מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אופק חדש‎ ‏(NewHorizon) - עמוד 13

מוצרים לאורח חיים בריא (נתניה)

- / 5
בעלים: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ
נמצאו 422 חוות דעת גולשים על אופק חדש
meital ומיטל
meital ומיטל
01.10.2017
מוצר שנרכש: TNC5200 בלנדר ויטמיקס

חוץ מזה שהויטמיקס שרכשתי שינה לי את החיים והיום אני אוכלת הרבה יותר בריא, השירות שקיבלתי ב"אופק חדש" עשה לנו וואו!! קיבלנו כחלק מן השירות סדנת בישול חינם, הדרכה ומתכונים מעולים לשימוש עם המוצר החדש, כל הכבוד לבעל עסק כזה, זה שירות שלא ציפינו לו, הלוואי וכל העסקים בישראל יתייחסו ללקוחות בכזה כבוד, זה מעורר השראה, תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ליבי
ליבי
20.09.2017
מוצר שנרכש: Vitamix pro series 750

המיכל הגדול של הויטמיס נסדק ועכשיו עם כל החגים כטבעונית, ממש חששתי שאשאר בלעדיו ובלי היכולת להכין לי שייקים. הגעתי בדקו והחליפו על המקום. ללא ויכוח. לכזה שירות לוחות אני מצפה. כמו בחו"ל. היו אדיבים ומקסימים. שנה טובה לכולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anat
Anat
19.09.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס פרו 750, מייבש, מסחטה

ממליצה בחום של שישה כוכבים.. מוצרים הכי טובים שירות נהדר כמו בית, מי שמעוניין בשינוי אורח חיים לבריא יותר מומלץ לו להיכנס לחנות ולרכוש בדיוק כל מה שצריך כדי לשדרג את המיטבח. נכון שסה עלול להיות יקר, אבל המשפחה שלי ככ נהנית מהשינוי, הילדים יותר מרוכזים ובריאים, ששווה להשקיע. כמו כן לא כדאי לפספס את כרמל שמעבירה ידע מופלג ובסבלנות גדולה ובאאהבה לגבי כל דבר וכל שאלה...

חוות הדעת עזרה לכם?
Avital
Avital
14.09.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיץ omega nc802

כבר מספר שנים אני לקוחה של "אופק חדש". בכל פעם מחדש, נהנית מהשירות המקצועי, הסבלני והאדיב של נציגי השירות עמם יוצא לי לשוחח. במקרה הספציפי של הקניה הנוכחית שלי, כבר מספר שבועות שוברת את הראש לגבי מסחטת מיץ שהכי תתאים לצרכי. המענה לפנייתי להתייעצות, דרך האתר (הידידותי אף הוא), היה מהיר מאד, והנציגה ענתה לכל שאלותי באורך רוח ובמקצועיות מרשימה. מחכה בקוצר רוח למכונה החדשה שרכשתי וסומכת על אופק חדש, שכמו בפעמים הקודמות בהן רכשתי אצלם, היא תגיע מהר ואהנה ממנה מאד (ואם לא-בטוחה שהם יסייעו גם בזה).

חוות הדעת עזרה לכם?
Hadas
Hadas
11.09.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס

רכשנו הרבה מוצרים איכותיים, קיבלנו שירות מעולה. נחזור לרכוש עוד הרבה מוצרים אצלם. והחנות החדשה מהממת!

חוות הדעת עזרה לכם?
YOFFI
YOFFI
06.09.2017
מוצר שנרכש: כלי הנבטה, כליפ לאחסון , זרעים להנבטה

חיפשתי מוצר והגעתי לאופק חדש. השירות שקבלתי היה מעל ומעבר. הדבר היה לפני יומיים וכבר הגיעו אלי הדברים שהזמנתי. כל ההזמנה נעשתה על יד כרמל, בצורה מנומסת, מוסברת ברורה. כמו כן, בררתי מחירים ואצלם המחירים בהחלט טובים. ברור לי שבעתיד אקנה אצלם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אילנה
אילנה
05.09.2017
מוצר שנרכש: קנקן ואקום סטטוס קנקן ויטימקס 2 lwb מטחנת תבלינים סטטוס קופסת ואקום עג

ההיכרות שלי עם החנות אופק חדש היא רבת שנים ודעתי החיובית על מוצריה והשרות שלה רק הולכת ומשתבחת . כמעט ואין יום שאינני משתמשת בבלנדר הנפלא שקניתי מהם ( הויטמיקס) כמו גם מסחטת המיצים לעשב חיטה ושאר ירקות (האוסקר 1000). יש לי גם מייבש מזון שלהם . ובמטבח מככבים להם סכינים קולפנים קוצצי ירקות בקבוקים קופסאות הרמטיות מטחנות תבלינים . ואיך לא כל המנבטות קטנות וגדולות והזרעים שהם מספקים . גומיות לישיבה ומה לא . נהנית מכל פריט ומתרגשת מכל קניה מחדש. השרות עצמו יוצא מן הכלל . ועכשיו שעברו למקום משכנם החדש בנתניה גם מרווח יותר . שמיחה כל כך שהתוודעתי אליהם וממליצה עליהם בחום רב . אילנה בנימיני

