
הגעתי לחנות גיים סטיישן ונתקלתי בשירות אדיב, אישי ומקצועי והכי חשוב מהיר מאוד! היה מאוד כיף להגיע לשם ואין שום שאלה איפה אני אקנה את המוצרים העתידיים שלי

הגעתי לחנות גיים סטיישן ונתקלתי בשירות אדיב, אישי ומקצועי והכי חשוב מהיר מאוד! היה מאוד כיף להגיע לשם ואין שום שאלה איפה אני אקנה את המוצרים העתידיים שלי

שירות מעולה , מחירים זולים, ממליץ לכולם בחום לקנות בחנות הזאת קניתי משם גם בעבר והם שיפצו והחנות פשוט נפלאה ממלית ממליץ ממליץ

חיפשתי לבני את המשחק FAR CRY 4 דיברתי עם הסניף בטלפון ואכן המוצר היה במלאי וביצעתי הזמנה עם איסוף וכשהגעתי לסניף ראשלצ פגשתי את ישראל שהיה אדיב ונחמד מאוד. המשחק כבר חיכה שם עם שמי עליו. בהחלט חוויה נעימה וראויה לשבח. ללא ספק אחזור אליו גם ברכישה הבאה.

חייב לציין לטובה את חווית הקניה והשירות שניתן בחנות. ביצעתי הזמנה טלפונית, ניתן לי הסבר מפורט מה כוללת הערכה ופירגנו גם במתנה קטנה. נאמר כי ההזמנה תגיע למחרת היום עם שליח עד למשרד. לאחר כמה שעות התקשר אלי שרון, המוכר בחנות איתו ביצעתי את ההזמנה ושאל האם אני רוצה את המשלוח אלי הביתה עוד באותו ערב!!! כמובן שהסכמתי ואכן בשעה תשע בערב הגיע אלי שרון עם המשלוח. כיף לקבל שירות כזה!!!

מכשיר האקס בוקס שרכשתי בחו"ל קרס . חששתי שהבעיה היא בספק הכוח שרכשתי מחו"ל. טרם הגעתי לסניף, התקשרתי ונעניתי באדיבות על ידי הבחור מסניף ראשל"צ אשר היה מאוד אדיב ולאחר בירור מספר פרטים לגבי התקלה ומקום מגורי - הפנה אותי לסניף בהוד השרון. הוא הציע לי להגיע עם המכשיר ע"מ לאתר את מקור התקלה. בחנות בהוד השרון, קיבל אותי שרון. שרון היה מקצועי ואדיב מאוד וישר הרגיע את בני בהקשר לחשש שהיה אצלו, שלכאורה המכשיר עצמו נשרף. שרון בדק את המכשיר עם ספק כוח מהסניף, הסביר לי באדיבות רבה את ההיתרונות בספק מקורי (הספק הישן שלי שהבאתי מארה"ב רעש מאוד), הסביר לי שהספק הוא מקורי של מייקרוסופט ומאושר ע"י מכון התקנים בישראל. שרון בדק את המכשיר עם הספק החדש ווידא שהכל תקין. רק לאחר כל התהליך הזה ולמרות שהוא ידע שיש באפשורתי לקנות את הספק בחו"ל, שרון שאל אותי האם אהיה מעוניין לקנות את הספק. מבחינת המחיר - לאחר בדיקה באינטרנט, גיליתי שהמחיר הוא מצויין ובהתאם רכשתי את הספק. כל חווית הקנייה היתה מאוד נעימה, הרגשתי שאני יכול לסמוך על שרון שהוא מבין עניין. שמחתי מאוד להכיר את הסניף ומבחינתי מצאתי בית למכשיר שלי בארץ. לסיכום המחיר, השירות והמוצר היו כולם מצויינים!!! במילה מסכמת אחת : תודה!!! ושבשני מילים: תודה רבה !!!

