
קניתי ב 04/11/2021 ושום סימן של משלוך. פניתי כמה פעמים לחנות ו קיבלתי הבטחה לשלוך מיידית ועדיין לא קיבלתי כלום.

קניתי ב 04/11/2021 ושום סימן של משלוך. פניתי כמה פעמים לחנות ו קיבלתי הבטחה לשלוך מיידית ועדיין לא קיבלתי כלום.

מוכרים דיו חלופי, אבל עדיין שווה (כספית ואיכותית) למי שלא מחפש בהכרח את המקורי. הייתה לי בעיה עם המחסנית הצבעונית, והחליפו לי אותה בתוך ימים ספורים. ממליץ בסך הכל.

שירות מהיר וטוב. הפתיעו אותי בזריזות. הדיו הגיע למחרת ההזמנה כהשליחות שהזמנתי היתה סטנדרטית

אתר זמין ויש מגוון הזמנתי מחסניות דיו למדפסת BROTHER הגיע מהר וחנות חלוקה קרובה לבית ממליץ בחום

הזמנתי קסטות 963XL למדפסת HP- 19/ הייתה טעות בכתובת והאתר ציין את תל-אביב במקום חיפה כיעד המשלוח. שוחחתי עם השליח - והבטיח לי שהבדר יתוקן וישלחו לי לנקודות איסוף. לאחר בירורים ועיכובים - הדבר הגיע אלי. כל הכבוד על פתרון הבעיה

שירות מעולה. שדרגו לי למשלוח עד הבית בחינם. במשלוח היו חסרות מספר סוללות - שלחו לי מייד בדואר את המוצרים החסרים. תקשורת מהירה ויעילה דרך הווטס אפ. מומלץ.

יצא לי לרכוש מספר פעמים מהחנות, כל התהליך מהיר חלק ומקצועי. היה אפשר להתייעץ לפני רכישת מדפסת. באחד הפעמים שמשלוח נעלם בדואר הם התגייסו למצוא ולשלוח את החבילה. היה מענה וזמינות של המוקד שירות. בגלל המיקום שלי אני רוכש המון ברשת. הם ספק שאנו חוזרים אליו וזה מעיד יותר מכל על ההתרשמות מהשירות שלהם. שירות אישי ובכיף

חווית קנייה קלה ונעימה באתר החנות. המשלוח התקבל תוך יום בתיאום מראש. ממליצה על הספק.

אני רוצה לחשוב שרק מאוד לא מקצועיים... הזמנתי 3 מוצרים. סופקו רק 2. נניח שקורה... טעות באריזה. עדכנתי מייד. הבטיחו שישלחו את הפריט החסר. לא שלחו... נניח שקורה... צלצלתי אחרי שבוע נוסף שוב. הבטיחו שוב שישלחו את הפריט החסר. לא שלחו... זה כבר פחות קורה... שוב פניתי (הגענו לחודש אחרי הרכישה). במקום להתנצל, לשלוח מיידית ולפצות - אמרו שאפשר לשלוח באספקה של 5 ימי עסקים או לבטל. כאילו הכל בסדר. האשימו את חברת המשלוחים (מה הקשר?). אפילו לא ידעו מה סופק. חשבו שצריכים לעשות זיכוי על הכל. פשוט לא יודעים מימינם ושמאלם. לא יודעים מה קורה. וגם לא יודעים לתקן. גם זמינות השירות לא משהו. לדבר טלפונית בכלל משימה בלתי אפשרית. בשורה התחתונה... אני סיימתי איתם. גם אם המחיר נראה טוב, זה לא שווה. נקווה שאת הזיכוי אקבל.

