
קניתי מצלמה לאחר בירור מחיר בזאפ והתברר שעשיתי טעות ענקית, בקאמרה איו באמת אחריות על המוצרים המצלמה שקיבלתי מוציאה תמונות מטושטשות ולא חדות. ניגשתי איתה לחנות במרכז כלל במקום בו קניתי אותה הם העלו תמונות של המצלמה למחשב ונוכחו בתמונות המטושטשות הודיעו לי מיידית שהמצלמה תישלח למעבדה. שם כבר עידכנו אותי בלכלוך בחיישן שעולה 220 שח ואמרו שזאת הבעייה. לאחר ה"תיקון"התברר שהבעייה לא נפתרה כשקיבלתי את המצלמה ה"תקינה" בחנות, בדקתי אותה וראיתי שלא תוקנה. בחור בשם אלון אישר את דברי ואמר לי שהכתובת הנכונה לפניות היא במעבדה בהר חוצבים ולא אצלם, גם לאחר שהתעקשתי שאני צריך לקבל שירות מהיכן שביצעתי קנייה לא נעניתי, כמובן שבמעבדה הטכנאי ש"תיקן" את המצלמה כבר לא ראה שום בעייה והמצלמה מבחינתו תקינה לחלוטין ואין עם מי לדבר. המסקנה היא: אל תתפתו לסיסמאות אחריות מפוצצות (אצלינו יש אחריות 4 שנים) תבדקו אם יש כיסוי, אחרת גם 100 שנות אחריות לא יועילו לכם, ואל תתקרבו לחנות זאת.





















