מפרסם ב-zap מאז 2002

‎קאמרה ישראל‎ ‏(Camera) - עמוד 14

רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)

3 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: camera.co.il
בעלים: פוטו סטודיו ניסים
נמצאו 470 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
משה
משה
24.04.2012
מוצר שנרכש: מצלמה sx210

קניתי מצלמה לאחר בירור מחיר בזאפ והתברר שעשיתי טעות ענקית, בקאמרה איו באמת אחריות על המוצרים המצלמה שקיבלתי מוציאה תמונות מטושטשות ולא חדות. ניגשתי איתה לחנות במרכז כלל במקום בו קניתי אותה הם העלו תמונות של המצלמה למחשב ונוכחו בתמונות המטושטשות הודיעו לי מיידית שהמצלמה תישלח למעבדה. שם כבר עידכנו אותי בלכלוך בחיישן שעולה 220 שח ואמרו שזאת הבעייה. לאחר ה"תיקון"התברר שהבעייה לא נפתרה כשקיבלתי את המצלמה ה"תקינה" בחנות, בדקתי אותה וראיתי שלא תוקנה. בחור בשם אלון אישר את דברי ואמר לי שהכתובת הנכונה לפניות היא במעבדה בהר חוצבים ולא אצלם, גם לאחר שהתעקשתי שאני צריך לקבל שירות מהיכן שביצעתי קנייה לא נעניתי, כמובן שבמעבדה הטכנאי ש"תיקן" את המצלמה כבר לא ראה שום בעייה והמצלמה מבחינתו תקינה לחלוטין ואין עם מי לדבר. המסקנה היא: אל תתפתו לסיסמאות אחריות מפוצצות (אצלינו יש אחריות 4 שנים) תבדקו אם יש כיסוי, אחרת גם 100 שנות אחריות לא יועילו לכם, ואל תתקרבו לחנות זאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
26.01.2012
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית st 5000

החברה שלחו דגם פחות מתקדם וזול יותר ממה שהזמנתי ושילמתי!!! החזרתי את המלצלמה ואז אמרו לי שאין במלאי. שירות לקוחות דרך חברת 4h לא מספק תשובות!!! בקיצור לא לקנות!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלה
אלה
22.01.2012
מוצר שנרכש: מצלמה

לפני כשבועיים רכשתי מצלמה בחנות "קאמרה" בהוד השרון. ברצוני לציין לשבח את השירות האדיב של הצוות בחנות. קיבלתי מענה מקצועי ואדיב, שלצערי לא נמצא היום בכל חנות אשר נותנת שירות. ללא ספק, אחזור לשם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
זאביק
זאביק
17.01.2012
מוצר שנרכש: עדשה 17-50

הזמנתי את העדשה בטלפון, הודיעו לי כאשר העדשה הגיעה לסניף בהוד השרון.ביצעתי בדיקת חדות. העדשה חדה כמו סכין. קיבלתי יחס מעולה ואדיב. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקי
שוקי
15.01.2012
מוצר שנרכש: מטען רכב לiphone

שרות מעולה יחס אדיב מחירים מצוינים חניה בשפע בהחלט החזור לקנות בחנות קמרה חייב לציין שהמוכר בשם ברוך נתן לי יחס ממש מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
28.12.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית

הזמנתי מצלמה דיגיטלית דרך האתר, שהובטח שתגיע בתוך 21 יום (שזה די הרבה גם ככה), לאחר *חודש שלם* (!!) נזכרו להודיע לי שאין את הדגם שביקשתי. לא ניתנה לי אופציה חלופית מספקת ולא הוצע לי כל פיצוי. נאלצתי לבטל את העסקה ולחפש במקום אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
19.12.2011
מוצר שנרכש: מצלמה stylus 7030

