
הגעתי לחנות והופתעתי לטובה מרמת השירות . 1. התאפשר לי לקנות חלק אחד מתוך מוצר שמגיע בדרך כלל כסט מסרקים בכל הגדלים. 2. המוכר ראה שהמכונה שלי לא עברה ניקוי ושימון לאחרונה, וללא שביקשתי, הציע לי לנקות ולשמן את הסכינים, ואכן טיפל במכונה באופן יסודי.

הגעתי לחנות והופתעתי לטובה מרמת השירות . 1. התאפשר לי לקנות חלק אחד מתוך מוצר שמגיע בדרך כלל כסט מסרקים בכל הגדלים. 2. המוכר ראה שהמכונה שלי לא עברה ניקוי ושימון לאחרונה, וללא שביקשתי, הציע לי לנקות ולשמן את הסכינים, ואכן טיפל במכונה באופן יסודי.

חנות מצוינת , מחירים מעולים , שירות מעולה , בהחלט אזמין שוב מחנות זו !!!

ההזמנה הגיעה תוך יום אחד השירות היה מצוין מוכר אדיב ואמין בדיוק כמו שהזמנו תודה רבה

התקשרתי לחנות לקבל מידע על המכשיר, קיבלתי שירות אדיב וסבלני. הגעתי לחנות על מנת לאסוף את המוצר והמוכר יצא אליי עם הקופסא לרכב על מנת שלא אצטרך לחפש חניה מכיוון שזו שעת עומס ולא היתה חניה.

נתנו שרות מעולה , הזמנתי אוזניות באתר אחרות ממה שרציתי ויום אחרי התקשרתי ושלחו לי ישירות לוואצאפ תמונות של אוזניות אחרות לבחירה והחליפו לי מיד, הגיעו אוזניות מעולות!! ובלי שדילמתי לשליח הגיע לי עד הבית...

השירות שניתן היה מהיר ויעיל מאד. מיד נשלח לינק למעקב אחר המשלוח, והחבילה הגיעה תקינה.

חווית הקניה והשירות היו מעולים ביותר עקב בעיה בחברת המשלוחים נוצר עיקוב כל שהוא, בעל הבית לקח על עצמו אחריות מלאה וחוץ מההחזר על המשלוח גם נתן פיצויים!!!! אין כאלו דברים!! אחזור לקנות וממליץ לכולם!

המוצר הגיעה שבור. בשיחת טלפון עם בעל החנות ראובן נסביר כי בדואר זורקים את החבילות ולכן המוצר נשבר והאריזה הייתה עקומה. בנוסף לזה ראובן הציעה להוציא שליח על מנת להחליף את המוצר. אני לא רציתי. החזרתי את המוצר לשולח וקיבלתי החזר כספי מלא. השרות היהי מצוין
המוצר נשלח בדואר רשום לפי בקשת הלקוח ככל הנראה המוצר ניזוק בדואר שלא באשמתנו לאחר שנודע לנו על המקרה חברתנו לקח אחריות על מקרה נאמר ללקוחה שיחליפו לה את המוצר באמצעות שליח שיאסוף ויספק לך את המוצר החדש תוך 3 ימי הלקוחה סירבה.

מצאתי אותם בזאפ. יצרתי קשר בכדי לקבל מחיר סופי ואכן יצאו המשתלמים ביותר לאחר ההנחה. האספקה היתה ממש ממש מהירה - ההזמנה בוצעה ביום ד' וכבר ביום שישי השליח הגיע. מושלם!

רכישה קלה,שילמתי דרך papal,קבלתי אישור וחשבונית במייל ומשלוח הגיע לדואר תוך 5 ימים. ממליץ לקנות בחנות

שירות אדיב ביותר !!! ממליץ מאד, סבלני. אפשרו לי לבחון ולשמוע את המוצר בחנות ומחוצה לה.

חנות קטנה בטעם של פעם, מצויידת בכל העזרים וחלקי החילוף. אנשים הגונים. קניתי ושילמתי על מכונת הגילוח, מיכלי ניקוי לראש. ראש רזרבי שלא היה בחנות הגיע אלי באמצעות שליח יומיים לאחר הקניה. הייתי זקוק גם לשתי סוללות קטנות לשעון [סוללת מטבע] וקיבלתי כמתנה. חוויה נהדרת בקניה.

