
רכשנו ציוד צילום לבת שלומדת תקשורת צילומית, קיבלנו יחס VIP מעולה, אדיב, מחויך, סבלני והכי זול בארץ. שעתיים של חוויה.

רכשנו ציוד צילום לבת שלומדת תקשורת צילומית, קיבלנו יחס VIP מעולה, אדיב, מחויך, סבלני והכי זול בארץ. שעתיים של חוויה.

חנות גדולה, שירות מעולה יש עם מי להתייעץ. יחס אישי המקצועי, מחירים זולים ממליץ בחום.

קיבלתי שירות מדהים. אמיר ישב איתי יותר משעתיים ודאג שאבין כל פרט בציוד החדש שקניתי . אין ספק שמעכשיו אני קונה ציוד צילום רק בסטודיולנד

כשנכנסתי לחנות החדשה ורחבת הידיים של Stodio land ברמת השרון, התקבלתי בחיוך וללא המתנה כלל. כל מה השהייתי צריכה זה להגיד מה אני רוצה לצלם, אמיר החביב, כבר הציג לפני את כל האופציות ברמות מחיר / איכות. הסביר לי בסבלנות גדולה את ההבדלים, היתרונות והחסרונות עד לפרט האחרון ואף הנחה אותי כיצד להשתמש בציוד. תודה אמיר על השירות המעולה.

שירות מצויין, התקשרו אלי מהחנות מספר דקות לאחר הרכישה כדי לוודא שההזמנה תקינה לפני המשלוח, משלוח מהיר.

יחס אישי מעולה, מענה לכל השאלות, יחס אדיב ביותר! הסברים על כל פריט ששאלתי בהרבה סבלנות.

באתי לאסוף מוצר מהחנות אליה באתי בפעם הראשונה. את המחירים התחרותיים עוד ראיתי באינטרנט, אך בנוסף לכך גם השירות מעולה.

גרועה!!! באתר לא היה חוסר או אזל המלאי הזמנו ב13 לספטמבר עדיין לא הגיע המשלוח התקשרו להגיד שאזל המלאי כמה ימים אחרי ההזמנה לאחר מיכן הודיעו שהמלאי החדש הגיע וישלח ומאז ועד היום לא יצרו איתנו קשר אני התקשרתי ואמרו שמבררים מול הדואר.... זה היה לפני מספר ימים -לא שמעתי מהם לא הציעו פיצוי או משלוח חדש על ידי שליח דלת לדלת שזה מה שנדרש במקרה הזה
הלקוח הזמין אוזניות באמצעות האתר בסוף השבוע, יום שישי ה-13/09 לאחר שעות פעילות החנות. עם חזרת החנות לפעילות, יצרנו קשר עם הלקוח ויידענו אותו כי האוזניות שהזמין אזלו מהמלאי ושאנו נקבל אותן בזמן האספקה המצויין באתרנו ונשלח אותן אליו בדואר כפי שבחר בהזמנתו, לפני שהמשכנו בהליך ההזמנה מולו. כאשר האוזניות הגיעו, שלחנו את האוזניות ללקוח בדואר ושלחנו לו מייל על כך כולל מספר חבילה למעקב באתר דואר ישראל. לאחר מספר ימים, הלקוח יצר עמנו קשר וביקש לבדוק היכן עומד המשלוח. נאמר לו שאנו בודקים את העניין ואכן כך עשינו בניגוד למה שציין, עמדנו איתו בקשר אודות סטטוס המשלוח ברגע שהתקבל עדכון אודות החבילה. מספר דברים שנרצה לציין: 1. הלקוח אסף את החבילה מסניף הדואר יום לאחר שכתב את חוות הדעת הזו. 2. לדואר ישראל זמני משלוח שלצערנו לא תלויים בנו. 3. זמן המשלוח בדואר ישראל התארך בגלל תקופת החגים. 4. לו הלקוח היה מודיע לנו שהמשלוח דחוף, היינו מציעים שליחה ע"י שליח מיוחד עד לפתח הדלת. אנו חנות שמבחינתה חווית השירות ללקוח היא הדבר החשוב ביותר, ואנו משרתים כמות רבה של לקוחות מידי יום באתר ובחנות ובאים תמיד לקראת הלקוח ועושים ככל שביכולתנו להעניק חווית שרות איכותית טובה ומהירה. חג שמח וגמר חתמיה טובה.

הי, אני איגור. לאחרונה קניתי עדשה בחנות זו. גישה ומקצועיות. כבוד לקונה. בקיצור. ליגה אחרת.

שרות מהיר ואדיב, משלוח מיידי וחינמי, מוצר שלא נמצא בשום חנות אחר בארץ ומחיר סביר בהחלט. ממש תענוג לקנות מחנות זאת.

