
חווית הקנייה הייתה פשוטה , מרגע ההזמנה עברו שלושה ימי עסקים והמדפסת הייתה בידי . לאחר ביצוע המשלוח קיבלתי טלפון בדיקה האם המשלוח בידי והאם אני שבע רצון . כל זה זה אלף בית של שירות טוב וסגירת פינות. גם המחיר היה אטרקטיבי . כמעט הכי זול באתר . בחרתי בהם בגלל חוות דעת טובות שהיו. לא התאכזבתי.