נמצא בזאפ הזול ביותר, ולאחר שיחה טלפונית של בירור האם המוצר במלאי, בוצעה העסקה טלפונית, למחרת ב 11 בבוקר הגיע השליח עם המוצר, חשבונית, חווית קנייה מצויינת, מוכר הגון ישר, עומד במילה ובזמני האספקה ואף מקדים. ממליץ בחום. כן ירבו.

מזעזע!!!! להתרחק!!! הזמנתי וחיכיתי... קיבלתי מספר משלוח שלא קיים בדואר ישראל. כשפניתי אל המוכר הוא מייד אמר שישלח לי ערכה חלופית עם שליח. עבר שבוע והשליח לא הגיע והמוכר הפסיק לענות. נפלתי בפח -
ממש שקר היא קיבלה את החבילה ב 25/01/2017 בשעה 10 בבוקר על ידי חברת שלחיות HFD מספר חבילה 4108482

לאחר קנייה אינטרנטית רגילה רכשתי את המוצר הלן בצבע כתום. למרות שבמפרוש היה כתוב עד 7 ימי עסקים רק לאחר 14 ימים התקשר אלי נציג החברה כדאי להודיע לי שהצבע הכתום חסר במלאי ולשאול אותי אם ברצוני להחליף צבע או להמתי מספר ימים נוסף על מנת שהמוצר יגיע למלאי לאחר כבערך עוד שבועיים ללא שום זכר להזמנה או למשלוח פנה אלי שוב נציג חברה וטען כי הצבע לא קיים וכי גם הוא לא יהיה בעתיד. מאד עבר כחודש וטרם הצלחתי להזדכות על הקנייה. שירות איום אי תיאום בין החנות ללקוח ועוד אינספור בעיות..

הזמנתי מדחום בראון למצח - הוספתי תשלום מהיר של 3 ימים. אחרי 5 ימים שאף אחד לא יצר איתי קשר התקשרתי לחנות בבוקר , אמרו שיבדוק לי לפי מספר הזמנה - לא חזרו אלי עד הצוהריים אז התקשרתי שוב ורק אז אמרו לי המוצר בכלל לא במלאי ושהוא "יגיע" בעוד כמה ימים לחנות ואז "יוציאו" אלי משלוח הביתה ללא עלות. ביקשתי החזר כספי דרך פייפל וקיבלתי אותו ב 5 דקות ללא שום בעיה. חבל שזה השירות כי בטוח המוצר טוב.

מבחינת הדירוגים חוות הדעת הזו אינה עדכנית ותואמת במציאות עם תפקוד ואו רמת השירות של שופ אלקטרונז . הדירוג נעשה לאחר עיכוב במשלוח אך לאחר בירור נוסף הסתבר לי שהעיכוב נבע מחוסר אינפורמציה של פרטי המזהים וכתוצאה מכך המשלוח לא הגיע ליעדו. מיד עם קבלת הפרטים על ידי נציג החנות מברשת השיניים הגיעה למעוני בצורה מהירה וחלקה. אני מתנצל שאין ביכולתי לשנות את הדירוג הראשוני וכפי שהסברתי אינו משקף כלל את שופ אלקטרונז מאחר ובאתר חוות הדעת ניתן לערוך את מלל חוות הדעת בלבד אך לא את הדירוג.

הזמנתי מסיר שיער דרך האינטרנט, שליח הגיע אלי תוך פחות משלושה ימים. כיף של שירות

בתחילה התקשרתי לברר האם קיימת בטרייה למכונה. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ותוך כמה דקות חזרו אלי עם תשובה חיובית. נסעתי לחנות עם המכונה וביקשתי שיחליפו לי את הבטרייה . אחד המוכרים פרק את המכונה, ניקה ושימן אותה , שייף את הסכינים והחליף את הבטרייה. יש לציין שהבטרייה איכותית ולא זבל . המכונה עובדת כמו חדשה , השירות היה מצוין והמחיר הוגן. בעתיד בהחלט אחזור ואמליץ למכרי.

השרות היה מצויין והמחיר הוגן, המקום מסודר מאוד ונקי, בהחלט חווית קניה מצויינת. שמחתי לפגוש שני צדיקים ובוודאי שאחזור לקנות כאן שוב.

