מפרסם ב-zap מאז 2011

VIPMobile - עמוד 16

אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)

- / 5
נמצאו 418 חוות דעת גולשים על vipmobile
אביטל וגל
אביטל וגל
16.05.2012
מוצר שנרכש: פלאפון I9100 Galaxy S 2

לאחר מעבר על מספר מקומות בהם היה יחס לא משהו, הגעתי לvipmobile והיחס היה אדיב ומקצועי. באמת שמח שקניתי שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותם
רותם
08.05.2012
מוצר שנרכש: אייפון 4S אייפון 4S

הלכתי לקנות אייפון 4S בוי אי פי מובייל, כשהגעתי לחנות קיבלתי שירות אדיב ומהיר. קיבלתי הסבר מפורט על הקנייה שלי בלי "למרוח" את הקונה- מה שבמקומות רבים ואחרים קורה. המחירים במקום הם מהנמוכים שראיתי. תוך כמה דק' כבר היה לי את המכשיר מוכן ביד לתפעול ויצאתי מהחנות בהרגשה מעולה! בקיצור, מומלץ מומלץ מומלץ! שירות אדיב, מהיר ובאמת מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
08.05.2012
מוצר שנרכש: פלאפון iphon 4s

הגעתי בעצמי לחנות, השירות היה פשוט מעולה! דניאל המוכר מאוד נחמד, בא לקראתך! ונותן לך את השירות הכי טוב שתוכל לקבל!

חוות הדעת עזרה לכם?
h
h
08.05.2012
מוצר שנרכש: iphone 4s

הגעתי לחנות דרך חברה שלי, השירות היה מעולה,המחיר משתלם. רכשתי שני מכשירים והמוכר עזר לנו מאוד ונתן לנו כמה הטבות. היה ממש נוח ונחמד לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
06.05.2012
מוצר שנרכש: אייפון 5c עם 16GB זכרון אייפון 5c עם 16GB זכרון

חנות מקצועית - אמינה - ועם שירות לקוחות מעולה למעלה יש טכנאי תותח בשם ולאדי שיתקן כל בעיה שיש במכשיר בעלות תחרותית (מחירים הכי זולים שיש) ובאופן מקצועי גם כשחלה טעות כלשהי (למשל 8 GB במקום 16 GB) מיד החליפו מכשיר - ואכן כך חנות מקצועית עם מוניטין צריכה לפעול יישר כוח - המשיכו כך!

חוות הדעת עזרה לכם?
m
m
01.05.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4s

שירות מצויין, מהרגע שנכנסים לחנות ועד לרגע שיוצאים. המוכר אדיב ביותר. נקודה מאוד חשובה, לא רק השירות הראשוני של החנות הוא מעולה, אלא גם שירות ההמשך במקרה של תקלות או בירורים. מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
גוזף ומרווה
גוזף ומרווה
19.04.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S II

לאחר חיפוש בזאפ החלטתי לקנות בחנות זו בגלל הקירבה למקום העבודה שלי. מבחינת המחיר אחת מהזולות אבל לא הכי זולה בזאפ (הבדל לא משמעותי במחיר). מבירור מול המוכר הם נמצאים שנתיים במיקום הנוכחי שלהם אבל 10 שנים בתחום משהו שחשוב לי מאוד לדעת מאחר והתשלום הינו במזומן בלבד וזה חסרון משמעותי בעיניי אבל התפשרתי עליו בסוף. מבחינת מוצר הוצג לי מכשיר עם גרסה ישנה אבל הציעו לי לשדרג גרסה מיד במקום אבל העדפתי לקחת מכשיר שכבר מותקנת עליו הגרסה הכי מעודכנת ולא ניסו לשכנע אותי אפילו שזה טוב. הצעות לשיפור: 1. עבור מחירים גבוהים מעל 1000 שקל למשל כן יהיה אפשר לשלם באשראי. 2. חסרון שולי וקומסטי בלבד וגם הצעה לשיפור: לצאת מהחנות עם שקית של VIPMOBILE ולא שקית ניילון שחורה. (זה יעזור בשיווק השם שלהם). 3. עוד חסרון קטן בעיני היה עדיף שהחשבונית תהיה מודפסת וברורה במקום ידנית, מאחר ואני צריך להגיש את הקבלה לחברת הסלולר על מנת לקבל החזר עבור המכשיר לפי החוק. חוץ מזה זה נראה יותר מקצועי במיוחד כשמוכרים מכשירים אלקטרונים. אבל סה"כ חנות טובה ומטריפה, מוכרים עם יחס ושירות מצוין, מחירים מצוינים. הייתי ממליץ לקנות מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אירה
אירה
18.04.2012
מוצר שנרכש: iphone 4s

