
שרות אדיב, מקצועי ומהיר. קניתי 2 מכשירים, אחד היה חסר במלאי , תוך שעה קבלתי טלפון שהמכשיר הגיע, חיכה לי בשובי לחנות

שרות אדיב, מקצועי ומהיר. קניתי 2 מכשירים, אחד היה חסר במלאי , תוך שעה קבלתי טלפון שהמכשיר הגיע, חיכה לי בשובי לחנות

הגענו לחנות ..המוכרים היו מקסמים מהירים עם תודעת שירות גבוהה קיבלנו מתנות ...הקניה היתה הזולה ביותר שמצאנו הקיצר יצאנו מחויכים ומרוצים...

התחושה שלי היא שבחנות הזאת מוכרים טלפונים משומשים כחדשים ועובדים על אנשים. אני לא בן אדם חשדן ומאמין לאנשים כל עוד אין סיבה לחשוד. באתי לחנות הזאת בעקבות ביקורות טובות בזאפ(על כך בהמשך). האתר שלהם היה נגוע בוירוס ואי אפשר היה להזמין דרכו. התקשרתי ואמרו לי שחייבים לבוא לחנות והתשלום הוא רק במזומן. כשהגעתי לחנות, המוכר דרש שאני קודם אשלם ואז הוא יביא לי מכשיר. שילמתי. המוכר פתח קופסה ונתן לי מכשיר. הסתכלתי על המכשיר וראיתי שיש עליו שתי פגיעות די רציניות. נראה שהוא קיבל מכה רצינית. הראיתי את זה למוכר והוא מיד הביא לי מכשיר אחר. על מכשיר זה לא ראיתי פגיעות או שריטות גדולות. עם זאת מתחת ללפחות שתיים מהמדבקות היה לכלוך. בנוסף, כשבדקתי את המספר הסידורי של המכשיר, ראיתי שהוא שונה מזה שעל הקופסה. כמו כן, המכשיר היה שחור ועל הקופסה היה רשום: white. הראיתי זאת למוכר. הוא הביא לי מכשיר שלישי. גם הפעם הקופסה הייתה פתוחה והוא טען שאין כזה דבר קופסה סגורה. הפעם המכשיר נראה נקי לגמרי ואני נוטה להאמין שהוא חדש. לקחתי אותו ונראה שהמכשיר בסדר. עם זאת, החוויה בהחלט השאיר טעם רע. עברתי שוב על התגובות החיוביות על החנות בזאפ ואני ממליץ לכם לעבור עליהן גם כן. לשון כל התגובות דומה, פרט לתגובות בודדות כל כותבי התגובות לא כתבו שום תגובה אחרת על מוצר או חנות וגם במקרים היחידים שכן, הם לא כתבו יותר משתי תגובות אחרות.
בס"ד . שלום רב. קראתי בעיון רב את תגובת הלקוח, מאחר והרכישה בוצעה ב- 4.7.11 לפי חשבונית עיסקה המצ"ב לא ברור לי מדוע בחר הלקוח להלין על מתן השרות 3 חודשים אחרי הקנייה . עם זאת לגופו של ענין , מאחר והרכישה בוצעה ב- 4.7.11 לפי בדיקתינו בחנות אין ראיות המזכירות ארוע זה , עם זאת אנחנו נוטים תמיד להאמין ללקוחות שלנו, לצערינו לעיתים קבלת המוצר מן הספק אשר הוא בוודאי מקורי וחדש , מגיע בטעות סופר עם אריזה עם מס' סידורי אשר לא תואם למוצר . לאור דרישת הלקוח מבעל החנות הוחלף לו המכשיר בו מייד עם זיהוי התקלה ,למכשיר חדש ומקורי ללא פגם עם אריזה מקורית. גילוי נאות : יש לציין שאנו על מנת לשמור על לקוחותינו פותחים כל אריזה מקורית של מכשיר המגיע מן הספק/ יצרן על מנת לוודא שכל תכולתו תקינה ותואמת למפרט. אנו מצהירים מפורשות אין באמתחתינו מוצר משומש למכירה . אצלינו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות.בברכה , הנהלת החנות .

