
הזמנה פשוטה באתר החנות באינטרנט, למחרת על הבוקר התקשרו כדי לוודא את הפרטים. חשבונית הופקה בדיוק כמו שביקשתי, המוצר הגיע תוך יום עם שליח.

הזמנה פשוטה באתר החנות באינטרנט, למחרת על הבוקר התקשרו כדי לוודא את הפרטים. חשבונית הופקה בדיוק כמו שביקשתי, המוצר הגיע תוך יום עם שליח.

קניתי בעקבות ההמלצות ולא התאכזבתי. המחיר היה הנמוך ביותר. כאשר הייתה בעיה קטנה עם שירות המשלוחים והתקשרתי לברר את מספר החבילה, קיבלתי אותו מייד, אך המוכר דאג בעצמו לעשות את הברור עם חברת המשלוחים (למרות שלא ביקשתי) ודאג לפתור את הבעיה. כמו כן - הייתה אופציה להזמין יחד גם דיו למדפסת, אך מרגע שבחרתי להזמין רק מדפסת, כיבדו את החלטתי ולא ניסו ל"דחוף" לרכישתו.

שלום קראתי על מספר דגמי מדפסות באינטרנט אך עדין קשה הייתה ההחלטה בניר-טק קיבלתי יעוץ מקצועי , וורכשנו מדפסת העונה לצרכים שלי מחירים הוגנים , שירות אדיב, משלוח מהיר. ממולץ

חברה מעולה, הנציגה דורלי ידעה להתאים עבורי את המוצר המתאים ביותר, מבין כל שלל המוצרים וחסכה לי זמן יקר. המחירים מעולים ותואמים למחירי השוק והערך המוסף של החברה הוא חווית השירות, כל טלפון לנציגה דורלי זוכה למענה וכל בעיה זוכה לפתרון מהיר ויעיל. אני לקוח מרוצה וחוזר

הכול מתחיל באנשים...קיבלתי שירות אדיב, מהיר ואמפטי מאוד מאנשי החברה. הזמנתי טלפונית בשעה מאוחרת יחסית ולמחרת היום כבר קיבלתי את המוצר. גמישות ראויה לציון בקבלת המוצר, הנציג המתין לי עד לאחר שעות הפעילות וכדי שלא יהיה בעיות, קיבלתי את מספר הטלפון הנייד של הנציג שהמתין לי. אין ספק שירות יוצא דופן ומכוון לקוח. יישר כוח. ממליץ בחום :-)

קניה קלה ונוחה, נציג סבלני ומסביר פנים קבלתי את כל המידע הדרוש כולל השוואה למוצרים מקבילים, אין לי ספק שבמידה ואצטרך בעתיד לרכוש מוצרים כאלו , אפנה אליהם בראש ובראשונה

התקשרתי וענה לי אריאל. קבלתי ייעוץ מקצועי אדיב וסבלני לגבי המגרסה (התאמת מגרסה לצרכים שלי). למחרת המגרסה היתה אצלי. כך גם לגבי הטונרים וראשי הדיו השירות מעולה ומהיר, המחירים מצויינים, והאיכות טובה מאוד. יישר כח.

קניתי מדפסת HP 8600 וקיבלתי יעוץ מעולה מדני . השירות יוצאת מן הכלל. ולאחר כמה שעות מהקנייה קיבלתי את המוצר עד הבית למרות המצב ביטחוני. מהירות זאת " הציל אותי" תודה רבה ואני ממליץ לרכוש מוצרים מהחנות זאת

התקשרתי וענתה לי נציגה בשם דורלי צור. קיבלתי שירות מקצועי אדיב וסבלנות אין סוף. עזרה לי לבחור מדפסת (לקסמרק) שמתאימה לעסק שלי בדיוק. כל מה שהבטיחה קיום במלואו. קיבלתי את ההרגשה שיותר חשוב לה שאהיה מרוצה מאשר שאקנה דווקא אצלה. המשלוח הגיע תוך יום. יותר מהר מכפי שהתחייבה. הבטיחה מדריך בעברית ואכן שלחה לי למייל. גם אחרי שקיבלתי עזרה לי מול שירות הלקוחות ובהגדרות וכולי. בקיצור חווית קניה מעולה ואני בטוח שמהיום אקנה רק בנירטק ורק ממנה. דורלי תודה רבה !

התקשרתי לחנות, ענתה לי בחורה מקסימה בשם מירב. הסברתי שאני צריך את המוצר דחוף ומירב הבטיחה שתעשה כל מאמץ. נתחיל בזה שקיבלתי הנחה מאד מאד יפה אז חברים...להתמקח. איפה שמירב יכלה לעזור היא עזרה ואני מאד מרוצה מהמחיר. בדיעבד, הסתבר שהיא באמת עשתה כל מאמץ בעניין המשלוח. היא יצרה קשר עם היבואן ודאגה שנהג יוציא את המוצר ישירות אלי. למחרת ביצוע ההזמנה קיבלתי את המוצר. זה לא טריויאלי....מדובר במדפסת ענקית ! לסיכום, חווית קנייה נפלאה !

רק מילים טובות. יחס אישי וחם. הלוואי שבכל המקומות יתייחסו כך ללקוחות. יושבות בקבלה נתי ומירב המקסימות. חוויית קניה מוצלחת.

בזאפ המחיר היה הנמוך ביותר. התקשרתי לניר-טק ונעניתי מייד. ביצעתי הזמנה טלפונית והובטח לי שהמוצר יגיע תוך עד 7 ימי עסקים. ביקשתי שישתדלו להקדים במשלוח. כבר למחרת בצהריים המדפסת הגיעה עם שליח.

לא הכרתי את החנות, התקשרתי לקבל יעוץ עקב חוות דעת הגבוהה שנתנו הלקוחות והבנתי מדוע הניקוד גבוה. הופתעתי לטובה מאופן השירות, המקצועיות של דני והיחס ההוגן. על אף שהתעניינתי במדפסת לייזר לא ניסו "לדחוף" לי אותם, להיפך התאימו מדפסת אמינה יותר וזולה יותר בעלויות ההדפסה עם 3 שנות אחריות. המשלוח הגיע לאחר יום! (מתל אביב לקריות) ממליץ מאד בחום. לעיתים 50 או 100 ש"ח יותר מהמחיר הזול ביותר בזאפ מצדיק את ההשקעה. אני בטוח אשוב לקנות שם. כל הכבוד, תמשיכו ככה.

שרות אדיב ומהיר , לאחר הזמנה המשלוח הגיע בזמן ובצורה מסודרת. המוצר איכותי ובהתאם למה שיועץ לי בטלפון. אני בטוח אקנה שם שוב

התקשרתי לאחר סקר שוק וענתה לי בחורה חביבה בשם נתי. ביצעתי את ההזמנה אחרי שהחמאתי לה וציינתי בפניה כי הביקורות החיוביות בזאפ היו חלק מהסיבה שהחלטתי לרכוש דרכם. המחיר אותו שילמתי כלל משלוח. ציינתי בפני הנציגה כי חשוב לי לקבל את המדפסת באותו היום, היא אמרה לי שזה לא מתאפשר וכי מחר המדפסת תצא אליי בבוקר - הסכמתי. למחרת בשעה 12 בצהריים, לאחר שחיכיתי למדפסת או ליצירת קשר, התקשרתי לחברה ודיברתי עם בחורה בשם מירב. לאחר בדיקה היא לא ידעה על מה מדובר ועדכנה אותי כי ההזמנה אותה ביצעתי יום קודם לכן לא קיימת. היות והייתי צריך את המדפסת בדחיפות הטרחתי את אימי לאסוף את המדפסת עבורי דבר שהצריך הליך גבייה מחדש (הרגשה של אי אמון כשאתה נאלץ למסור מספר אשראי פעמיים...איפה נשמרו נתוני האשראי שלי בפעם הראשונה?) לסיכום: לא מספיק להיות נחמד טלפונית...צריך לדעת לטפל בלקוחות באופן ראוי, לבצע גבייה פעם אחת, לעבוד בצורה מסודרת ולעמוד בהתחייבות...דבר שלא קרה פה. אני חושב שלמען ההגינות החברה יכלה ליצור איתי קשר, להציע פיצוי. גם זה דבר שלא נעשה. אישית, אני לא אמליץ לקנות בחנות זו שוב.
ההזמנה התקבלה מהלקוח ביום שלישי בצהריים, ונאמר ללקוח שהמדפסת תצא מאתנו למחרת וזמן האספקה יכול לנוע בין 1 ל-4 ימי עבודה . למחרת כאשר הלקוח התקשר לברר מהו סטטוס הזמנתו אצל נציגת הזמנות אחרת נאמר לו שיבדקו ויחזרו אליו. הלקוח לא המתין לתשובה אלא חזר אלינו וביקש לשלוח את אמו לאסוף את המכשיר והוא נענה בחיוב על ידנו ועצרנו את החיוב והמשלוח. כאשר הגיע אמו לאסוף את המכשיר היא ביקשה להשתתף בחלק מהתשלום והציגה שני כרטיסי אשראי אחד שלה ואחד של בנה ואנו חילקנו את החיוב לפי בקשתה . לפעמים כשלחוצים נוח לשמוע מה שרוצים לשמוע .

מדובר בחוויית הקניה הכי טובה שהיתה לי... החל משיחת הטלפון ועד שהגיע המוצר. התקשרתי לחנות בסביבות תשע בבוקר, אחרי שהבנתי שהלכה לי המדפסת. ענתה לי מירב שהיתה נחמדה, שירותית עניינית והכי חשוב לא הרגשתי שניסתה לדחוף לי מוצרים נוספים. לקחה פרטים וציינה שהיא תשתדל שזה יגיע עוד היו (אני הייתי בטוח שצחקה/טעתה). בשעה אחת בצהרים הופיע שליח נחמד עם המדפסת שהזמנתי... אלופים!

השירות אדיב ומהיר. תמיד עוזרים ומסבירי פנים. כשהייתי צריכה עזרה טכנית, המליצו למי לפנות למרות שמדובר במוצר שלא נרכש אצלם. משלוח מגיע בזמן ולאן שרוצים (כתובות שונות). יש תמיכה מלאה גם לאחר קבלת המוצר.

חברה מקצועית,מרגע ההזמנה טיפול מהיר ע"י אריאל,בחור מקצועי מבין עניין ושירותי בכל השנתיים האחרונות ביצעתי עשרות של קניות מוצרים כולל שרתים,ושנתקלתי בבעיה כלשהיא קיבלתי מענה מיקצועי ,מהיר ,ושירות מצויין! כל הכבוד! תמשיכו ככה.

זו שנה שניה שאני קונה את כל מוצרי ההדפסה (כולל מדפסת לקסמרק X364DN שהיא פשוט נפלאה במחיר שלה) בניר-טק. השירות יעיל ומהיר, המשלוחים מגיעים בזמן, ואפילו התקשרו לתזכר כאשר התקרב זמן ניצול מלוא הטונר כדי להזכיר להזמין טונרים חדשים.

מזמן לא פגשתי במקום כל כך יעיל מקצועי מאיר פנים ללקוח ואכפתי. אין מילים לתאר ממש ממש.התוכן המקצועי ההסבר השירות והאכפתיות מעל לכל סטנדרט... אפיץ לכל מי שאוכל וכמובן אמשיך להיות לקוח רק שלהם כי מגיע להם.

זו פעם שלישית שאני מזמין מחברת ניר טק בתוך חודש ימים. תהליך ההזמנה הוא פשוט, התגובה שלהם מהירה. והכי נדהמתי ממהירות המשלוח. למחרת ההזמנה כבר קיבלתי את המוצר.

רכשתי טונרים לשתי מדפסות במרפאה שלי, פעם ראשונה בניר טק בעקבות המלצת בן משפחה. השירות היה מעולה ומהיר, המחירים מצויינים, הטונרים הגיעו מהר, ובאיכות טובה מאוד!

מזמן לא פגשתי במקום כל כך יעיל מקצועי מאיר פנים ללקוח ואכפתי.אין מילים לתאר ממש ממש.התוכן המקצועי ההסבר השירות והאכפתיות מעל לכל סטנדרט... אפיץ לכל מי שאוכל וכמובן אמשיך להיות לקוח רק שלהםכי מגיע להם.

חיפשתי מדפסת לייזר משולבת ודיברתי, בערב יום כיפור, עם דני שבדק את צרכיי ונתן לי סקירה ממצה, סבלנית ואדיבה על מגוון מדפסות שיענו על צרכיי. חשתי שהגעתי למקום הנכון ובאותה שיחה ביצעתי את ההזמנה. ההזמנה הגיעה על ידי שליח פדקס ביום שאחרי יום כיפור. אני חש שקיבלתי שירות מעולה, משלוח מהיר ומוצר משובח במחיר ללא תחרות. בעתיד אפנה אל "נירטק" ודני בקניותיי בעתיד.

שרות מקצועי ואדיב המדפסת הוזמנה אחה"צ והגיעה למחרת היום בצהרים!!! פניה לשרות לקוחות בנושא תפעול המדפסת נענתה במהירות במקצועיות וביעילות.