
הגיע תוך 24 שעות!!!הרכבנו את המכשיר די בקלות -ההוראות קצת יותר טובות באנגלית דרך גוגל אבל זה שפת אם שלי- אבל גם בעברית היה ברור.יש תרגילים בחוברת המצורפת ועוד הרבה ביוטוב. תהנו!

הגיע תוך 24 שעות!!!הרכבנו את המכשיר די בקלות -ההוראות קצת יותר טובות באנגלית דרך גוגל אבל זה שפת אם שלי- אבל גם בעברית היה ברור.יש תרגילים בחוברת המצורפת ועוד הרבה ביוטוב. תהנו!

תיאור המוצר באתר מפורט מאוד ומאפשר תכנון ההתקנה עוד לפני ביצוע ההזמנה. ביצוע ההזמנה היה קל. המוצר הגיע עם כל החלקים הנלווים, לצערי ללא חלקים עודפים שזה מרגיע מי שיש לו ידיים קצת שמאליות. הוראות התקנה היו מפורטות למדי וצריך פשוט להיצמד אליהן ולפעול בסדר הנכון. תרגום ההוראות לאנגלית קצת קלקל - ידיעת הרוסית תרמה בהחלט להבנה, אבל אפשר להבין דברים גם מהשרטוטים. במבחן התוצאה ההרכבה הושלמה בזמן ומאמץ סבירים של מתקין חובב. אני בהחלט ממליץ על החנות.

שירות לקוחות מעולה בחנות, משלוח מהיר מאוד, יש לי הציוד שלי באותו היום בצעתי את ההזמנה, אני מאוד שמח

מוצר הגיע בזמן שהובטח. היתה טעות בצבע רצועת החזה. רצועת חזה נוספת נשלחה באופן מידי ללא עלות וללא צורך להחזיר את רצועת החזה בצבע השגוי.

מיד אחרי הרכישה קיבלתי מייל עדכון לגבי סטטוס ההזמנה, באותו יום כבר נמסר לחברת המשלוחים וגם על כך קיבלתי עדכון חברת המשלוחים גם היתה מאוד מוצלחת, המוצר הגיע תוך יומיים ארוז היטב ובמצב חדש לגמרי. כל הכבוד.

רכשתי באמצעות האתר בצורה נוחה ופשוטה מרגע ההזמנה ועד רגע האספקה דאגו לעדכן בסטטוס התקדמות. ההליכון הגיע מוקדם ממה שהובטח והותקן ע"ח מתקין מקצועי ושירותי שירות לקוחות למופת!

השרות מאוד אדיב וחוויית הקניה היתה טובה מאוד! (ביצעתי את הרכישה בטלפון והצקתי עם שאלות...). נראה שהיה להם מאוד חשוב שאהיה כמה שיותר מרוצה! ואייל, אצלו ביצעתי את ההזמנה הסביר לי למה זו לא חובה לרכוש גם שטיח לרצפה יחד עם המכשיר. ביקשתי אם יוכלו לזרז את המשלוח, ולמרות שלא היה נוח להגיע לישוב שלי קיבלתי את המכשיר יום לאחר ההזמנה!! מוכרחה עוד לציין שהמתקין היה נחמד מאוד! למרות שמיהר מאוד כי היה לו עוד משלוח מרוחק מפה והיה מאוחר.. לסיכום, בין חוויות הקניה הטובות שהיו לי! תודה רבה!!

קיבלתי מוצר באיכות גבוהה כמו שחיפשתי. המוכרים בחנות מאוד נחמדים והשירות בכלל היה מעולה.. ממליצה בחום

מוצרים איכותיים ובעיקר שירות מעולה! קיבלתי יחס מדהים ואדיב מהמוכרים בחנות, באמת ממליצה בחום! אחזור לשם לקניה הבאה שלי

מילאתי באתר האינטרנט שלהם טופס התעניינות במוצר מתח מקבילים ורציתי שיחזרו אליי כדי לברר פרטים והאם נמצא במלאי. תוך כמה דקות כבר חזרו אליי וענו לכל השאלות באדיבות ולבסוף החלטתי להזמין ולמחרת המוצר כבר היה אצלי.

הזמנתי שעון ספורט מהחנות, קיבלתי שירות לקוחות נפלא ומהיר, ההזמנה הגיעה יום למחרת. אני מאוד מרוצה ואשמח לחזור לחנות בהמשך. מומלץ.

הזמנתי שעון פולאר A300. שירות אמין ומהיר, שירות לקוחות קשוב והמחיר שווה. מומלץ ביותר להזמין מהם

שירות אדיב ביותר, ידע נרחב במכירת המוצר ומקצוענות. חווית קניה ברמה גבוהה. מומלץ לחוות אצלם את הקניה.

זה התחיל בזה שהתקשרתי כמובן לברר עם המוצר נמצא,ואחרי שבאמת בדקו במלאי ענו בחיוב. באתי אחרי יומיים בעצמי לחנות. והיה שם מוכר בשם "ניב" אם אני לא טועה. חביב מאוד! ענה יפה מאוד ובסבלנות! קניתי מהחנות את השעון polar a360,שעון מצויין ומומלץ וגם מחיר טוב והמלצות טובות שמעתי לפני על החנות הזו. ממליצה לכם לקנות מ "Z-sport&pool* החנות בה אני ביקרתי ברחוב האורגים בחולון מסודרת להפליא! יפה ,שקטה ומי שמגיע בהחלט מקבל יחס אישי ונעים!! אשרי שזכיתי ואמשיך בעז"ה לקנות מכם בעתיד. תודה לכם!

שירות מפשוט מצוין. אספקה מהירה מאוד. המוצר הגיע עם משלוח מהיר קרוב לבית. מחיר מאוד טוב אפילו פחות מיבואן.

המשלוח וההתקנה תואמו ובוצע מהר מאוד. תהליך ההזמנה היה קל ונעים, פיצלנו לשני כרטיסי אשראי ללא שום בעיה. שירות לקוחות זריז ואמין לאורך כל הדרך. המתקין היה אמור לספק גם חשבונית, אך לא עשה זאת. בעקבות זאת, שלחתי אימייל לחנות, ותוך יום כבר הועבר אלינו עותק. בסך הכל, חווית הקנייה הייתה טובה מאוד, ונשמח לקנות שוב בחנות.

הזמנתי זוג משוטים לקייק בערב, למחרת בבוקר כבר היה אצלי (בתשלום רגיל). שירות מצויין ומחיר טוב

כיון שרציתי לשאול שאלות על המוצרים - הרי מדובר במשהו לא זול וקשה לראות את המוצרים האלה - התקשרתי להם. ביצוע ההזמנה היה בסדר גמור. המוצר גם הגיע בזמן, אפילו יותר מהר ממה שציפיתי. אבל הייתה אי-הבנה באיך שרשמו את ההזמנה. שילמתי עבור משלוח וגם התקנה. על ההזמנה כתוב "מסלול ריצה/הליכון VO2 app344 דגמי 2016 הובלה והתקנה" ואז בשורה אחרי זה כתוב "תוספת להתקנה:ללא תוספת התקנה" וזה מובן, כי שילמתי עבור זה והמחיר שיקף את התשלום. ואז, בשורה נוספת רשום "ספרי סיליקון לשמירה על רצועת ה:ללא" ומזה לדעתי כל אחד היה מבין שמקבלים גם ספריי סיליקון כלול במחיר (וצריכים את הסיליקון לאחזקת המוצר). אז לא. האיש מההובלה מכר את זה לי לעוד 100 ש"ח. התקשרתי היום כדי לברר את העניין והנציג קודם טען ששתי השורות אומרות שאני צריכה לשלם עבור התקנה ואני צריכה לשלם עבור הספריי. הסברתי לא שאפילו כתוב שהתקנה כלולה במחיר. ואז אמר כן, ההתקנה כלולה אבל הספריי לא. באמת, לא דיברתי על ספריי עם הנציג שביצע את ההזמנה, אבל רישום ההזמנה מטעה והם צריכים להיות יותר ברורים בדבר הזה.
שמחנו לדעת שקיבלת את המוצר מוקדם מהצפוי במחיר הזול בארץ כפי שמובטח. הלקוחה התקשרה וביצעה הזמנה טלפונית, בו נאמר לה בדיוק מה כוללת ההזמנה והיא לא הייתה מעוניינת בספרי סיליקון. התוספות באתר מאוד ברורות לגבי הספרי סיליקון והייתה אפשרות לרכוש אותו במחיר מוזל בעת ההזמנה, במקום לרכוש מהמתקין. כפי שהלקוחה רשמה , רשום עבור תוספת הסיליקון : ללא, אז לא הבנו את הבעיה. בכל מקרה תתחדשי ותהני מההליכון שרכשת, שמחנו לשרת אותך.

