
שירות אדיב ומקצועי, קיבלתי מחיר אטרקטיבי ביותר המוצר הגיע תוך ימים בודדים מאד מרוצה מהעיסקה

שירות אדיב ומקצועי, קיבלתי מחיר אטרקטיבי ביותר המוצר הגיע תוך ימים בודדים מאד מרוצה מהעיסקה

שירות אדיב וטוב. המוכר היה מקצועי ובעל ידע נרחב. המוצר כפי שהובטח. ממליץ לקנות מסיטי דיל

יצרו איתי קשר מיד בתום הרכישה תאמו מסירה מהירה שהגיעה בזמן התקשרו לברר איך המוצר ואם אני מרוצה, מה אגיד. שירות נהדר ממליץ בחום.

טאבון קל להפעלה, מתחמם מהר ועושה את העבודה בצורה מושלמת. אבן מסתובבת עם סיבוב של ידית חיצונית. קל לניקוי ולא כבד במיוחד. אבן ניתנת לשליפה וניתן להשתמש בה גם בתנור אפיה ביתי. הטאבון רגיש לרוחות לכן לא ממליץ אותו למטבח חוץ. יחס מעולה בין מחיר לאיכות.

איך אומרים ...באתי בגלל המחיר כי היה באמת הכי זול והופתעתי מהשירות הנעים ואיסוף עצמי מהמחסן שלהם ממול החנות תודה נהנה מהטלויזיה 65 אינץ קיולד ויחזור שוב.

הגעתי לחנות בגלל המחיר המצוין. גם השרות היה מצוין, אחרי שביצעתי את ההזמנה חזרו אלי לוודא את הפרטים. המשלוח הגיע בזמן שהובטח. מרוצה מאוד.

היו מאוד נחמדים בשירות כשביררתי פרטים על המסך שקניתי בוואטסאפ, מאוד באו לקרתי עם העובדה שרציתי שהמסך יתעכב קצת אצלהם במחסן ויגיע עלי רק בתאריך מסויים שבו עברתי דירה ובנוסף המסך הגיע בלי שום בעיות ונראה מצויין! סך הכל מאוד מומלץ

לא ההיתי מתקרב לחנות זו לו גם חילקו מוצרים בחינם, רכשתי מקפיא מתוצרת בלומברג, קיבלתי מקפיא שנראה כי עבר שיפוץ. למרותכי גילי 73 שנים ומצבי הבריאותי בכי רע, לא היו מוכנים ״בסיטי דיל״ להחליף המוצר או לזכות אותי ! נותרתי תקוע עם מוצר משומש. כל נסיונותי לקבל מענה עלו בתוהו. מפאת מצבי אין לי אפשרות להמשיך בנסיונותי לקבל את המוצר שהזמנתי. מעולם לא נתקלתי ביחס מזלזל כמו זה שקיבלתי מאנשי ״ סיוטי דיל. ואיך אומרים בלשון העם ״הלך הכסף״

מחיר טוב עם חוויה גרוע, הזמנה הייתה ב 04.06.2024 ב 10 בבוקר. דבר ראשון מחיר, בזאפ זה הופיעה 5823-5827 ולאחר מעבר לתשלום באת CityDeal זה השתנה ל5940. אני ידגיש במעבר לאתר שלהם מחיר הופיעה זהה לזאפ ורק במעבר לתשלום המחיר השתנה. אוקי לפעמים זה קורה, התקשרתי למוקד שרות. אני עם טלוויזיה מקולקלת ומה שמעניין אותי זה זמן הספקה של 3 ימי עסקים שהם מפתיחים. מקומך בתור 1, מעולה אמרתי.. זמן המתנה היה 38 דקות! אוקי עדכנו לאחר וויכוח קצר למחיר בזאפ. היום התקשרו לתאם מוביל ליום ראשון.. לאחר בירור מול שרות לקוחות (עוד 21 דקות המתנה וכן מיקומך בתור 1) התברר שהם לא סופרים את יום שיש ואת יום ההזמנה. הייתה צריך לקרוא טוב יותר את אותיות הקטנות, הובלה הייתה צריכה לקרו לאחר 5 וחצי ימים לאחר הזמנה. בתקווה שהספקה של מוצר באמת מיבואן רשמי סאני ושלא יהיו עוד הפתעות, מחר נוסע לאסוף את הטלוויזיה מהחנות.

רכשנו מסך טלוויזיה. המסך מצויין, השירות היה מעולה. ביקשנו בלי משלוח, כשהגעתי לאסוף עם הרכב לא נכנס המסך לרכב, אז עשו לי משלוח בכל זאת.

משהרה לנו הטלוויזיה, קיבלנו מענה מהיר ואדיב באמצעות הווטסאפ, אספקה של טלוויזיה חדשה מהיום למחר… לא יכלתי לבקש יותר מזה.

תודה. המוצר שווה את הכסף. צריך להתרגל לבורר זמן במיקרוגל. מקווה מאוד לעבודה טובה של המכשיר.

קודם כל שירות נעים ומצוין, בזמן הקנייה קיבלתי הסבר על הדגם הזה לעומת מה שבמקור רציתי וכבר לא בחנויות, המשלוח עצמו תיקתק וגם לא עשו בעיות עם לקחת את המייבש הישן, ולסיום סיומת - אחרי שהוא הגיע היה איזה בלבול שלי שלא מצאתי את החוברת (היא הייתה בתוך התוף) התקשרתי וישר הסבירו וענו

ממליץ על החנות לאחר שדיברתי עם הנציג של החנות וכמו שהוא הבטיח המשלוח של הטלוויזיה הגיע תוך 4 ימים. כמו כן המחיר הוא הנמוך שראיתי מכל האתרים והכי חשוב שהאחריות היא של יבואן רשמי.

קניתי טלויזיה סמסונג אחלה מוצר, מרוצה מהשירות. נעזרתי בהמצלת המוכר. אחלה מוכר, אני אקנה ממנו שוב.

מתחת לכל ביקורת, פשוט לא להאמין קניתי מסך סמסונג חדש וקיבלתי מסך טלויזיה תקול. לא מוכנים להחליף, לא נותנים שירות ומפנים הכל ליבואן (כשלא צריך) רכשתי מוצר שסומן כ׳עודפים׳. נאמר לי במפורש בשיחה טלפונית עם נציג סיטי דיל, שהמשמעות היא קרטון שלא במצב טוב או משהו דומה, אך בפועל קיבלתי מסך תקול - עם פס שחור לאורכו של המסך כולו. לא להאמין שמוכרים מוצרים תקולים ללקוחות. כעת משיחה עם שירות התיקונים אומרים לי שאי אפשר לספק מוצר חדש מאחר והוא נקנה בעודפים. שזו גם הסיבה כנראה למחיר הנמוך ולחוסר המענה. אני מתקשר כל יום לסיטי דיל, לא תמיד יש מענה, ולא נראה שמוכנים לפתור לי את הבעיה וכעת אני עם מסך תקול. שירות 0/10

ההזמנה הייתה חלקה ,קיבלתי את המקרר שארפ 4 דלתות עם זכוכית שחורה , אך עם שריטה בדלת ,הבטיחו שיחליפו דלת חדשה .עבר כחודש וחצי וכולם מתעלמים .מבטיחים שיחזרו אלינו .אבל אף אחד לא חוזר למרות פניות רבות שלנו מקרר טוב אך שירות גרוע

חנות מומלצת, הנציג שדיברתי איתו היה מאוד שירותי ונדיב. הוא הסביר על דגמי המקררים השונים. בינתיים אני מרוצה מאוד מהמקרר. מבדיקה שעשיתי המחירים בחנות אטרקטיבים מאוד ביחס למתחרים.

קניתי טלוויזיה מהאתר המוצר הגיע תקין ובזמן חווית שירות מצויינת הגעה בזמנים שנקבעו והתקנה מקצועית

מעוד מרוצה מהשירות. הספקה מהירה תוך 3 ימי עסקים. ללא איחורים . בין השעות קבועות. מחירים אטרקטיביים

הקנייה הייתה פשוטה וקלה לביצוע המחיר היה מעולה, והשירות היה טוב מאוד הטלוויזיה הגיע בזמן , באריזה המקורית תוך תיאום טלפוני. בקיצור, חווית קניה מצויינת. תודה רבה.

שירות מעולה, גם לאחר קנייה ואספקה. הרגשה שיש גב ויש עם מי לדבר במידה שיהיו בעיות עם נותני האחריאות.

שרות מצוין,מוצר תקין, סופק בזמן. תודה רבה רבה רבה. מקווה להמשיך לקנות בסיטי דיל, כל כבוד.

מוצר פגז !!! משתמש באופן קבוע, היחידה מחזיקה לפחות 4/5 ימים ללא טעינה. משלוח מהיר ושירות מכל הלב. מומלץ בחום

משלוח מהיר. הוצע לי דגם יותר מתקדם במבצע והסכמתי. טלויזיה באיכות נדירה. תודה על הכל