
רכשנו את המוצר בסניף חדש של גיים מובייל במודיעין. השירות שקיבלנו היה מצוין, מקצועי ואדיב. המוכר הסביר לנו הבדלים ויתרונות של קונסולה זו לעומת המתחרה בשוק. כמו כן, עזר בבחירת המשחקים לפי תחומי עניין של הילדים והגילאים שלהם.

רכשנו את המוצר בסניף חדש של גיים מובייל במודיעין. השירות שקיבלנו היה מצוין, מקצועי ואדיב. המוכר הסביר לנו הבדלים ויתרונות של קונסולה זו לעומת המתחרה בשוק. כמו כן, עזר בבחירת המשחקים לפי תחומי עניין של הילדים והגילאים שלהם.

קניתי GTA V בסניף החדש שבמודיעין, השירות ממש טוב ואיכותי, המוכרים נחמדים ותמיד שמחים לעזור, ומה שהכי טוב שם זה המכירים, הכי זולים שראיתי בארץ. מציע לכולם לקנות שם!

רכשתי מכשיר בחנות בראשון לציון ובבית נדהמתי לגלות שהמוכר העלים לי את המטען וגם המכשיר היה כבר בשימוש כולל הודעות אישיות של בן אדם הקודם.המוכר סירב להחליף את המכישר וסירב לבטל את העסקה ונאלצתי לםנות לבית המשפט.שומר נפשו ירחק

צוות שיודע על מה הוא מדבר, נחמד וחם. שירות טוב מאוד. מחירים זולים. הקיצור ממש מצוין. נדב עזר לי בבחירה של המשחק ואני נהנה מכל רגע.

שירות טוב מאוד עזרו לי בבחירת המשחקים נדב עזר לי מאוד בבחירת המשחק עזר לי בנוחות רבה.

היה ממש כיף להיכנס לחנות ולקבל שירות מעולה ויחס מצויין.הבנות גם עזרו בבחירת המשחקים בישבילי שרק התחלתי לשחק.

הגענו לחנות, המוכרת אליס הייתה נחמדה מאוד עזרה לנו בכל דבר שביקשנו וקיבלנו מענה מקצועי. ממליץ בחום !!

יחס מדהים הבעלים שם ממש נחמד וממש רוצה רק לעזור והמחיר בריצפה. תודה רבה לכם! ממליץ לכולם לקנות רק שם!

סניף מעולה, שירות מצוין ומהיר. מבחר ענק של מוצרים, מחירים נוחים מומלץ ביותר לכל מי שגר באזור המרכז.

חנות פגזזז!!! הגעתי לחנות בראשל״צ לקנות משחק קיבלתי שם שירות מצויין מבחורה חמודה בשם אליס! חשוב לציין שגם הבעלים (אבי ונדב) אנשים מקסימים שתמיד עוזרים ומסבירים היטב על המוצרים!מבחינתי אני רואה שהצוות בחנות, מלבד מכירה, מסתכל ומתאים את עצמו לצרכים של הלקוח! ממליץ בחום!!!

אליס המוכרת בחנות הייתה מצויינת ועזרה לנו ביעילות ומקצועיות יצאנו מהחנות בהרגשה שקלעה בדיוק למה שחיפשנו.

