לחנויות רבות אחרות. התקשרתי טלפונית כדי לוודא שאכן הדגם קיים ונעניתי ע"י מוכר בשם חנן שאכן ווידא זאת. הגעתי כמה שעות אח"כ, המתנתי לא הרבה זמן בתור ואותו מוכן נתן לי שירות. וידאתי במקום שהטלפון עובד והסים נכנס ומתחבר ללא בעיה.

קניתי את המכשיר לפני כחצי שנה, והוא עובד מצויין, ללא תקלות. חנות מצויינת ברמה גבוהה, כאשר הגעתי לקנות את המכשיר, ניגשו לעזור לי מהר מאוד, עזרו לי לבחור את הדגם המתאים, ענו לי על השאלות בסבלנות ומקצועיות. אני חייב לציין גם את העובדה שאת האחריות על המכשיר החנות עצמה מספקת, כך שלא ישלחו אותכם לגורמים אחרים.