הזמנתי ביום ב' וכבר היה אצלי ביום ו'(קיבלתי את מספר הרשום אחרי שהבילה כבר הגיעה) שירות אדיב מהיר מדויק וטוב והייתי קונה שם שוב.

קניתי את המוצר מהחנות. שלחתי את אחותי שתקנה לי את המוצר במזומן(!!!) הם ניצלו את תמימותה ושלחו לה מטען מזוייף והוציאו מהאריזה את המטען המקורי! שימו לב לכך!!! בשיחה שהתקשרתי לברר מדוע הוא הזמין אותי חזרה לתל אביב להחליף, כשטענתי שזה לא בסדר מצידו הוא פשוט ניתק לי ת'שיחה ולא ענה לי יותר...
שלום רב , לאחר עיון בדברי הלקוח יש לעמוד על דיוקם , אכן החנות מספקת את המוצר הנדון עם מטען תחליפי , כל המטרה מראש להוזיל את מחיר המוצר, לעומת מחירו בשוק עם מטען מקורי, בוי אי פי מובייל זו זכות לתת שרות, ובמחירים זולים יותר מן המתחרים ע"ח מטען לא מקורי שמספק בדיוק את אותו מענה . מיותר לציין שכל זאת נאמר מראש ללקוח שבחר לקנות במזומן בשל המחיר האטרקטיבי של המוצר ולא של המטען . בברכה , vip mobile

התקשרתי לחנות על מנת לברר פרטים במלאי סמסונג גלקסי S3, בעל החנות ענה לי שכן. לאחר מכן שאלתי אותו אם אני אוכל לשלם באשראי והוא אמר לי שכן - עד 2 תשלומים. הגעתי לחנות במיוחד על מנת לרכוש את המכשיר וכשהגעתי לשם היתה שם בחורה אשר אמרה לי כי אין אפשרות לשם באשראי. הייתי המום שכן לפני שעה נאמר לי בטלפון על ידי בעל החנות שלא תהיה כלל בעיה. המוכרת התקשרה לבעל החנות וזה אמר לה שעליי להביא לפחות מחצית מהסכום במזומן !! לא לעניין שהחנות מאלצת את הקונים להסתובב עם אלפי שקלים במזומן ברחובות ומעבר לכך לשקר ללקוח בטלפון ולאלץ אותו להגיע במיוחד ופתאום לשנות את גירסתם זו חוצפה ממדרגה ראשונה ! אני כבר אקנה במקום אחר.

הגעתי לחנות אחרי שיחה טלפונית במהלכה קיבלתי הצעת מחיר משתלמת, ומכיוון שרכשתי שני מכשירים הובטחו לי "צ'ופרים". בחנות, למרות שהיינו לקראת שעת סגירה, קיבלנו יחס אדיב ומקצועי, ג'נט המקסימה הדביקה בסבלנות רבה ובמקצועיות את מגיני המסך על שני המכשירים, בעל החנות הציע שנגיע שוב עם כרטיסי הסים להשלמת השרות. מבחינתי חנות מומלצת ביותר, הרגשתי שממש אכפת להם וחשוב להם שנהנה מהמוצר. כל ההבטחות שניתנו בטלפון קויימו ואף יותר מכך. למרות שאנחנו גרים רחוק מת"א, נחזור לחנות בעתיד לרכישות נוספות בזכות השרות הנפלא, הנסיעה בהחלט השתלמה.