המכשיר נרכש כמתנה לאדם בן 40 במרץ 2015 כבר על היום הראשון הייתה תקלה ב-wi-fi ולאחר בדיקות של מספר ימים במעבדה בעל החנות שהיה אז(חיים) לקח אחריות והחליף את המכשיר לדגם אחר בטענה שיש תקלה בדגם הספציפי. לאחר מכן הגעתי לחנות 3 פעמים נוספות בשל בעיית wi-fi והתחממות סוללה למרות שהחליפו סוללה ושינו גרסה הבעיה חזרה עד שהחליפו רכיב במכשיר! בפעם הרביעית הגעתי שוב לסניף בראשון מאחר והמכשיר לא קלט את הסים ביקשתי שיחליפו לי את המכשיר או שיחזירו לי את הכסף. בבדיקת המעבדה הטכנאי טען כי השן של הסים שבור ונדב הבעלים של החנות אמר שהוא סופג את עלות התיקון על עצמו(14/01/2016) במקום שאני אספוג. באותו היום אשתי הכניסה את הסים והמכשיר עדיין לא קולט, בדקנו עם סים אחר והמכשיר עדיין לא קולט. נוצר מצב שהביאו לי מכשיר לא תקין מהמעבדה ועוד נדב שהוא אחד מהבעלים ספג את התיקון על עצמו. כאשר הגעתי היום (15/01/16) למסור שוב את המכשיר היו עוד לקוחות שהתלוננו שהם כל הזמן מוסרים את המכשיר שלהם לתיקון וכמוני מקבלים את המכשיר מהמעבדה אחרי חודש . אני חייב לציין שהפעם האחרונה שקיבלתי את המכשיר היה אחרי 9 ימי עסקים(נדיר מאוד!) אני לא יודע אם הסיבה היא בגלל שאיימתי בתביעות לקבל מכשיר חדש מאותו הדגם או את כספי חזרה או שבאמת הבינו שאנחנו עוברים פה עגמת נפש. נכון להיום(18/01/16) טרם קיבלתי תשובה כפי שהובטח לי.

חנות מצויינת ממליץ בחום שירות מצויין משלוחים טובים ומחירים זולים ממליץ חנות באמת מצויינת ! ! ! !

החנות מעולה אנשים מדהימים עזרו לי מלא והשרות היה מאוד מהירים ישר אהבתי לאנשים פה והמשיך לקנות פה כיף אוירה טוב

אני ממליצה בחום מחירים הכי זולים שמצאתי שרות אדיב במיוחד שווה לקנות שם !!! אני אחזור לשם תמיד נהנתי קיבלתי המלצות וכיוון מה כדאי לקנות ומה לא באמת שיצאתי בהרגשה טובה מחנות זו

נהניתי מהשירות ומחווית הקנייה. השירות של המוצרים היה חם והם היו מאוד נחמדים. המחירים מאוד זולים ושווים.

קניתי PS3 Superslim ויצאתי מאוד מאוכזב. קודם כל, הופיע באתר דגם PS3 עם צ'יפ שמסתבר שכבר מזמן לא נמכר עקב חוסר תאימות בגרסאות החדשות. שנית, לאחר ביצוע ההזמנה, לא קיבלתי אישור במייל או בטלפון להזמנה שעשיתי. חיכיתי 5-6 ימים, שום קשר וידיעה על זה שההזמנה בכלל התבצעה. שלחתי מייל לחנות, גם שם עד היום לא קיבלתי שום מענה. התקשרתי בסוף לחנות, ותחת לחץ עם הרבה רעשים ברקע סוף סוף ענו לי. דיברתי עם המוכר, הוא הסביר לי שלא מוכרים את המוצר, שהוא נורא מתנצל כי הם מתחייבים על 5 ימי עבודה. הציע לי לקנות מכשיר יד שניה שכן יתמוך בצ'יפ שרציתי והבעתי התעניינות. תוך כדי שהוא מביא לי פרטים מאוד חלקיים ועם הרבה "חכה לי על הקו", בסוף הוא אומר שיחזור אלי ומשאיר אותי עם תמונה מאוד חלקית בנוגע להזמנה שלי. מיותר לציין שהוא לא חזר אלי בסוף ונאלצתי להתקשר שוב לקראת סוף היום לוודא מה קורה. ענה לי מישהו אחר וציין שההזמנה שלי "בדרך" (המוכר הקודם לא דיבר איתי על זה ולא קיבל אישור הזמנה מצידי על המכשיר המשומש). שאלתי אותו בנוגע למחיר והופתעתי ממחיר הרבה יותר גבוה ממה שציפיתי. באותו הרגע ביטלתי את ההזמנה והזמנה כבר מכשיר חדש בלי צ'יפ בכלל. קיבלתי את ההזמנה לאחר כ-8-9 ימים מאז.

אתמול הייתי בחנות לקנות משחק, פשוט שירות מחפיר המוכרים 2 ילדים קטנים שלא עוזרים לך . מוציאים כל חשק לקנות וגם שכבר קניתי טענו שאין קבלה להביא לי . בקשתי 2 תשלומים חייבו אותי על תשלום 1. אני לשם לא חוזר יותר! עשו לכם טובה שימו עוד כמה שקלים תקנו במקום שנותן לכם שירות שכיף ךחזור אליו.

לא להתקרב לחנות זו ! אני אישית נכוותי ואינני מבין איך אף אחד לא מתלונן במשטרה על מה שהולך שם : הזמנתי סוני 4 באתר , וכל פעם שיצרתי קשר עם החנות לברר מה מצב ההזמנה רק דאגו לעדכן אותי כל הזמן שמדובר במכשיר אסייתי עם אחריות לשנה וניתן לשדרג בתוספת תשלום למכשיר אירופאי עם שנתיים אחריות , שלוש שיחות כאלה ורק לאחר שהם הבינו שאינני מתכוון להוסיף כסף אכן שלחו לי מכשיר אסייתי . מה גדולה היתה האכזבה כשהחבילה הגיעה ובתוכה אריזה פתוחה !!!! מכשיר עם טביעות אצבעות , גויסטיק וכבלים מחוץ לאריזתם המקורית , ללא ספק מכשיר שכבר היה אצל מישהו בעבר .... בשלב זה לא חיכיתי לשליח אלא נסעתי לחנות והחזרתי להם את המכשיר . לעולם לא אקנה שם שוב .

קבלתי דגם שונה ממה שהזמנתי, אבל נדב מנהל החנות הסכים להחליף לי את הדגם לדגם המוזמן, והוסיף להזמנה מתנה של מגן מסך מגן לטלפון. אם היה ניתן אז הייתי הופך את החוות דעת לחיובית, אבל לא ניתן, אלא רק לשנות את הטקסט. לסיכום - קבלתי בסופו של דבר שירות טוב.

חנות מושלמת עובדים נחמדים שרות מצוין יחס ואדיבות שלא רואים בכל מקום היום חנות מעולה ממליץ בחום

מאחר ורציתי צבע לבן התקשרתי לוודא שיש במלאי. אמרו שיגיע עוד יומיים. חיכיתי יומיים ווידאתי שאכן הגיע. כמו כן רשמתי בהערות שהובטח לי צבע לבן !!!! מה קיבלתי? כמובן, צבע שחור !!! שאותו יכולתי לקנות בזול יותר בחנות אחרת. המוצר הובטח תוך שבוע והגיע אחרי 3 שבועות. כשמתקשרים לשם כל פעם עונה מישהו אחר שלא יכול לתת תשובות לגבי ההזמנה. פשוט שרות נוראי !!! הביטו חשבונית וכמובן שלא קיבלתי. אני ממליץ לכם לא לקנות שם, פשוט מבזים אתכם שניה לאחר שרכשתם. בושה וחרפה שעסק כזה קיים בכלל !!!!!!

קודם כל החבילה הגיעה אחרי 14 יום! והכי חשוב שהקופסה של הדיסק הגיעה שבורה. רואים שהיא קיבלה מכה ממש חזקה. לך תידע מה קרה לדיסק

פשוט אין מילים, חנות אמריקה! השירות ללא תחרות! אמינות מעל הכל ומחיר מנצח. כל אלה הופכים את גיים אנד מובייל לחנות הגיימינג מספר 1 בארץ. אני לקוח קבוע ותמיד שמח לחזור ולקנות שם. ספריית גיימינג עצומה ומגוונת,תמיד זמין במלאי ותמיד ראשונים, מה עוד אפשר לבקש? חיוך, שגם אותו מקבלים במילא :-)

חנות מושלמת עובדים נחמדים שרות מצוין תמיד יעזרו לכם בכל מצב קניתי שם את כל המשחקים שלי לסוני ויש לי איזה 25 משחקים ואני נהנה מהשרות ואני אקנה עוד אצלהם חנות מעולה ממליץ בחום