
עובדת עם דיו פלוס כבר שנים, צוות מקצועי ונאמן. תמיד דואגים למחיר הטוב ביותר בשוק, בתמיכה טכנית ברמה גבוה ומהירה, תמיד יש מענה, ותשובות לכל הבילבולי מוח שאני עושה להם. ממליצה בחום.

עובדת עם דיו פלוס כבר שנים, צוות מקצועי ונאמן. תמיד דואגים למחיר הטוב ביותר בשוק, בתמיכה טכנית ברמה גבוה ומהירה, תמיד יש מענה, ותשובות לכל הבילבולי מוח שאני עושה להם. ממליצה בחום.

רכשתי את המדפסת אתמול וכבר היום הגיע טכנאי מאד מקצועי ומאד נחמד, עשה עבודה מצוינת, ממש תענוג, כל הכבוד. המדפסת עובדת מצוין, הדרייברים הותקנו ואפילו התגבר על בעיה לא צפויה ב windows. כל הכבוד !! גם תהליך הרכישה עצמו מול המשרד וגם השירות עד האספקה וההתקנה היה לעילא ועילא. מצוין !

אני עובד עם החנות דיו פלוס מספר שנים. בחנות יודעים לתת שירות מצוין ללקוח והמחירים סבירים ביחס לספקים האחרים בשוק.

הזמנתי 10 חבילות של מדבקות למכונה שכותבת מחירים. עלו 878 ש"ח כולל מעמ. ביקשתי 10 חבילות של מדבקות שקופות. שלחו לי 9 שקופות ואחת לבנה. התקשרתי באותו יום לבקש שיקחו אותה ויחזירו לי שקופה כפי שביקשתי והזמנתי. לא רק שזה לא קרה- אף אחד לא טרח לחזור אלי לפתור את הבעיה. הפקידה שהייתה איתי בקשר הסבירה לי שזה יקר להוציא שליח על דבר כה פעוט. פ ע ו ט ??? עבור מי שלא עשה שום טעות??? את הכסף יופי ידעו לקחת פשוט חוצפה שאין לתאר.
הלקוחה קיבלה 10 מוצרים יום לאחר הזמנתה!!! המחסנאי ארז בטעות חבילה אחת לבנה מתוך ה- 10 חבילות שקופות שהוזמנו! טעות אנוש בתום לב! אני חייב לציין שהלקוחה הזמינה בשעה 15:32 ולמחרת, ההזמנה כבר סופקה לה לצפון הארץ. הלקוחה התקשרה למשרדים בטענה כי קיבלה חבילה אחת בצבע לבן ולא שקוף. ללקוחה ניתנו מספר אפשרויות להחלפה, אך זאת בחרה בזיכוי. הוסבר כי זיכוי כספי יוצא על ידי המנהל שכרגע לא נמצא עקב חופש מחלה וכי ברגע שיחזור יצור איתה קשר להסדרת העניין. הובהר ללקוחה שהיא יכולה בינתיים להשתמש ב9 חבילות בצבע המתאים לה, וכי הסרט הלבן שווה ערך כספי לסרט השקוף. באותה המידה לקוח יכול להזמין 10 קופסאות קוטג' 5% ולקבל בטעות יחידה אחת של 3%. אנחנו אנושיים!! השירות שהלקוחה קיבלה היה אדיב מקצועי ומהיר מאוד. בסך הכל הייתה טעות בצבע באחת החבילות מתוך 10 שקיבלה. לאחר שלושה ימים (כולל את היום שבו קיבלה בפועל את הסחורה) המנהל חזר ללקוחה. הלקוחה זוכתה בתשלום מלא בגין החבילה ואף קיבלה את החבילה הלבנה במתנה ללא כל חיוב! אנחנו בתור בני אדם איבדנו את זה לגמרי! התגובה הזאת קטנונית, לא הגיונית וכלל לא משקפת את המציאות! זאת התנהגות ילדותית אשר מטרתה היחידה להכפיש ולעשות רעש וצלצולים.

השירות מצוין. הגיעו מהר, בזמן שהובטח. המתקין היה אדיב ומקצועי. חנות במחירים טובים, מקצועית ורצינית

הזמנתי את המדפסת ביום רביעי, הנציגה בטלפון הייתה מאוד אדיבה, מקצועית וסבלנית. הבטיחו שהמדפסת תגיע עם שליח ביום ראשון וכך היה! שירות אדיב, מקצועי עם הרבה סבלנות. התקין במהירות והסביר את כל האופציות האפשריות! מומלץ מאוד!

טכנאי מצויין שירות למופת הגיע אלייינו הטכנאי מתנאל נתן שירות נהדר בעל הבית דאג שיגיע מהר כל הכבוד :)

שירות אדיב ויעיל ממיכל במשרד, ושירות נפלא וברור מדניס שהגיע להתקנה. רכישה שלישית של מדפסת בחנות - טובה כמו תמיד !

הזמנו טונר למדפסת 3820 וללקסמרק 410. וקיבלנו גם תמיכה מרחוק של הוספת מדפסת ובדיקת הגדרות למדפסת ישנה. שירות מהיר ואיכותי. בהחלט המשיך לעבוד איתם גם בעתיד. ממליצה לכולם.

עשינו הזמנה של 3 מכונות מדגם סמסונג 2670 ל-3 מקומות שונים. קיבלנו שירות יוצא דופן ממליצה בחום

קבלנו שירות יוצא מן הכלל , אדיב ומקצועי , רוצה לציין שהגיעו מיד ונתנו הסבר מפורט וברור.

התקשרו אלי מדיו פלוס הציעו לי מבצע על מדפסת 4070 של סמסונג מדפסת נהדרת עם כל הפיצרים הכי מתקדמים במחיר ממש מצחיק ולא רק זה הביאו לי את המדפסת עם טונר בתוך המדפסת ל15 אלף דף שזה פשוט טונר עצווום התלהבתי הזמנתי לעוד לא עבר שעה וכבר הטכנאי היה אצלי בפתח הדלת נתן לי שירות מעולה הסביר לי התקין לי צוות דיו פלוס אתם נהדרים

זכינו לעבוד עם דיו פלוס , שירות מהיר, יעיל ואדיב.. הזמנתי מדפסת משולבת למחרת כבר המדפסת אצלנו במשרד עובדת. נשאר לי להגיד שאפו!!!!!!

החברה נותנת שירות מהיר מאוד, המחיר היה מאוד אטרקטיבי. הצוות מאוד אדיב ומקצועי, מומלץ בחום.

התקשרתי לדיו פלוס לקבל הכוונה על מדפסת קיבלתי הכוונה מצויינת שירות מעולה יום למחרת הגיע אליי טכנאי עשה עבודה מצויינת אני מבסוט על השירות :)

ההזמנה בוצעה תוך 24 שעות מעל המצופה,הענות ושרות מצויין,יחס סובלנות ומקצועיות ברמה טובה,ממליץ בחום. דגקכ'גק

הזמנתי מדפסת בהמלצה של הבן שלי התקשרתי לדיו פלוס קיבלתי יעוץ מקצועי והכוונה ומוצר האידאלי בשבילי יום ראשון על הבוקר הגיע אליי טכנאי עשה עבודה יוצאת דופן התקין לי את המדפסת בצורה יוצאת מן הכלל כל הכבוד אין ספק שאני המליץ עלייכם :)

מדפסת טובה מאוד, רכשתי בפעם השנייה מדיו פלוס. אני מאוד מרוצה מהשירות, במיוחד של איש השירות שלהם דניס. ממליץ בחום על דיו פלוס.

אז ככה אנחנו עובדים שנים עם חברת דיו פלוס יש לנו מהם המון מכשירים תמיד הם באים לתת לנו שרות מעולה מגיעים בזמן מלאי מלא מכל הסוגים כשמתקשרים מקבלים הכוונה ממש טובה ומותאמת לכל מטרה מחירים מדהימים בקייצור שאפו !

שירות אדיב ויעיל מנתינת הצעת המחיר, עזרה בבחירת המוצר המתאים עבורינו. אספקה מיידית והתקנה מלאה. מאוד מרוצים!

הגעתי למשרד הבוקר והמדפסת התריע לי על מצב תקלה בתנור המדפסת התקשרתי לכמה חברות בנושא התקלה עד שהגעתי לחברת דיו פלוס המדהימה קיבלתי שירות מצויין הסברתי למוקד הפניות של דיו פלוס על דחיפות התיקון כעבור שעה הטכנאי הגיע תיקן את התקלה ואפילו סידר לי את הגדרות הסריקה נתנו לי שירות מדהים נשאר לי רק להגיד כל הכבוד לחברת דיו פלוס :)

התקשרתי להזמין מדפסת קיבלתי יעוץ מקצועי והכוונה מחיר אטרקטיבי ושירות מדהים ,כבר באותו היום הטכנאי המדהים מתנאל הגיע ונתן שירות מקצועי ,אני מהיום רוכשת רק בדיו פלוס וממליץ לכולם שאפו !

וואוו אני לא יודע מאיפה להתחיל אז כככה חברה שמאוד מאוד יודעת לטפל בלקוחתייה חברה עם מלאי עצום שיש להםם פשוט הכל הביאו לי מחירים מיוחדים באישורי מנהלים טכנאי שהגיע לפה במהירות שהפילו עוד לא קמתי מהספא שירות אדיב וטוב בא הטכנאי התקין לי ונתן לי שירות מעולה הסביר לי על הכול כל הכבוד :)

היי חברים יקרים לציתי לתת פיטבק טוב על החברה המקסימה הזאת חברת דיו פלוס שדאגו להגיע במהירות שיא ונתנו לי שירות הכי טוב בעולם ולימדו אותנו והסבירו כל כך טוב ועל המחירים אין מה לדבר כל הכבוד חברה לתפהרת :)

בצעתי רכישה על מדפסת מדבקות מדגם PT-1000, המכשיר הגיע אך מדגם אחר PT105, החנות לא התקשרו להודיע על השינוי.
שלום לכולם - הלקוח הכן הזמין PT1000 ,שם המוצר השתנה ל PT105, מדובר באותו מוצר אחד על אחד עם אותם יכולות ואותו שימוש מתכלים באותו מחיר! חברת ברדר שינתה רק את שמו מ PT1000 לשם PT105 , עדכנו את הלקוח מיד כשבישרו לנו את הבשורה וכמובן שינינו את השם גם באתר. הלקוח קיבל את המוצר יום למחרת ההזמנה באותו המחיר שהזמין . הלקוח קיבל שירות מדהים אני עדיין לא מבין למה לעלות חוות דעת כזאת שלא משקפת כלל וכלל את המציאות, למרות שדיברנו עם הלקוח עדיין החליט לעלות חוות דעת שאני אישית לא מבין למה ? בכל זאת אנחנו בתור חברה ממשיכים לתת את השירות הטוב ביותר המהיר ביותר וההוגן ביותר כלפיי כל הלקוחות ואני בתוך שגם הלקוח הנ"ל יחזור לקנות דרכינו ואנחנו נתן לו ולכולם את השירות הטוב ביותר !