
שירות מצויין . אני ממליץ לכל אחד. אני מאוד מרוצה שעשיתי קנייה בחנות שלכם. תודה רבה

שירות מצויין . אני ממליץ לכל אחד. אני מאוד מרוצה שעשיתי קנייה בחנות שלכם. תודה רבה

להתרחק מהחנות קניתי אייפון דרך קישור שמוביל לאייפון חדש וידאתי בווטסאפ שאכן המכשיר חדש (עלה יותר ממחודש באותה תקופה) בדיעבד התברר שמכרו מכשיר מאוקטב ככל הנראה כיוון שנגמר במלאי הקישור בהזמנה כרגע מוביל למאוקטב

שרות מעולה ואדיב, מחירים זולים ועמדה בזמן, משלוח מהיר. אקנה בעתיד בחנות הממוקמת בחיפה. מרוצה מאוד.

נציג המכירות הסביר הדגים ונתן שירות מעולה נמליץ על החנות שלכם וכבר קנינו בה כמה פעמים בעבר

הגיע מהר מאוד עם שליח למרות ששילמתי רק על משלוח בדואר עם הרבה תמיכה טלפונית ועזרה

המוכרים בחנות ממש אדיבים. שירות מקצועי. בקיצור חווית קנייה נעימה. כבר לקוח חוזר באותה חנות.

שירות מעולה ואדיב. הגעתי ממש בשעת הסגירה והמוכרים האדיבים עזרו בסבלנות והסבירו על האפשרויות השונות. חווית קנייה מומלצת!

לאחר בדיקות רבות, המחיר והשירות הטובים ביותר. לא מתחכמים, אין אותיות קונות, מתחייבים ומקיימים. מומלצים בחום!

חווית שירות נעימה, מחיר שאין לו תחרות. נקנה לפני כחודש, השעון עובד מעולה. יש חניה ומיקום מעולה.

איך שנכנסתי לחנות קיבלתי חיוך ועזרה וקניה מהירה ואמונה ממש מקסימים מהאשמח תמיד להיות הלקוח שלהם תודה

היי הגענו רגע לפני סגירת החנות קיבלו אותנו יפה מחירים מעולים צוות קשוב פעם הבאה נגיע שוב

אספקת המוצר הייתה מהירה, מהר יותר מהמוצהר, תוך 3 ימים, והשליח הגיע עד הבית אף על פי שלא דרשתי זאת. כל הכבוד לחנות !

שירות נהדר עם יחס אישי באופן מלא, אני מאוד ממליץ עליהם בצורה הכי טובה שיש! :)

היה מנהל( לא יודע את שמו) עם קעקועים ככה זכרתי נותן לך הרגשה כי אתה הבעלים ונותן לך את כל הידע,המשיך איתי בחור כי המנהל היה צריך לצאת דחוף,אותו עובד נתן לי את אותו המידע שוב,ושאל אותי אם ארצה עוד מידע לפני שאני הולך. חייב לציין התחושה שנתנו לי שם דבר שאי אפשר להסביר,זאת פעם שנייה ותמיד נחזור לצוות מנצח כזה.

מחיר טוב, אתר ידידותי, ההזמנה בוצע בקלות, למחרת יצרו קשר לגבי המשלוח ובסוף החלטתי לאסוף בעצמי. המכשיר באריזה מקורית, נארז בקרטון למנוע פגיעה, מכיוון שהוא מיועד לשוק האנגלי קיבלתי מתאם לחשמל. נבדק ועובד טוב מומלץ.

חווית קניה נעימה מאוד, קיבלנו שרות אדיב מקצועי ושרותי מאוד ישר כח המשיכו כך תודה רבה

הנציג סיפק מידע רב ועזר לי לקבל החלטה לגבי הטלפון שנרכש. מרוצה מאוד מהשירות והאדיבות

אחלה חנות, אחלה מחירים, מקצועיים ושרותיים מאד. רכשנו מהם מס רב של פעמים ולא התאכזבנו

קניתי בחנות אוזניות של JBL. מצאתי את החנות דרך חיפוש בזאפ והיא הציעה את הדגם שחיפשתי במחיר אטרקטיבי, ומכיון שהייתי בסביבה הגעתי לשם פיזית. המוכר במקום עזר לי למצוא את האוזניות שחיפשתי, והקנייה היתה מהירה ונעימה.

שירות טוב מחירים טובים. מציעים מוצרים נוספים או במקום מה שחיפשנו אך עדיין היו זולים יותר מאחרים

מאוד ממליץ שירות מצויין דואגים למצוא מוצר ואביזרים במחיר זול ומשתלם! כבר כמה פעמיים רכשתי וכל פעם אני מופתע רק לטובה! תודה רבה לכם!!🙏

היי , השירות היה טב אדיב ומקצועי . המחירים היו יותר גבוהים ממש שחשבתי. לדעתי את המגן מסך שמו לי על העדשה של המצלמה לכן צילומי סלפי יוצאים לי מרוחים. חוץ מזה דיי מרוצה

הייתה חוויה טובה מאוד. הם נתנו מחיר טוב. ממש אחלה חנות. אספנו את המכשיר מהחנות והם היו מאוד נחמדים

הכול היה מאוד נעים ומקצועי. דיברנו טוב, ומהיר קיבלתי הפלאפון. ממש לא יקר ובלי בעיות.

ביצועים בלי בולשיט. יש באתר = יש במלאי. ביקשתי צבע מסויים = קיבלתי. הזמנתי בחמש דקות. למחרת כבר היה אצלי בפרדס חנה.