
שירות מהיר, מקצועי ואדיב. תהליך זיהוי צרכים הן כספיים והן מקצועיים היה מהיר , נעים ומקצועי. שירות לקוחות לאחר הרכישה נעשה באופן מלא ובצורה מקצועית. יש לשפר את טווח זמן המשלוח

בזמן הרכישה רשמתי בהערות שבימי שני ורביעי אני נמצא בכתובת אחרת. למחרת (יום רביעי), בלי שהתקשרו אלי אפילו, השליח הגיע לכתובת שרשמתי בהערות, כל הכבוד.

שירות מדהים, אדיב ומקצועי ממירב. חנות נעימה עם חניה צמודה, כשמי שמנהל את ההתקשרות הינה מזכירה בשם מירב שנותנת את ההרגשה הכי טובה.... מחיר מצוייו למוצר מצויין...

חווית קניה מושלמת תוך 3 שעות הגיע שליח מנומס ואדיב, השרות של החנות מעל ומעבר- חוית קניה הכי טובה ומהירה שהייתה לי . בנוסף וידוא במייל של החנות האם אני מרוצה מהמוצר! פשוט מושלם מומלץ ביותר

ביצעתי את ההזמנה ביום ראשון בצהריים למחרת בבוקר המדפסת כבר הגיע אלי עם שליח. ביצוע ההזמנה עצמה היה מאוד קל. ענו לטלפון מהר מאוד. בחורה נחמדה עם המון סבלנות ורצון טוב. שירות מעולה!!

לאחר מס' רכישות בחברה אני רוצה לציין כי ההתרשמות היתה מעולה , השירות מצויין ,והמקצועיות מרשימה , יש לציין באופן אישי את הגב' מירב חליפה ממחלקת שיווק ומכירות שמלווה לאורך כל הדרך את תהליך הקנייה ומשקיעה מאמצים רבים בלקוח ובשביעות רצונו.

השירות מצוין, דני עזר לי לבחור מדפסת שעונה על הצרכים שלי בדיוק וחסך לי קנייה לא מתאימה לצרכיי. השירות היה מעל המצופה , חזר אלי ב21:30 (בשעות עבודה אני עמוס...) ועזר לי למלא את ההזמנה. המדפסת הגיע אחרי יומיים עם שליח עד הבית זו מדפסת שנייה שאני קונה בשנים האחרונות בניר טק ואין לי ספק שעם שירות כזה אמשיך לרכוש שם בעתיד. דוגמא לשירות ומקצוענות תודה דני!

במקור הזמנו וקיבלנו מדפסת שלא התאימה לנו(1217) . למרות שפתחנו אותה מהאריזה ניר טק פעלו ללא לאות לקבלת אישור מ-HP לקבלה חזרה ללא כל התחייבות מצידנו. לאות הוקרה והערכה בחרנו לקנות מדפסת אחרת מתוצרת HP (1536) והיא פועלת אצלנו לשביעות רצוננו המלאה

אחרי סקר מחירים החלטתי שארכוש את הסורק שבחרתי מחברת "ניר טק" מערכות . הדגם שבחרתי והזמנתי היה V30. לאחר סוף השבוע שאחרי ההזמנה קיבלתי הודעה מהחברה - ע"י אריאל - שהיבואן הודיע שאין לו יותר במלאי המוצר המבוקש ועל כן - מאחר ובוצע כבר התשלום של ההזמנה וחשוב יותר - הלקוח אינו חייב להיפגע מ"קצרים" בתקשורת ביו היבואן לבין המשווק - הוחלט לשדרג את ההזמנה שלי למוצר חדיש יותר ומן הסתם גם יקר יותר ללא כל תוספת מצידי . ללא כל ספק - מציות נדירה ויקרת ערך במחוזותינו. אגב , המשלוח בוצע ע"י אותו אריאל שהחליט שמאחר והוא ממילא מגיע לאזור בו הייתי עדיף לקצר את ההמתנה. מרשים ביותר. כך רוכשים לקוחות נאמנים לטווח ארוך.

זהו המקום הכי אמין ומקצועי בישראל למדפסות. קונה את כל המדפסות והטונרים שלי לעסקים מהם. תבקשו אך ורק את דורלי המדהימה!!! היא מקצוענית ומשקיענית, נותנת שירות ברמה של ארצות הברית. הייתה לי תקלה בחיבור הוויפי, טלפון זריז לדורלי ומנהל התמיכה הטכנית של Brother איתי על הקו, פותר בשנייה. תודה רבה דורלי.

בס"ד קיבלתי המלצות על המדפסת בזאפ ואמרתי שניקח, התקשרתי לחנות וביצעו ישר את ההזמנה והיו מאוד אדיבים.. לאחר כמה ימים הגיעה המדפסת עם שליח...התקנו אותה ומשום מה היה נראה שלא היה טונר במדפסת... שהתקשרנו לברר הם אמרו לי לבדוק עם HP התקשרתי לחברה והם אמרו לי לדבר עם המוכר ושוב התקשרתי והם אמרו שיבדקו את זה ולאחר זמן חזר אלי נציג מהחנות ואמר שידבר עם המנהל שישלחו טונר מתאים למדפסת ולמחרת בבוקר שהתקשרתי וביקשתי שישלחו לי בדואר שליחים מהיר כי היינו צריכים את המדפסת דחוף...והם הסכימו וקיבלנו את הטונר עוד באותו היום, שבאנו להרכיב את הטונר למרבה ההפתעה הוא היה בפנים, רק לא היה נראה כך... התקשרתי לחנות ואמרו לי שאני ישלם על הטונר החדש במחיר הנמוך בזאפ ממש שירות מצויין... תודה לכם...

