
רכשתי תיק למצלמה תיק צד - Lowepro Format TLZ 30. תיק מצויין וגם מחיר טוב. הגיע תוך 6 ימי עבודה.

רכשתי תיק למצלמה תיק צד - Lowepro Format TLZ 30. תיק מצויין וגם מחיר טוב. הגיע תוך 6 ימי עבודה.

שירות מכירות מעולה שירות לקוחות על הפנים! הזמנתי דרך האתר כמובן שהנציגים היו מאוד אדיבים ואף התקשרו מספר פעמים ביום עד שביצעתי את ההזמנה של התשלום. לאחר שלושה שבועות קיבלתי לצערי מוצר שונה ולא את המוצר אותו הזמנתי. התקשרתי לבדוק לפי מספר ההזמנה שאכן הזמנתי היתה נכונה ולא טעיתי והזמנתי בטעות את המוצר שקיבלתי ואכן הטעות היתה שלהם. קיבלתי מהנציג שתי אפשרויות-לחכות עוד שלושה שבועות שיזמינו אותו אליהם ואז יעבירן לשליחה אלי (למרןת שנאמר לי שהוא במלאי עטד בשיחתי הראשונה). אפשרות שניה בה בחרתי להחזיר את המוצר דרך שליח שישלח אלי לאחר תקופה של עשרה ימים שזה הזמן שיקח לזיכוי להופיע אצלי בפירוט האשראי ואף נלקח ממני האשראי שנית לזיכוי. לאחר שעה התקשרה אלי נציגה או מנהלת בשם אפרת כדי לברר מה קרה ומדוע לא הייתי מרוצה. יש לציין שמבחינתי למרות האכזבה סיימתי את הסיפור ברגע שהעברתי את האשראי טלפונית עבור הזיכוי. אפרת ראשית טענה שבהזמנה שלי לא צויין הפרט על צבע הדפים (שזו בעצם היתה הטעות בשליחה) לאחר מכן סירבה לשלוח לי שליח על חשבונה וכשהתברר לה שזה מה שהובטח לי על ידי הנציגים "באה לקראתי". דרישתי היתה כמו שהובטח לי לקבל את הזיכוי הכספי ורק לאחר מכן להחזיר את המוצר עם שליח שישלח על ידם. אחרת למה הבאתי שוב את מספר האשראי שלי לנציג?? אם לא נעשה זיכוי משמע שהקראתי את מספר האשראי שלי לנציג שלא זיכה אותי אז מה הוא עשה עם מספר האשראי שלי?!?!? בשיחה לא נעימה בלשון המעטה עם אפרת הבררה היחידה שלי היתה להחזיר את המוצר ולחכות להחזר לאחר שיגיע אליהם ולאחר עשרה ימים. כפי שאינם יכולים להיות בטוחים בהחזר שלי אני לא יכולה להיות בטוחה בהחזר שלהם. אני דרשתי את התנאים שהובטחו לי בשיחה שממנה יצאתי מאוכזבת אך מסופקת- שברגע שיחזור לי הכסף אחזיר את המוצר שאני מתחייבת לשמור מכל משמר סגור ובמצבו המקורי.לצערי התשובה היתה שכל עוד אני לא מחזירה את המוצר הכסף נשאר אצלהם ולא מעניין אותה מעבר. הטעות היתה שלהם ההבטחה והתנאים היו מהם אני סהכ לקוחה שנפלה בין הכסאות שלהם והם אינם מוכנים לקיים את התנאים שהם עצמם הסכימו והציעו לי. אפרת לא היתה מוכנה לבוא לקראתי ולכל תרחיש ששונה ממה שהיא הציעה. אני בתור לקוחה שחשבה שכבר זוכתה מאוד כועסת! דורשת לדעת מה נעשה בפרטי האשראי שהעברתי היום טלפונית לנציג ודורשת שכספי יוחזר בתנאים שהובטחו לי בשיחה הראשונה! אני סטודנטית שסהכ רוצה את הכסף שלה בחזרה ואשמח גם לקבל התנצלות.

משלוח מהיר .השירות היה אדיב ועוזר מאד מקום מצוין לקנות בו כל דבר הקשור לציוד צילום .

