
התקשרתי לחנות על מנת לרכוש מוצר אחר, יקר יותר. התגובה שקיבלתי היתה מקצועית ומהירה - הפנו את תשומת ליבי למסך הזה, ולאחר בדיקה קצרה החלטתי לרכוש מייד. המסך הגיע כעבור יומיים וללא בעיות.

התקשרתי לחנות על מנת לרכוש מוצר אחר, יקר יותר. התגובה שקיבלתי היתה מקצועית ומהירה - הפנו את תשומת ליבי למסך הזה, ולאחר בדיקה קצרה החלטתי לרכוש מייד. המסך הגיע כעבור יומיים וללא בעיות.

קניתי מניר טק טונר חילופי למדפסת HP. הטונר היה פגום(מלכלך את הנייר) פניתי לשרות לקוחות ונענתי מיידית. הטונר הוחלף תוך פחות מ-24 שעות ע"י שליח ללא שום ויכוח, כל הכבוד. כך צריך לעבוד ולתת שרות.

First, I tried to order the Multifunctional printer from other store. When I understood that store tries to cheat me I left them and called Nir-Tech. At Nir-Tech the availablity of the printer was checked against distributor on-line and I placed the order by phone. The service was polite, quick and pleasant. The most amasing thing: the printer arrived to me in the day after tommorow - about 40 hours after order. Thank you, guys! Great service!

אני בטח חוזר על דברי אחרים, אבל אני מוכרח. שיחת הבירור היתה זריזה, יעילה ובלי בילבולי שכל. ההזמנה דרך האתר, בלי בעיות והמשלוח הגיע תוך 24 שעות. לרגע היה נדמה לי שאני באמריקה.

שליח התקשר אלי יומיים אחרי ביצוע ההזמנה, לא הצלחנו לתאם שעת קבלה של המוצר, שליח אמר שיחזור אלי, לאחר עוד ארבעה ימים ולאחר שאני יצרתי קשר עם החברה, השליח התקשר והצליח לתאם איתי שעת קבלה, בקש הנחיות להגיע לבית, והתקשר כשהוא חונה מתחת לבית, אומר שהוא לא מוצא את הבית ומבקש שאני ארד למטה ... לאחר שירדתי למטה והראיתי לו היכן הבית, הוא נותן לי את המסך ומבקש שאני אחתום לו על ביצוע השליחות. ברחוב. אמרתי לו שאם הוא רוצה שאני אחתום לו על השליחות שיעלה את המסך אלי הביתה. הוא לקח את הארגז והפיל אותו לרצפה (!!!) ואמר שהוא יעלה לי את זה הביתה ושאין בעיה. פעמיים ניסיתי לבטל את הקנייה ופעמיים אשר מנהל המכירות הבטיח לי שהוא מוציא לי מסך חדש ושזה מגיע. היום 8/8 והמסך עדיין לא אצלי. ניסיון אחרון לאשר לארגן לי את המסך להיום הביתה.
כפי שהלקוח ציין , הנהג של חברת המשלוחים התקשר אליו יומיים לאחר ביצוע ההזמנה לתיאום אספקה בביתו. המסך נפל מידיו של הנהג לפני אספקתו ללקוח, לכן הוחזר למחסננו ובמקביל סופק ללקוח מסך חדש בתאריך 09/08/2009 לביתו בירושלים ולשביעות רצונו בצירוף פיצוי. יש לציין כי חברת המשלוחים הינה חברה חיצונית והמשלוח לא סופק ע"י נהג שלנו.

ביצעתי הזמנה ביום שלישי בסביבות שעה 11:00, למחרת!!!!! ביום רביעי כבר קיבלתי את המדפסת. מלשוח מהיר ביותר. כל הכבוד!!!! הם לא מציעים את המחיר הקטן ביותר, אבל הם לא לוקחים דמי משלוח, ואחרים לוקחים 25-30 ש"ח. אזי יוצא שהמחיר הכולל אצלם הכי זול. לסיכום: מחיר מעולה, משלוח מהיר ביותר. אחזור לקנות בחנות זו.

הזמנה קלה ומהירה,משלוח הגיע אלי לנצרת עילית יום 1 אחרי ההזמנה,התרשמות כללית מצויינת,אלה חברה רציניים תענוג לעבוד איתם.

