
אחלה חברה המוכרים אדיבים והמחירים הטובים במרכז. משתדל לרכוש רק מהם כי הם הכי הוגנים.

אחלה חברה המוכרים אדיבים והמחירים הטובים במרכז. משתדל לרכוש רק מהם כי הם הכי הוגנים.

קניתי מהם מלטשת אחלה מחיר ואחלה של יחס ענו לכל שאלה ששאלתי יותר ממליץ עליהם

חנות מעולה מוצרים מעולים משלוח ושירות מהירים ומעולים מומלץ בחום גדול לא פעם ראשונה שאני רוכש שם וגם לא אחרונה

קונה די הרבה, מקום מומלץ עם שירות לקוחות מדהים, מחירים ללא תחרות ושירות משלוחים מהיר, כל ההזמנות שלי הגיעו לנקודת איסוף תוך גג יומיים (משלוח לנקודת איסוף בחינם!)

מעולה! שירות מהיר ואמין. איכות פינוקים ומשלוח מהיר עד הבית. קונה הרבה משם. מומלץ מאוד

הזמנתי זוג סוללות 5 אמפר של dewalt, משלוח מהיר במיוחד, מחיר מצויין ישירות מעולה !

איכות המוצרים טובה, מחירים הוגנים ואפילו מאוד תחרותיים עם קופונים של קבוצות רכישה. והכי חשוב שירות משלוחים חינמי ומהיר עם יחס וטיפול אישי ומהיר.

לא להתקרב. שבועיים משקרים לי כל יום שיגיעו אליי כלי עבודה שקניתי ושהיו אמורים להגחע תות 5 ימים. בסוף נאלצתי לבטל ונשארתי בלי כלים שהיו לי דחופים מאוד. דוגמה מאלפת לשירות הדפוק בישראל.
היי, נדייק את הסיפור כי החסרת מעט בפרטים:) הזמנת מכסחת וחרמש בסכום של 2700 שקלים, לעולם לא הובטחו לך 5 ימי עסקים, גם באתרינו כתוב בדיוק כך : * במקומות מסוימים ויישובים חריגים המשלוח עשוי להתעכב עד 10 ימי עסקים. שליח של חברת המשלוחים יצר איתך קשר ביום ה' האחרון וציין שלא יספיק להגיע לך היום ויספק לך את הסחורה בשבוע הבא (כלומר השבוע). פנית אלינו דרך הוואטאפ - נציג שלנו מיד ענה לך ומיד התחלת לאיים שתכתוב עלינו חוות דעת רעה בכל מדיה אפשרית...בנוסף, הועברת לטיפול מנהל ואני אציין את מה שהוצע לך : 10% החזר מסכום העסקה שזה 273 ש"ח + מתנה מאיתנו ארגז כלים שישלח אליך כדי לגרום לך להיות מרוצה... ותגובתך הייתה שאם הפיצוי הוא לא לפחות 900 ש"ח (סכום הזוי) אתה לא תהיה מרוצה ותצא למסע הנקמה שלך. הגבול בין פיצוי לבין סחיטה הוא דק ואתה עברת אותו. על אף שחברת המשלוחים התעכבה והדברים אינם בשליטתינו, עדיין בחרת לנסות להרוס את שמינו הטוב. אתה טוען שהשירות שלנו דפוק ? אם לקבל פיצוי של כמעט 300 שקלים ועוד מתנה על איחור של יומיים שאינו בשליטתינו נקרא "שירות דפוק", אז אנחנו גאים לתת שירות "דפוק".

רכשתי גז פלפל בשבוע שעבר שלחו צ'יק צ'אק! לצערי, בירושלים אין להם מספיק נקודות חלוקה, רק באיזור מרכז העיר. (אני תושב שכונת רמות)

הזמנתי גלגלת עם שליח עד הבית והגיע תוך כמה ימים עם שליח נחמד מאוד ללא ספק שירות שכל חנות בארץ צריכה לתת אפילו התקשרו לוודא שקיבלתי

ממליץ בחום מחירים טובים שירות מעלף כל קניה חוויה וכל פעם שרות מעולה והמחירים מעולים

אומנם המשךוח לא בחינם אבל הם מהירים בקטע מטורף, הזמנתי גלגלת דרך פרסום שלהם בפייסבוק והגיע תוך יום!!

רכשתי גלגלת, הגיעה תוך יומיים, שירות פגז ומהיר! רק ללמוד מהם, אפילו המשלוח היה חינם.

מחירים טובים שירות מעולה ומשלוח מהיר הזמנתי ביום חמישי הגיע ביום ראשון על הבוקר ממש מרוצה

שרות מצויין של פלג! ציינתי בהזמנה שהמוצר דחוף ואכן המוצר התקבל בתוך יום עסקים אחד. המוצר שהוזמן לא היה במלאי ולמרות זאת קיבלתי מוצר יקר יותר במחיר של המוצר אותו הזמנתי. דוגמא ומופת לחברה שעומדת מאחורי הפרסום. למרות שאני גר בצפון הארץ ההספקה היתה מהירה הרבה יותר מאשר ההתחייבות. נהנה מאד לעבוד איתכם.

. Good Price Delivered Fairly Quickly. I'd be happy to buy from them again Well Done

רוב המוצרים שרכשתי היו בסדר. למעט המקדחה: מקיטה DHP486 . הגיעה עטופה בניילון פצפץ, ללא אריזה, ללא חוברת הפעלה, וללא תעודת אחריות. בבירור עם איש השירות שלכם, ועם היבואן המורשה, התברר שזה נרכש על ידכם בייבוא מקביל. לא שיש לי בעיה עם זה. גם המחיר היה נמוך יותר. אבל אם המקדחה באמת של מקיטה, אז למה אין לה אריזה מקורית? כשהיא מגיעה בצורה כזאת, מאין לי לדעת שהיא מקורית של מקיטה? גם המדבקה של הנתונים היא שונה מכל המקיטות שבדקתי(אין לוגו של מקיטה על המדבקה). בקיצור, לא מכבד עסק רציני לשלוח מקדחה עטופה בניילון בצורה כזו. בברכה

מחירים הכי זולים ממה שבדקתי בתחום משלוח הגיע מהר מאוד לנקודת החלוקה, תוך 2 ימי עסקים

נהנתי מביצוע הזמנה נתחיל במחירים נוחים מאוד ביצעתי הזמנה ולאחריה שלחתי הודעת וואטסאפ לעזרה, קיבלתי מענה תוך 3 דקות יחד עם שירות אדיב! ההזמנה בוצעה ביום חמישי ויום ראשון החבילה כבר הייתה אצלי!! תודה רבה לפלג על השירות

הזמנתי שואב אבק רטוב יבש בסכום של 650 ש"ח החנות הוציאה חשבונית ולאחר מכן יצרו עימי קשר והודיעו שהמוצר לא במלאי והם יכולים להציע לי מוצר זהה ממותג אחר בסכום של 1100 ש"ח מחיר כמאט כפול

כבר פעם שניה שאני מזמין מהחנות לאחר סקר שוק הם היו הזולים ביותר וגם שירות מעולה,התכתבתי עם פלג בוואטסאפ נתן תשובות מקצועיות והנחה נוספת על המוצר פשוט כיף לדעת שיש חנות עם מגוון גדול שיודעת גם לתת מחיר טוב וגם שירות מעולה

שירות. זמינות. דיוק. יעילות. מחיר. ניצחו בכל מובן. גם לאחר התשלום והאספקה. וזה הכי חשוב. ההזמנה הגיעה תוך 4 ימים. בלי ספק ארכוש שוב. תודה.

שירות ברמה אחרת!!! קיבלתי את המוצר במהירות הבאסה שהיה תקול. ואז הגיע השירות שכבר לא רגילים לקבל בארץ יום למחרת החליפו לי את המוצר בחדש בלי יותר מידי דיבורים פשוט כיף לא נורמלי. כמובן שמגיע הרבה כפיים לפלג והיבואן ליאור שיותר מזה גם עזר לי לחבר את המכשיר בבית.

בתאריך 24.1.2023 הזמנתי באתר של בראנד חרמש חשמלי , בררתי חוות דעת של אנשים וגיליתי שיש חוות דעת חיובית לרוב האנשים בינתיים אחרי יומיים קיבלתי את המוצר בצורה סופר מהירה ונעימה , החברה התקשרה אליי אמרה שהמשלוח גדול מידי לאספקה בנקודת חלוק והציעו לי משלוח מהיר עד הבית ב 25 ש"ח . כמובן שהסכמתי והמוצר אצלי ועובד בצורה מצוינת , חזק מאוד ואני מרוצה מהשירות . ממליץ בחום !!!

שירות אמין מהיר טאדיב קיבלתי עזרה מבחור בשם פלג הוא מאוד נחמד וקשוב ממש מקצוענים תודה בראנד