שרות מעולה חנות פרתית עם שני מוחרים צדיקים וישרים למרות שאני תושב בני ברק רמת גן אני תמיד קונה וממליץ לאחרים ליקנות שם אנשים הכי ישרים וסבלנים והשרות שרות ארפאי ואכפתי ובנוסך מבאים לך גם מוצרי חשמל ביבוא אשי אורגנל ואיחוטי ולא צוצרת סין הזבל שמוחרים בארץ ומחיר סביר ומומלץ פעם תקנה בחנות זו ואז כול הזמן תרצה ליקנות שם

יחס אדיב ביותר, המשלוח הגיע במהירות. בהחלט אמליץ על חנות זו לחבריי ואקנה מהם שוב.

הגעתי לחנות דרך זאפ .התקשרתי לקבל פרטים . המוכרים היו אדיבים מאד!! מלאים בסבלנות, מקצועיים ומבינים. החלטתי בסוף להגיע פיזית לחנות ויצאתי עם טלפון ובנוסף מכונת גילוח חדשה וסט סכינים למכונת פיליפס נוספת . יש להם את כל הדגמים והם מבינים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם!!! ברור שמעתה כל רכישה שלי תתבצע אצלם מה גם שהם בסופו של דבר ברגע העסקה הם הכי זולים ונוחים בתנאי התשלום . היום הם זן נדיר בנותני שרות . ממליץ בחום!!!

אתר יפה קל ונוח להתמצא בו אחרי שראיתי את המוצרים באתר יצרתי קשר בטלפון עם שרות לקוחות כדי להזמין הנציג היה מקצועי קיבלתי הסבר על מוצרים וההבדלים בניהם שרות אמין ומצוין המוצר הגיע במהירת אחרי יום עד הבית המוצר הגיע בדיוק כמתואר באתר מחיר זול מוצר מעולה

לא להזמין מהאתר שלהם! הזמנתי מכשיר זה זרק אותי מהאתר אחרי שלב סיום התשלום בפייפאל לא התקבל אישור הזמנה אך כן נלקח תשלום. פניתי באותו רגע באתר וביקשתי שיצרו קשר לגבי ביטול לא ענו התקשרתי למחרת הוא אמר שיבדוק ויחזור אלי לא חזרו אלי. אחר כך גיליתי שזה נשלח לכתובת שמעודכנת בפייפל והיא לא רלוונטית פניתי בכתב מאחר ולא עונים אצלם, קיבלתי תשובות גסות רוח (בכתב!) "תפסיקי עם השטויות שלך" "בעיה שלך שלא עדכנת כתובת בפייפאל", הבחור שטען שהוא מנהל האתר פשוט סירב לטפל בבעיה ולהעביר לגורם מעליו. אני לא מודאגת לגבי התשלום, פניתי לבקשה לביטול בפייפאל אך באמת תחסכו לכם את עוגמת הנפש, כנראה שלא מדובר בבית עסק אלא באדם פרטי שלא מעוניין לטפל בבעיות בהזמנות או באתר או בלקוחות. חייבת לציין שאני פניתי בכבוד ונימוס למרות שיש לי כל סיבה בעולם להתעצבן כי זו פשוט גניבה, ובכל זאת ה"מנהל" דיבר בצורה כל כך מזלזלת. הסכום שהוצאתי הוא 69 ש"ח אז בקטנה אבל אם חשבתם לקנות משהו יותר יקר כדאי שתקראו לפני ותחשבו אם כדאי לקחת את הסיכון.
פשוט שקר חוות דעת אשר פורסם במכוון כדי להכפיש את שם שלנו הלקוחה שכתב את חוות דעת בשם אחרת והמוצר שהיא כתבה טלויזיה ולאחר מיכן שינו את המוצר הלקוחה שקנתה את המוצר זו משהיא אחרת והמוצר נשלח למחרת בדואר רשום והגיע לאחר 4 ימי בלבד לדואר והיא מסרבת להסוף את המוצר המציאה סיפור כי להכפיש את השם שלנו בהתחלה בכלל לא זיהנו את העיסקה רק לאחר שבקשנו הוכחת רכישה וקיבלנו על ידכם את מספר העיסקה בפייפאל 26N36858BY0635136 זיהינו את העיסקה מדובר בלקוחה אחרת בשם אחרת והמוצר שהוזמן נשלח למחרת הלקח לא פנתה אלינו לעולם מידע על פריט דואר רשום: RR565591570IL דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 30/12/2015 באמצעות יחידת הדואר כפר גנים אשר בפתח תקווה. דבר הדואר האמור הגיע בתאריך 03/01/2016 ליחידת הדואר הראשית אשר ברעננה לשם מסירתו לנמען. (מספר מדף ג-43) פשוט שקר