הגיע הרבה לפני הזמן שהובטח. שרות מקצועי. לפני ההזמנה דרך האינטרנט, התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי, נענתי שלא אבל הם ידאגו לספק אותו תוך שבועיים.ביצעתי ההזמנה ולהפתעתי קיבלתי אותה תוך שבוע. זה מחזיר לי האמון ברכישה דרך האינטרנט לאחר כמה נסיונות לא נעימים. מומלץ מאוד.

קניתי מדפסת HP5610. הציעו לי לקנות גם ראשי דיו מקוריים במחיר אטרקטיבי מאוד. רכשתי 2 ראשי דיו שחור ו3 בצבע. שלושה חודשים אחרי הקניה הייתי זקוק לעוד ראש דיו צבעוני ואני מגלה שהעטיפה הפנימית פתוחה ובלי מדבקה. אני פותח עוד קופסה נוספת, גם צבעוני, וזאת אפילו בלי עטיפה פנימית. כאשר מתבוננים היטב על הקופסה המקורית רואים שהיא סגורה עם נייר דבק. התקשרתי אליהן פעמיים עד שחזרו אלי והציעו לי לשלוח את ראשי דיו למעבדת HP לבדיקת תקלה. הסברתי שאין תקלה, הן ריקות והצעתי לשלוח את הקופסה עם המדבקה של ניר-טק ויראו את נייר דבק. טענו שיתכן כי מחזירים סחורה. אבל לשלוח ראשי דיו חלופיים לא מוכנים לכן אם קונים כמות גדולה של ראשי דיו תפתחו את כולן לבדוק שהן תקינות

ממליצה ממליצה ממליצה! פניתי לניר טק גם בגלל המחיר הזול יחסית לכל השאר וגם בגלל שקראתי את ההמלצות שהם קיבלו פה בזאפ ולא ראיתי אחת רעה! טיפל בי דני שענה לכל שאלותיי, המליץ והסביר בסבלנות רבה! המוצר הגיע כבר למחרת עם שליח עד הבית ללא תשלום נוסף! לסיכום - גם מוצר אחר שארצה לקנות, אמנם עולה קצת יותר בניר טק אבל על איכות ושירות לא מתפשרים!!

בעת ההזמנה לא הזנתי כראוי את הכתובת למשלוח, נציגה מהחנות התקשרה בכדי לקבל כתובת נכונה והמוצר היגיע כבר למחרת היום, בקיצור שירות מעולה.

אחלה חנות! תהליך ההזמנה היה קל מאד והמדפסת הגיעה כבר למחרת. המדפסת קיבלה מכה באשמתי ונשבר חלק. כבר באותו היום שהתקשרתי לנירטק החליפו לי אותה. שירות חלומי - אני לא מאמין שיש עוד שירות כזה בארץ.

הזמנו אתמול בבוקר את הטונר, היום בבוקר פחות מ- 24 שעות הטונר כבר נמצא אצלי במדפסת. הזמנה קלה ונעימה, שרות אקספרס, ויחס נעים. התקשרתי כדי לומר תודה ולברר בקשר לתיקון מדפסת- יחס אדיב שיחה מצויינת עם אשר. ברור שעוד נתראה בחנות זו.

בעת הזמנת המוצר ביקשתי שישלחו כמה שיותר מהר ואיש המכירות דאג אישית והמוצר הגיעה יום אחרי ביצוע ההזמנה. שרות ברמה! המוצר מדפסת משולבת.

הזמנתי את המדפסת דרך האתר, ההזמנה נוחה. עשיתי הזמנה ביום חמישי בערב, הובטח באתר משלוח תוך 2 ימי עבודה, אבל הגיע רק ביום שלישי, והם לא הודיעו שמאחרים וחבל. שירות לקוחות אדיב, עונים מהר.

הזמנתי באתר שלהם שלפי דעתי מאוד ברור ונוח , לא הייתי איתם בקשר טלפוני ככה שאני לא יודע אך שירות הלקוחות שלהם ,הזמנתי את המסך ביום חמישי בבוקר, וקיבלתי אותו ביום ראשון בצהרים שלפי דעתי זה די מהיר.

הגעתי לחנות קיבלתי יחס אדיב ומקצועי מצויין!מחיר הוגן, הציעו לי תשלומים ביוזמתם, ועזרו לי להעמיס, שווה לקנות אצלהם.

חנות טובה מאוד. לא הייתה שום בעיה בביצוע ההזמנה, קלה ופשוטה. האימייל לאישור נשלח במהירות. המשלוח הגיע בלי בעיה אחרי יומיים במקום שלושה. חנות טובה ולא הייתה שום בעיה.