חוות הדעת עזרה לכם?
משפחת
משפחת
04.09.2017
מוצר שנרכש: omega NC802 מסחטת מיץ

רכשתי במחיר מצויין לפני כשנה , ניתקלתי בבעיה וקיבלתי שרות נפלא אדיב ואיכותי ובמסגרת אחריות וכל זאת במהירות ובחיוך . חנות מצויינת מוצר מעולה ושרות לעניין המלצה חמה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
04.09.2017
מוצר שנרכש: בקבוק Equa Drop 0.57

חנות נהדרת עם שילוב של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ושירות יעיל מקצועי ואדיב. נראה שכל מוצר שנמצא בחנות נבחר בקפידה ואין התפשרות על איכות. רכשתי בקבוק שתיה אקולוגי מזכוכית (מוצר שכמעט ולא ניתן להשיג בחנויות אחרות) - ואני מאוד מרוצה. היה שווה להגיע במיוחד מת״א :) בנוסף, יש במקום חניה נוחה. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
אופק חדש
אופק חדש
03.09.2017
מוצר שנרכש: רצועות בנג' לטרמפולינת בליקון

1.שרות מקצועי אדיב ואמין. 2.בחנות קיים מלאי מיידי של חלקי חילוף. 3.נשלחו אלי מוצרים שלא התאימו,המוצרים הוחלפו מהר תוך לקיחת אחריות מלאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
erosh
erosh
01.09.2017
מוצר שנרכש: מסחטת אומגה nc802

קיבלתי שירות נפלא מכרמל, היא עזרה לי לבחור את מסחטת המיץ המתאימה לצרכים שלי. בנוסף היא הדגימה את השימוש במסחטה שבחרתי לקנות כדי שאהיה שלמה במאה אחוז עם הבחירה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלן
אלן
31.08.2017
מוצר שנרכש: מכונת מיצים בסחיטה איטית של קובינגס

המוכרת בחנות הייתה מאד מסבירת פנים ובאדיבות וסבלנות ענתה על כל השאלות שלי, לאחר זמן מה הייתי צריך איזשהו תיקון למכשיר שלי, והעניין מטופל אופן מהיר ונעים. אם אתם מתקשרים ולא מצליחים להגיע לחנות אל תהססו להשאיר הודעה עם שירות ההודעות הם חוזרים באותו היום בנוסף, גם מאד זמינים במייל שזה סופר נוח ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Ola
Ola
24.08.2017
מוצר שנרכש: Vitamix,

החנות בנתניה נמצאת במקום שקל ומהר אפשר להגיע בו מהקביש, חנייה נוחה , חנות גדולה שמחזיקה המון מוצרים ורק איכותיים, נהנתי מי המבחר שירות והמלאי. תודה לקרמל שהייתה סובלנית ככ הגעתי עם תינוק וקיבלתי יחס תואם איתי ומועיל. אחזור שוב בקרוב :)

חוות הדעת עזרה לכם?
avicay
avicay
24.08.2017
מוצר שנרכש: אקסקליבר 5 מגשים

קנינו מייבש מזון של אקסקליבר . כנראה שבחנות עלו על הנוסחא ששרות מעולה ומחיר מצויין הוא ערובה להצלחה. וכך בידיוק היה. כרמל נתנה הסבר מפורט על המוצר ועל הפעלתו . גילתה סבלנות רבה לכל שאלה ( והיו הרבה ) , תודה כרמל!! אופיר שלחה תמונות ב אימייל כדי שנתרשם לפני ולא כמו אחרים שאומרים "תבואו תראו".. לזה אני קורא שרות מצויין. כל הכבוד. הייתי ממליץ לקנות דרכם ולא רק בגלל המחיר המצויין אלא בזכות שרות יוצא דופן . ישר כח !!

חוות הדעת עזרה לכם?
Re
Re
21.08.2017
מוצר שנרכש: בקבוק זכוכית סקוויז

ביצעתי רכישה טלפונית. מהצוות נתנה לי שרות כרמל הנפלאה, ביחס האדיב הסופר המקצועי והנעים. אין ספק שאגיע לשם בקרוב תודה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
20.08.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס,מייבש מזון,קנקן ויטמיקס לקמח

אני ממליץ בחום!!! ישנה חווית קניה,החנות גדולה מסודרת ,מרווחת,שירות מחוייך ומקצועי,יש למוצרים ערך מוסף לבריאות,רכשתי ויטמיקס ומייבש מזון ובתכנית החודש לרכוש את מסחטת המיצים החדשה שהגיעה. אני מרוצה מאוד,תודה רבה לכם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
טלי
טלי
19.08.2017
מוצר שנרכש: מייבש מזון

