
שירות מעולה ומקצועי מאוד מרוצה טלוויזיה Samsung QE55Q60B 4K .חס מצוין מקצועי איכותי מהיר מומלץ מאוד

שירות מעולה ומקצועי מאוד מרוצה טלוויזיה Samsung QE55Q60B 4K .חס מצוין מקצועי איכותי מהיר מומלץ מאוד

24.10.22 ביצעתי הזמנה באתר בשעה 23:30 , קיבלתי לאחר מס דקות מייל המאמת את ההזמנה כולל הסכום ותנאי הרכישה. 25.10.22 יצרו איתי קשר מחברת ההובלות הצפון שרונה לתאם קבלה למחרת , התעניינתי לגבי אחריות, שעות הובלה, ותשלום הובלה מעל קומה 3, הסבירה את הכל בסובלנות ובאדיבות, נתקבל מסרון המאמת משלוח למחרת. באותו היום יצרתי קשר עם החנות לברר לגבי אחריות ,יגאל ענה והסביר שהחשבונית שאני מקבלת במעמד המסירה זו האחריות עבור המוצר. חייבת לציין שהוא פשוט מקסים ! שירותי ומלא שמחת חיים ורצון אמיתי לסייע ולענות לשאלות ולתת מענה מלא. טרם נתקלתי בשירות כזה מחברה ועוד לאחר הקנייה. מודה לו מאוד על היחס האישי 🙏🏾 ביררתי שוב לגבי תשלום מעל קומה 3 - הסביר לי שזה 60 ש"ח למרות שבאתר קיימת טעות וכתוב 50 ש"ח. מכיון שלא קיבלתי הנחיות ותקנון הוא הציע ושלח לי למייל. 26.10.22 המוביל יצר קשר בבוקר והודיע שיגיע בחצי שעה הקרובה. המוביל הגיע והעלו לי את המקרר עד לדירה ללא בעיות , שילמתי ישירות למוביל על הובלה מעל קומה 3 . חוויית קנייה חיובית מההתחלה ועד הסוף. שירות אדיב נעים ומהיר . ממליצה בחום . המקרר מעולה ונכון לרגע זה עונה על צרכי, מתאים ליחיד בלבד .

ברמת שרות כזו לא נתקלתי כבר הרבה זמן, מהרגע שנוצר קשר עם יגאל הרגשתי בידיים טובות, אחרי שעשיתי בדיקה על הכיריים שרציתי הוא לא ניסה למכור לי משהו אחר שנח לו למכור, הוא דאג לזרז את המשלוח למרות החגים, לזרז את ההתקנה, לדאוג להתקנה חדשה אחרי טעות שלי, ולקשר עם החברה כדי לוודא שהכל מתאים להתקנה. אני בטוחה שיכלתי לעשות את זה בעצמי, אבל ההרגשה שיש מישהו שדואג לי ולרכישה שלי ולא שולח אותי להתמודד לבד, ממש טובה. אני מאוד מעריכה את השירות שאני עדיין מקבלת מיגאל ובטוחה שאמשיך לפנות אליו כשאתחדש במכשירי חשמל בבית.

אלופים! מאיר דאג לי כמו אבא. החל ממחיר מאוד אטרקטיבי ומענה לשאלות. וכלה לבעיות פתאומיות שצצו כשאבדו לי זמנית עשר תעודות האחריות והשלטים של עשרת המזגנים שרכשתי. אני מודע שאני לא לקוח קל, והפעם הייתי גם בעייתי, אבל דאגו לי לפתרונות ומענים מיידיים. יישר כוח!

חוויית קנייה זריזה, נוחה וידידותית למשתמש. ספקות המוצר הייתה מאד מהירה וקביעת מועד קבלת המוצר הייתה גמישה באופן נוח. המוצר מצויין ובאחלה של מחיר לדגם, בהתחשב בכך שמדובר ביבואן רשמי ולא משני. ממליץ בחום!

קיבלתי שירות מהיר ומצוין. דאגו לתאם במהירות ובאדיבות הן את ההובלה והן את ההתקנה. לשביעות רצוני המלאה

שירות מעולה ואכפתיות, מרגע הקנייה ועד ההגעה, יצרו קשר, בדקו שקיבלתי את המוצר ואני מרוצה.

מחירים טובים, הזמנה לקה זמן ממש קצר ונוח. הייתי צריך לדבר עם המוכר על מועד הספקה , אחרי כמה דקות של שיחה נעימה העניין של הספקה נסגר לשביעות רצוני. מומלץ מאוד

הזמנתי טלוויזיה יקרה דרך השוואת המחירים של זאפ. באותו יום קיבלתי מייל עם כל הפרטים וצפי אספקה. יומיים אחרי כבר יצרו איתי קשר לתאם שעת אספקה (הרבה לפני מה שהתחחייבו). היה אחלה, פשוט ומהיר.

ממליצה על חנות זו בחום!!! מלבד כך שניתן לי המחיר הזול ביותר (בדקתי) למוצר. השירות היה מהיר, מענה לפניות היה מיידי!! וגם לאחר הקניה בדקו שהכל לשביעות רצוני. מעבר לכך ממליצה על המדיח עצמו הכלים יוצאים מבריקים נקיים והוא מכיל הרבה והמקום בתוכו מרווח מאוד.

רכשתי טלוויזיה של סמסונג. לאחר סקר שוק מעמיק פניתי טלפונית למוכר על מנת להתייעץ בנוגע לדגמים אחרים. קיבלתי יעוץ טוב באדיבות וסבלנות. לאחר ההזמנה האספקה היתה מהירה. המחיר היה מהנמוכים בשוק. תודה רבה !!!

אתר נוח הסברים מלאים והזמנה נוחה. שירות מהיר. מחיר טוב ותחרותי מאוד. הובלה בזמן. מומלץ

הזמנו טלוויזיה של Samsung , הגיע מהר, שירות טלפוני אדיב ובאופן כללי חווית קנייה מעולה!

החווייה הייתה בסה"כ חיובית, המחיר היה מאוד זול יחסית לדגם והוא הגיע מהר. הייתה לתחושתי התעקשות מוגזמת מצידם על כך שאסור לי לפתוח את האריזה בעצמי ואני חייב לחכות לטכנאי של היבואן, ונאלצתי לפנות אישית אל היבואן כדי לקבל אישור לפתוח ולהתקין את הטלוויזיה לבד. חוץ מזה הכל היה בסדר גמור!

מחיר טוב ומשלוח מהיר , המוצר הגיע בזמן ועובד מצוין. לא היו שום בעיות והיה מענה מהיר בטלפון

שירות אדיב ומהיר. עונים לטלפונים. מתקשרים באדיבות ובנימוס. עונים לכל שאלה. למרות שהוזמן בעומס המונדיאל החוויה הייתה חיובית מאוד.

החנות טיפלה במהירות בהזמנת טלויזיה שלי והיו זמינים לכל שאלה שהייתה לי (טלפון/ ווטסאפ/ מייל).

השירות היה מעולה וזמני אספקה מעולים,התקשרו לוודא שסופק. איכות טובה וחנות רצינית.היתה עזרה בכל תהליך הקנייה .

קניה נוחה, התקשרו מיד אחרי התשלום בשביל לוודא ולסיים את הקניה והמוצר הגיע תוך יומיים עד הבית עם שליח מומלץ!!

שירות מהיר ויעיל. היה עיכוב קל בהזמנה ולמרות שעמד בטווח הזמנים הכתובים באתר הם טיפלו בזה ואף הציעו מעצמם פיצוי כספי

רכשתי את הטלוויזיה מK.B. MALL, שהכרתי דרךZAP. מחיר נמוך, קיבלתי את הטלוויזיה מהר, מרוצה מאיכות התמונה וקול. ממליץ בחום.

הזמנתי מקרר. המחיר היה מעולה. בסה"כ הכל היה תקין, המקרר הגיע בזמן בלי שום הפתעות. שירות לקוחות ענה מהר ונתן מענה לכמה סוגיות/שאלות. מומלץ.

מחיר טוב , קיבלתי את הסחורה מהר וכפי שהובטח. הטלוויזיה טובה ויש לה איכות תמונה טובה

מיקרו ממש טוב. עוצמה מעולה נראה אסתטי . התחייבו לפרק זמן מסויים של אספקה וכך היה .

קניתי טלוויזיה LG 50NANO75VPA - לאחר התייעצות טלפונית ,מרוצה מהטלוויזיה ,קיבלתי שירות מצוין ואדיב, ממליצה בחום.