שלום, אני קניתי כבר מספר פעמים בחנות, בערך כל חודש וקצת אני עושה קניה של למעלה מ700 ש"ח.
לצערי בפעם האחרונה הרכישה התבצעה אצל GAME MOBILE ואצל הבעלים של החנות שני בחורים צעירים בשם תום ונדב, ההזמנה בוצעה ב4.9 ושילמתי עוד כ100 ש"ח על משלוח VIP (שעד היום לא הגיע), לאחר מספר ימים שאני מתקשר ושואל מה עם המשחקים וכל פעם אומרים שיחזרו אלי ואף אחד לא מתקשר - אני רודף אחריהם, בחור בשם תום הועיל בטובו לבוא להביא לי את 2 מתוך 3 משחקים (באיחור של כמעט שבוע), והבטיח שכיום אחרי זה יגיע המשחק החדש והוא ישמור לי עותק בצד, יום למחרת המשחק הגיעו לחנות והם לא שמרו לי עותק, היום אנחנו כבר בחגים, עבר כבר כמעט שבועיים ואני עדיין לא ראיתי את המשחק וכנראה שלא אראה אותו בזמן הקרוב, כאשר אני מתקשר נדב ממשיך לנתק לי בפנים כי אין לו פשוט כח להתמודד עם זה.
לצערי החנות אומנם זולה אך השירות לקוחות הכי גרוע שראיתי בארץ. מעדיף לשלם גם עוד 300 ש"ח כל חודש ולא לעבוד איתם.