
הקיצור: קניתי אצלם למרות שהיה בחנות אחרת את אותו המסך ב- 50 ש"ח פחות, ואני לא מתחרט על כך אפילו לשנייה. הכל תקתק כמו שעון. המקום אמין והעובדים אדיבים. הם מאשרים הזמנה רק אם באמת יש להם את המוצר, וזו תכונה שקשה מאוד למצוא אצל אחרים. אמנם הקנייה הייתה באיסוף עצמי, אבל במקרה של משלוח, מדובר בשליח שמגיע עד לדלת הבית, ולא בדואר רשום. באחריות על מסך ה LCD, האחריות שלהם היא גם לפיקסל שרוף אחד, ולא מ- 3 ומעלה כמו אצל כל השאר. ההזמנה שלי הייתה טלפונית עם איסוף עצמי, בתשלום מזומן. נתנו הנחה של 2% על התשלום במזומן.






