
חווית הרכישה הייתה חיובית מאוד. החנות מספקת שירות מהיר ואדיב. איכות המוצרים גבוהה מאוד. אלו רק חלק מהסיבות לרכוש מהחנות.

חווית הרכישה הייתה חיובית מאוד. החנות מספקת שירות מהיר ואדיב. איכות המוצרים גבוהה מאוד. אלו רק חלק מהסיבות לרכוש מהחנות.

קניתי את הויטמיקס שלי לפני כשנה וחצי. חוויית הקנייה הייתה טובה, אך לא יוצאת דופן (כמעט בכל מקום שאבוא להוציא בו כסף יקבלו אותי בברכה...). הסיבה שבחרתי לכתוב עכשיו, שנה וחצי אחרי הרכישה, היא בגלל השירות שאני מקבל שאחרי המכירה... בשונה מרוב בתי העסק בישראל שקניתי בהם מוצרים, איכות ותודעת השירות שנתקלתי בה באופק חדש מזכירה לי את השירות שאני מקבל בארה״ב ובאירופה... לפני שקניתי את המכשיר התלבטתי אם לקנות אותו בארץ או בארה״ב (בגלל הפרש המחירים הגדול) ובסופו של דבר החלטתי לקנות בארץ משתי סיבות: ראשית, יש הבדלי מתח חשמלי שעלולים לפגוע במנוע. שנית, נושא האחריות- כשקונים בחו״ל האחריות היא גלובלית וצריך לפנות לחברה ישירות במקרה של בעיה (וכמובן לשלוח על חשבוני את המוצר הכבד אליהם לצורך תיקון אם צריך...), וכשקונים בארץ האחריות ניתנת על ידי אופק חדש כיבואן רשמי. לפני מספר שבועות התחילה נזילה קטנה מתחתית המיכל של הבלנדר, וכשיצרתי קשר עם אופק חדש נאמר לי שיש צורך לבדוק את המיכל ושתיקון יכול לקחת עד 14 ימי עסקים. הבאתי להם את המיכל ולאחר יום אחד בלבד(!!) התקשרו אלי לבוא לקחת את המיכל. כשהגעתי גיליתי שלא רק שהחליפו לי את הסכינים של הבלנדר, אלא החליפו לי את המיכל עצמו לחדש (מיכל שנמכר בכ-500₪)! בקיצור, לא חוכמה רק להיות נחמד בעת המכירה, אלא גם לתת שירות טוב לאחר מכן ובכך אופק חדש הצטיינו! השירות היה יעיל, איכותי ונעים. ולכן חשוב לי גם לכתוב על כך פה בזאפ...

שירות מצוין ואדיב אנשים נחמדים, מקצוענים והמוצרים איכותיים הבלנדר הוא מהליגה הראשונה ועונה על הציפיות אחזור לשם שוב בטוח בהצלחה לכולם

השרות בחנות מקצועי, אדיב וענייני. פניתי עקב בעיה באביזר שרכשתי. הטיפול היה מהיר. נשלח אלי אביזר חדש ללא עלות וללא צורך בהחזרת האביזר הפגום. אין ספק שבעידן שבו התחרות בשוק בכל תחום כה גדולה, יש חשיבות לאמינות ולשירות.

קניתי ויטמיקס משוכלל הוא ענה לכל הציפיות והוא משמש אותי ביום יום, השרות ממש מצויין הזמנתי במשלוח וכן הזמנתי מוצרים נוספים והגעתי פיזית לקבלן, שרות המשלוח הגיע בזמן, וקבלת המוצר בחנות מצוות החנות היה אדיב, אני ממליץ בחום.

רכשתי את המוצר ישירות מהחנות, שאלתי שאלות לגבי המוצר השירות היה אדיב ומקצועי. לאחר מספר חודשים אחד הייתי זקוקה להחלפה של חלק המענה היה אדיב ומהיר. ממליצה מאוד לרכוש מוצרים דרך החברה, יש להם מוצרים איכותיים לאורח חיים בריא

הזמנתי את המוצר דרך הטלפון והגעתי לאסוף מהחנות, השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. ממליצה מאוד לרכוש אצלם כל שאלה שהייתה לי בטלפון לפני הרכישה ענו לי עם המון סבלנות ומקצועיות.

הויטמקיס נמצא אצלנו בערך שנתיים בשימוש יום יומי. פעמיים נדרשו לאחריות כאשר הבלנדר הפסיק לעבוד בטחינה קשה. החנות מימשה את האחריות בלי בעיות והטיפול היה מהיר.

בחנות מוצרים איכותיים מן הטובים בעולם.. שירות אדיב ונעים. יחס סובלני ואנושי. חנות זו כוללת את האפשרות להתנסות חווייתית בנוגע למרבית המוצרים אותם הם מוכרים ולכן חווית הקנייה בחנות זו כה ייחודית.

חשבתם שכרמל זה הר... זו המוכרת הכי מעולה שיש. נכנסתי לאופק חדש, ולא יכולתי להפסיק להתפעל, להתעניין וללמוד המון. השירות אדיב, הוזמנתי מיד לסדנאות פרקטיות, ושלחתי מלא חברות. ואישית, המכשיר שרכשתי, הוא בעל במטבח: הוא קוצץ, מערבל, עושה ועושה ובסוף.... רוחץ את עצמו! ענק. קצין, ג'נטלמן ועשיר...

