
מקצוענים ונעימים. נתנו עצה לעניין בצאורה וגם סידרו לי בחינם בעיה המצלמה. רמה גבוהה מאוד.

מקצוענים ונעימים. נתנו עצה לעניין בצאורה וגם סידרו לי בחינם בעיה המצלמה. רמה גבוהה מאוד.

מקצוענים, מביני עיניין, ואחלה חוויית שירות. עזרו לי להגיע לרכישת הציוד הכי מתאים לצרכים שלי.

המשלוח הגיע ממש מהר וארוז טוב (למה צריך להוסיף בכח מילים? אני ממליצה להוריד את המחוייבות של 15 תוים)

אני גר בטבריה , ב 4/11/19 שילמתי באתר וקיבלתי אותו בדואר רק ב 17/11/19 , מוצר מארצות הברית מגיע אליי יותר מהר , תחליפו את חברת המשלוח
הלקוח ביצע את ההזמנה באתר בתאריך 04/11/19 ובחר באפשרות המשלוח החינמית באמצעות דואר ישראל. המוצר שהזמין היה במלאי ואנו שלחנו את הזמנתו אליו מיד וללא שום עיכוב, מלווה במייל הכולל את מספר החבילה בדואר כך שהלקוח יוכל לעקוב אחר החבילה ביעילות ובכל עת. על פי המידע שבאתר דואר ישראל הלקוח אסף את המוצר בתאריך 17/11/19. עם קבלת חוות הדעת אלינו (שנכתבה למעלה משבועיים לאחר שאסף את החבילה), יצרנו עמו קשר טלפוני על מנת להבין את מהות הביקורת, והלקוח הסביר שכל תלונתו היא כלפי אופן הפעילות של דואר ישראל ולא לשרות שקיבל מאיתנו. לצערנו אין לנו אפשרות לשלוט על מהירות המשלוח של דואר ישראל, אך באתר מוצעת אפשרות שליחה על ידי שליח מהיר. הלקוח לא יצר עמנו קשר ולא הודיע לנו על העיכוב שנוצר בדואר ישראל, אך במידה והיה מודיע לנו היינו מנסים למצוא פיתרון אחר על מנת שהמוצר יגיע אליו בתוך זמן קצר יותר. אנו תמיד מנסים למצוא פתרונות יצירתיים ובאים תמיד לקראת הלקוח, ועושים ככל שביכולתנו להעניק חווית שרות איכותית טובה ומהירה.

ביצעתי את הקנייה באינטרנט , למחרת קיבלתי טלפון שהמצלמה במלאי , משלוח מהיר מאוד עד הבית תוך 3 ימים

מחיר נמוך יחסית לשאר המתחרים שירות טלפוני אדיב ויעיל לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט, קיבלתי טלפון מנציג של החברה שדאג לוודא מולי את פרטי ההזמנה לפני השילוח עצמו מומלץ

קניתי בסטודיו לנד מצלמה CANON EOS RP החנות עבר למקום חדש יותר גדול, ראיתי הרבה דברים טובים, לאחר רכישת המצלמה קיבלתי הסברים עליה, קיבלתי שירות טוב מאוד. תודה רבה על שירות טוב ומיקצועי, אני יכול בלב שלם להמליץ על המקום

שירות מעולה, המון סבלנות והרבה הרבה מקצועיות. התלבטתי הרבה בין שני דגמים של מצלמות- המוכר ידע לפרט לי את היתרונות וחסרונות של כל דגם ובעיקר אהבתי שהוא התמקד בצרכים שלי בתור צלם חובב ולא רק המפרט של המצלמה. המון המון תודה

המוצר מתאים לתיאורו באתר. משלוח מהיר מאוד. ארוז באופן מושלם ומגן. אדיבות רבה מצד המוכר.

קניתי מצלמה , מאוד נהניתי מהשירות, יחס אישי , אנשים מקצועיים, החנות גדולה , ולא חיקיתי בתואר.

שרות יוצא מן הכלל, המוכר נשאר איתי קרוב לשעה ועזר לי עד שמצא לי פתרון להכל. חוץ מזה מחירים הכי טובים שמצאתי...

ביצעתי את הקנייה באינטרנט במוצאי שבת וכבר למחרת, יום ראשון בבקר, קיבלתי טלפון המודיע שהמצלמה במלאי ושהיא תישלח בדרך שביקשתי, כלומר דרך שליח עד הבית. ביום ש/ני לקראת הצהריים השליח הגיע אלי הביתה ומסר לי את המצלמה. שרות מעולה, אדיב ומהיר.

מחירים זולים, יחס אישי, מוכרים שהם צלמים בעצמם ואפשר לסמוך על מה שהם אומרים. לקוח מרוצה כבר יותר מעשור.

החנות הכי טובה שיש לצלמים מקצועיים שרות 10+ מחירים טובים! תמיד יוצא עם חיוך, ממליץ מאוד!!!

שרות מאולה. קיבלתי הסבר מלא ומקיך. אווירה נעימה בחנות ומוכרים חמודים. תודה לסטודיולאנד! תודה רבה רבה על חווית קניה נעימה!

שירות מעולה ומקצועי! חווית קניה משמחת ואיכותית הרבה סבלנות, עם חיוך, תענוג לקנות ממולץ בחום, פינוק

קניתי פלאש גודוקס קיבלתי שירות טוב ויעיל . הסבר על המוצר תודה תודה לשירות טוב . תודה !!!

שירות מצוין, תמיד כיף לי לקנות בסטודיולנד. השירות אמין ומקצועי במיוחד קיבלתי עזרה מעולה מאמיר שתמיד יודע לתת לי המלצות טובות לכל התלבטות.

האתר ידידותי ומאפשר הזמנה נוחה, מעבר לכך מחיר הוגן לכלל הפריטים המוצעים למכירה, משלוח מהיר ובזריזות מרשימה.

השירות מצוין. קיבלתי מצלמה בזמן וגם צבע שביקשתי. אני ממליצה בחום. גם היתה תקלה ותיפלו מהר וטוב. תודה לדרונ!!!!

שרות מצוין מיקצועי מאוד ואדיב עם גמישות של תשלומים ועם תשומת לב רבה לבקשות הלקוח כדאי מאוד להכנס לחנות כי האנשים, הצוות המצויין עושה את ההבדל.

מאוד מרוצה מהיחס, מהשירות ומקצועיות ! נכנסתי לסטודיו לנד , קיבלתי הסבר מדוייק ומקצועי ביותר לצרכים שלי ובהתאם לתקציב! כבונוס קיבלתי הסבר סבלני ביותר כיצד לעבוד עם המוצרים שרכשתי. מאוד מרוצה וממליץ בחום!!

חברה מקצוענים! הגעתי חסר ידע לחלוטין ויחד איתי עשרות שאלות. בהרבה זמן וסבלנות ידעו בדיוק איך להכווין אותי ולהוציא אותי עם חיוך על הפנים ונחת בכיס! אלופים.

שרות מדהים תודה על הכול היה לי חוויה מהסרטים תודה אנשים מדהימים תודה תודה תודה תודה!

החל מהשיחה עם אנטון שהייתה גם ידידותית וגם אינפורמטיבית דרך ההזמנה ועד הגעת המצלמה אלי, הכל התנהל ללא דופי ובמהירות רבה. ההזמנה בוצעה ביום חמישי וביום ראשון המשלוח כבר הגיע אלי. ממליץ בחום!