
הגעתי לחנות , שירות מצויין , מהיר , אדיב ואישי , ממליצה לכולם לקנות , מחירים נוחים לכל כיס , אין יותר טוב , הצוות מצויין!!!

הגעתי לחנות , שירות מצויין , מהיר , אדיב ואישי , ממליצה לכולם לקנות , מחירים נוחים לכל כיס , אין יותר טוב , הצוות מצויין!!!

הזמנתי שעון דרך בחור בשם יקיר והסברתי לו שאני צריכה את השעון דחוף למתנה לאמא שלי וביקשתי שזה יגיע עד יום ראשון למרבה הפתעתי השעון הגיע אליי למשרד עם שליח כעבור 4 שעות מההזמנה אני לא רושמת חוות דעת בדרך אבל שירות כזה מדהים הייתי חייבת!!! תודה ענק השעונים!!! אלופים!!

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ ושם קיבלתי שירות מהמם מבני שעזר לי לבחור את השעון הכי מתאים לבן זוג שלי יהלך לקראתי במחיר תודה רבה אמליץ לכל חבריי

אני ואחותי קנינו שעונים לצבע בוודאות חנות השעונים הזולה במדינה עם שירות לקוחות הטוב ביותר נחמדים ואדיבים תמיד עם חיוך אנחנו הבנו שעונים קונים רק בענק השעונים

קניתי את השעון הנ"ל מענק השעונים! אני רוצה לציין לשבח את מנשה ויקיר - שהיו אדיבים מאוד, שירותיים, עזרו לי במציאת דגם של קאסיו מסדרת פרוטרק וגם קיבלתי מחיר מעולה - לאחר סקר שערכתי! היתה לי חוייה קניה מאוד חיובית!! המשיכו כך! תודה!!!

אחלה חנות שירות טוב ומהיר וללא בעיות הכל תקין ומקורי המחיר הכי זול שמצאתי המוכר בני עזר לי מאוד בייעוץ

שירות מדהים!!!!! שעון מהמם ברמה גבוהה, בדיוק כמו בתמונה חווית קניה כיפית קניה קלה ומהירה. תודה רבה

שרות ויחס אדיב. שעון מעולה עם אחריות של היבואן המקורי. הכיי חשוב מחיר מנצח וכמובן שאחזור לקנות שוב ואמליץ לחבריי רק ענק השעונים!

בוודאות החנות הכי זולה בארץ!!!! תודה רבה לבני וכל הצוות שהלכו לקראתי והיו סבלניים כלפי למרות שהייתי מאוד מציקה חחח היה שווה תנסיעה מחולון👌

אשתי ראתה שעון באחד הקניונים שעלה 1400 ש"ח וחשבתי להפתיע אותה באותו שעון שראתה לכבוד יום הנישואין והגעתי לחנות ענק השעונים ומצאתי את אותו השעון בדיוק בחצי מחיר ואני חייב לציין שהשירות היה ממש מעולה אנשים מאד נחמדים ובהחלט בפעם הבאה שאני אחפש שעון אני עובר דרכם ממליץ בחום

הייתה חווית קניה מהנה קלה ונוחה ומה שהכי חשוב השעון הגיע ארוז עם אחריות מקורית של מייקל קורס ובזמן (תוך יומיים) תודה רבה ענק השעונים ובמיוחד ליקיר שדאג שהשעון יגיע אליי בזמן

הזמנתי שעון דרך האתר אחרי שעה הגעתי לסניף השעון ליכה לי ארוז עם אחריות וחשבונית שירות יעיל ומהיר והכי חשוב מחיר נורמלי ממליץ

איזה כיף הזמנתי שעון היוםם בבוקר והשליח שלהם הגיע אליי כבר עכשיו השעה 6 השעון הגיע עם אחריות וקופסא מקורית תודה רבה על השירות אין עליכם

אחרי שחיפשתי שעון מתנה לאבא שלי בהרבה חנויות הגעתי לענק השעונים ברמת גן ושם ראיתי את המבחר הכי גדול וכמובן מצאתי שעון מדהים שאבא שלי אהב מאוד ושוב תודה למנשה שהלך לקראתי מאוד במחיר ועשה לי הנחה יפה ומשמעותית והמליץ לי על שעון מתאים למה שחיפשתי בצורה מקצועית מאוד!!! יישר כוח ותמשיך ככה!!!!