השירות לקוחות היה מצויין דיוק ההזמנה ועזרה ללקוח עזרו ונתנו בצורה ובדרך הכי טובה שיש. אבוא בעתיד בטוח בטוח. את המקום מאןד קל למצוא

שמחתי לדעת שעדיין יש צדיקים בעולם הזה. רכשתי ספק כח לאקסבוקס מחנות אחרת במחיר הזוי של 399₪ וגיליתי שהוא תקול. לאחר ויכוחים ומריבות עם בעל החנות הוא הסכים לזכות אותי. נתקלתי במקרה ב״game station" בעודי מחפשת אחר הספק ולא האמנתי שהמחיר נמוך בצורה משמעותית (229₪)מהמחיר שרכשתי. הגעתי לחנות בהוד השרון ומצאתי את מה שחיפשתי. הספק עובד מעולה( מקורי ולא סתם חיקוי סיני זול), השירות מדהים ואין לי ספק שאמשיך לרכוש בחנות הזו. ממליצה בחום.

ניסיתי להזמין שלט ל xbox מהאתר. באתר לא היה ניתן לבצע הזמנה כלל. התקשרתי לנציגה , היא הסכימה לעשות הזמנה בטלפון אך הסתבר שמחיר שמופיע 169 משלוח חינם - לא אמיתי. ובפועל צריך להוסיף עוד 20 ש"ח למשלוח. אז שימו לב
שלום רב צוות חנויות ואתר גיימסטישן עושה מאמצים רבים להציע את המחיר הזול ביותר לצרכן הישראל ואנו קיימים בשוק המשחקים כבר למעלה מ 10 שנים בזכות השרות והמקצועיות של הצוות ואנו שולחים מאות חבילות מידי חודש. נשמח לעזור לך בתהליך ההזמנה ולהעניק לך שרות מקצועי ומהלב במידה והנך מעונינת להזמין את המוצר במשלוח מבוטח עד הבית שעלותו 20₪ . או ללא עלות ובחינם למשלוח רגיל עם דואר ישראל נשמח לקבל את תגובתך ולהעניק לך שרות עבור המוצר אותו את מעוניינת להזמין. בברכה וחג שמח מצוות גיימסטישן ניתן לשלוח לנו תגובה או בקשה למייל המצורף sales AT gamestation.co.il

אני רוצה לציין את רותם מנהל הפיתוח העסקי של הרשת. מהרגע הראשון, שאני ואישתי יצרנו קשר טלפוני ענה בצורה מקצועית ועניינית לגבי הקונסולה שעשוייה להתאים לנו בהתאם לצרכים שלנו. לאחר מספר שעות, שהחלטנו על קניית הקונסולה, היא הייתה מוכנה תוך 24 שעות יחד עם המשחקים, למרות שנאמר לנו על ידי שרון שתהיה מוכנה שלושה ימים. ביצעתי את האיסוף של הקונסולה בסניף ראשון לציון, שם קיבלתי שרות מצויין וסבלני מישראל מנהל הסניף. כל שאלה ששאלתי נענתי בצורה מפורטת, עניינית ומקצועית. כמובן שאחזור לקנות שוב בחנות הזאת ואמליץ בחום לחבריי לקנות בחנות.

הלכתי לחנות לאחר שנאמר לי בטלפון, שהמבצע עדיין בתוקף ושעליי להגיע לסניף בכדי לקנות את המוצר ובנוסף לקבל את המשחק החינמי שצויין במבצע. המוכרים בסניף טענו כי המשחק אזל מהמלאי והם לא טרחו לעדכן את האתר שלהם כדי למנוע את ההגעה שלי לסניף, במקום להזמין מהאתר. למרות זאת, המוכרים היו סבלניים ואדיבים והביאו לי את השירות הכי טוב שיכלו, וזה דבר שניתן להערכה. המוכרים טענו שהמשחק קיים עדיין בסניף השני ובגלל זה לא יכלו לעדכן את האתר, אבל אני מאמין שיש עדיין דרך יותר טובה להעביר מסר ללקוחות שהמשחק לא זמין במלאי של הסניף בראשון לציון. בסך הכל נהניתי לקנות בחנות, אך העובדה שלא קיבלתי משהו שמישהו אחר שמשלם את אותו מחיר כן מקבל.

