
קיבלתי שירות פשוט מדהים הזמנתי אולר לדרמן לבן שלי, לא היה ברור לי מועד אספקה ולכן התקשרתי לחברה היו פשוט נפלאים, העירו את תשומת ליבי שהם חורטים את השם על האולר(בהזמנה לא שמתי לזה לב) השיחה הייתה ביום ה בערב, והבטיחו לי וגם קיימו שהאספקה תהיה מהירה ההתקשרות בינינו (מועד משלוח וכדומה) נעשתה בצורה מאד נוחה דרך ווטסאפ לסיכום, אני מאד מרוצה גם מהשירות וגם מהמוצר






