לא ממליץ לרכוש דרך חנות זו כלל. אמרו לי שהמצלמה לא במלאי ותגיע בשבוע הקרוב. אחרי כמה ימים, כשנכנסתי לאתר לראות את מצב ההזמנה - ראיתי שהיא כלל לא נקלטה במערכת, אחרי עשרים וחמש (!!!) שיחות טלפון, שבהן המענה הקולי מנתק את השיחה שלי, או שמזכירות עונות לי אך לא מספקות את השירות הנדרש, הודיעו לי שהמצלמה כנראה לא תגיע בחודשים הקרובים, הציעו לי חלופית, פחות טובה. אחרי שביררתי על החלופית, והייתי כבר מוכן לסגור את העסקה, שוב לא עונים לי בשירות הלקוחות. שוב אומר, איני ממליץ לרכוש דרך חנות זו. גם מבחינת מחירים, ובעיקר מבחינת השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
חמי
חמי
12.12.2011
מוצר שנרכש: חבילת סוללות ( גרופון )

לרוב אינני רושם חוות דעת , הן שליליות והן חיוביות , אך זהו מוצר שהזמנתי דרך גרופון ב5.11 היום - ה12.12 עדיין לא קיבלתי ( היה אמור להגיע לאחר 14 ימי עסקים ) דיברתי איתם בשבועיים האחרונים לאחר שעברו כבר 14 ימי העסקים ( ואף אחד לא טרח להודיע לי שיש עיכוב ) דיברתי איתם ב23 - אמרו לי זה מגיע - אורזים ותקבל תחילת שבוע הבא . חיכיתי לתומי - אך שום דבר לא הגיע דיברתי שוב לאחר שבוע - וקיבלחי אותה תשובה דיברתי שוב ב7.12 , וקיבלתי אותה תשובה . ודיברתי היום - שוב וקיבלתי תשובה קצת שונה - "זה אמור להגיע בהמשך השבוע "- יופי לי . בקיצור - ביטלתי את העסקה - ואם לא הייתי צריך את הסוללות הייתי מבטל אותה הרבה לפני .

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval Inbar
Yuval Inbar
16.11.2011
מוצר שנרכש: מצלמת DSLR D7000

נקנתה מצלמת D7000 בנוסף ל-2 עדשות וסוללה נוספת. המוצרים סופקו באיחור של יותר משבוע ממועד האספקה שסוכם. פחות משבוע אחר מהקניה ופחות משעה לפני טיסה לחו"ל עם המצלמה, שבק המטען וחדל לעבוד! בחו"ל גיליתי שהמטען שסופק עם המצלמה אינו מטען מקורי!! קאמרה סיפקו לי מטען סיני מזוייף שנשרף והרס לי חווית צילום של טיול שלם! הם העיזו, בקניה של יותר מ-9000 ש"ח להחליף את המטען המקורי ע"מ לעשות עוד כמה שקלים על הגב שלי. השירות שלהם איטי, לא נעים ומזלזל! Never again!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדרה
אלכסנדרה
08.11.2011
מוצר שנרכש: דיסק

ברשותי מספר קלטות של מצלמת וידאו ישנה. את ההקלטות אני צריכה לקליפ בר מצווה של בני. זמן רב חיפשתי חנות שתוכל לצרוב את ההקלטות לדיסק\ים. מצאתי את החנות קאמרה בנתניה, חנות שמסוגלת להעביר הקלטות מקלטות ישנות לדיסקים. שילמתי 351 ש"ח עבור הצריבה. קיבלתי דיסקים לא איכותיים! במיוחד לא לקליפ בר מצווה. קטעי הוידאו נתקעים כל כמה שניות, האיכות מזעזעת, ואפילו הפיקסלים בולטים. חזרתי לחנות, למוכר אשר, הגעתי על מנת להחזיר את הדיסקים הלא איכותיים, ולקבל את כספי בחזרה. המוכר דיבר אלי בצורה מגעילה, ואמר הוא לא מתכוון לעשות בנושא כלום, אמר שאעשה הכל בעצמי ונתן את מספר הטלפון של שרות הלקוחות. הרגשתי כאילו הוא מתפלל שאעזוב את החנות כבר. במשך שלושה שבועות הייתי מגיעה לחנות כל יום, אך אשר סרב להחזיר את הכסף, וזלזל. התקשרתי לשירות הלקוחות של קאמרה, קיבלתי תשובה שאקבל בחזרה את הכסף, אך עליי להחזיר את הדיסקים. היות ולא נעים לי לחזור לחנות ובכלל לראות את המוכר, לכן ביקשתי לשלוח בדואר - נאמר שזה בלתי אפשרי. היות ובר המצווה ממש עוד מעט, אין לי זמן לריב ולהתווכח עם חנות. הגעתי למקום אחר, תוך מספר ימים קיבלתי 20 דיסקים צרובים איכותיים בלי כל תקיעה, והכי חשוב - המוכר הקשיב לי בסבלנות,עזר, ועשה את תפקידו בצורה מקצועית ביותר - לעומת קאמרה, ששם המוכר[אשר] עונה בזלזול, נותן לי משימות שהוא צריך לעשות, והכי גרוע - מוצרים לא איכותיים. אחרי כל המאבק הזה לא קיבלתי את כספי בחזרה, ונשארתי מאוכזבת. בחנות לעולם לא אקנה יותר.המוכר לא נעים לציבור,מזלזל ומצווה על הלקוחות לעשות דברים שעליו לעשות. המנעו מהזמנה בחנות זאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
markrz
markrz
06.11.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית 7030