התקשרתי לחנות בהוד השרון לברר לגבי רכישת מצלמת קינטיק, ענתה לי בחורה בשם שרי, היא הייתה אדיבה ומקצועית , לאחר ביצוע ההזמנה ביררתי על משלוח ולאחר שהסתבר לה כי אני מתגורר בקרבתה, היא ישר הציעה למסור לי את המכשיר אישית, שרות כזה מזמן שלא קיבלתי, כנראה שעדיין נותרו מקומות שרואים את השרות כערך חשוב

אני מאוד ממליצה על החנות במיוחד בגלל השירות המסור של שרון וישראל על כל שאלה ודבר שרציתי לדעת נעניתי בחיוב ובסובלנות ממליצה בחום על החנות, בגלל השירות והנאמנות.

אנחנו מרוצים מאוד, הקונסולה הגיעה מהר, המוצר מאוד איכותי, והכי חשוב- שרי נתנה לנו שרות אישי ומצויין שנתן לנו לחוש שהחנות אכן אמינה!

לאחר שהחנות פרסמה מבצע בBLACK FRIDAY וברור עם החנות ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ועדכנתי שאגיע למחרת לקחת את המוצר למחרת התקשרתי לחנות לבצע הזמנה ומסרתי להם את פרטי התשלום שלי בידיעה שלבסוף המוצר יישלח אלי (גבו עוד 20 שקלים על משלוח למרות שאמרתי להם שאני יכול להגיע תוך מס' דקות ולחסוך את המשלוח הזה) לאחר כשעתיים קיבלתי שיחה מהחנות שהמוצר אזל מהמלאי למרות שהם עדיין מפרסמים אותו במלאי במחיר מלא ולא במחיר מבצע שורה תחתונה - שרות גרוע ביותר, מפרסמים מבצעים שקריים - לא להתקרב!!!

שירות מהמם, מחירים נוחים, צוות אדיב, מקצועי ומבין עניין. ענו על כל שאלה, טיפלו בי בצ'יק. מומלץ מאוד מאוד, לבקש רק את שרי מסניף הוד השרון ;-)

I placed the order online and then was contacted 3 days later stating that they didn't have the item and needed to cancel.

לא הצלחתי לבצע הזמנה באתר בשל תקלה. הזמנתי בשיחת טלפון שבה גם ביקשתי משלוח חשבונית לדואל וכן מס' מעקב משלוח דואר רשום. לאחר 8 ימים התקשרתי לשאול מה קורה עם המשלוח ועם החשבונית. לאחר מייל נוסף נשלח אליי למייל העתק שובר אשראי. כשהתקשרתי התווכחה איתי האשה שענתה לטלפון שזה העתק חשבונית. לאחר התעקשות נוספת קיבלתי למייל מס' מעקב משלוח ושם גיליתי שהמוצר נמסר למשלוח, באותו יום, לאחר שהתקשרתי, 8 ימים לאחר הרכישה (נרכש ב-9/7/14 והתקבל למשלוח בדואר ב-17/7/14. כשביקשתי הסבר ופיצוי על כל הכשלים - זו התשובה שקיבלתי "קיבלת את השלטים מעט באיחור מסיבת בעיה שהיתה מול דואר ישראל שאיבדו המון משלוחים בחודש האחרון. בכת מצב יהיה לך זיכוי בגובה 10% מהקנייה לרכישת מוצרים בעתיד ברשת גיים סטישן." כשכתבתי שהתשובה לא משקפת את המציאות שכן המוצר התקבל למשלוח 8 ימים לאחר הרכישה, ודווקא הגיע מהר מאוד מרגע קבלתו למשלוח (תודה לדואר ישראל) - קיבלתי את התגובה הבאה "נועה אנחנו לא במשפט צדק וחבל שאת לא מעריכה את מאמצנו ואת שרות הלקוחות שמנסה לעזור לך ואף נתן לך פיצוי. שיהיה לך בהצלחה." אני - את הלקח שלי למדתי.
הלקוחה קיבלה שרות מצוין ואף ליווינו אותה בכל שלבי ההזמנה ו קיבלה את המוצר שהזמינה. בשלמותו , אומנם מעט באיחור מאחר ומערך ההזמנות שלנו היה מצומצץ מפאת חוסר בכוח אדם בגלל המלחמה ואובדן החבילה הראשונה בדואר ישראל הלקוחה קיבלה אף פיצוי אך לצערנו אנו לא תמיד מצליחים לספק את רצונם של כלל לקוחותינו. אנו מאחלים לה בהצלחה ושתהנה מהמוצר האכותי שהזמינה. ושיהיה שבוע קל ובשורות טובות לכל עם ישראל. אמן.