הגעתי לענק השעונים ברמת גן ורכשתי שעון מדהים של מייקל קורס במחיר הזול בארץ עם אחריות מקורית שנתיים תודה רבה על שירות נהדר יישור כוח ותודה על העזרה בבחירה ממליצה בחום למי שמחפש מבחר גדול ומחיר זול

זו לא פעם ראשונה שאני קונה מהם ותמיד המוצר נשלח במהירות עם 100 אחוז אמינות! שירות יוצא דופן אישי וזמין בכל עת!! ממליצה בחום!

קניתי שעון מתנה לאחותי קיבלתי שירות מאוד טוב ומחיר הכי זול בארץ ממליצה בחום בעיקר אצל מוכר בשם בני

אני רוצה לשבח את ענק השעונים קודם כל על יחס מדהים וחם שמלווה בחווית קנייה כיפית ביותר, לא עוזבים אותך עד שהפריט מגיע אלייך ובנוסף שאתה הכי מרוצה ממה שקיבלת, אני אישית הזמנתי בחנות ענק השעונים משהו כמו 6 פעמים ואין פעם שלא קיבלתי בזמן או שמשהו לא היה תקין!! ישר כוח תמשיכו להיות מדהימים כמו שאתם.

ברצוני לשתף אתכם בחווית הקניה שלי בענק השעונים ברמת גן, השירות אדיב ומקצועי בני ומנשה מתייחסים מצויין ללקוחות, היו לצידנו לאורך כל הקנייה ייעצנו לנו שעונים מתאימים ולא לחצו על הקניה יצאנו מרוצים ומחויכים.

ברצוני לציין את השרות המקצועי,אדיב ואמין שזכיתי לקבל מ-בני,ענק השעונים ,ר׳ג. ממליצה בחום לרכוש שעון בחנות ״ענר השעוונים״.כן יירבו אנשים כמו בני. רוב תודות !!

התקשרתי בשעה אחת ושלושים בשעה שתיים השעון הגיע עם שליח לבת זוגתי שירות מהיר מחיר הכי זול בארץ מבדיקה שלי יותר זול מחול כל הכבוד על השירות המהירות והמחיר ....

הזמנתי דרך האתר שעון ב24/6 לאחר משהו כמו חצי שעה חזר אלי בחור בשם בני הכל היה מעולה ביקשתי אם הוא יכול לזרז את המלוח כי זה מתנה ונאמר שיעשה הכל . עד כאן הכל מצוין. ב10/7 עדין לא קיבלתי את השעון ויצרתי קשר עם בני , הוא הןדיע לי שהיה בעיה בכתוהת למשלוח שהעובד שלו עשה טעות והוא ישלח שוב מחדש ב12/7 . כמובן מיותר לציין שהתאכזבתי מאוד ועשיתי ביטול לעסקה . אפילו לא הייתה התנצלות או פיצוי ...פשוט מאכזב .

לפני שהגעתי לחנות התקשרתי כמה פעמיים יום לפני ושעה לפני שהגעתי. אמרו לי כל מה שיש באתר אינטרנט יש בחנות ברמת גן... ואני שאלתי ספציפית על השעון אחד שרציתי... בקיצור אמרו לי תבוא יש הכל. אני מגיע ,אין את השעון, אמרתי להם דיברתי עם נציג מהחנות בטלפון אמרו לי שאותו הנציג נמצא בראשון לציון בכלל והתקשרתי גם לפלאפון שמופיע באתר וענה לי נציג נוסף... וגם הוא אמר שיש את השעון בסניף ברמת גן ובסוף אין.. בקיצור סתם הגעתי ... אמרו לי שהם מוכנים להזמין לי את השעון מראשון לציון במשלוח אבל שאני אשאיר פיקדון... ואני לא אשאיר פיקדון למישהו שלא אמר לי את האמת לפני שניה. אמרתי להם אני באתי במיוחד כי אמרו לי שהשעון פה... וניסו להציע לי שעונים אחרים. הביאו אותי המיוחד מרחוק אל שעון שאין להם בסניף ברמת גן וניסו למכור לי שעונים אחרים.

שירות אמין ומקצועי,ענו באדיבות על כל השאלות ונענו לבקשותיי.לא רק הם מלכי השעונים גם הלקוח הוא המלך. אהוד זיידברג 050-5226434