28/3/2018 רכשתי בחנות הסמוכה אליהם מצלמה ואת העדשה למצלמה רציתי לרכוש מהם כי המחיר שלהם היה יותר זול לפני שנגשתי אליהם התקשרתי לברר שיש במלאי ושזה המחיר יש לי הקלטה לשיחה ( בזאפ הם "הציגו שני מחירים 1219 ש"ח ייבוא מקביל . וב 1788 ש"ח ייבואן רשמי "שפע") כאשר הגעתי לחנות לרכוש אציין שאחד מהמוכרים בדיוק הגיע עם העדשה ונתן לי שרות אדיב והסבר על העדשה . בעוד שהוא מכין את החשבונית ואני כבר בא לשלם . נכנס אחד מצוות החנות ולא היה מוכן למכור במחיר הזה פשוט גירש אותנו . הוא טען שזו העדשה של היבואן הרשמי ..(שזה לא נכון) . לאחר כשעה נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שהם העלו את המחיר של העדשה מ 1219 ל 1379 ש"ח . (יש לי צילום מסך)
ישנם מספר מוצרים בחנות שניתנים לרכישה באחת משתי אפשרויות: יבוא רשמי ויבוא שלנו, לכל אופציה מחיר משלה וזמינות מלאי משלה. לגבי העדשה המדוברת, במלאי (כפי שצוין באתר) הייתה האופציה של יבואן רשמי בעלות הגבוהה מן העלות של היבוא שלנו. את העדשה ביבוא שלנו ניתן להזמין תוך 10 ימי עסקים. הלקוח בחר את העדשה הנמצאת במלאי, בעלות שתומחרה ע"י היבואן הרשמי אולם ביקש לקבלה במחיר של העדשה במחיר שלנו. מיותר לציין כי קומבינציה מהסוג הזה בלתי אפשרית. שתי האופציות הועלו בפני הלקוח אולם הלקוח עמד בסירובו לקבל את הסברנו על כי לא אנו לא יכולים לשנות את תמחור המוצרים על פי רצוננו, וכי יש מחירון ואיתו אנו עובדים. הלקוח ואף לקוח אחר מעולם ולעולם לא גורש או יגורש מחנותנו! סטודיולנד מאז ומעולם דלגה ואף פעלה למען שרות הטוב ביותר והמקצועי ביותר לכל! לקוחותינו. צר לנו שלקוח בחר לראות בסירוב לבקשתו הבלתי הגיונית כ"גרוש מהחנות" ניתן לא להסכים ולא לקחת את הדברים באופן כזה שלבטח לא כוון על ידי אף נציג מטעמנו. מחירי המוצרים באתרנו מתעדכנים מעת לעת. ואין לראות בכך תגובה אישית כנגד אף לקוח. סטודיולנד כתמיד תמשיך לשרות נאמנה את כל קהל לקוחותיה, בסבלנות, אדיבות ומקצועיות ובהתאם למחירון האתר. חג שמח

שירות מעל ומעבר. אמינים, יעילים, קיבלתי את החצובה עם שליח תוך יומיים מרגע ביצוע הרכישה באתר. אתם נהדרים!

חווית קנייה יוצאת דופן החל מהרגע שנציגת השירות ענתה לפנייתי , באדיבות וסבלנות בצעה איתי הזמנה טלפונית לעדשת tamron 18-400 במחיר פשוט מעולה המשלוח הגיע לאחר יום , לשביעות רצוני כמו כן בדף הפייסבוק קיבלתי תמיכה מלאה והסבר מפורט לגבי ציוד צילום שברצוני לרכוש , אחלה חנות ואחלה שירות ממליץ בחום .

ההזמנה מתאריך 21 /2/18,המוצר לא קיבלתי עד עכשיו 12/3/1 לא מקובל ולא מתאים לכם. מבקש לטפל בזה

יחס אישי ושירות נהדר ! הקשת מציע מוצרים שדי קשה למצוא במקומות אחרים במחירים סבירים.

במהלך הקניה התלבטתי מספר פעמים לגבי המוצר. התקשרתי לחנות לקבל הסברים. בנוסף אחרי הקניה ההיתי צריכה עזרה בתפעול הפלאש וקיבלתי מענה מיידי בטלפון. מעדכנת חוות דעת, לאחר קניה חוזרת. תמיד עונים מהר ולעניין, ייעוץ כן ואמין, משלוח מהיר. תודה רכישה של מרכך גרי פונג לפלאש

רכשתי באתר פילם 120מ"מ למצלמה פורמט בינוני. פילם צבעוני Kodak Portra 160 120 - מארז 5 יחידות קודאק. יש לציין שעשיתי סקר שוק והמחירים בסטודיולנד לגבי פילם 120מ"מ הם הכי זולים גם עם תוספת מחיר המשלוח . ההזמנה באתר מאוד קלה ונוחה. אחרי ביצוע ההזמנה קיבלתי אימייל אישור על ההזמנה. בהמשך קיבלתי עוד אימייל עם אישור שההזמנה נשלחה בדואר בצירוף מספר מעקב. ההזמנה באתר מאוד נוחה וקלה. החבילה הגיע שהיא ארוזה הייטב. זו הפעם הראשונה שלי שאני מזמין דרכם וכנראה שזו גם לא הפעם האחרונה!!!

רכשתי בסטודיו לנד מספר פעמים ואין מילים! קודם כל, מרבית המוצרים המוצעים הם במחיר הנמוך ביותר בשוק. מעבר לכך, השירות מעולה ואיכותי. תודה!

שרות מעולה.. קניתי בסטודיולנד דיברתי עם קובי אדיבות ומהירות בשרות .. לאחר יומיים ההזמנה הייתה אצלי ..כל הכבוד

בחרתי במוצר (משקפת קומפקטית) במסגרת המבצעים של black friday. כעבור שבועיים התקשרו מהחנות להגיד שהמוצר לא במלאי ויידרש זמן לייבאו, והאם זה בסדר מצידי לחכות כשבועיים נוספים. נתתי את הסכמתי. כעבור שבוע נוסף התקשרו שוב כדי לומר שיש להם בעיה עם מוצר זה ושאלו אם אסכים לשדרג למוצר דומה של חברה אחרת, ללא תוספת מחיר. הסכמתי, וכעבור 3 ימים המוצר הגיע לביתי. לסיכום: קיימת בעיה בניהול המלאי ו/או בקשר עם הספק/יבואן. מצד שני היו מאוד אדיבים ונחמדים בטלפון, התנצלו על הטעות שלהם וסיפקו מוצר אחר במקום המקורי. הלוואי שעסקים אחרים היו שירותיים כמו חנות זו.

יופי של חנות, הזמנו מהר, שלחתם מהר, הגיע בזמן ומוצר מצוין, תודה רבה ונשמח מאוד להמליץ עליכם !

לאחרונה רכשתי מצלמת Nikon DSLR מסטודיולנד. בחרתי בסטודיולנד משום שניסיון העבר שלי עם החנות היה של רמת שירות ורמת מקצועיות גבוהה. גם הפעם לא התאכזבתי, לאחר שהזרמתי את ההזמנה באתר של החנות, התקשרתי וביקשתי שיזרזו את הספקת הציוד מוקדם יותר מ-7 הימים המופיעים באתר, ואכן לאחר יום אחד בלבד (אני מודה להפתעתי) נשלחה הודעת טקסט שהציוד מחכה לי בחנות. אני ממליץ על החנות ואמשיך לקנות שם.

שירות מצויין, גם טלפוני וגם אינטרנטי (במייל) . תמיד חוזרים ועונים מהר מאד. העדשה הגיעה עם שליח במצב מצויין. תודה!

אתר נוח וידידותי. מחירים טובים. בפניה לחנות אתה מקבל שרות מקצועי וסבלני,המוצר הגיע בהקדם האפשרי.

אנשים איכפתיים, אוירה נעימה בחנות אספקה מהירה, מענה מהיר לכל שאלה, והם אפילו ממחזרים אריזות! :)

שירות מהיר ויעיל, משלוח איכותי, אריזה ממויינת. תקשורת טובה עם הלקוח. מחיר הוגן מאוד. יפה מאוד

הזמנתי מהחנות פלאש של גודוקס 860II. המוצר הגיע עד פתח הבית עם שליח תוך 5 ימים. גם לאחר טעות בקבלה נשלחה אליי קבלה חדשה תוך יום. שירות וזמינות מעולים ומחירים נוחים.

רכשתי כרטיס זכרון 64GB של חברת sundisk דרך האתר של סטודיולהד. היה מאוד קל לבצע את הרכישה והיא הגיעה מאוד מהר.

שמחתי להכיר דרך האתר את החנות היפיפה זאת עם ציוד מקצועי. אף פעם לא יצאתי לראות אותה גם כשעברתי מולה ברחוב סוקולוב. היא קצת נסתרת אבל ממש שווה לבקר בה. שירות אדיב ומקצועי. יופי של מוצרים.

צוות מקצועי, מבין עניין וסימפטי. מלאי תצוגה מרשים, נגיש ומגוון. הזמנתי עוד פלאש גודוקס בנוסף לאלו שאני כבר עובד איתם במסגרת מבצע shopping il. נציג ההזמנות התקשר אליי ביום ההזמנה, הודיע שהפלאש לא קיים כרגע במלאי אך יגיע תוך שבוע בערך וכמובן שאוכל לרכוש אותו במחיר המבצע! הכי זול בארץ. אכן הפלאש הגיע תוך שבוע שבועיים (לא ספרתי) והיום הלכתי לאסוף אותו. בנוסף קניתי טרולי של חברת lowepro. קיבלתי אותו ארוז בקרטון ולא מתצוגה. לסיכום חווית קנייה מעולה, אישית ומוצלחת. ממליץ בחום.

אני צלם מקצועי ורציתי לרכוש מצלמה וידאו מקצועית , לאחר בדיקות שערכתי ומצאתי את המחיר הזול בסטודיולנד , ומעל הכל קיבלתי שרות מצוין ואדיב מרון האיש מכירות בחנות. אני שמח שקיבלתי את ההחלטה לרכוש בסטודיולנד . דני בן דוד 052-3330167

כבעל חברת צילום, אני תמיד מרוצה מחוויית השרות אצל סטודיולנד, הספק המועדף עלי לציוד צילום מקצועי עם עם שרות אדיב, מהיר ונעים.