חוויה נעימה, מחויכת, אדיבה ופשוט נהדרת. עושה חשק לחזור שוב ושוב ושוב ולא רק בגלל המוצרים. ההסבר המפורט שקיבלתי על המוצרים ואופן השימוש, הסבלנות והנכונות לענות על כל השאלות פשוט הפכו את חוויית הקניה למצוינת. לא משהו שאני רגילה אליו בדרך כלל מנותני שירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורית
אורית
18.08.2017
מוצר שנרכש: בלנדר ויטמיקס, טרמפולינה בליקון

לא רק שהחנות מחזיקה מוצרים באיכות גבוהה, גם השרות מצוין, לפני הקנייה ואחריה, ומתאפיין במקצועיות נגישות ואחריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ofir
ofir
17.08.2017
מוצר שנרכש: מייבש מזון L'EQUIP

הגעתי לסדנא בחנות (בידול בריא לידים) ויצאתי עם מייבש מזון ועוד כמה גאדגטים. חנות טובה מאוד ומסודרת , מוצרים מעולים , הצוות מאוד מקצועי ואמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיה
מאיה
17.08.2017
מוצר שנרכש: Sqeez

אתמול הגעתי לחנות החדשה בנתניה ויצאתי מרוצה! קודם כל החנות מאוד נעימה ומספקת מגוון רחב של מוצרים בריאים לבית. ובנוסף כרמל הייתה סובלנית ואדיבה וענתה לכל השאלות שלי. קניתי בקבוק זכוכית לשתייה ותבניות סיליקון איכותי לאפייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Annie
Annie
14.08.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיץ אומגה

החנות מאורגנת בצורה מרשימה ומכילה את כל המוצרים הכי שווים לאורח חיים בריא! רכשתי שם כבר חמשה מוצרים ועוד ידי נטויה:)

חוות הדעת עזרה לכם?
Lia
Lia
13.08.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס

רכשתי ויטמיקס מכרמל מאופק חדש. מאוד מרוצה מהמכשיר ומהשירות שנותנים לי. מכשיר אליפות שמחזיק להרבה שנים גם אם משתמשים בו הרבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
10.08.2017
מוצר שנרכש: excalibur 4926T

אופק חדש העניקו לי חווית קניה יוצאת דופן! ביקשתי לרכוש מייבש מזון מדגם ספיציפי, שבעקבות עיכובים בייבוא גרסא מחודשת של אותו מכשיר לארץ, היה חסר במלאי לתקופה מסויימת. בתקופת ההמתנה למכשיר קיבלתי עדכונים ושקיפות לגבי המצב ואף הוצעה לי אפשרות חלופית הוגנת ומספקת, הרבה מעבר למה שיכולתי לצפות, עד שהמכשיר הגיע ואפילו אחרי. לכל אורך התקופה כרמל, היתה אשת הקשר ופעלה מתוך אהבה, אכפתיות, אחריות ומקצועיות על מנת למלא את צרכיי (או גחמותיי) בצורה המהירה והטובה ביותר. קיבלתי תחושה של לקוחה חשובה על אף שלא היתה סיבה אמיתית למחוייבות או אחריות מצידם (לא כמו מכשיר שמתקלקל). ללא ספק חווית השירות הכי נעימה ומעוררת הערכה שחוויתי, וכמובן מעוררת גם רצון לחזור לקנות שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביבית
אביבית
05.08.2017
מוצר שנרכש: בקבוק זכוכית לשתיה

רכשתי טלפונית 2 בקבוקי זכוכית לשתיה על ידי כרמל שהייתה מאוד אדיבה וסבלנית תוך ביצוע ההזמנה במהירות ואדיבות. המשלוח היה מהיר מאוד מרוצה וממליצה בחום לרכוש מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
roni
roni
31.07.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים קובינגס B6000, מנבטה מודולרית

אחד משירות הלקוחות הכי טוב שאי פעם נתקלתי בו. היה לי סדק במכסה המסחטה, חייגתי אליהם וכבר התכוננתי נפשית למלחמה שבפתח- התנערות, זה לא כלול באחריות, זה נזק לקוח ומה לא, להפתעתי לא אמרו כלום, ביקשו שאשלח תמונה אז שלחתי וכעבור פחות משעה קיבלתי טלפון ובו הודיעו לי שחלק חדש ישלח אליי בקרוב. בלי "תראה", "תשמע", "תשלח את החלק ונבדוק", בלי שום דבר. ככה אמור להתנהג מקום שהלקוח באמת חשוב לו. אפילו בדבר שטותי כמו שבר קטן בקצה של אחד ממגשי ההנבטה אצלי הם טפלו מיד, זה משהו שלא השפיע על העבודה כלל, אבל זה עדיין הציק לי. בעיה?, ממש לא, אחד חדש נשלח מיד. מלבד זה, תמיד האינטראקציה עם כולם שם היא כל כך נעימה, נחמדה ואדיבה וזאת למרות שלל שאלות טרחניות שאני מדי פעם שואל. אפילו אם אתם שואלים שאלה במייל, הם לא יסתפקו בחזרה לקונית, אלא יתקשרו אליך ממש מהר על מנת להסביר בפירוט את כל מה שצריך. נהדר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון