
חנות שמביאה את המוצרים האיכותיים ביותר. קיבלתי מכרמל הסבר מקצועי ושירות אדיב. המוצרים עובדים מצויין ומספקים את התוצאות לשביעות רצון כל המשפחה 😃

חנות שמביאה את המוצרים האיכותיים ביותר. קיבלתי מכרמל הסבר מקצועי ושירות אדיב. המוצרים עובדים מצויין ומספקים את התוצאות לשביעות רצון כל המשפחה 😃

מוצר מצויין יחס מצויין.המוכרים בעלי ידע ובעלי רצון להסביר ולענות על שאלות.האספקה היתה מהירה.ממליץ בחום

היחס והשרות שקיבלתי בחנות "אופק חדש" היו מעולים. לא נתקלתי בשרות כזה במקומות אחרים. א) הזמנתי את המכונה טלפונית ובקשתי לקבלה באותו יום. כשאמרתי שלא אוכל להגיע לפני סגירת החנות בצהרים, הם הסכימו לפתוח במיוחד את החנות כדי למסור לי את המכונה. ואומנם, כשהגעתי המכונה היתה ארוזה ומוכנה. תוך דקות הייתי בדרך חזרה. ב) סחטתי מיצים ונהניתי מאד מאיכות הסחיטה ומעבודתה השקטה. אולם,, אחרי כעשרה ימים המכונה נתקעה אחרי כל שימוש. פניתי בחשש לשרות החברה והם קיבלו אותי בנעימות , רשמו את המקרה ולקחו אותה לבדיקה. במקום לפטור את עצמם ב "שימוש לא נכון מצדך" הם החליפו על חשבונם מספר חלקים והסבירו לי איך להבא להשתמש נכון יותר עם המכונה. ואמנם, התקלה נעלמה לגמרי והיא עובדת חלק. כאמור, לא נתקלתי בשרות נעים ויעיל כזה במקומות אחרים.

רכשתי מס' מוצרים גדולים באופק חדש כמו כן גם מוצרים קטנים. בכל הפעמים השירות היה אדיב ואמין. מקווה שכך יישמר גם בעתיד.

השירות של העובדים בחנות מאוד אדיב, נותנים מענה, עוזרים בשאלות על המוצרים, אני משתמשת המון במוצרים שרכשתי והם במצב מעולה. ממליצה על החנות בחום.

חנות מצויינת למוצרי חשמל מיוחדים, שלא נמצאים בחנויות רשת רגילות, ואשר דרושים לטבעונים כמונו. למוכרים הרבה ידע על המוצרים.

באתר מופיע תאור מדוייק ומפורט של המסחטות השונות, מה שאפשר לנו לקבל החלטה בהתאם לצרכים שלנו. פנינו לחנות לאחר ביצוע הרכישה ונענינו באדיבות וביעילות. האספקה היתה מיידית ונשלחה תוך יומיים. נוצר עיכוב במשלוח בבוקסיט ו"אופק חדש" עזרו לנו מאד באיתור החבילה. המכונה מצויינת ומומלצת מאד. מאז הרכישה אנחנו שותים המון מיץ פירות טרי וטעים הודות למכונת הסחיטה הזו. מומלץ בחום

מוצר מצויין, אספתי עצמאית אך הכל תואם בזריזות וביעילות ראויה לציון עם ועל ידי שירות הלקוחות. אשמח לרכוש מוצרים חדשים דרככם בעתיד.

רכשתי באופק חדש מייבש מזון סדונה ובלנדר ויטמיקס. אני מרוצה מאד משני המוצרים. קיבלתי בחנות שירות מקצועי, אדיב, סבלני ונעים. השתתפתי בחנות בסדנה ללא תשלום לגבי השימוש במכשירים שהייתה מעניינת, מלמדת, מועילה וטעימה. אחזור לקנות שם שוב בשמחה.

חווית קנייה מאוד נעימה. צוות מקסים שנותן הנחיות מדויקות וזמין לכל שאלה. מוצרים מצוינים מהמובילים בתחום הבריאות. מקיימים גם סדנאות בנושאים שונים.

הזמנה מדויקת ואמינה, משלוח מהיר, שירות לקוחות טיפה איטי אבל אדיב ובעל גישה לטובת הלקוח. הכי חשוב, מוצרים מצוינים ומוקפדים, הדברים הנכונים שנדרשים למי שרוצה לעשות שינוי באורח החיים לכיוון של חיים בריאים.

קניתי במקום קבלתי הסבר מלא על הציוד והפעלתו .בלנדר מעולה .אין לי כל בעיות עם המכשיר עובד מצויין איכות אמריקאית

עוד בטרם הרכישה - התקשרתי לחנות אופק חדש כדי לקבל פרטים על המוצרים להם נזקקתי. המענה היה מלא, שלם ומאוד אדיב. לאחר מכן - כאשר החלטתי לרכוש את המוצרים - הרכישה בוצעה במהירות, תוך מתן יחס אדיב מאוד, והמוצרים הגיעו אלי באמצעות שליח במהירות רבה. המוצרים עצמם - בלנדר ויטמיקס ומייבש סדונה - מעולים!!!! ממליצה בחום לכל מי ששם את בריאותו בסדרי עדיפויות בחייו....

אני לקוחה מרוצה של ״אופק חדש״ מזה כשנתיים: השירות אצלם אדיב מאוד, הידע המקצועי נרחב והם משיבים בסבלנות רבה לכל פניה - בין אם בטלפון, במייל או בפייסבוק. רצוי להשאיר להם הודעה והם תמיד חוזרים! האוירה בחנות נעימה והעובדים בה תמיד מסבירי פנים. כמו-כן, השתמשתי בשירות האחריות אותו הם מספקים לויטמיקס (פעם אחת, במהלך השנתיים שיש לי את המכשיר) והשירות היה פשוט מצויין - מהיר, יעיל ועם שקיפות גבוהה (הוחלפו הלהבים של הבלנדר וקיבלתי בשקית את הישנים). לסיכום, ממליצה בחום!

שרות לקוחות נעים ומאוד סבלני. התייעצתי אתם על סוג המסחטה שכדאי לי לקנות, בתחילה הציעו לי את המכונה הזולה יותר אך כאשר הבינו כי אני דורש יותר מהמסחטה הציעו לי את הגרין פאוור . ובדיעבד זו התה קניה מאוד נכונה. תודה לצוות החנות. מומלץ ביותר אחלה מסחטה

אין לנו ניסיון עם מוצרים מסוג זה, לשמחתי קיבלנו הסברים מקיפים וברורים כולל השוואה בין הצרכים האישיים שלנו, לבין היכולות של המכונות השונות. כך התאימו לנו את המוצר המתאים ביותר. השירות היה אדיב ביותר. הם באו לקראתנו מכל הבחינות. בעיקר היו סבלניים. בהחלט מומלץ!

חווית קניה נעימה ביותר קבלנו הדרכה בת שעתיים איך להפעיל את הבלנדר ויטאמיקס ואיך להפיק ממנו את המיטב איש המכירות העונה לשם גל נעים הליכות מקצועי ונותן תחושת בטחון שהמטרה היא לא למכור אלא בראש ובראשונה להתאים לך מכשיר המתאים לצרכך.החזרתי מכשיר שניראה לא מתאים לצרכי הוא הוחלף במידי.בקיצור אופק חדש מקום באווירה בריאה ונעימה.

ביצעתי הזמנה טלפונית. שילמתי מקדמה ותוך מספר ימים שלחו לי שהגיע המוצר, הגעתי לחנות והמוצר המתין לי. קיבלתי הסבר מקצועי וסבלני. תודה רבה.

שירות מעולה, נותנים גם סדנא חינם עם טיפים לשימוש. המכונה מצויינת וכייפית הסברים טובים לשימוש,מאוד סבלניים ומקצועניים. היתה לי התלבטות באיזה מכונה לבחור והרגשתי שהמליצו לי לפי הדרישות ולא לפי המחיר

האתר של החברה נתן לנו מידע מקדים רב. קיבלנו בחנות הסבר מפורט על המכשיר. השרות היה מקצועי אדיב ויעיל. תודה

צוות מקצועי ואדיב. מכשיר מעולה ואחריות רצינית של 7 שנים. בנוסף מציעים סדנאות ללימוד מתכונים עם הבלנדר. המכשיר אומנם מאוד יקר, אבל שווה למי שמעוניין להכין מגוון רחב של דברים בבלנדר ולמי שלא מעוניין לתקן ו/או לקנות חדש כל שנה.

כבר הרבה זמן שאני רוצה לבקר בחנות, מאז שנתקלתי במוצרים האיכותיים אשר הם מייבאים לארץ. נסעתי בשישי בבוקר והגעתי תוך 10 דק מת"א וחנייה הייתה בשפע. קניתי את הסוחט הדרים מדגם Citristar אשר הוא ממש חזק, שקט ואיכותי (לעומת הרבה מסחטות אחרות שבדקתי בשוק). קיבלתי הדגמה (איזה חנות היום בכלל טורחת לפתוח את המוצר???) ושירות נפלא. ממליצה בחום גם על החנות וגם על המוצרים.

שירות אדיב, ומקצועי. רכשנו ויטמיקס אחרי שבלנדר אחר לא עמד בעומס. מאפשר להכין מגוון של מאכלים בקלות, במהירות. ולקינוח - מנקה את עצמו! רכשנו גם את המיכל הנוסף לטחינה של גרעינים. עכשיו אנחנו מכינים לחם ביתי מרמת גרעיני החיטה. מומלץ בחום!!!

משאירים הודעה בשירות לקוחות- והנציג חזר מהר מאוד, היה אדיב ונחמד ובעל ידע רב במוצרים הנצכרים. השירות היה מהיר, וטוב. הבלנדר- הטוב ביותר בעולם! קנינו גם את המיכל היבש, ואנחנו מכינים מגוון רחב מאוד של מוצרים- חמאת בוטנים, חמאת שקדם, גלידות שייקים, קמחים מיוחדים- וזה מה זהיה לנו הכי חשוב- שמים את מה שרוצים לטחון- אורז חומוס יבש עדשים וכו מדליקים, ותוך כמה שניות ספורות יש קמח! בבית הרבה יותר זול, ואני יודעת שהאיכות היא טובה. המכשיר חזק ואיכותי מאוד! משתמשים כל יום אפילו כמה פעמים ביום ומרוצים מאוד מאוד....

מוצר יקר אך שווה כל אגורה. בשימוש אצלנו על בסיס יום יומי ומאפשר להכין אוכל בריא בפחות מדקה. תודה על השירות המעולה והסבר תפעול בחנות.