
שרות נהדר! עמידה בלוח הזמנים. הגחע אפילו עם מתנה קטנה. היינו מרוצים מאוד. תודה רבה! ממליצים בחום

שרות נהדר! עמידה בלוח הזמנים. הגחע אפילו עם מתנה קטנה. היינו מרוצים מאוד. תודה רבה! ממליצים בחום

שירותיות גבוהה ויחס נעים כמו כן גם הגיע מהר מאד והכל ארוז כמו שצריך ללא תקלות

חווית קנייה סולידית, אפילו שלפעמים יש כשל (כמו הפעם האחרונה שהם שכחו לשלוח לי מייל שחסר מוצרים) במערכת הם התנצלו ונתנו לי פיצוי הולם, אבל בדרך כלל שאני מזמין תוך יומיים אצלי פר מחיר? בין הזולים בארץ, רק חבל שהמלאי שלהם טיפה מוגבל... ביקורת בונה:להרחיב מלאי מוצרים, הייתי ממליץ על להוסיף תה למלאי (מפירמת עדנים כיוון שזה אורגני ומיוצר בארץ) לתאם את זמינות המוצרים באתר (כמה יחידות נשארו) אבל סך הכל? מהיר וקל, ומשתלם לקנות באופיר-פארם.

הקניה בחנות זו באינטרנט מדהימה, נגישה, מהירה, אמינה, זולה, שירות משלוחים מהימן מהיר ושירותי ,פשוט תענוג

שירות מהיר, התקשרו לעדכן אותי בחוסר של מוצר, וגם זיכו בזמן, הכל מפורט דרך המייל, הגעה לתוך בוקס הייתה נוחה וקיבלתי דוגמיות מתנה

הזמנתי מוצרים באו-פארם (29.12.19) כשבאתר מובטח זמן אספקה תוך 3 ימי עסקים. למחרת קיבלתי מייל שהזמנתי יצאה אלי - ומאז לא קיבלתי דבר. לאחר 4 ימים שלחתי הודעה ושאלתי מה קורה עם ההזמנה. הסברתי שהמוצרים מיועדים לאורחת מחו"ל שעוזבת בתוך ימים אחדים. לא נעניתי. למחרת התקשרתי לטלפון ובתשובה שאלו אותי "למה לא התקשרת אתמול? היום חברת ההובלות לא עובדת"!! הסאגה נמשכה ביום ראשון (4 ימים לאחר המועד שהחברה התחייבה לספק את ההזמנה). נאלצתי להתקשר שוב ושוב וכל פעם שמעתי שזה באחריות חברת ההובלות, שמנסים לאתר את החבילה וכיוצא בזה. רק ביום שני (6.1) קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה. הספק לא היה מוכן להוציא לי חבילה חלופית ולדאוג שאקבל אותה בזמן. כמו כן, לא הוצע לי שיחזירו לי את כספי - דבר שנהוג בכל חברת הזמנות אינטרנטיות ראויה לשמה. עד לרגע זה לא זכיתי אפילו בהתנצלות. מבחינתי, מרגע שכ"א שלי חוייב חלה האחריות על הספק לעמוד בתנאים שהוא מבטיח. או-פארם אכזבו מאד ולא לקחו אחריות על שום דבר. אני מאד לא מרוצה. (סימנתי כוכב 1 רק בגלל שהאתר הזה לא מאפשר לי לצרף חוות דעת ללא כוכב כלשהו.)
צר לנו על התקלה במשלוח, מרבית המשלוחים נמסרים תוך פחות מ 48 שעות ועל כך יעידו חוות הדעת הרבות בדף זה ! הלקוחה הזמינה את המשלוח לאיסוף מלוקר בתחנת םז ליד ביתה, המשלוח נאסף מאיתנו ע"י חברת UPS ותוך פחות מ 48 שעות ממועד ההזמנה הושם בלוקר כמבוקש, מיד עם פניית הלקוחה פנינו ל UPS והתברר כי עקב תקלה טכנית יש להוציא שליח מיוחד לטפל בלוקר על מנת לשחרר את החבילה, מדובר בתקלה חריגה, לכל אורך הדרך היינו בקשר רציף עם הלקוחה.

קניתי מסרק שחיפשתי מלא זמן ולא הצלחתי למצא בשום מקום אחר! הגיע בדיוק מה שחיפשתי, אחד לאחד כמו בתמונה תוך מספר ימים בודדים. חיכה לי בנקודה שבחרתי שלם וחדש. תקשורת סופר נוחה דרך ההודעות תענוג.

הייתה לי חוויה מעולה! הזמנתי ביום חמישי ביום שני המשלוח כבר היה אצלי. בהחלט אזמין שוב!

ממליצה בחום! משלוח ממש מהיר (הזמנתי במוצ״ש והגיע ביום שני בצהריים) תודה לכם, אשמח לחזור ולקנות מכם שוב בעתיד

בחבילה שקיבלתי, פריט אחד היה חסר. תוך מספר ימים התקבל בדואר רשום. שרות מעולה. תודה

המוצר שחיפשתי במחיר הזול ביותר באינטרנט, נמצא אצלכם. ההזמנה הייתה קלה ומהירה והשרות ממש מהיום למחר.כל הכבוד לכם. תודה רבה.

שירות מדהים!!! יעיל ומהיר, מודיעים סטטוס של ההזמנה מגיע למחרת שליח מקסים בשם חמודי ובנוסף -- שלחו גם מתנה!! ממליצה בחום, לכל החברים -- נזמין רק אצלכם בעתיד! ישר כוח

נרשמתי מהר ללא בעיות האתר ידידותי מאוד ,מחיר אטרקטיבי, משלוח מהיר מבחר מוצרים במחירים אטרקטיבים

פשוט וקל להזמין באתר. מחיר טוב יחסית לאחרים. ידעתי בדיוק מה אני צריך ולכן יכול לספר על תהליך מכירה נקי ומשלוח מהיר.

מחיר משתלם (הכי נמוך שמצאתי) המשלוח היה מאוד מהיר, מאוד מרוצה, אבצע הזמנות גם בעתיד

הזמנה היתה מאד קלה דרך האתר ללא שום בעיה החבילה הגיעה דרך הדואר תוך 5 ימים

הזמנתי הרבה פעמים תוספי תזונה מאו-פארם ובכל פעם קיבלתי שירות של 5 כוכבים, הן במהלך המסירה המהיר והיעיל של ההזמנות והן במענה אנושי סבלני ופותר בעיות בטלפון. בנוסף, לפחות פעמיים קיבלתי מהם מוצרים במתנה! מקצוענים. מומלץ בחום!

הרכישה באתר קלה וידידותית, המחיר הכי אטרקטיבי. התקבל עידכון על המשלוח בדואר רשום כולל מספר לצורך מעקב. הגיע מהר, ארוז היטב.

הזמנתי 2 דקפינול ג'ל ב28/11 ולמרות שנכתב שהחבילה תגיע תוך 2 ימי עסקים לא קרה. הגיע היום 4/12. 2 המוצרים שהגיעו עם תאריך לחודש הבא 2020-01. אם הייתי יודעת שאני מיד צריכה להשתמש לא הייתי מזמינה. תאריך התחלתי משנת 2017!!!
אנו מצטערים ומתנצלים על חווית הרכישה החריגה שחוותה הלקוחה אתר או פארם מנוהל ע"י בית מרקחת אופיר אשר מחזיק במוניטין של למעלה מ 70 שנה בשירות ובמקצועיות בהתייחס לטענות הלקוחה 1.ההזמנה התקבלה ביום 28/11 בשעות הערב, בעיצומם של מבצעי ה BLACK FRIDAY ברשת האינטרנט ובאתר או פארם בפרט, בתקופה זו חל גידול של מאות אחוזים בהזמנות ועומסים כבדים בחברת השליחויות, כשגרה ההזמנות מסופקות במהירות רבה ועל כך יעידו חוות הדעת זאפ בעמוד זה. 2. תוקף המוצר היחיד הקיים בארץ בעת ההזמנה הינו לחודשיים מיום הרכישה עד סוף ינואר 2019, הדבר נבדק בשנית עם נציג היצרן בארץ לפני כתיבת תגובה זו 3. מיד עם פניית הלקוחה אלינו, הוצע לה לבטל את העסקה ולקבל את כספה חזרה

חנות מקצועית, שירות יעיל, אדיב ומהיר. המשלוח תמיד מגיע בזמן, והמחירים נמוכים באופן מובהק מהמוצע בשוק.

קונה מהם מוצרים כבר כמה פעמים, תמיד זה נשלח פחות מיום אחרי ביצוע העיסקה, תמיד זה מגיע ארוז ומהר. מזמין קבוע אצלם.

מחיר טוב, מהיר ויעיל, קיבלתי את המוצר בפחות מיומיים בתוצרת משלוח "Pickup" אפשרות אחת מתוך מספר אפשרויות משלוח לבחירה.

הגיע מהר (למרות שהזהירו שייקח יותר זמן מהרגיל). עד קבלת המשלוח קיבלתי הודעות שעידכנו על מצבו.

רכשתי מעמד ל- בי קיור לייזר. קיבלתי שרות מעולה בהיר ידידותי בלי ערפולים , מחיר ט"מ בהשוואה לאחרים. אתר מגיב חכם,נעים ואמין. מטפל ומשיג גם במוצרים שאין לו על המדף ... ממליץ מאד

ההזמנה הגעה מהר ובעלות נמוכה. שרות מעולה. אני מזמינה לפי הצריכים שלי מהאתר דרך מחשב וזה נוח.