
הזמנתי מחסניות דיו ב 5.9 היום 23.9 ועדיין לא הגיעו אחרי פניות חוזרות ונשנות לשירות לקוחות שלהם (ניתן בווטסאפ בלבד אין שום דרך ליצור קשר טלפוני). אני לקוח נוח בדרך כלל וגמיש אבל להמתין שלושה שבועות לכמה מחסניות דיו מעמיד במבחן גם אדם סבלני.פשוט זלזול בלקוח שלא נתקלים בו בכל יום.























