מדובר במעבדת השירות והתיקונים הטובה ביותר שהייתי בה!!
לאחר חודש בו הטעינה לטלפון שלי לא תיפקדה, עקב תקלה במחבר שקע הטעינה שבתחתית הטלפון, פניתי למספר מעבדות. בראשונה אמרו לי שהתיקון יעלה 300 ש"ח וייקח כמה ימים. במעבדת השנייה ביקשו 250, החלו לעבוד על התיקון ואז התחילו למרוח אותי בשקרים אז לקחתי את הטלפון מבלי לתקן. ואז הגעתי למעבדת התיקונים של LCDEAL (יו. פי. תקשורת). חזרתי לשם בעקבות חוויות קניה מצוינת שהייתה לי שנה קודם. ברגע שהגעתי התקבלתי זכיתי ליחס אדיב, מקצועי וזריז. טופלתי על ידי שאולי שאמר שהטיפול יקח בין שעה לשעה וחצי. חזרתי כעבור פחות משעה, ופגשתי את טניה, שביצעה את התיקון בזמן מהיר וביעילות רבה. לציין שבאותו זמן נמסרו במעבדה שלושה מכשירים עם בעיה דומה, וטניה טיפלה בהם במהירות ובמקצועיות. בשלב התשלום אף קיבלתי הנחה משאולי למרות שלא ביקשתי, ושילמתי פחות ממקומות אחרים בהם הייתי, וקיבלתי שירות מעולה ומקצועי לאין ערוך. חלף שבוע מאז והמכשיר מתפקד מצוין. אסכם ואומר ששירות הלקוחות שקיבלתי היה מעולה, ההתרשמות הכללית מצוינת ובהחלט אחזור לשם שוב בעתיד לביצוע רכישות או תיקון תקלות !