מפרסם ב-zap מאז 2008

‎אל סי דיל‎ ‏(LCDeal) - עמוד 18

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 21 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: lcdeal.co.il
בעלים: יו פי תקשורת בע'מ
נמצאו 787 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
Michal
Michal
18.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

הגעתי לחנות לרכוש LG G3 , מוכר בשם חי נתן לי שירות מעולה, אדיב, ומקצועי. הסביר לי את הדברים כמו שצריך ובאמת עשה חשק לחזור לחנות בעתיד ולהמליץ לאחרים. יצאתי מרוצה עם מכשיר חדש , איכותי ויפה! שלא לדבר שהמכשיר מתפקד בצורה יוצאת מן הכלל! בקיצור ממליצה בחום רב. :-)

חוות הדעת עזרה לכם?
מעיין ואסף
מעיין ואסף
17.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG 2

הגעתי לחנות בעקבות חיפוש ב- ZAP, הגעתי למקום שנראה מדהים, נקי, מרווח ןנעים. קיבלתי שירות מבחור מקצוען בשם חי, היה שירותי, אדיב, הסביר והכי חשוב סבלני. גם שאר נותני השירות אדיבים, מסבירי פנים, ונעימים. ועל הכל מנהל פבלו - לא באמת קוראים לו פבלו, יש להם פשוט קול דומה. בקיצור כייף גדול לקבל כזה שירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
nir  Koochi
nir Koochi
16.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון גי 3

חי כל הכבוד לאחר בדיקה מקיפה וסבב חניות לרכישת ניידים לי ולאשתי מצאתי כי אין עליכם מבחינת שירותיות ומחיר חי תודה רבה על הכל ניר ויפעת כהן התשואל

חוות הדעת עזרה לכם?
קובי
קובי
11.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי lg g3

קיבל את פני חנן. אדיב עיניני עושה רושם מקצועי ולא כוחני בלדחוף דברים ( קניתי ממילא...). התהליך היה מיידי ומהיר כולל התקנות אקססרים

חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
10.02.2015
מוצר שנרכש: טלוויזיה LED 3D UA48H6400

רכשתי ב-LCDEAL מספר טלפונים בשנים האחרונות. גם לא מעט אביזרים. בפעם הזאת החלטתי לרכוש דרכם מסך טלוויזיה. יש לי רק מילים טובות על החנות. מחזיקים מוצרים מהקו הראשון והאיכותי, מעבדה במקום, שירות מהיר וטוב. כל בעיה נענית בפתרון ובמקצועיות. בולט במיוחד ביחס האישי והמקצועיי, איתי, שתמיד עוזר ומתייחס לכל פנייה ברצינות ובחריצות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי דנציגר
יוסי דנציגר
08.02.2015
מוצר שנרכש: טלוויזיה led 55f6400

את החנות אני מכיר מרכישות בעבר של מכשירי טלפון ניד החל מגלקסי 1 וכך קניתי את כל המכשירים שלי. גלקסי 2,3,5, ולאחרונה רכשתי גם מכשיר LG G3. ביום חמישי קניתי טלוויזיה לפי המלצות של מנהל המכירות איתי שהתאים לי מכשיר מתאים ללא ניסיונות למכור לי משהו שלא צריך ובמחיר הכי נמוך שמצאתי באינטרנט. הטלוויזיה הגיע ביום ראשון והותקנה ע"י טכנאי .אסכם את חווית הקניה נעימה ומותאמת למה שרציתי במחיר הכי טוב בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב דוידוב
יעקב דוידוב
07.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 16GB D802

שירות מעולה, קיבלתי את המשלוח תוך יומיים עם שליח, המוצר ללא פגע, ומחיר לא יקר מדי. כדאי מאוד לקנות משם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yonatan
Yonatan
31.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי מחבר USB GALAXY S3 9300

