
נדב קרן וחיים היו נחמדים ועזרו אני אחזור לחנות הזו ואקנה רק שם כי הם היו טובים ממליץ לקנות רק שם

נדב קרן וחיים היו נחמדים ועזרו אני אחזור לחנות הזו ואקנה רק שם כי הם היו טובים ממליץ לקנות רק שם

נהרס לי השלט באמצע הפיפא, באתי אליהם, ישר קיבלו אותי בחיוך ובזריזות 2 המוכרות ליקה וקרן. תודה על השירות ועל השלט הכחול המגניב!!!!

קיבלה אותי קרן עם חיוך, ראתה שאני חייל ועשתה לי הנחה בהחלפת המשחק. ממליץ בחום על החנות, שירות חם ומבחר גדול של משחקים!!

באתי לקנות משחק, פינקו אותי בגירסא יותר משודרגת במחיר דומה. חנות מאוד נחמדה עם מוכרות נחמדות. נחזור לקנות עוד משחקים, תודה!!!

חנות מהממת שירות נפלא ואדיב מוכר בשם דני שווה להגיע מאוד נהנתי מהקניה וממליצה בחום!

שירות מדהים, הפלאפון הגיע כבר באותו יום אחרי כמה שעות מההזמנה, דודו מנהל החנות נותן יחס אישי ואכפתי ! שווה להזמין ולקנות מחנות זאת !

שירות מקצועי ואמין , מחירים הכי נמוכים באתר , המוכרים מקסימים נותנים שירות מכל הלב . ממליץ מאוד ...

אני לקוח קבוע בחנות, קונה פה שנים..גם את הסוני פלייסטיישן שלי קניתי פה. תמיד מקבל שירות מצוין ומחירים זולים.

יחס מאוד לא נעים מהמעבדה, קשה מאוד לתפוס אותם בטלפון. נתק מוחלט בין נק' השירות לבין המעבדה מה שמקשה מאוד על התקשורת. הוחלף לי לוח אם לדגם הארצי במקום הבינלאומי שהיה לי, וכשהתקשרתי להתלונן על הנושא(כמובן שלקח לי נצח לתפוס אותם בטלפון) איימו שאם ישימו לי לוח אם של הדגם הבינלאומי התקלה תחזור ואני לא מכוסה בביטוח התיקון(שזה לא נכון כיוון שגם LG שחררו בגירסה הבינלאומית לוחות אם תקינים, כנראה שהם פשוט לא מחזיקים כאלה). בנוסף משהו רופף במכשיר, אני לא מחזיר להם את זה כיוון שאני טס לחו"ל ואני לא יכול לחכות לחזרה של המכשיר.

חנות מצויינת. חוזרת בכל פעם לקנות מהם. קניתי מהם גם קונסולת PS4 כולל כל האביזרים, גם משחקים וגם מכשירים סלולריים. בכל פעם אדיבים, עונים על כל השאלות שלי גם בחנות וגם בטלפון. שרות מצויין.

המוכר דני היה אדיב מאוד, נחמד. שירות טוב מאוד ואחזור רבות לקנות מהחנות. התרשמתי מאוד גם מניקיון והסדר של החנות חמישה כוכבים!

שירות פצצה חנות פצצה מחירים קטלניים קונה אצלם תמיד אחרי שראיתי את כל המחירים ממליץ ואת השירות ממליץ מאוד

שירות נהדר ,מקצועי.2 המוכרות מקסימות עונות לעניין ונותנות שירות ממש טוב ומקצועי,חווית קנייה מאוד נעימה

חנות מדהימה, המוכרת עזרה לי מאוד, נתנה שירות מעולה והייתה מאוד נעימה. החנות מאוד מקצועית עם מכירים משתלמים ומבצעים ממש טובים. אני אחזור לקנות שם שוב בטוח!

הייתי היום בשעה 16:00 בסניף ישפרו סנטר במודיעין. קיבל אותי דני (אם אני לא טועה..) .נותן שירות מדהים. הזמין עבורי פלייסטיישן 4 (בנאדל מלחמת הכוכבים) כי לא היה במלאי. וציין שיגיע כבר מחר בבוקר! הוא סידר לי הנחות מטורפות על רכישות נלוות, היה מאד שירותי ונהדר. תקתק הכל מהיום למחר. היה תענוג להתייעץ איתו בנוגע למשחקים. אין ספק שאבוא לרכוש שוב!!! תודה! ענבר

חנות טובה כול הזמן קונה אצלהם כול המשחקים שאני קניתי מהם ויש להם את כול המשחקים שאני רוצה במחיר טוב תודה לליקה הגינגית

הגעתי לחנות והכל התנהל בצורה חלקה ומהירה אווירה מאוד נעימה הסברים מעולים בקיצור חווית קניה מעולה

החנות היחידה בארץ שמוכרת את המשחק שרציתי (journey collector's edition ps4 ) שירות מצוין ומחירים זולים, מומלץ בחום!

שירות אדיב עם גמישות ראויה לציון. בטעות רכשתי דיסק שאינו מותאם למכשיר הווי. למרות שהדיסק נפתח, הם הסכימו להחליפו בדיסק חדש בגרסה הנכונה.

הרבה זמן רציתי לקנות את המכשיר הזה והגעתי לחנות הנכונה ! קיבלתי שירות אדיב מקצועי ומהיר ממוכרת בשם אליס. ממליץ בחום..

אני הזמנתי את הכרטיס זיכרון בלילה בשרות vip דרכ הפל שלי אחרי יומים אני מיתקשר אומרים לי שרק היום הגיע למלאי. עבר עוד יום ועדין לא הגיע בגדול לא כזה מרוצה חשבתי שיגיע יותר מהר

נרשמתי לאתר במיוחד כי אני חייב לספר לכם על ההרגשה שלי מהשירות לקוחות של המקום ! קניתי שם 3 משחקים הפעם זה need for speed, assassin's creed ,BAtman arkham knight ולפני חודש קניתי בהמלצת קרן את the last of us. שהגעתי לחנות היו המוכרות קרן וליקה נהנתי מאוד מהשירות נתנו יחס מדהים ממש כיף באתי לקנות משחק אחד ומרוב שיהיה לי נעים קניתי 3 . באמת באמת ממליץ בחום ללכת לשם בשביל כל דבר שאתם צריכים ושיש לחנות הזאת להציע לא רק בשביל PSP. ועצה שלי שזה קשור למשחקים תקשיבו לעצה של קרן וליקה ממש נהנתי מהמשחק :). תודה רבה על השירות!

רכשתי היום אייפון 6 s 128.בחנות בראשון לציון. קיבלתי פרטים והזמנתי באמצעות אליס..הגעתי לקבל את המכשיר.שירות מקצועי של אליס ,שהתאימה את כרטיס הסים הישן למכשיר החדש. ההפעלה והעברת הנתונים ע"י נדב-מקצוען אמיתי!!! ממליץ בחום !!!

ההזמנה באתר הייתה די קלה והמשלוח היה די מהיר והכל היה די בסדר. לא הכי מרוצה מהשירות לקוחות שלהם, הוא לא הכי מקצועי שיש.. המשחק התחיל לעשות לי בעיות תוך כדי תהליך ההתקנה, התקשרתי אליהם והפנו אותי למוקד תמיכה של חברה כלשהי שאינה קשורה לקניה עצמה. המענה שם היה מתחת לכל ביקורת והשירות היה לא מועיל. תעשו חשיבה עם עצמכם בנוגע לרכישה אינטרנטית אצלם.

שירות פצצה אנשים מדהימים חווית שירות לקוח קבוע ממליץ מאוד מאוד. תמיר דדון מזאפ תלכו ללסניף עצמו מבחר ענקי ואיכותי