
לאחר סקר קצרצר בחרתי לרכוש את המדפסת בחנות הנ"ל בעקבות המחיר הנמוך ביותר, זמינה במלאי וביקורות מעולות אודות טיב ואיכות השירות. לסיכום, ניתן להוסיף אותי כלקוח נוסף המרוצה מחבילת השירות של נירטק לאחר ניסיון אישי.

לאחר סקר קצרצר בחרתי לרכוש את המדפסת בחנות הנ"ל בעקבות המחיר הנמוך ביותר, זמינה במלאי וביקורות מעולות אודות טיב ואיכות השירות. לסיכום, ניתן להוסיף אותי כלקוח נוסף המרוצה מחבילת השירות של נירטק לאחר ניסיון אישי.

חווית קניה מעולה שירות כיפי אדיב ומקצועי כן ירבו כמותם התקשרתי לברר על המוצר הסבירו לי את כל מה שרציתי לדעת בסבלנות ובכיף באתי לאסוף בעצמי בלי עיכובים ויצאתי עם חיוך

הזמנתי באינטרנט בקלות ובנוחיות, בוקר למחרת התקשר אליי השליח והגיע עד דלת הכניסה של ביתי תוך שעה. חברת המשלוחים היא פרטית ולא חויבתי בדמי משלוח למרות שהמחיר של המוצר נמוך משמעותית מחנויות אחרות. פשוט מדהים.

חנות בעלת ותק רב. אנו רוכשים במשפחתנו את כל הציוד דרכם. התפלאתי מרמת השירות שלאחר חצי שנה מהקנייה הם שלחו טונר חדש ובסוף התברר שזו הייתה טעות שלי בהרכבה! נהנתי מתגובתו של אריאל (מי שטיפל במקרה) הוא חייך והסביר לי. כמו"כ הם סירבו להצעתי לממן את המשלוח השני שהיה באשמתי. מאחל שכל שירות החברות בישראל גם בחנויות וברשתות ייראה כך!

הזמנתי בערב יום שלישי, יום רביעי בבוקר יצרו איתי קשר ואמרו שהדגם שהזמנתי אין במלאי ובמקום זה הציעו לי דגם יותר יקר ומשוכלל במחיר של הדגם שהזמתי. ביום חמישי על הבוקר המדפסת הגיעה לבית. ממש מרוצה וממליץ לכולם.

חווית קנייה מצויינת, קצר, מהיר, קולע. צלצלתי לשאול שאלות נעניתי מידית, באדיבות ועם תשובות מקצועיות ומפורטות. היו הכי זולים - את העובדה הזאת הזכרתי?

רכשתי אתמול דרך ניר-טק מדפסת לייזר HP Laserjet P1102. המדפסת הגיע במהירות הבזק כבר היום!! (כשזמן אספקה עומד על 5 ימים). לאחר שהגיע המדפסת גיליתי שהיא הגיע ללא כבל USB. התקשרתי אליהם ועדכנתי אותם שבזמן הרכישה לא היה כתוב שהמדפסת מגיעה ללא כבל. הסכימו איתי, עדכנו את האתר וכפיצוי שלחו לי כבל ללא תוספת תשלום. ממליץ בחום לקנות רק מהם, שירות מהמם!!

מאוד נהנתי מהשירות שקיבלתי מחברת "ניר טק" היה קל לבצע את ההזמנה , השירות היה מבריק והיחס היה מדהים .לדעתי זוהי הקנייה הכי טובה שהייתה לי באינטרנט , קיבלתי שירותי אדיב מסור ונאמן ממירב היקרה ומאריאל האדיב אני ממליץ כל כך בחום לקנות מחברת ניר טק שאני אזמין עוד מדפסת משולבת של לקסמארק לחבר שרוצה מדפסת משולבת לעצמו!!!!

רכשתי את המוצר דרך האתר. חווית הקניה לא מדהימה, טעון שיפור. עם זאת, תוך פחות מ 24 שעות יצרו איתי קשר וקיבלתי את המוצר אחרי 72 שעות כפי שהתחיבו כאשר השליח שינה את כתובת היעד והביא לי את המוצר למקום העבודה. שירות טוב ואמין בכל פרמטר.

שירות לקוחות מעולה ויעיל על ידי אריאל. יעוץ נינוח ומקצועי. לא חסך מאמץ. מומלץ בחום! משלוח מהיר מאוד- הגיע אלי למחרת היום.

המשלוח הכי מהיר שהיה לי. הזמנתי את המדפסת דרך האתר בשעה 11:30. תוך כשעתיים התקשרו לאמת את פרטי ההזמנה. תוך שעתיים נוספות, התקשרו לתאם משלוח ליום המחרת. למחרת, בשעה 10:00, המדפסת היתה אצלי.

אריאל - תודה רבה על הכל !!! אין דברים כאלו בישראל - מחיר ושרות ללא תחרות.אדיבות וסובלנות בהזמנה,מקצועיות בייעוץ,עזרה בניסוי המוצר לפני הקניה,תמיכה בהתקנה ובהתאמה אחרי הקניה...והמחיר הכי זול בארץ !!! מומלץ בחום

קניה נוחה מאד מהאתר. תוך דקות לאחר השלמת ההזמנה קיבלתי טלפון לוודא את פרטי ההזמנה. המוצר התקבל באמצעות שליח אביב שיגור במועד (3 ימי עבודה). מעט התאכזבתי לגלות שלמרות שהקופסה נפתחה ע"י "ניר טק", שאפילו טרחו להדביק מדבקה שלהם על המוצר, דיסק ההתקנה לא הכיל גרסה אחרונה של התכנה וכבל החשמל הסתיים בתקע גרמני ולא ישראלי. הפרטים הקטנים האלה מבדילים בין שרות מעולה לטוב.

ניר-טק סיפקו מוצר במחיר הזול ביותר ובשירות יעיל ביותר, ביום שלישי בערב ביצעתי את ההזמנה באינטרנט, ברביעי יצרו איתי קשר לאימות פרטים וביום חמישי כבר התקשר השליח שרצה לתאם את השליחות. מהירות אספקה גבוה מאוד, שירות קל ונוח, בהחלט אשמח לקנות מהם שוב.

ביום שישי אחר הצהריים הוזמנה מדפסת דרך האתר. ביום ראשון בבוקר יצרו איתי קשר טלפוני בהתאם לבקשתי.המדפסת הגיעה עוד באותו היום !!! שירות לקוחות מצויין. בנוסף למדפסת הוצע לי לרכוש טונר נוסף במחיר מופחת. רכשתי אותו כי אכן מדובר במחיר זול ממחיר השוק. לסיכום, אחלה חנות עם אחלה שירות לקוחות. כן ירבו.

המסך הגיע תוך יומיים, למרות שהם מתחייבים ל 14 ימי עבודה באספקה. הגיע ארוז כמו שצריך, בצירוף קבלה/חשבונית וכן אחריות. הלואי וירבו חנויות כאלה בישראל.

אין מילים שרות נפלא אדיבות מענה לכל שאלה מהיר ויעיל המסך הגיע בתוך יומיים! ממש בהפתעה שלא ציפיתי לה בקיצור מבטיח לשוב ולרכוש בחנות זו [כמובן בהתאם למחיר] ואגב המחיר למוצר זה היה נמוך ב800!!! שקלים מהחנות היחידה האחרת שהציגה מוצר זה!

דיברתי עם נציג שרות (אייל) שהיה מאוד אדיב ומקצועי, והוא עזר לי מאוד כשניסיתי לברר פרטים בקשר למדפסות, כולל המדפסת שבסופו של דבר קניתי. המשלוח היה מהיר, המוצר נראה מצוין (הוא נמצא אצלי פחות מיום!), והשרות היה מעולה. כמי שמפחד לבצע קניות באינטרנט - בין היתר, על סמך חויות לא כ"כ נעימות עם חברות אחרות - אני יכול להמליץ בכל פה על חב' נירטק, ולומר בפה מלא שזה אכן היה 'קנייה חכמה' לקנות אצלם. כפי שמופיע באתר ZAP. לא אהסס לקנות אצלם שוב.

הגעתי לפגישה במשרדים עם מנהל מכירות בשם דני ברמן, שהיה אדיב להפלא ומקצוען אמיתי. אף על פי ששיגעתי אותו לגבי סוגי מכשירים במשך כמה ימים עד אשר החלטתי, הוא נשאר רגוע ואדיב בצורה יוצאת דופן ואף שלח לי דוגמאות הדפסה והתקשר מספר פעמים בכדי לברר שהכל בסדר ותקין. מעולם לא נתקלתי בחווית קניה כזו, לכל השאר יש הרבה מה ללמוד מהשירות שמעניקים שם.

נתקלתי בחווית קניה מדהימה ע"י המוכר דני ברמן שהיה עוזר תומך ויעיל להפליא המדפסת הגיעה אלי לאחר יום!!!!!!!!!! ולאחר מכן מר דני ברמן טרח לשלוח לי מיילים ולבדוק האם אני מרוצה מהשרות ומהמכשיר. כן ירבו כמוהו. המכשיר מצויין והשרות מעל ומעבר למצופה ושוב תודה לדני ברמן ונתראה בקניה הבאה

התקשרנו בטלפון לשאול כמה שאלות, ענה לנו בחור נחמד שהיה לו סבלנות ועזר לנו. כשהגענו לחנות כדי, עלו עוד כמה שאלות קצת יותר מכשילות בנוגע למחשב, ואותו בחור עשה מעל ומעבר כדי לברר את התשובות, ואף נשארו איתנו לאחר שעות הסגירה עד שהחלטנו לקנות את המחשב. חסרון קטן שאין תצוגה, אבל ככה זה בחנויות אינטרנט.

ביצעתי רכישה ובאמת לאחר שבוע וקצת הגיע המשלוח, לאחר כחודשיים שרציתי להשתמש בטונר, פתחתי אותו והתכוונתי להחליף את הישן אך לתדהמתי גיליתי כי קיבלתי טונר של מדפסת hp ולא כפי שהזמנתי ורשום בדף ההזמנה. פניתי למעלה מעשר פעמים לחנות ניר טק ואף דיברתי שלוש פעמים עם דני המנהל אשר אמר כי יתכן והטעות נבעה במחסן והבטיח להחליף לי את הטונר לדגם שהזמנתי ואכן רשום גם בחנות. לצערי הרב השארתי הרבה מאוד הודעות לדני המנהל שיחזור אלי ויאמר לי מתי יתבצע החילוף אך לצערי אני עדיין מחכה לתשובה ממנו. יש לציין כי בתחילה התרשמתי לטובה מהשירות אך נראה כי בחנות ניר טק מאמינים רק בדיבורים ולא במעשים וכי אין מנוס ועלי לגשת פיזית לחנות. חבל שאני למעלה משבועיים מחכה לחילוף פשוט ובינתיים אין ביכולתי להדפיס. מציע לכל הקונים לקחת את החוו"ד הזו ברצינות.
המקרה המתואר אינו אופייני לשירות אותו אנו מספקים. ייתכן וחלה אי הבנה והמשלוח סופק בטעות ללקוח אחר ע"י חברת המשלוחים. בשבועות האחרונים התחלנו לעבוד עם חברת משלוחים איכותית גדולה ואמינה (פליינג קרגו ) ואנו מקווים שמקרים כאלה לא יקרו שוב. אנו מוציאים ללקוח משלוח חדש היום בצירוף פיצוי

משלוח סופר-מהיר, הגיע יומיים אחרי ההזמזנה. החתה בעיה במדפסת סאז השארתי הודעה באתר - חזרו אלי למחרת.

הזמנתי אתמול בשעה 9:30 בבוקר, קיבלתי היום בשעה 12:15. שליח הגיע עד הבית שלי, ובחינם (למרות שאני גר בגוש עציון)! כל מילה נוספת - מיותרת!

סך הכול שירות מצוין - אמנם המוצר הגיע באיחור קל - אבל זה היה סוף שנה והצוות נהג בדיוק לפי ההוראות והוציא את החשבונית בשנה שרכשתי כפי שביקשתי.אין ספק שאשמח לרכש שם שוב