אחרי כמה רכישות מוצלחות בחצי שנה האחרונה, מאוד התלהבתי מהחנות הזו רכשתי בסוף אוקטובר מספר מוצרים קטנים. חיכיתי כבר מעל חודש וחצי, והמשלוח לא מגיע הדבר הכי חמור בכל הסיפור הזה, הוא שאין שירות לקוחות הטלפון מפנה לצ'אט בואאטסאפ, הצ'אט בוואטסאפ זמין חלקית, וגם כשזמין נותן תשובות מורחות בסוף לא הייתה לי ברירה ועשיתי הכחשת עסקה דרך החברת אשראי

משלוח לא יצא כשבועיים לאחר ההזמנה. שירות לקוחות לא זמין ולא עונים בטלפון. שירות מתחת לכל ביקורת.

הקבלה מהם מתאריך 7.10.2021 המוצר תרם סופק. היום ה-31.10.2021 אין מילים לתאר את השרות של החנות הזו!!! קיבלתי הודעה מהדואר לקחת את הסחורה אך לא מהסניף שרשום בהזמנה, אלא בשכונה אחרת. אין מענה טלפוני עקב מחלת הקורונה (שכידוע נעלמה והעשקים עובדים כרגיל).

ביצעת את הזמנה ב25.10.2021 קיבלתי אותה יום למחורת. הזמנות מעל 150 ש"ח נשלחות עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. מוצר שהזמנתי: דיו תואם למדפסת BROTHER MFC-J497DW.

אתר מסודר, תאור המוצרים מדויק. משלוחים נוחים. הזמנה טופלה באופן תקין ומהיר. משלוח הגיע תוך ימים בודדים. מומלץ

קיבלתי שירות נהדר משי משירות לקוחות שדאגה שתוך יום אחד יחליפו לי ראשי דיו ששלחו בטעות

כך צריכות להתנהל רכישות ברשת כניסה לאתר , חיפוש מדוייק ומהיר , בחירה ,תשלום וזהו. קבלת חשבונית דיגיטלית למייל ותוך מספר הימים המוצר ממתין בסניף הדואר פשוט נפלא יישר כח

אתר מקצועי ברור נח קל ידידותי מומלץ המחיר ששולם היה זול המשלוח חינם הגיע מהר .

שירות טוב במחיר מצוין. השעון שבת השהזמנתי הגיע מהר, ארוז היטב. אני בהחלט ממליץ על החנות.

הזמנתי גיו למדפסת סמסונג, הגיע מהר ווללא שום בעיות, המוצר עובד טוב. בהחלט מומלץ מבחינתי

הזמנתי חבילת סוללות גדולה AAA הגיע במשלוח מהיר תוך כמה ימים הכל פיקס. ממליץ !

החבילה הגיעה מהר. מאד מרוצה, שירות מצוין. מחירים טובים וקל מאוד להזמין חברה שאני ממליץ לכולם

הזמנה פשוטה וקלה, אתר נוח לשימוש, הזמנתי סוללות וקבלתי אותן בדואר לאחר 4 ימים. אחלה מהירות. ממליץ.

הזמנתי ממחסני דיו מעטפות אריזה מרופדות. תהליך ההזמנה קל ומהיר וההזמנה הגיע אלי תוך ימים ספורים.

הזמנתי ושילמתי עבור קפסולת דיו HP122. קיבלתי מוצר שונה, מרופט, שתוקפו פג לפני 3 שנים. בפניה אליהם לקבל את המוצר שהזמנתי, רצו שקודם אשלח (על חשבוני) את הקפסולה השגויה ורק אחר כך יזכו אותי. שלחתי את צילומי הקפסולה, ואת אכזבתי מצורת הטיפול בטעות של משלוח מוצר שגוי ופגום.

רכשתי ארבע יחידות טונר למדפסת. החבילה הגיעה בתוך יום ואני כבר משתמש בטונר מהיחידה הראשונה ומרוצה מההדפסה. מדובר בטונר חליפי מתוצרת סין אך ההדפסה נראית טובה. המחיר הוא זול ללא השוואה לגבי יחידות שקניתי עד היום.