הגעתי ל vip mobile ע"י המלצות של חברים שרכשו בעבר בחנות זאת. בהתחלה די התלבטתי בין אייפון 4 S לבין סמסונג גלקסי, כשהגעתי למקום הצוות הסביר לי את החסרונות והיתרונות של כל מכשיר (בנוסף לידע שידעתי מהאינטרנט) והחלטתי לרכוש אייפון.(קיבלתי אייפון חדש באריזה בניגוד לכמה חנויות שמוכרות אייפונים "מחודשים").בין היתר, פינקתי את עצמי במוצרים נילווים (מטענים לרכב, מגן מסך, סטנד לדיבורית).את הקנייה פרסתי לתשלומים. המחירים בחנות הינם בין הזולים בשוק והמוצרים איכותיים. קיבלתי שירות אדיב,ייעוץ והכוונה מקצועית!אין ספק שאמליץ ואחזור ל vip mobile!

חוות הדעת עזרה לכם?
dolev
dolev
17.04.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי גלקסי 2

קצר ולעניין, בתוך דקה מהרגע שהגעתי כבר הייתי עם המכשיר ביד, השירות מקצועי ואדיב, התשלום במזומן בלבד! , לאחר מספר ימים הבחנתי שיש לי תקלה במכשיר (תקלת תוכנה) הגעתי לחנות בשנית ותקנו לי אותה במהירות. סה"כ הרושם שקבלתי הוא מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
17.04.2012
מוצר שנרכש: סמארטפון Galaxy S2

הגעתי לחנות בגלל המחיר שפורסם בזאפ (הכי נמוך למוצר זה ביום הקניה וכמה ימים שקדמו לה) ועובדה שהחנות ממוקמת די קרוב לבית שלי. בחנות פגשתי צוות ידידותי מאוד, אך לא דביק, שענה על כל השאלות שלי, בדק את המכשיר בצורה מלאה (ועזר לי עם כמה הגדרות על הדרך). הופתעתי לטובה מכך שהמכשיר הגיע עם עברית מלאה ומערכת הפעלה אנדרואיד 4.0.3. די לא אהבתי במיוחד את הניסיון למכור לי כיסוי לטלפון במחיר מוגזם, אך התייחסי לכך בהבנה - "עליהם להציע, עליי לסרב". כמו כן, זה גם סימן לכך שהעלות של אביזר "מוזל/חינמי" לא גולמה בצורה "אדיבה מאוד" במחיר הצמוצר עצמו (כמו שבחלק מהמקומות אוהבים עשות). העובדה שהחנות מקבלת תשלום במזומן בלבד, לא היוותה בעיה מבחינתי, אבל ייתכן וזה יפריע לאנשים אחרים, במיוחד אם זה בא בהפתעה.סך הכל - מרוצה מאוד גם מהמוצר, גם מהמחיר וגם מהשרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Benyamin
Benyamin
15.04.2012
מוצר שנרכש: Samsung Glaxy S2

הגעתי על הבוקר, ישר קיבלתי שירות אדיב מבחורה נחמדה מאוד, הסבירה לי הכל, בדקנו ביחד שהכל עובד ויצאתי שמח מאוד, השירות היה מעולה! ממליץ על החנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
מרגלית
מרגלית
11.04.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי s 2

שרות אדיב ומהיר מאוד. מחיר מאוד הוגן ונמוך!! הטלפון נאסף על ידי מהחנות.כל האביזרים הנלווים הם גם בהנחה מיוחדת ללקוחות.כשנתקלו בבעיה לא היססו ופתחו חבילה חדשה של מגן מסך.