חיפשתי גלקסי S3 בורדו. התקשרתי לכל החנויות עם ציון גבוה כאן בזאפ. בחלקן לא היה ובאלו שכן דרשו כ 200 שח יותר עבור צבע זה. רק VIP MOBILE לא דרשו תוספת עבור צבע מיוחד. בנוסף המחיר היה זול יותר מהנקוב באתר. כמוכן ביצעתי את ההזמנה ביום ראשון והבהרתי לז'נט המוכרת שחשוב שאקבל את המכשיר לפני יום שישי כי הוא מיועד לבני החייל. היא דאגה לשלוח את המכשיר עוד באותו יום לאחר שעות העבודה ואכן קיבלתי אותו כעבור יומיים. בקיצור, שירות מומלץ ביותר.

החנות יפה והשרות לעניין ומצויין. המוכרת מקפידה להסיר ללקוח את כל מה שצריך. אחראית מאד. מקפידה על קוצו של יוד על מנת שהלקוח יהיה מרוצה. יצאתי מהחנות בהרגשה טובה מאד ואני עוד אחזור לשם.

הגעתי למקום דרך אתר זאפ. המחיר הכי נמוך שיש יחד עם עוד מקום. שירות מצוין, קיבלתי שירות מהר. בניגוד לרוב החנויות ,שם גם יש את שאר הצבעים של גלקסי S3 שיצאו רר לאחרונה. בנוסף לכך,בגלל ששילמתי במזומן קיבלתי כיסוי לגלקסי מתנה.

חנות מעולה !!! צוות מצויין !!! הזמנתי גלקסי אס 3 טלפונית והגעתי לאיסוף עצמאי , הצוות שם היה מתחשב מאד בכל המישורים יעצו לי נכון לגבי אביזרים נילווים לא היו קטנוניים כמו כמה חנויות אחרות .ובקיצור -חנות מומלצת !

אבקש לציין שהגעתי לחנות V.I.P MOBILE בעקבות חוו"ד של קונים באתר, ואכן הקניה הייתה לשביעות רצוני ומעבר. כל מה שמוצע באתר (וגם באישור טלפוני) אכן נכון. המחיר הכי נמוך שמצאתי, המוכר היה אדיב וסובלני. אין לי ספק שבעתיד ארכוש מהם מוצרים נוספים. תודה.

מקום מרכזי, נח להגיע. השרות יעיל, לעניין מאוד אדיב וסבלני. המוצר מקונפג לפי צרכי הלקוח. לא נראה לי שצריך להוסיף יותר

הגעתי לחנות בגלל שלושה דברים: 1. המחיר של המכשיר שרציתי לקנות, Galaxy 3, היה בין הזולים בזאפ. 2. התקשרתי מספר פעמים לפני שהגעתי והם היו מאוד נחמדים בטלפון 3. קראתי עליהם ביקורות חיוביות בפורומים באינטרנט (לא בזאפ). בחנות הסבירו לי כל מה שצריך לדעת וענו לי על כל השאלות. המכשיר הגיע בקופסה סגורה ופתחו אותו לנגד עיניי (מאוד חשוב). הכל קרה מאוד מהר למרות שהיו הרבה אנשים בחנות. ואגב, המכשיר מדהים!

שירות מדהים!! אין דברים כאלה... רכשתי אתמול סמסונג S2 לביתי. התגלתה תקלה. המכשיר הוחלף מיידית בחדש בליווי התנצלות תוך מתן שירות מהיר ואדיב. נועם ההליכות והשירות המעולה של צוות החנות אינם שיגרתיים בנוף המסחרי בארצנו. מומלץ מומלץ מומלץ. ג'נט - תודה רבה.

ביקשתי טלפונית לרכוש 2 מכשירים. שמרו לי את המכשירים בצד עד שהגעתי. המוכרת, ז'נט, היתה אדיבה ומקצועית, הציעה מבצעים רלוונטיים (מגן מסך, מטען) אך המליצה שלא לרכוש אביזרים מיותרים (כרטיס זכרון גדול מדי). בסה"כ חוויית קניה חיובית ביותר.

