ביצעתי קניה באתר של טריפלס סי, האתר מוצג בצורה נוחה מאוד. שירות הלקוחות בטלפון זמין והנציגים נחמדים ומקצועיים.
בקניה הובטח שהציוד אותו רכשתי יגיע תוך 3 ימי עסקים.
לאחר 3 ימים, כשהמסך לא הגיע, התקשרתי לשירות הלקוחות ואמרו לי שהיתה תקלה לא ידועה והמשלוח התבטל ולא יצא לדרך ואם אני רוצה הם יוציאו משלוח חדש שיגיע רק אחרי 3-4 ימים נוספים. אף אחד לא לקח אחריות על הנושא והיתה זריקת אחריות בין טריפל אס לבין חברת השליחויות.
המנהל, איציק, התנצל על המקרה, לקח את הנושא בצורה מקצועית ודאג אישית להוצאת הזזמנה והמשלוח. בכל יום הוא היה בקשר טלפוני איתי (מהנייד האישי שלו) ועדכן על ההתקדמות.
המסך הגיע לאחר יומיים והמנהל דאג להביא מתנה קטנה כפיצוי על המקרה.
סך הכל תקלות קטנות קורות ושמחתי לראות שהם דואגים בצורה מקצועית למוצרים ונותנים שירות לקוחות חם ואישי.
טוב לדעת שיש חברות נאמנות ומקצועיות כאלה בארץ.
ממליץ בחום!