מדובר במעבדת השירות והתיקונים הטובה ביותר שהייתי בה!! לאחר חודש בו הטעינה לטלפון שלי לא תיפקדה, עקב תקלה במחבר שקע הטעינה שבתחתית הטלפון, פניתי למספר מעבדות. בראשונה אמרו לי שהתיקון יעלה 300 ש"ח וייקח כמה ימים. במעבדת השנייה ביקשו 250, החלו לעבוד על התיקון ואז התחילו למרוח אותי בשקרים אז לקחתי את הטלפון מבלי לתקן. ואז הגעתי למעבדת התיקונים של LCDEAL (יו. פי. תקשורת). חזרתי לשם בעקבות חוויות קניה מצוינת שהייתה לי שנה קודם. ברגע שהגעתי התקבלתי זכיתי ליחס אדיב, מקצועי וזריז. טופלתי על ידי שאולי שאמר שהטיפול יקח בין שעה לשעה וחצי. חזרתי כעבור פחות משעה, ופגשתי את טניה, שביצעה את התיקון בזמן מהיר וביעילות רבה. לציין שבאותו זמן נמסרו במעבדה שלושה מכשירים עם בעיה דומה, וטניה טיפלה בהם במהירות ובמקצועיות. בשלב התשלום אף קיבלתי הנחה משאולי למרות שלא ביקשתי, ושילמתי פחות ממקומות אחרים בהם הייתי, וקיבלתי שירות מעולה ומקצועי לאין ערוך. חלף שבוע מאז והמכשיר מתפקד מצוין. אסכם ואומר ששירות הלקוחות שקיבלתי היה מעולה, ההתרשמות הכללית מצוינת ובהחלט אחזור לשם שוב בעתיד לביצוע רכישות או תיקון תקלות !

חוות הדעת עזרה לכם?
Shelly
Shelly
19.01.2015
מוצר שנרכש: סלולר s3

חי המדהים!!! תודה רבה על שירות מקצועי ואדיב. ישר כשנכנסתי הבנתי שמדובר במקום קצת שונה, הצוות מקסים וחם ובעיקר חי שעזר לי גם בקניית הפלאפון וגם ישב איתי כמה שעות לתקן לי את הטלפון, נתן את כל האינפורמציה, הסביר, עזר לי בכל מה שאני צריכה, היה הכי שירותי ואדיב וכמובן מקצועי ביותר. אין ספק שאני מרגישה בידיים בטוחות. אין ספק שאחזור לקנות כאן שוב אצל חי המקסים שנתן לי שירות פשוט מיוחד במינו(: ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
19.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון S3 lte

הרני לציין בזאת את השירות המקצועי ואדיב של חי בחברת יופי תקשורת שפעם שהיה שרת אותי במסירות וללקוח שאינו מצוי בהפעלת טלפון חכם יצאתי מרוצה...חשוב אנשים מסוגו בכל חברה...ישר כוח ובהצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
LCDEAL
LCDEAL
13.01.2015
מוצר שנרכש: גלקסי 5 מיני 800f

חנות מרווחת נעימה.הצוות מסביר פנים. סבלני מתאים המוצר ללקוח. מקצועי. שרות מעולה.. גם אחרי הקניה. אין ספק שמומלץ לקנות. בחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sivan
Sivan
13.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון גלקסי 3 נאו

הגעתי אחרי המלצות רבות, ולא התאכזבתי המקום נעים, השירות אדיב והצוות מאוד שירותי. חשוב לי לציין במיוחד את חי שקיבל אותי בחיוך ואדיבות יתרה מקצועיות רבה ונכונות אין סופית לעזור ולגרום לי להיות מרוצה. אני כמובן אמליץ למכרים שלי ואין לי ספק שאחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
08.01.2015
מוצר שנרכש: סלולרי G2

החנות מספקת מוצרי איכות ושירות לקוחות מדהים. המוכר נתן את כל המידע באדיבות ובנעימות, ממליץ בהתאם לצורכי הלקוח ונותן את השירות עם חיוך לאורך כל השהות שלי בחנות. במעמד הרכישה- נתן את כל המידע שצריך (וגם מה שלא ממש צריך) בסבלנות רבה, עוזר לסדר את המכשיר ומשקיע ממיטב זמנו. בקיצור- חוויות קניה מצויינת, מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rotem
Rotem
06.01.2015
מוצר שנרכש: סלולרי s3

חי הוא מקסים תמיד עוזר במה שצריך. לא הצטערתי שקניתי את הטלפון אצלכם וכל פעם שאני מגיעה אני יוצאת עם חיוך. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Florina
Florina
06.01.2015
מוצר שנרכש: סלולרי גלקסי 5 חתיך

רכשתי את הטלפון מחברת אל סי די אחרי בירור ארוך והגעתי למקום הנכון. קיבלתי שירות מהיר, מקצועי ואדיב מאיש מכירות בשם חי. בקיצור ממליצה בחום על המקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
05.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי NEXUS 5

בגדול, לא מאלא שרושמים חוות דעת, אבל הפעם הייתי חייב לפרגן. קניתי ביום שישי האחרון מכשיר נקסוס 5, במהלך הסופ"ש נתקלתי בבעיות קליטה. ביום ראשון דיברתי עם החנות, ביקשו ממני להגיע. כשבאתי לקחו את המכשיר למעבדה ולא גילו בעיה מיוחדת אבל כדי לספק את רצוני, מיד הוציאו לי מכשיר חדש מהאריזה. יצאתי מאושר, זה מה שנקרא שירות מצוין. כיף לדעת שגם בארצנו יש מקומות כאלו! ממליץ בחום על החנות, כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
eran
eran
30.12.2014
מוצר שנרכש: סלולארי טלפון 32 גיגה LG G2

הזמנה טלפונית מהירה מאוד , ביקשתי 2 מכשירים לבנים חדשים עם אחריות יצרן סגורים בפלאמובה וקיבלתי בדיוק את זה ! ביקשתי דואר רשום והביאו בשליחות עד הדלת בדיוק את מה שביקשתי ותוך 3 ימי עסקים זה נהדר !

חוות הדעת עזרה לכם?
Meital
Meital
28.12.2014
מוצר שנרכש: lg g3

הגעתי לסניף במיוחד מהצפון!רק בגלל התגובות הטובות שקראתי באתר, והשירות באמת לא אכזב! נכנסתי ומיד קיבלתי שירות נהדר מחי שהיה אדיב ועוזר, בקיצור המחיר משתלם והייחס מצויין. טיפה היה קשה למצוא את המקום אז כדי להקל עליכם את ההגעה החנות נמצאת בבנייו סונול קומה ראשונה(הכניסה מאחורה) תהנו! אני יודעת שאני מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior
Lior
26.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון נייד G2 32GB

הגעתי לחנות עם חברתי ע"מ לרכוש את המכשיר בעקבות רכישה קודמת ומאוד מאכזבת של מכשיר תקול ביבוא מקביל אשר נהרס לו המסך לאחר כמה שעות של שימוש. היה לי חשוב לרכוש יבוא רשמי ולדעת מה בדיוק אני מקבל. הבחור שטיפל בי היה חנן, בחור מקסים, מסביר פנים, נעים, מסביר בסבלנות אשר ענה במקצועיות ובאדיבות על כל שאלה ושאלה שלי. חנן אף עזר לי בקלות, בנכונות ובאדיבות להעביר את אנשי הקשר שלי מהמכשיר הקודם. חווית קניה נעימה מאוד, בהחלט אחזור לחנות הזו לרכישת מוצרים נוספים. מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asher
Asher
26.12.2014
מוצר שנרכש: גי 2 802

חי האחד והיחיד הגדול מכולם תודה על השירות שירות מעולה מהיר אדיב ומיקצועי. אשר טויג מהרצליה קניתי lg g2 תודה רבה על שירות מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
Marina
Marina
15.12.2014
מוצר שנרכש: סלולרי גי 3

הגעתי לחנות לרכוש מכשיר lg ונתקלתי בבחור נחמד ומהיר פנים ששמו חי שעזר וענה על השאלות בחיוך רחב ובזכותו התחדשתי במכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Batel
Batel
15.12.2014
מוצר שנרכש: גי 3 g3

חי עזר לי מאוד בתפעול המכשיר, התקשר אלי ישר כשהגיע מלאי של הטלפון, בנאדם באמת מקסים ועזר לי מאוד, ממליצה לכולם לקנות בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Avishalom
Avishalom
14.12.2014
מוצר שנרכש: lg g3 lg g3 d855 32gb

אחלה של מחירים אחלה של שירות במיוחד מהבחור חי...זה הפעם השלישית שאני קונה שם את הטלפון שלי ואני ממליץ לכל החברים שלי לקנות שם וגם למי שקורא את זה פשוט שווה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
11.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3

ראשית ברגע שהגעתי לחנות המקום מאוד מזמין, נקי גדול ומשרה אוירה נעימה. איש המכירות שמו חי אדם מקסים!! קיבל אותי בחיוך, הסביר לי בנועם ובמקצועיות ובסבלנות את ההבדלים בין שני המכשירים אותם רציתי לרכוש. הנועם האדיבות והסבלנות בהחלט יחזירו אותי לקנות שם שוב. אין דבר יותר כייף מלהתחדש במכשיר חדש אבל יותר מזה כששירות הלקוחות נעים ומזמין אז החגיגה היא כפולה. :-) אני נהנתי ומזמינה אתכם להנות גם כן משירות נפלא שקיבלתי. :-)

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיה
מאיה
10.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 5

בשבוע אחד רכשתי מכשיר מסוג נקסוס 5 הגיע והגיע במהרה. לאחר שבועיים החלטתי לרכוש עוד מכשיר. חנות מצויינת, שירות מצוין. בהחלט אבצע עוד רכישות משם בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון