
התקשרתי לחנות בעקבות המלצה של חבר קיבלתי הסברים מפורטים בטלפו לרכישת סלולר כאשר הגעתי לחנות זו היתה חווית רכישה אדיבה ומהירה.

התקשרתי לחנות בעקבות המלצה של חבר קיבלתי הסברים מפורטים בטלפו לרכישת סלולר כאשר הגעתי לחנות זו היתה חווית רכישה אדיבה ומהירה.

הגעתי ל - V.i.p.Mobile לאחר בדיקה בכמה חנויות (שרשומות בזאפ) לחלקם לא היה את המכשיר חלקם אמרו לי שהמחיר בזאפ לא מעודכן.... ואני בהחלט ממליץ לקנות בV.i.p.Mobile אם בגלל השירות -הגעתי עם עוד חבר ודניאל וולדי נתנו לנו שירות No.1- אם בגלל המחיר -שלדעתי הכי זול- בכיצור, אחלה חנות!!

לפני מספר ימים פניתי לחנות טלפונית דרך אתר זאפ בעקבות ההמצלות באתר. נתקלתי ביחס אדיב של ג'אנט ושאר עובדי החנות, אשר נתנו לי הבהרות לכל שאלה. בסופו של דבר הזמנתי שני מכשירים מסוגים שונים, אשר נשלחו אלי כבר באותו יום ותוך יומיים היו אצלי בתיבת הדואר. מאחר והייתי זקוק למכשיר נוסף, ולאחר בירור מחירים התברר לי שגם מכשיר זה נמכר אצלם במחיר מהנמוכים שיש, התקשרתי אליהם ושוב קיבלתי יחס ושרות אדיבים לרבות מענה לכל שאלותי. על כן הזמנתי מהם את המכשיר השלישי. עד כה השרות שקיבלתי היה אדיב ומהיר ביותר, יחד עם מחירים מהזולים ביותר שיש בשוק.

רכשתי אייפון דרך אחת מחברות הסלולר ופרשתי ל-36 תשלומים , אחרי 3 ימים גנבו לי אותו ,העוגמת נפש היתה גדולה ולרכוש שוב דרך המפעיל לא היה הגיוני בפרט שלא היה לי ביטוח , ומצד שני לוותר על השימוש במכשיר האייפון גם לא הגיוני וכל יצרן מתחרה לא מגיע לרמה הטכנולוגית ולחווית השימוש של אפל , בבדיקה מקיפה בזאפ שוחחתי עם מס' ספקים ואז איתרתי את VIPMOBILE והפער כבר בשיחה הטלפונית היה גדול, בהקשבה והתאמת הצרכים (היתה לי בקשה אישית - יחודית), באמינות והיושרה - רוב הספקים דורשים להוסיף כסף על אייפון לבן בעוד הפרסום באתר הינו לשחור בלבד בVIPMOBILE המחיר זהה, רוב הספקים אינם פתוחים ויצירתיים בעוד דניאל הקשיב , בדק התאמץ וחזר עם תשובה חיובית, הגעתי לחנות והכרתי את דניאל וז׳נט - אישית ומייד הבנתי שהגעתי למקום הנכון דניאל מקצוען , מבין עניין ואמין וז׳נט רגישה וסבלנית - ממליצה בהחלט - בביטחון מלא ! ואין לי ספק שאחזור לרכוש אצלם שוב.

קניתי אייפון 4S. דניאל וולדי המוכרים היו מאד אדיבים, הסבירו לי על המכשיר, ונתנו לי מגן מסך חינם - בלי שביקשתי. הגעתי אחרי שעת הסגירה והם לא היו לחוצים ללכת, היו סבלניים ונחמדים. נהניתי לקנות אצלם ואני ממליצה על החנות בחום.

הגעתי לחנות בתל אביב, השירות היה איכותי וטוב - ענו על כל השאלות ששאלתי בסבלנות ובאדיבות. המחיר היה כמו המחיר שפורסם בזאפ (אף שהתפלאתי לראות שמי שלא מודע למחיר בזאפ משלם יותר) ובסה"כ קנייה טובה. אני מקווה שלאורך זמן זה ישתלם ולא יהיו תקלות בהמשך.

הגעתי לחנות דרך זאפ. שרות אדיב ומהיר. עמדו בהבטחה של הנחיר שבאתר. רכישה מהירה וקלה. אחזור לחנות בעתיד. מרוצה מאוד מהשרות ומהמכשיר

הגעתי לחנות וביקשתי לרכוש את האייפון 4. דוניאל, בעל החנות היה מצוין ואדיב!הסביר לי על כל שאלה ששאלתי בפרטי פרטים. אחרי שקניתי שם אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה לקבל שירות סבלני, אדיב ומקצועי להכנס ל-וי.אי.פי מובייל!!!

רציתי לקנות אייפון 4 אך לא היה במלאי. ביקשתי שחודיעו לי כשיגיע וישמרו לי צבע לבן. לאחר מספר ימים התקשרו אלי מהחנות להודיע שההזמנה הגיע. שירות אדיב ואמין

רכשתי 2 מכשירים קיבלתי שירות מצוין ומהיר התרשמתי שצוות החנות מאוד מקצועי ואמין. קיבלתי שירות ממנהל החנות דניאל לאחר התשלום דניאל נתן לי מתנה 2 מגיני מסך ללא שביקשתי.

אחלה חבר'ה. מאוד אדיבים בטלפון ופנים מול פנים. קבלתי שרות מקצועי והם לא "שחררו" אותי עד שפתחנו את הערכה על פרטיה וראינו שהכל נמצא ועובד.

שירות מהיר, ענייני ואיכותי ניתן הסבר מקיף על המכשיר. מבחר גדול של המכשירים ,מחירים מאוד תחרותיים .כשאצטרך, אקנה שם שוב . בהצלחה לכולם

שרות אדיב ומקצועי, עמדו מאחרי המחיר שהבטיחו בטלפון. חזרתי לשם מספר ימים אחרי לרכוש מגן למכשיר. פשוט תחושה נוחה של אמינות ללא ניסיון לעקוץ אותך. הגעתי לשם בגלל ההמלצות החמות שקיבלו באתר ואני רואה לנכון להמשיך ולהמליץ עליהם. בוודאות שם תהיה הקניה הבאה שלי למכשיר הסלולארי הבא. חניה מול החנות לא חוקי אבל הם מסייעים עם הפקחים - בהחלט ניתן להסתדר.

השרות היה אדיב ונעים. המוצר סופק כפי שנכתב. ניתן הסבר מפורט על המוצר כולל התקנת הכיסוי ומגן המסך. היתה גם נכונות לפריסת תשלומים בכרטיס אשראי.

קניתי את המכשיר בחנות v.i.p mobil השרות של דניאל אדיב, סבלני. התלבטתי בין 2 מכשירים המליץ לי על הדגם המצויין לעיל ובנוסף קבלתי מגן סיליקון ומגן מסך ללא תמורה. נתקלתי בבעית תפעול המכשיר, חזרתי לחנות התקבלתי באדיבות, תוך נסיון לפתור את הבעיה.

בן אדם נחמד שירות טוב היה הכי זול מכולם מומלץ מאוד לפני שקונים פלאפון חדש להתקשר ולבדוק אצלו מחיר. אמינות אצלו מעל הכל

השירות, גם בטלפון כשהתקשרתי וגם בפועל, היה אדיב ויעיל. קיבלתי מענה לשאלותי. הטלפון הותאם לבקשותי והיה מוכן בעת האיסוף. גם כשחזרתי עם בקשות נוספות נתקבלתי בנעימות והשינויים שביקשתי בוצעו במקום וללא סחבת.

הגעתי ללא הודעה מוקדמת ,רציתי לעשות סיבוב באלינבי בחנויות סלולאר ,החנות הזו היא הראשונה שנכנסתי אליה ויצאתי מרוצה , נורא היססתי בהתחלה ,דניאל הנציג היה אדיב ,שירותי ,נורא נעים וסבלני ,עשה לי מחיר מעולה וגם שידרוגים בתוכנה ללא תוספת עלות ,יש מעבדה במקום מה שצריך בודקים ומסדרים שזה קריטריון מאוד חשוב, לרכוש מספק שיכול לתת גם תמיכה ושירות אח"כ , הצוות מעולה ! חנויות סלולאר יש מלא בזאפ! אבל אנשים שיודעים לתת שירות אין הרבה ומבחינתי זה בידיוק מה שחיפשתי, שירות ואמינות והאיכות באה לידי ביטוי במוצר שקניתי ! כל האביזרים מקורים וחדשים בהרבה חנויות יש אביזרים חליפי או מחודש ולכן המחיר יהיה גם נמוך, וסך הכל אין הבדל משמעותי במחיר , כן ירבו! לא מנסה למכור ולדחוף ,בחור אמיתי וכן,דגש ענק על שירות !