היה מהיר ידידותי וקשוב קיבלתי הסבר מלא על המכשיר ההבדל בינו לדגם היותר משוכלל וכן עוד מספר שאלות שנשאלו יצאתי שבע רצון

דניאל ממש היה נחמד, הגענו, ישר הוא אמר לנו שאם נשלם במזומן הוא יתן לנו גם כיסוי וגם מגן מסך, לא היה לנו מזומן והיינו לחוצים בזמן, הצלחנו לגרד בערך 700 שקלים במזומן וזה הספיק לו. הוא אמר שנגמר לו המגן מסך אבל הוא צריך לקבל. הגעתי שבוע לאחר מכן ודניאל בכיף שם לי את המגן מסך (ניקה לפני כן והראה מקצועית רבה גם ללקוחות אחרים). בקיצור הייתה חווית קנייה ממש טובה, ממליצה בחום. דניאל עושה רושם של מקצועי וממש נחמד!

שלום, אני עוסק בשרות 25 שנה, אז: 1.יחס חם,אדיבות,דיבור בגובה העיניים,תמיד עם חיוך ולחיצת יד. 2. חנות מסודרת,מוארת,שכוללת מלאי זמין. 3. הגישה עניינית ולא סחור סחור. 4. הנציגים שם מקצועיים מאוד ומבינים עניין 5. המחירים הוגנים לכל דורש. 6. והכי חשוב יש "אבא" מאחורי כל בעיה. 7. אני אביא עוד לקוחות בשמחה לשם.

שירות מקצועי ומעולה! רכישה מהירה וכיפית. תודה רבה לדניאל ושותפתו (שגם שמה לי את הכיסוי מסך ללא בועות). מומלץ ביותר!

המוכר בחנות היה מאד אדיב. קיבלתי כיסוי מתנה. רכישה מהירה ויחס טוב. מומלץ. אם אתם צריכים קבלה בשביל ניתוק\זיקה אצל החברות הסלולריות הגדולות, בקשו שירשמו לכם את מספר IMEI וחותמת החנות.

הגעתי לחנות בגלל שלצערי אתר האינטרנט שלהם חדש ולא מאפשר כרגע רכישות.ביררתי פרטים בטלפון וקיבלתי את כל התשובות.קיבלתי שירות מעולה,מהיר מכשיר בצבע לבן ללא תוספת תשלום (לא ניתקלתי בכך בשום מקום אחר) עברית מלאה ומחיר יותר מהוגן גם לכרטיס הזכרון. אין ספק שהיה שווה להגיע אליהם גם מהצפון הרחוק (אני גרה באזור הכנרת) כל הכבוד,המשיכו כך

ביום ראשון צלצלתי לחנות קבלתי פרטים לקניה, למחרת יום שני כל מה שנאמר היה נכון ומדויק, מה שקורה במקומות אחרים הדברים משתנים בזמן ביצוע הרכישה. הזוג ששרת אוחי היו אדיבים וסימפטיים מאד. לעשות איתם עסקים ממש כייף. לבחורה הנחמדה יש ידיים זהב הדביקה לי את המגן מסך בדייקנות ללא שום בועות אויר. בברכה עודד עפרוני.

הגעתי לחנות בעיקבות ההמלצות פה בזאפ. מיד כשהתפנו אליי קיבלתי שירות טוב, מהיר ואדיב מז'נט. המכשיר הוצא מהקופסא לפניי, הוצגה לי תעודת האחריות ולאחר התשלום אפילו שודרגה לי מערכת ההפעלה. שימו לב שהתשלום למכשיר זה במזומן.

שירות אדיב ומחיר מצויין (אם כי צריך לבוא עם מזומן, שזה קצת לא נוח) עבור מכשיר טוב עם תמיכה מלאה בעברית כולל תפריטים. המגן מסך לא הושם בלי בועות לגמרי, קצת מבאס, אבל לא נורא (3 בועות קטנטנות). בסה"כ הייתי מרוצה.