המצלמה סופקה באיחור רב מהמועד שהובטח בפרסום. הזמנתי מצלמה בצבע כחול, התקשרו לוודא שאני מעוניין בצבע כחול ואף ענו לשאלתי כי קיימת במלאי מצלמה כחולה, באותה הזדמנות ניסו למכור לי עזרים נלווים. למרבה הפליאה המצלמה הגיעה בצבע כתום כשבתעודת המשלוח רשום כחול. פנייתי לשרות הלקוחות נענתה בחוצפה ותשובה לא עניינית.

חוות הדעת עזרה לכם?
roy
roy
25.10.2011
מוצר שנרכש: מצלמת כיס finepix a170

פשוט מצוין, אין מילים נוחות הזמנה כזאת כבר מזמן לא חוויתי בארץ המוצר הגיע ע"י שליח, במהירות. ההזמנה היתה מאוד קלה באינטרנט, --------------------------------- יום טוב רועי

חוות הדעת עזרה לכם?
לאון
לאון
26.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה sx30is

הגעתי אליהם פיזית כי רציתי לראות את המוצרים לפני שאני קונה. הם היו מאוד נחמדים ומקצועיים. נתנו לי בחור שעמד איתי כ20 דקות והסביר לי בפרטי פרטים על כל הדגמים ועזר לי לבחור. אפילו הכינו לי קפה :) ברגע שבחרתי תוך 2 דקות הכול היה אצלי. המחיר היה טוב והם קיבלו בברכה גם כסף וגם חלק מהסכום בכרטיס אשראי במספר תשלומים. בקיצור עשו הכל כדי שיהיה מתאים לי. ממליץ בחום. בנוסף קניתי מהם מצלמת וידאו באיכות HD במחיר מצחיק של חברת סמסונג דגם T10.

חוות הדעת עזרה לכם?
דורון
דורון
15.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה D90

התקשרתי לקבל הצעת מחיר, חזרה אלי בחורה מדהימה ומתוקה בשם אושרת, ובסבלנות אין קץ הקשיבה, עזרה ויעצה. לאחר יומיים באתי למקום המרשים בירושלים ואושרת עזרה לי עד הפרט האחרון. לאחר הקניה בחור מתוק בשם ברוך עזר לי עם הציוד והסביר בסבלנות אין קץ. נהנתי ואני ממליץ בחום על החנות מקצוענים אחד אחד!!! קאמרה- תודה על הכל!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ארז
ארז
14.09.2011
מוצר שנרכש: עדשה 70-200 f4

לאחר בירור במנוע של ZAP ושיחה עם חברים שהם צלמים, המליצו לי בחום לקנות אך ורק בקמרה למרות שהמחיר היה נמוך באתרים אחרים התקשרתי לחנות ולמרבה ההפתעה הם נתנו לי את המחיר הזול ביותר שמצאתי בזאפ כששאלתילפשר הדבר הסביר לי בעל החנות קובי מקמרה חיפה שהמחיר באינטרנט לא משקף את המחיר בחנות היחס היה אדיב מהיר מקצועי ועל זה נאמר שאפו!

חוות הדעת עזרה לכם?
yaron
yaron
06.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית 550d

הגעתי לסניף הר חוצבים לחנות מסודרת מלאה בשלל מוצרים.המוכרן בחנות הסביר לי על המצלמה במקצועיות ובאדיבות רבה.ממליץ לכל מי שצריך מצלמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
06.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה SX230

קיבלתי שרות מצוין דיברתי עם אשרת וקיבלתי את המחיר הטוב ביותר כולל 4 שנות אחריות המצלמה הגיעה למחרת ההזמנה כך צריכים לעבוד כל הספקים ביעילות באמינות ובמחיר הכי טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
05.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה d5100

הרכישה בוצעה תוך התייעצות ארוכה עם אושרת מסניף ירושלים. הוצעו לי מספר דגמים ואפשרויות ולבסוף בוצעה התאמה מלאה לדרישות . כל זאת תוך הבנה וסובלנות רבה. ברצוני לציין במיוחד את אושרת ששמרה על קשר רציף גם לאחר שליחת המצלמה וגם הציעה לי קורסי צילום בהנחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
23.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמה t-99

הגעתי לסניף קאמרה בירושלים והיחס שקיבלתי היה אדיב ומהיר,מאוד נהיתי לקבל שרות כזה סבלני. המצלמה שרכשתי מצוינת וקלה לתפעול בדיוק כפי שהמליצו לי והסבירו לי בחנות. התמונות יצאו מצוינות. רק רציתי לציין שהשרות היה מסור ונעים ואשמח להגיע לשם לרכוש שוב ובהחלט אמליץ עליו לקרוביי.

חוות הדעת עזרה לכם?
alon
alon
15.08.2011
מוצר שנרכש: עדשה 18-105

רציתי לרכוש עדשת ניקון . המחיר היה מהטובים באתר . ביקשתי לתנאי תשלום שלא הוגדרו למוצר ונעניתי בחיוב מיידית וללא בעיה. למרבה ההפתעה , המוצר הגיע ארוז ומוכן כבר למחרת בבוקר ( הזמנתי אחר הצהריים !!!) - פחות מ 24 שעות מההזמנה !!!! כל הכבוד על השירות האדיב והאספקה המהירה !!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.08.2011
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.08.2011
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אריק
אריק
28.07.2011
מוצר שנרכש: מצלמה 500D

חנות קאמרה בבאר שבע הממוקמת בשדרה השביעית. רכשתי שם בחנות קאמרה מצלמה וציוד נלווה נוסף כגון פלאש,אביזרי צילום רבים נוספים. כל הצוות בחנות פשוט אנשים מקסימים, מאוד רוצים לעזור ללקוח,מקצועים ואדיבים ביותר. היחס ללקוח מצויין המחירים נוחים וסבירים בהחלט. הצוות מקדיש זמן לכל לקוח על מנת שיצא מרוצה מהחנות,באמת יחס יוצא מן הכלל. אני אמשיך לרכוש בשמחה ציוד נוסף לצילום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אייל
אייל
11.07.2011
מוצר שנרכש: מצלמה a230

היום הייתי בחנות של קאמרה בהר חוצבים בירושלים, השירות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל, כתור אדם שרוצה לדרוך לראשונה בעולם מצלמות הרפלקס, קיבלתי מנציג השירות שירות מעל ומעבר שהתחיל בהסבר מפורט על כל מצלמה ומצלמה ולאחר ששמע את מטרת הקנייה התאים לי את המצלמה הנכונה, יצאתי עם חיוך בידיעה שקניתי את המוצר המתאים לי, הנציג היה סבלני, הסביר לי בכמה מילים על הבסיס של צילום ועל האפשרויות הרבות המוצעות לי, ואיך להפיק את המירב מהמצלמה, אני בטוח עכשיו שלבחור לקנות בקאמרה הייתה ההחלטה הנכונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
11.07.2011
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 550D מחודשת

על המצלמה אין יותר מה לומר מעבר למה שנאמר כבר קודם - חוויה :) לאחר שיטוט אין סופי באינטרנט ובמספר חנויות באיזור המרכז, הגעתי לאושרית בקאמרה ירושלים, שסוף סוף ידעה לתת שירות והיתה קשובה לצרכי המקצועיים והכספיים. מ ו מ ל ץ ביותר !!!!! בהחלט אשוב בעתיד לקנות אביזרים נוספים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון