
רכשתי מדיח כלים מK.B. MALL . לא הכרתי את החנות, רק דרך זאפ. הייתי בקשר טלפוני עם יגאל למספר בירורים בקשר למוצר. השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר: זה התחיל במתן אינפורמציה מדויקת ורחבה לכל ששאלתי. המשיך בהנחיות ברורות לגבי איסוף המדיח הישן והמשיך בעזרה לקידום בואו של הטכנאי לצורך הרכבה. לאורך הדרך דיברתי עם יגאל מספר פעמים. תמיד היה נחמד מאוד,אדיב מאוד, שירותי מאוד, והצליח לעזור לי. המלצה מצוינת על בית העסק.