I called the store in Hod Hasharon to see if they have the Xbox One package I was looking for. They had it and I ordered on the phone for pickup in the store. When I arrived they had everything ready and allowed me to get in and out in 5 minutes. Very friendly and helpful staff.

קניתי מהחנות Playstation4 ביחד עם משחק KILLZONE בתאריך 25/03/2014 כשהחלטתי לקנות את קונסולת PS4, חיפשתי בZAP את המחירים הנמוכים ביותר. סניף Gamestation בראשון לציון עמד במקום השני בין המקומות הזולים. עשיתי דרך מאשדוד לראשון לציון כדי לקנות את הקונסולה שלהם בזול, אבל בחנות עצמה התברר שהמחיר שהופיע הוא רק למי שמשלם במזומן, כשעובדה זו לא צויינה לא בZAP ולא בקישור לדף הקנייה שבאתר החנות. בלית ברירה נאלצתי לשלם תוספת של 100 (או 150 שקל, לא זוכר בדיוק מה היתה התוספת), בגלל שכבר עשיתי מרחק רב מאשדוד. בנוסף למחיר השקרי, יחד עם הקונסולה נמכר לי משחק Killzone shadow fall לPS4 בשפה זרה. שמתי לב לזה רק לאחר שחזרתי הביתה והמוכרים לא דאגו להגיד לי על כך. אבל חשבתי שזו רק העטיפה והמשחק יהיה באנגלית. המשחק אכן באנגלית, אך משחק רב המשתתפים אינו מאפשר הורדה של עדכונים וחבילות תוכן DLC וכל פעם הקונסולה מודיעה לי - this content cannot be selected at this time. ניסיתי משתמש ישראלי, בריטי, אמריקאי - אך משום משתמש, בשום צורה לא הצלחתי להוריד את התוספות. כלומר - חצי מהמשחק בכלל לא נגיש - משחק ששילמתי עליו מחיר מלא של 200 שקל. כמו כן כשביקשתי מהמוכרים לחבר לחשמל את הקונסולה PS4 ולבדוק שהיא עובדת, הם לא ידעו איך לכבות אותה לאחר הבדיקה, והוציאו את החשמל כשהיא עדיין עבדה (מה שיכל לשרוף לי את המכשיר ולקצר את חיי המכשיר) - המוכרים לא יודעים לטפל במוצרים שהם מוכרים!
רשת גיים סטישן קיימת בישראל כבר למעלה מ 10 שנים , אנו רשת הגונה ונאמנה ללקוחותינו ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים מידי שנה המכשיר נמכר ללקוח במחיר הכי זול ברשת ובישראל והלקוח קיבל שרות מצוין בחנות הרשת המוצר נמכר בתשלום 1 או בתשלומים וללא כל תנאי למזומן ! כלל המשחקים ברשת גיים סטישן הינם מולטי ריג׳ין ומתאימים לכל המכשירים אותם אנו משווקים ולמכשירם הנמכרים בישראל ואין כל שחר או בסיס לדבריו בצד המקצועי ואנו ניסינו לעזור ללקוח עם שימוש במערכת האונליין של סוני . אנו מחזיקים ברשת גיים סטישן צוות מקצועי אשר נותן שרות מהלב ומדיניות הרשת ללוות כל לקוח במסחר הוגן ובחיוך . נשמח לעמוד לשרותכם בברכה צוות רשת חנויות היבואן גיים סטישן