חוות הדעת עזרה לכם?
צביקה
צביקה
10.04.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S2

הייתה לי חוית קניה נעימה ומקצועית. מה שהובטח בטלפון אכן התקיים בפועל. יש לשים לב כי מעבר למחיר המכשיר על הקונה לשלם עבור מגן מכשיר ומסך! התשלום במזומן בלבד

חוות הדעת עזרה לכם?
ישי
ישי
10.04.2012
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S 2

שלום , הגעתי לחנות על-מנת לרכוש Samsung Galaxy S 2 . ראשית חשוב להדגיש שהם לא עובדים עם אשראי ככה שאם אתם בונים על תשלומים תשכחו מזה. היחס של המוכר היה מחפיר ותוקפני והוא אף במונחים של מסחר אפשר לומר העיף אותי מהחנות. ראוי לציין שאני איש הי-טק ואדם מנומס ונעים הליכות. הגעתי לחנות , המוכר אמר לי שהגלקסי עולה 2510 וזה מגיע כולל מגן מסך ומדבקה למסך . ואף הגדיל לעשות והוציא את מגן המסך מהאריזה ונתן לי להתרשם ממנו . מסתבר שהרכישה במזומן בלבד , למרות שיש לו אשראי בחנות(תיכף תראו למה זה רלוונטי) הלכתי לכספומט בקרבת מקום , הכספומט היה סגור. חזרתי לחנות ואמרתי שהכספומט סגור והאם ניתן בכל זאת לרכוש באשראי אפילו בתשלום אחד . המוכר אמר שלא - בצורה אגרסיבית - ושאם אני לא רוצה לא צריך. איזו מן צורת דיבור זאת ?! אוקי.. נשמתי עמוק , והלכתי לחפש כספומט אחר , כמובן שהמוכר לא יהיה אדיב מספיק בשביל להגיד לי היכן יש כזה. מצאתי אחד לבסוף ומשכתי 2500 שקלים במזומן. חזרתי לחנות לשלם ולקחת את המוצר + המגן. המוכר סופר את הכסף ופתאום אומר לי , "אבל מה עם המגן ?" , אמרתי לו שהוא אמר בפירוש שזה כולל , אני הרי בכלל לא שאלתי על מגן הוא העלה את זה בעצמו. בנקודה זו הוא ממש התחיל לדבר בצורה תוקפנית ואמר שהמגן עולה יותר ממאה שקלים (הוא עוד לא הזכיר את המדבקה) ושזה לא כולל , חזרתי והדגשתי שהוא אמר שזה כן כולל , כנראה מה שהוא חשב שיקרה שבן-אדם שכבר הוציא מהכספומט 2500 ש"ח יוסיף וישלם לו עוד 100 עבור מגן שמיותר לציין 100 עובר מגן זה שוד לאור יום! בנקודה הזו המוכר החזיר את המכשיר לתצוגה ואמר לי "עזוב עזוב עזוב לא צריך!!! למה שלא תיקח הכל בחינם!!" כאילו אני זה שבכלל ביקש את המגן מלכתחילה. אי-אפשר היה לקיים שיחה פשוטה עם המוכר , הכל מתנהל בסטנדארטים של בזאר אגרסיבי. למי שרגיל לסטאנדרטים של שירות לקוחות כפי שנהוג בארצנו הקטנה , שיתרחק מהמקום הזה. מיותר לציין שאני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי מגלה איזשהי בעיה במכשיר -- זה בטח היה מתפתח לחתיכת עימות מול המוכר התוקפן. להתרחק כמו מאש !

חוות הדעת עזרה לכם?
moran
moran
05.04.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי גלקסי ס 2

הזמנתי את המוצר בחנות והובטח לי כי למחרת הוא יגיע. כבר בבוקר שלמחרת התקשרו ואמרו כי ניתן לבוא לקחת. שירות טוב, מחיר טוב. החנות נקייה מאוד ומסודרת. המוכרן אדיב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
25.03.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy Mini S5570

תחילה אספר שבחרתי בחנות זו בגלל ההמלצות החמות באתר זאפ, ולמרות שלא הייתה הזולה ביותר (כ-75 שקל יקרה יותר מהחנות הזולה ביותר). המכשיר נקנה היום, ה25.3.12. בשיחה עם החנות בבוקר ביררתי אם המכשיר במלאי ואם הוא מגיע עם עברית מלאה. נמסר שכן, הגעתי וקניתי את המכשיר (המוכר ובעל החנות היה כל כך נמהר לבצע את המכירה), שעל שאלות טכניות פשוטות לא ידע לענות, וכמעט כל משפט שני שיצא מפיו היה: "תברר באינטרנט".נשארתי קצת בחנות לברר אם המכשיר עובד באופן תקין, אך מסתבר שבישראל, ברגע ששילמת, למוכר לא אכפת ממך. שחזרתי הביתה (כ-45 דקות נסיעה מהחנות), התברר לי שהמכשיר הגיע ללא היכולת לרשום בעברית (ללא פונטים, רק עם תמיכה)..אז כמובן שחזרתי לחנות להוספת השפה. לקח להם שעתיים לתקן את זה, לא לפני שהחליפו לי את המכשיר (מסתבר שנתנו לי במקום הדגם שביקשתי -MINI את הדגם של הGIO, שמגיע עם מעבד חזק יותר , בטענה שלא ניתן להוסיף עברית למכשיר זה. הייתי ממליץ בחום להתרחק מהחנות הזו, כי באמת היא לא שווה את הדירוג המושלם אליו היא זוכה. אם במידה ועשיתם את הטעות (שוב, לדעתי) והחלטתם לקנות בה, תבררו שהכל במכשיר עובד באופן מצוין, לפני שתצטרכו לחזור שוב ולבזבז זמן יקר!!!

תגובת החנות

שמחתי לקבל את התגובה המצ"ב ואבחר להתייחס אליה משני היבטים , אחד בפתיחת דבריו של הלקוח הוא מעיד שפנה אלינו עקב המלצות חמות כלשונו, הדבר מעיד על אופן השירות , האמינות , והמקצועיות של VIP MOBILE בקרב הלקוחות מעבר לכך שהדבר ממחיש שלא תמיד הזול משתלם לדבריו ועל כן בחר לפנות אלינו לרכישה. לגופן של הטענות שהעלו - נמסר ללקוח המידע טלפונית אודות פרטי המכשיר - בהגיעו לחנות רכש מכשיר מדגם 5570I GALAXY מכשיר התומך חלקית בגרסת עברית (לא עם מקלדת מלאה) מתברר שהלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו ללא התקנת הגרסה טעות שקרתה בתום לב ועל כן עם חזרתו לחנות הותקנה הגרסא ע"ג מכשיר המתאים מודל/דגם: Galaxy Mini S5570 יצרן: Samsung לתמיכה מלאה בעברית לפי רצונו של הלקוח ללא עלות נוספת כמקובל . מבחינתו ב- VIP MOBILE זו זכות לתת שרות , אנו מצרים על התחושה שבה בחר הלקוח לצאת מאיתנו , ועל כך יש לנו את החובה להשתפר להבא, זו מטרתו העליונה של מתן משוב באתר , על מנת להתייעל ולהשתפר במטרה להמשיך לקבל את מירב הדירוגים הגבוהים מלקוחותינו המרוצים

חוות הדעת עזרה לכם?
Bengio
Bengio
22.03.2012
מוצר שנרכש: סמרטפון Sony-Ericsson Arc S

רכשתי את Sony-Ericsson Arc S המוכר מאד אדיב סיפק לי את כל המידע על הסמרטפון זה ודגמים אחרים רכשתי את המכשיר ללא היסוס מתכוון לחזור ולקנות שוב בחנות זו ממצליץ בחום בטעות מסרתי לו 100 שח יותר לאחר בדיקה של הסכום שמסרתי לו הוא החזיר לי 100 שח חזרה למרות שלא שמתי לב .

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
15.03.2012
מוצר שנרכש: telephon 4s

הגעתי לחנות בעקבות המלצות באתר ZAP זו היתה חנות עם רוב המלצות חוביות ובצדק כל העובדים בחנות היו ידידותיים ,עדיבים ומעשיים. ההזמנה טופלה עינינית ובמהירות ,כך שתוך זמן קצר קיבלתי מכשיר הרצוי עם כל השידרוגים הנחוצים בתוספת מגן מסך. לסיכום אני ממליץ בחום על החנות הנחמדה הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריק
אריק
05.03.2012
מוצר שנרכש: פלאפון iPhone 4s