התקשרתי לחברה בפעם הראשונה ...חששתי כי ידעתי שיש הרבה חאפרים ותחמנים ואני חשדן מטיבעי ! שוחחתי עם דני וגיליתי חווית קניה מסוג של אירופה...יושר הגינות מקצועיות המדפסת הגיעה ללא הטיונר הנוסף שהזמנתי...תוך יום היא הגיעה עם יופי אס משלווח מהיר אמינות ועם מנהל בשם דני שהוא ישר ומקצוען ...כול הכבוד !!!שילמתי תוספת עבור אחריות של hp ולא כמו אצל המתחרים שזה אחריות 3 שנים במעבדה שלהם וחובה לרכוש טיונרים אצלהם...אצל ניר טק אין פולישטיק הכול ישר ברור בלי תחמנות !!!

קנינו מניר טק כבר שתי מדפסות, מכיוון שהיינו מאוד מרוצים מהשירות המהיר והאדיב. נורא כייף לעבוד איתם- שירות באמת ברמה. יש להם גם מבצעים מאוד שווים לקניית ראשי דיו במעמד רכישת המדפסת, הם מאפשרים רכישה של סט ראשי דיו נוסף במחיר מוזל ומשתלם.

שרות אדיב ומהיר, מומלץ! אדיבות במענה הטלפוני כמו גם בשרות בחנות עצמה, חווית קניה פשוטה ונעימה. בהחלט אשמח לקנות שוב בחנות זו

הזמנתי מדפסת , השירות היה מצויין !! מהיר, השליח הגיע אליי תוך יומיים מההזמנה. ממליצה בחום. כמובן לציין שהמחיר ותנאי התשלום מעולים. תודה רבה כמובן שאשוב לרכוש שוב

הזמנתי דרך אתר אינטרנט ביום חמישי ויומיים אחרי כבר התקשר אלי שליח של UPS שהביא לי את המדפסת, פשוט נדהמתי מהשירות המצויין ואספקה מהירה.כל הכבוד לכם.

הזמנתי בחנות ניר טק משלושה סיבות- המחיר הכי זול בזאפ, והסיבה השניה מעל למאה חוות הדעת החיוביות, והסיבה השלישית שבכל חוות הדעת כתוב שהמוצר הגיע תוך יום. זו הסיבה שלמרות שכתוב אספקה 6 ימים ציפיתי שהמדפסת תגיע תוך יום, וכך היה. המוצר עצמו מצויין, ואפשר לקרוא את חוות הדעת שכתבתי בעמוד המוצר.

הזמנתי דרך האתר כרגיל. בטלפון מסרתי את הפרטים של הכרטיס שלי. נאמר לי שהמדפסת תגיע כעבור 3-4 ימים. חשבתי סוף השבוע או תחילת שבוע הבא. לתדהמתי הוא הגיע למוחרת היום! לא חלמתי שזה יהיה כל כך מהיר. חברתי וכל פשוט עובד. אני משתמש בLinux ולא בWindows, כך שאנשי Linux יכולים לבחור במדפסת הנ"ל ללא חשש.

ביצעתי את ההזמנה לקראת סוף יום העבודה באמצעות אתר האינטרנט, למחרת בבוקר התקשרו לשאול אם אני בטוח שאני רוצה לקנות מקורי כי חלופי יצא הרבה יותר זול. בחרתי להישאר עם המקורי. שאלתי את הנציגה על הדרך האם השליח מתאם הגעה או פשוט מגיעה, אמרה לי שהם אמורים לתאם. למחרת הגיע השליח עם המוצר. באופן כללי מאוד מרוצה, הגיע מהר מאוד ולא הציקו בטלפון, רק חבל שהמשלוח לא תואם אבל זו כנראה כבר בעיה עם חברת השליחויות

המשלוח הגיע מהר מהצפוי בעיקר אני מציין את שרות הלקוחות. קניתי מדפסת עם טונר נוסף. לאחר כשלושה חדשים הטונר המקורי נגמר והחלפתי לטונר הנוסף. הטונר הנוסף לא עבד טוב ולכלך לי את הדפים. שיחה קצרה לשרות לקוחות, בה תארתי את הבעיה. כמה דקות לאחר מכן חזרו אלי והבטיחו משלוח של טונר חדש.למחרת הגיע שליח עם טונר חדש ותקין. עד היום לא נתקלתי בשרות כל כך אחראי ומהיר. כל הכבוד!

בחרתי לקנות בחנות הזאת בגלל הביקורות הטובות והמחיר של המדפסת היה הכי זול שמצאתי. המשלוח היה מהיר מאוד. בדיוק 24 שעות אחרי שהזמנתי, המדפסת הגיעה.

הזמנתי בתאריך 19/6/2012, ב20/6/2012 (יום למחרת כן...!) התקשרו מחברת השליחויות ואמרו שהם בשכונה. אני לא הייתי בבית וביקשתי שיגיעו למקום העבודה שלי (לא באותה עיר), היום ה21/6/2012, המדפסת כבר מותקנת אצלי בבית, חדשה דנדשה, עם כל הניילונים ומדפיסה פגז. חווית הקנייה היתה פשוט 10. אין יותר טוב מזה.

יום אחרי שהזמנתי את המדפסת הגיע השליח ולכן הייתי חייב לציין זאת וזה בנוסף לאדיבות ולמקצועיות רבה עם הסברים מפורטים על המוצר הנ"ל

המשלוח הכי מהיר שראיתי בחיי, הזמנתי בשעה 23:00 ביום שבת וקיבלתי את המכשיר ע"י שליח בשעה 12:00 בצהריים, גם המחיר הכי זול שיש וגם משלוח חינם עד הבית וכזה מהר.. אין ספק שהרווחתם לקוח ביושר , תמשיכו כך.