תהליך הזמנה היה קצר ולא מסורבל,שירות הלקחות התקשר למחורת והצייע מוצרים נלווים במחירים מקובלים ,ההזמנה נעשתה ביום חמשי בערב המוצר הגייע ביום ראשון עם שלייח עד הבית(ללא תשלום נוסף) ,החסרון היחיד שהשלייח לא התקשר לפני בואו ותפס אותי בדרך לעבודה

רכשתי בתחילה סורק מסוג XEROX אשר היו חסרים במארזו פריטים, ולאחר שהוזמן לי באופן מיידי סורק חדש אשר גם בו היו חסרים אותם פריטים, נעזרתי בדני איש המכירות בעל תודעת השירות המעולה כדי לבחור סורק זה. אני מאוד מעריך את השירות המהיר והאיכותי אשר ניתן לי מרמת המכירות (דני) ועד המזכירות (שני). מומלץ בחום.

קודם כל הזמנתי מהם מדפסת Brother 5440 MFC מכיוון שהייתה במחיר סביר וקרובים למקום מגוריי. השירות היה מעולה וכמו כן זמן האספקה. לאחר, התעייצתי עם צוות החנות לגבי מסכים והזמנתי מהם שני מסכים, האחד -19רחב, והשני 17רגיל. השירות והאספקה עבור שניהם הייתה מהירה. יש לציין שלא היו שם אי-תאימויות בין המידע המוצג באתר לבין מה שהתקבל בפועל. לבסוף, קניתי מהם ספק כוח 750 VA של גאמאטרוניקס, ובדיוק הייתה בו תקלה השבוע. אתמול בצהריים דיברתי עם נציג ניר-טק לגבי זה, והיום בבוקר כבר הוחלף המוצר. הודהמתי פשוט - פחות מ24 שעות בין הדיווח לבין הטיפול ! ניר טק היא חנות שאקנה בה שוב, גם אם יהיה מצב בו המחיר לא יהיה הזול ביותר, אני אדע כי אקבל את השירות הטוב ביותר ! ממליץ בחום !

ראשית, כל הפרטים על המוצר רשומים באתר באופן מדויק; יתר על כן, יכולת ההשוואה תורמת הרבה לקבלת החלטת רכישה. שנית, אם פרט לא ברור - קל מאד להשיג אותם - מיידית דרך המחשב (Skype אן Messenger), או באמצעות שרות לקוחות. שרות הלקוחות אדיב, אינפרומטיבי ומיידי. לבסוף, המשלוח: הגיע למחרת ההזמנה - לפני 8 בבוקר!! אמינים ומקצועיים - וכי צריך יותר?

לפני הקנייה התקשרתי לשאול על הבדלים בין 2 מוצרים שהתלבטתי בינהם. ענו לי מהר מאוד אחרי שבררו אצל היצרן. המוצר הגיע תוך יום. הייתה בעיה והמוצר לא התאים למחשב שברשותי. החזרתי אותו בלי שום טענות או ויכוחים וקיבלתי את כל הכסף בחזרה, למרות שזאת לא הייתה אשמתם ולא הם הטעו אותי. כל הכבוד על השירות! גם הבנאדם שדיבר איתי (כפיר) טיפל בי לאורך כל הדרך באדיבות ולא טרטרו אותי מאחד לשני. אין ספק שאני אשתדל לקנות אצלהם בפעמים הבאות.

לפני הקנייה התקשרתי פעמיים לשאול על המוצר. ענו לי מייד (!) והיו סבלנים ומסייעים. התחייבו למשלוח תוך 7 ימים. המוצר הגיע אחרי יום וחצי, ארוז היטב מפגיעות. המוצר הגיע תקין. סה"כ שרות מצויין. המחירים מהנמוכים בשוק, אין ספק שאעשה עימם עסקים בעתיד.

שלחתי בקשה דרך האתר להזמנת מחשב נייד עם נתונים מיוחדים (תוספות כל מיני...) זה היה ביום שבת, ביום ראשון על הבוקר קיבלתי טלפון מנציג שירות סיכמנו שאני משלם במזומן ובא לאסוף את זה מהחנות ועל כך קיבלתי 2% הנחה. השירות היה אדיב, מהיר מאוד. מאוד. (תוך יומיים קיבלתי את המחשב עם כל התכנים הנוספים), כל מה שקיבלתי זה בדיוק מה שהזמנתי, הפקידה בקבלה הייתה נורא נחמדה ועזרה לי מאוד ואני ממליץ לכם מאוד לקנות דרך החנות שלהם.