חנות מעולה, שירות מקסים. שעות עבודה נוחות. קניתי בחנות כמה מוצרים: בלנדר Vitamix ומסחתת מיצים. השתתפתי בסדנה חינמית להכנת שייקים ומיצים - סדנה מומלצת ביותר. ממליצה על החנות בחום.

הקשר הראשוני שלי עם החנות היה טלפוני ( מספר פעמים ) בכל שיחה נענתי באדיבות ובסבלנות רבה. המוצר בו התעניינתי לא היה במלאי ,נלקחו ממני פרטים ודאגו לעדכן אותי מייד עם הגעת המוצר . הגעתי לחנות בהרצליה וקיבלתי שירות מצויין ומקצועי . ממליצה מאוד,תודעת שירות גבוהה ביותר .

ללא ספק חנות אמינה ומנוסה, שירות לקוחות אדיב ומקצועי. המוצר הגיע במהירות ובנוחות עד לפתח הבית.

הגעתי לחנות וניתן לי שירות אדיב ומקצועי. קודם לרכישתי יצרתי קשר בטלפון וענו לי על כל שאלותיי והזמינו אותי להתנסות במוצר. הרכישה הייתה קלה והתבררה כאמינה מאד. קיבלתי את המוצר תוך כמה ימים ואני מרוצה מאד מהשירות, מהאמינות ומהמקצועיות.

המוכרות היו אדיבות מאד וקשובות לצרכים שלי. הן התאימו לי את המכשיר המתאים ולא ניסו "לדחוף" דברים נוספים. הן מקצועיות מאד. האווירה הייתה מאד נעימה ובהחלט אשוב לקנות בחנות הזאת.

קניתי מיבש מזון מסחטת מיצים לפני חודש ,עשיתי את ההזמנה דרך הטלפון השרות היה מהיר מאוד .קיבלתי את ההזמנה תוך ארבעים ושמונה שעות עד הבית. המכשירים מעולים . עונים על הדרישות ..ואני מאושרת מהתוצאות .. פניתי אליהם וקיבלתי תשובה לכול שאלה תוך מספר שעות ..ההסבר היה כהלכה ומספק ..ויש להם סובלנות ללקוח.. ממליצה בחום בכול מטבח שאוהבים לבשל אוכל בריא

שלום את מסחטה אוסקר שלי קניתי בעקבות המלצות רבות, ובעקבות מצבי הבריאותי. מאז שהיא אצלי גיליתי את עולם המיצים הסחוטים, בזכות המכונה אני מצליחה לשמור על אורח חיים ותזונה בריאה יותר ולעשות כל בוקר משהו טוב לעצמי ולגוף שלי,וכל זאת בקלות רבה ובכיף, בנוסף הילדים לוקחים חלק ונהנים מאוד לעזור, כיוון שמדובר במכונה מאוד ידידותית וקלה לשימוש. ,תהנו!

האתר ברור פשוט וקל. המוצרים מופיעים בצורה ברורה. תהליך הזמנה קל, מגיע לBOXIT קרוב למגורים. תענוג.

מוצרים מאד איכותיים, עובדים מאד הגונים (יום אחרי שרכשתי את המוצר, להפתעתי התקשרו לזכות אותי על 10% הנחה שהיה מגיע לי כי קניתי מוצרים שלהם בעבר)

בלנדר ויטאמיקס, פרו 300, גימור פיאנו בלק נראה מצויין. עושה את העבודה ללא מאמץ - ואני מאמץ אותו. מאוד. ברשותי גם דגם 750, עם תוכניות, מעולם לא השתמשתי בתוכניות שלו והוא עולה מעל אלף שקל יותר. מומלץ

שירות לקוחות מצוין. יעצו לי לרכוש את המוצר שהכי מתאים לי ולא את המוצר היקר ביותר. אחריות מצוינת, משלוח מהיר ובזמן. צלצלו לוודא שהמשלוח הגיע וכי אני מרוצה.

אין ספק שהם יודעים את העבודה. סדנת התנסות איכותית גרמה לנו להחליט לרכוש. וגם השירות לאחר הקניה היה מצויין. תשובה מהירה ואדיבה לכל שאלה ובקשה

ברשותי כבר מוצרים נוספים מחנות אופק חדש ואני מרוצה. המשלוח הגיע למחרת ההזמנה. לפני כחודש מסרתי מכשיר לתיקון והחנות גילת אמינות בשרות. ממומלץ!

חנות קטנה ומטריפה. עם הרבה מוצרים שוחרי בריאות ונוחות. קיבלתי שירות ותמיכה מצוין והסבר בזמן אמת כשהיה צריך. המוצרים נפלאים וחוסכים לי זמן רב במטבח

הסבר שקיבלנו מהמוכרים היה ברור, משלוח התקבל תוך 2 ימי עסקים לבית.חודש לפני תום האחריות נוצרה בעיה עם חלק מהגומיות, מרגע שליחת המייל עם תמונות שירות הלקוחות טיפל בזה והן הולחפו מיידית ללא תשלום, למרות שלא נכלל באחריות.צוות המכירה והשירות לקוחות נתנו שירות מעולה ואדיבות רבה.תודה