אחד משירות הלקוחות הכי טוב שאי פעם נתקלתי בו.
היה לי סדק במכסה המסחטה, חייגתי אליהם וכבר התכוננתי נפשית למלחמה שבפתח- התנערות, זה לא כלול באחריות, זה נזק לקוח ומה לא,
להפתעתי לא אמרו כלום, ביקשו שאשלח תמונה אז שלחתי וכעבור פחות משעה קיבלתי טלפון ובו הודיעו לי שחלק חדש ישלח אליי בקרוב.
בלי "תראה", "תשמע", "תשלח את החלק ונבדוק", בלי שום דבר. ככה אמור להתנהג מקום שהלקוח באמת חשוב לו.
אפילו בדבר שטותי כמו שבר קטן בקצה של אחד ממגשי ההנבטה אצלי הם טפלו מיד, זה משהו שלא השפיע על העבודה כלל, אבל זה עדיין הציק לי. בעיה?, ממש לא, אחד חדש נשלח מיד.
מלבד זה, תמיד האינטראקציה עם כולם שם היא כל כך נעימה, נחמדה ואדיבה וזאת למרות שלל שאלות טרחניות שאני מדי פעם שואל.
אפילו אם אתם שואלים שאלה במייל, הם לא יסתפקו בחזרה לקונית, אלא יתקשרו אליך ממש מהר על מנת להסביר בפירוט את כל מה שצריך.
נהדר.