הגיע מאוד מהר שרות לקוחות מצויין אנשים מאוד אנושיים אני בטוח יקנה שוב בחנות הזאת וממליץ בחום

ממליץ בחום לקנות באתר הזה ...כבר יום אחרי ההזמנה קיבלתי טלפון מהספק לתיאום משלוח...קיבלתי מייל מהאתר המכיל אתכל פרטי ההזמנה... בהחלט אמליץ לחבריי לקנות מהאתר הזה

האמת זה פעם ראשונה שאני רוכש דרך האינטרנט , כי תמיד היה לי סטיגמות , אבל מה שיש לי להגיד וואו... היה שירות מעולה (וזה היה המחיר הזול בזאפ) מיד שלחו לי למייל אישור הזמנה , והביאו תוך יומיים (לפני מועד ההתחייבות שלהם ) וקיבלתי בדיוק מה שהזמנתי מצורף חשבונית , אני הייתי ממליץץ בחום , וכמובן שאני יצתרך עוד משהו , אין סיכוי ממישהו אחר.

זה התחיל במשלוח שלמרות שהשאיר אותי בבית חצי יום - לא הגיע. וכשהתקשרתי לקבוע מועד אחר היה להם את החוצפה לצעוק עלי בטלפון למה אני לא עונה (התקשרו אלי שעה וחצי אחרי זמן המסירה שקבעו) כי כפי הנראה אני עובדת אצלם וגם אם אני באמצע ישיבה בעבודה אני מחוייבת לעזוב הכל בשבילם. יומיים אחרי זה היתה תקלה בצג המכשיר, שלחו טכנאי שאמר לי שיש לכסות את הצג כי השמש מזיקה לו ולא החליף את הצג. למותר לציין שהמתקין שהתקין את המכשיר ליד החלון איפה שהוא נמצא לא אמר את זה. כיסיתי את הצג כפי שאמרו לי אך התקלה חזרה על עצמה. בשלב זה ביקשתי להחזיר את המכשיר - במקום זה הם בחרו "לא להבין אותי" והודיעו לי שטכנאי יבוא אלי לבצע תיקון - שיכול היה לעשות כבר קודם (כשכמובן שוב אני נדרשת לחכות בבית בשביל זה). התעקשתי שאני רוצה לבטל את הרכישה ואז הטון השתנה. כמו כן, הם אמרו לי שלא מעניין אותם מה אכתוב בביקורת בזאפ - כנראה ששירות לקוחות זה לא הקטע שלהם. ההמלצה שלי היא לא לרכוש מהם - את המוצר הזה אפשר לקבל בעוד מקום, השירות הגרוע הוא "ערך מוסף" שהם לבד מספקים.
חברת ספורט אנד פול , אינה מתנהלת כפי שטל כותבת. מפליא אותנו שדווקא היא רושמת דברים שלא קרו (על גבול השקר) ומשליכה אותם עלינו. מוזר. קשה לנו להאמין שלמרות הטיפול בה (מצד החנות) זה מה שהיא בחרה לרשום. ההתנהלות של הלקוחה הייתה מול מחלקת ההתקנות של היבואן. התקשרו אליה לפני הגעת המתקין והיא לא הייתה זמינה , על הלקוחה לא צעקו וקשה לי להאמין שעשו כך מאביר ספורט (יבואני יורק) , למרות שלא הייתה זמינה, קבענו לה התקנה לשעת הערב שיהיה לה נוח. מעניין שדווקא היא לא מכירה את חוקי המדינה, אחרת, לא מובן לנו הבעיה בביטול ההזמנה , הרי מותר לה על פי החוק. זה לא משנה היכן הייתה מזמינה את המוצר, הטיפול בהתקנה ושירות הטכנאים הם תמיד של היבואן (היא תגיע לאביר ספורט בכל מקרה) אנו נמשיך בכל זאת לתת שירות מעולה לכל הלקוחות (גם לכאלה שאינם דוברי אמת)

מצאתי את המוצר בקלות באתר החנות ובכל תהליך ההזמנה קיבלתי עדכונים בדוא"ל על הסטטוס (כמו באתרי הקניות הגדולים). משלוח הגיע במהירות בדואר24 (המשלוח היה ללא תוספת תשלום). תודה רבה!

שירות מעולה ו"מיידי" (כל עוד מדובר במלאי קיים כמובן) הכולל הגדלת ראש מצד המוכר, אשר שם לב להזמנה כפולה שהתבצעה על-ידי בטעות, ודאג לבטל מראש את אחת מהן תוך שליחת הודעת מייל בנושא. מאחל לו הצלחה רבה וממליץ בחום לרכישה דווקא מחנות זו, גם אם במקרה זיהיתם מישהו יקר יותר בכמה שקלים.

שירות אדיב ומקצועי, אתר ידידותי ומשלוח מהיר מאוד הגיע תוך יום עסקים אחד המוצר הגיע ארוז בצורה מעולה ובמצב מצויין (אריזה שלמה ותקינה) תודה רבה!!!