בהמשך לחוות הדעת שפרסמתי בתאריך 08/06. תשובת החברה שיקרית וחצופה. המשחק מעולם לא הגיע. הם לא היו איתי בקשר ואת הזיכוי קבלתי רק אחרי התערבות חיצונית. אני מציעה לכם להמנע מרכישה בחנות זאת.
אנו בגיים סטישן עושים את מירב המאמצים שלקוחותינו יהיו מרוצים והלקוחה מרוצה וקיבלה את המשחק אך מעט באיחור מסיבת בעייה ארצית ועיקוב בהספקת משלוחים על ידי דואר ישראל אנו ליווינו את הלקוחה בכל תהליך ההזמנה הלקוחה בחרה בשדרוג משלוח מבוטח ומהיר בתוספת של 20₪ ולא כפי המתואר בחוות הדעת. נשמח לתת שרות מהלב צוות גיים סטישן

מצאתי את החנות באינטרנט כשחיפשתי לרכוש שלט לפלייסטיישן 3 ללא רטט. התקשרתי לסניף בהוד השרון וענה לי שי. הוא היה נחמד והבין מיד איזה מוצר אני רוצה. הוא אמר שהשלט יגיע תוך כשבוע ואכן הוא הגיע תוך שישה ימים (בדואר רשום) כאשר החלק הקדמי של השלט היה מוגן באמצעות חומר מגן עבה. מהכרטיס אשראי שלי ירד בדיוק הסכום שנאמר לי מראש. השלט עובד היטב כבר כמה ימים. אני מרוצה.

הזמנו דרך האינטרנט PS4 משפחה וחברים,שרי התקשרה מהחנות כבר למחרת לביצוע סופי של ההזמנה. שרי מהחנות לייותה אותנו לאורך כל הקנייה באדיבות וביעילות. היו עיכובים במשלוח עקב שחרור המצלמה מהמכס כמו גם אי זמינות של משחקים שנבחרו למרות היותם מצויינים כזמינים באתר, לבסוף נבחרו משחקים אחרים והכל הגיע בחבילה אחת.

הקנייה הזו היא השנייה שלי בחנות; כמו ברכישה הראשונה, השירות מצד המוכר מהיר וטוב, בלי עיקובים או שטויות, המחירים של המוצרים שקניתי מצוינים.

מספר ימים לאחר ההזמנה התקשרו אליי מהחנות והודיעו כי אין את המוצר במלאי וגם לא יודעים מתי יגיע. למרות שאין להם את המוצר ה"מבצע" עדיין מופיע באתר וגורם לאנשים להיכנס לאתר של החנות. לי זה נראה כמו ניסיון זול למשוך אנשים לאתר של גיימסטיישן וחבל שזה המצב. אם המוצר אזל אז שיימחקו אותו גם מזאפ...

ביצעתי הזמנה בתאריך 23/11, בסיום התהליך נכתב שנציג מהחנות יתקשר לקבל אמצעי תשלום. בתאריך 2/12 התקשרתי לאחר שלא התקשרו מהחנות לסיום ביצוע העסקה ענה בחור שממש לא היה מרוכז בשיחה ושאל 4 פעמים מה מספר ההזמנה, אמר שהמחשב תפוס ושיחזרו אליי. עדיין לא שמעתי מהם ובהחלט לא אקנה שם שוב.