פשוט וקל. התקשרתי לאחר שהבנתי שאצלם המחיר הכי טוב בזאפ. מיד הבנתי שמדובר באנשים נעימים ואדיבים. כעבור חצי שעה יצאתי לכיוונם והגעתי לחנות שבמבט ראשון לא נוצצת או עושה רושם אדיר, אבל כשנכנסתי הבנתי שזה רק רושם ראשוני כי החנות מלאה בפלאפונים ואביזרים חדישים ומכל טוב. הקניה הייתה מהירה אך לא מלחיצה, הקופסא נפתחה בפני וקיבלתי גם צ׳ופר והנחה רצינית על אביזרים. רק סידרו לי כמה הגדרות באייפון ונתנו לי כמה הסברים ומקץ 10 דקות הייתי בדרך חזרה לאוטו, שמח וטוב לב עם פלאפון חדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
04.03.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4S

הגעתי לחנות בעקבות המלצות, קיבלתי שירות יוצא מהכלל. אנשים אדיבים, נכנסתי ויצאתי עם הרגשה טובה שיש על מי לסמוך במקרה הצורך.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
04.03.2012
מוצר שנרכש: טלפון נייד אייפון 4s

לאחר שעשיתי השוואת מחירים במספר חנויות וחוות דעת של גולשים בזאפ. החלטתי לגשת לחנות vipmobile,רכשתי 3 מכשירי אייפון 4s, שניים לבנים ואחד שחור (באותו המחיר ללא תוספת על הלבן). בעל החנות דניאל נתן לי שירות מקצועי ואדיב, כמו כן המחיר היה הזול ביותר שמצאתי... אשמח לרכוש בחנות זאת גם בעתיד...

חוות הדעת עזרה לכם?
ויקטור
ויקטור
28.02.2012
מוצר שנרכש: מכשיר סלולר Galaxy S II

התקשרתי לחנות ושמרו לי את המכשיר עד שהגעתי , כשהגעתי התברר שהתשלום במזומן בלבד (המוכרת טענה שאמרה לי למרות שהיא לא) אבל לא היתה לי בעיה עם זה כי המחיר היה יחסית נמוך , כשביקשתי הנחה לפי המחיר הנמוך ב ZAP , ניסו לקשור אותה יחד עם רכישת מכסה מגן או מדבקה למסך - 2 דברים שרכשתי בכלום כסף במקום אחר , אבל כשהבינו שאני מתעקש , ויתרו על הניסיון והשאירו את המחיר שהיה באותו רגע ב ZAP כשלטענתם העברית שמותקנת כבר היא בתוספת תשלום ולכן המחיר נשאר (גם את זה לא אמרו לי בטלפון) ועוד דבר הוא שהאחריות היא לשנה על התוכנה ולא מכסה שבר (גם זה היה לי חדש ואני אצטרך כנראה להרחיב אותה), אבל אני חייב להגיד שבמצבים כאלה ראיתי מוכרים שמאבדים את הסבלנות ונהיים נחמדים פחות - ואילו כאן הם שמרו על אוירה עניינית וטובה , שיתפו פעולה כשבדקתי את המכשיר ובסה"כ לא אכפת לי ששילמתי עוד 20 שח על המכשיר עבור ההרגשה שלא מנסים לעבוד עליי ומדובר בקניה זולה ואיכותית .

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני
יוני
28.02.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי i phone 4s

מצאתי את החנות בזאפ ומיד עם פנייתי הראשונה לבעל החנות קיבלתי שירות מצויין רציתי דגם לבן ולא היה במלאי. הוא אמר שיטפל בכך ואכן לאחר מס' ימים יצר עימי קשר והודיע שהגיע למלאי. הוא לא ביקש תוספת מחיר על הלבן וגם נתן במתנה מגן מסך. בסך הכל מאוד נהנתי בקנייה זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר
אלכסנדר
28.02.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy ace

יחס טוב מאוד ומקצועי. בשיחה טלפונית קיבלתי הסברים מפורטים על כל האפשרויות קניה של טלפון סלולרי. אני רציתי לקנות Samsung Galxy Gio אך הו לא היה במלאי. קבלתי המלצה טובה על מכשיר דומה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ronen
Ronen
27.02.2012
מוצר שנרכש: סמארט פון ארק אס

קנינו פיזית בחנות אחרי סקר שוק טלפוני. החנות הזולה ביותר, המוחר מקצועי ואדיב. מבקש לציין שהחנות מקבחלת אך ורק תשלום ב מ ז ו מ ן.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון