
הזמנתי בושם טסטר הרמס ובושם נוסף,לאחר יומיים שלחו לי מייל שהטסטר לא במלאי-אם כך למה לפרסם אותו? ביטלתי את ההזמנה והתאכזבתי. לא אזמין מהם שוב.
שלום, כמו שהוסבר ללקוח, המוצר פורסם באתר עקב טעות במלאי חנות, משהו שיכול להתרחש בכל חנות עקב גניבה או מוצר פגום. מייד אחרי שגילינו את זה עדכנו מלאי והסרנו את המוצר מהאתר.