חבר'ה מדהימים מקצועיים תענוג לבוא ולקנות מוצרים שווה ביותר תמיד יוצאת מרוצה מכל קנייה מומלצים

הזמנתי מצלמה דיגיטלית ניקון D7200 ועדשת זום. בצעתי את ההזמנה בבוקר , ולקחתי אותה בשעות הצהריים. שרות מהיר ואדיב. המוכר עבר איתי על הרכיבים השונים. הרכיב והפעיל את המצלמה עם העדשה. נתן לי הסבר על תפעול המצלמה וענה בסבלנות על כל שאלותי. חווית קניה חיובית ונעימה.

צוות מקוצעי, אדיב ובעל אינסוף סבלנות! האנשים באו לעבוד, לא מבלבלים את השכל ויודעים לתת עצה טובה. לבסוף המחירים הוגנים וריאלים. תמיד עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולדעת שיש מקום לחזור אליו במידת הצורך.

אחרי בדיקה מקיפה בחניות צילום , הרמתי טלפון לסטודיו לנד וקיבלתי מענה מידיי והתייחסות על כל שאלה . וממש הייתה שירותיות נהדרת ברמה גבוהה מאוד . מצד בחור בשם רביב בהתחלה , ולאחר מכן גם כן אורן שהוא בעל המקום , התלהבתי ממנו ממש מהיחס ומהשירות . הבנתי שמצאתי בית חם ואני ביידים טובות , ומה שחשוב שאני יודע לאן לחזור פעם הבאה . כן ירבו כמוכם , ממש לתפארת מדינת ישראל שאפו . ממליך בחום .

אני התקשרתי לנציג לקוחות וקיבלתי שירות נדיב ומהיר, המוצר הגיע מהר ו בזמן ! תודה

אחרי הרבה בדיקות והתלבטות, ואחרי שיחה עם נציג, בחרתי לקנות מלצמה ושתי עדשות מהם. קיבלתי יחס מעולה שלא מצאתי במקומות אחרים, מענה מהיר ומתחשב, המון ידע והרגשה נוחה שפשר לקנות מהם להישאר בראש שקט. ממליץ בחום!

שירות נעים, מענה מהיר, אדיבים וסבלנים כלפי הלקוח. התקשרתי כמה וכמה פעמים וכל פעם ענו בסובלנות ונתנו את המידע בלי להתעצבן או לנסות לקצר את השיחה. מעריך מאוד שירות אדיב כזה! וגם החבילה הגיע ארוזה בצורה טובה ושמורה, שמחתי לראות עבודה טובה.

מחיר טוב, מישלוח מהיר, שירות מצוין, יצרו קשר ביוזמתם כדי לספק עידכונים שונים על ההזמנה

הציעו את ה-JBL CHARGE 4 במחיר הזול ביותר התקשרתי לברר פרטים לפני הקניה באתר וקיבלתי מענה אדיב וסבלני ביצעתי את הקניה באתר בשלושה תשלומים ללא ריבית יום למחרת התקשרו לברר פרטים אחרונים לפני משלוח המוצר הגיע תוך חמישה ימים מרוצה סה"כ אשוב לקנות בחנות

התקשרתי פעמיים לצורך תיאום המשלוח ושינוי צבע הרמקול, בשתי המקרים נעניתי במהירות ללא העברות מיותרות בין בעלי תפקידים שונים, ותוך אדיבות ומקצועיות. המוצר תקין וחדש לחלוטין כפי שנרשם בתיאור המוצר וכמובן מצויין כפי שידעתי, סאונד מעולה ובאס נפלא.

רכשתי מצלמה 5D murk 3 יד שניה ועדשה 70-220 חדשה השירות היה לעילא , הגעתי לפני שרבשתי את המצלמה והגעתי גם לאחר שרכשתי את המצלמה בכל הפעמים קיבלתי שירות מקצועי וענו לי על כל השאלות

לאחר התלבטויות מרובות בין מצלמת קנון 5D IV לEOS R הגעתי לחנות על מנת לקבל חוות דעת מקצועית בנושא, וכך היה, לאחר שיחה ממושכת והסבר מדוייק על ההבדלים בין הדגמים החלטתי ללכת על הEOS R. בנוסף לזה, הצוות חיזק את דעתי בנוגע לכך שכדאי לי לקנות עדשת קנון 24-70 2.8 תוך כדי הסבר מעמיק הכולל גם סרטוני השוואה מפורטים ותמונות מאתרי השוואה שונים. לאחר מספר שבועות הבנתי שאצטרך לקנות גריפ למצלמה היות ואני מצלם הרבה צילומי פורטרט וצילומים אנכיים, והופתעתי לגלות שיש להם מלאי של גריפים למצלמה הזאת. גם לאחר שכבר רכשתי את המוצרים קיבלתי מהצוות מענה טלפוני על כל שאלה קטנה. תודה רבה ומחכים לעדשות כמו 85 1.2 RF :)

הזמנתי רמקול JBL XTREME 2 במוצ"ש עם דואר רשום ביום ראשון קיבלתי דוא"ל מהחנות שהטלפון לא תקין התקשרתי וקיבלתי שירות מעולה ותוך דקה העניין סודר ונתנו לי מתנה משלוח על ידי שליח חנות זולה ומומלצת עם אחלה שירות